Wanneer tellen die wel meequote:
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?quote:
Was d'r niet iets met een banaan? en dan een vraag?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nikky! Attack!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkMaar wie zegt dat de Gietenaren onder deze definitie vallen
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky! Attack!!!
PdeHoog pas op.... he.... pas op... Er zijn grenzen.. en die heb je nog niet bereikt![]()
Oe...een boze vrouwquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
hoe kunnen we ons lievelings FA-tje vergetenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef nikky het volgende:
Nee hoor. Wij gaan niet mee.
Lief dat je nog aan me dacht![]()
ik wil ook haatee em ellenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
Niiky is niet hondsdolquote:Op woensdag 20 december 2006 23:51 schreef pirke het volgende:
Kom ik ook weer eens om de hoek kijken, wordt ik bijna opgegeten door een hondsdolle Nikky!
waakhondje???????quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niiky is niet hondsdolschaam je
![]()
Nikky is gewoon een goed afgericht waakhondje.. met veel tanden en een cute-grommetje![]()
![]()
-B-B-quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef freud het volgende:
Je bent best wel lief als je gromt Nikky!
Hey BB! Dessertwijntje?
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongemanquote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Persluchthamer met grote beitel doet wonderen...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Schiet namelijk niet echt heel erg op.......
Was erg lekker jaquote:
Hallo Pquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Met mesjes snijden in het behang zodat de behangverwijderaar of het stoomapparaat zijn werk kan doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Je bent aggressief vandaag Nikkyquote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hallo P![]()
nou dat scheelt nie veel meer..of de luiken zijn dicht....![]()
net nog ff huis gepoetst....morgen komt eerste logee!
jeeeeeejjjjnog 2 nachtjes slapen.....feesje!!!!
Muur eruit. SIM-PEL.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Hormoontjes op de hobbelquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent aggressief vandaag NikkyHoe komt dat zo
![]()
Heb jij mij gezien voordat ik zwanger was? En dan ook nog tegen me zeggen dat ik mega ben?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Of bouw gewoon een nieuw huisquote:
Neequote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij mij gezien voordat ik zwanger was?
Ik zou niet durven verder hoorquote:En dan ook nog tegen me zeggen dat ik mega ben?
Grmble
Latex overschilderd behang verwijderenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Persluchthamer met grote beitel doet wonderen...
Anders effe vragen in K&W![]()
hahaha Gezellig...is nog wel een taart puntje over denkquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiKrijg je eindelijk je videocamera
moesten wij nog langskomen om het fotografisch verantwoord vast te leggen![]()
![]()
sssssssssssssssssssttt die heb ik wel...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMisschien was dat wel leuk geweest
Laat eens een foto van voor en na zien
![]()
![]()
[..]
Ik zou niet durven verder hoortoch maar chocola meenemen
![]()
![]()
Moeten we zeker ook cadeautjes meenemenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
hahaha Gezellig...is nog wel een taart puntje over denk
Ik heb met een behangprikker gewerkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Met mesjes snijden in het behang zodat de behangverwijderaar of het stoomapparaat zijn werk kan doen.
Latex maakt het behang waterdicht nl.
Ik zei toch, hondsdolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hmmm....die kom ik nog wel eens regelen bij je danquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssttt die heb ik wel...
Maar mag van het model niet tonen..
Er staat een fotoboek linkje. Have fun.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMisschien was dat wel leuk geweest
Laat eens een foto van voor en na zien
![]()
![]()
[..]
Ik zou niet durven verder hoortoch maar chocola meenemen
![]()
![]()
En dit op de muur richtenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb met een behangprikker gewerkt.
Maar ook dat was geen succes
Je was idd een stukje minder bolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Er staat een fotoboek linkje. Have fun..
nee joh tuurlijk hoeft dat nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we zeker ook cadeautjes meenemen![]()
Mooi plaatje.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit op de muur richten
[afbeelding]
Of is dat iets te radicaal
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk hoeft dat niet![]()
hahahaha
gezelligheid is het belangrijkst!!!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
maarrr eehhhhik ga er maar weer eens vantussen weltru
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je was idd een stukje minder bolMaar hee.....dit staat je ook goed hoor
Mogen we niet zeggen dat de horizon scheef is?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest even een jurk passen. Dus niet op de rest letten.
Zo wil ik weer zijn over een half jaar. Moet te doen zijn.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |