erg lief dat hij daar kijkcijfers mee scoort en dus zijn zakken indirect mee vult. De wereld zit zo vol goedheidquote:Op maandag 18 december 2006 09:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb met gemengde gevoelens gekeken ! Ik bedoel dat die mevr een schilderij kreeg waar haar moeder en zij opstaat.
Ik kreeg tranen in mijn ogen zo emotioneel vond ik hetEn erg lief van Paul en de redaktie !
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).quote:Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
erg lief dat hij daar kijkcijfers mee scoort en dus zijn zakken indirect mee vult. De wereld zit zo vol goedheid
Goede antwoord van jou @ Taurus.quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).![]()
idd, zo is paul niet. Hij is zelfs toen naar de begravenis gegaan van de Vader van cato, die enkele weken naar de bewuste uitzending was overleden!quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo, anders ben jij even pessimistisch. Die kijkcijfers krijgt ie gewoon omdat ie Paul de Leeuw is en omdat men het programma kent en leuk vindt. Dat hij daar wat emotionele onderwerpen in verwerkt is logisch, dat is gewoon de vorm van het programma (wensen vervullen).![]()
Wie bedoel je de kleine gast?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef arnold-d het volgende:
waarom zie ik deze topic nu pas![]()
ik heb die kleine gast.. bij de HCC gezien![]()
loopt die daar blij met zijn piano op zijn rug![]()
Shorty?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie bedoel je de kleine gast?![]()
het heeft gesprokenquote:Op maandag 18 december 2006 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goede antwoord van jou @ Taurus.
Dat zou super zijn ja,quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo Samir en Amar vrij
zou supper zijn als ze in de oudejaar aflevering er zijn
das ook weer waarquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zou super zijn ja,
Maar de kinderen willen met hun moeder wel rust hebben![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo Samir en Amar vrij
zou supper zijn als ze in de oudejaar aflevering er zijn
quote:Ammar en Sarah in oud-nieuw-show
In de Mooi Jaar De Leeuw zijn Ammar en Sarah met hun moeder Janneke te gast. Verder in het programma onder anderen: Adje met vuurwerk, Cor Bakker met zijn zus Sonja en zijn piano, gipsvluchten en Wie is de Bob de Rooy? Vervolg om 23:20 uur
http://www.tvgids.nl/
Die paul gaat behoorlijk ver met zijn gangbang en aanval.quote:Op zondag 31 december 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Wat een lekkere verbinding met Afganistan.
Nee, die hadden een optreden in New York.quote:Op zondag 31 december 2006 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit live?
quote:Op zondag 31 december 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, die hadden een optreden in New York.
Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit live?
Dan had ik er wel bij willen zijn. Maar ik was altijd in de veronderstelling dat al die programma's die op oudejaarsavond worden uitgezonden, van te voren opgenomen zijn, in dit geval dus niet...jammer...quote:
Nogmaals als ier moet pissen ?quote:
waar?quote:
Ze zullen hem wel binnendragenquote:
Jij denkt dat t vuurwerk afging door zo'n ouderwets bomexplosie-apparaat?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Raven_ het volgende:
ehm, ik twijfelde in het begin of het nou gepland was of niet. Paul werd echt woest..
maar nu lijkt het toch show... (?)
Je hebt iets tegen Ramses?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:28 schreef Zuignapje het volgende:
mooie show, heb gelachen en genoten en godzijdank waren die Ramses en Liesbeth L. maar heel even in het programa
Hij had een heel lied gezongen zonder fouten.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het laatste uur. Beetje schaamte over Ramses. 'lalalalalalalalalalalala' Meer onthoudt ie niet meer
ik zou morgen nog eens proberen, misschien zelfs vandaag al, kan best even duren tijdens de feestdagen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:26 schreef Thomper het volgende:
Programma staat nog niet op Uitzendinggemist.Ik had een paar dingetjes gemist, dus die wilde ik even terugkijken. Niks op Uitzendinggemist, en op Mooiweerdeleeuw.nl alleen de aflevering van vorig jaar, volgens mij.
Ik heb het net terug gekeken op internetquote:Op maandag 1 januari 2007 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het laatste uur. Beetje schaamte over Ramses. 'lalalalalalalalalalalala' Meer onthoudt ie niet meer
alweer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Nu alweer![]()
Woei, dat wordt weer leuk
ik had het nog lang niet verwacht.. pas in maart ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alweer?
Ik dacht dat het 2 wk geleden alweer zou beginnen.
so whatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
wtf, dat elastiekjesidee heeft de Leeuw gejat van Ruben van der Meer en Horace Cohen, van "het is live opgenomen"
Met dat idee dat Paul de Leeuw wel grappig isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
wtf, dat elastiekjesidee heeft de Leeuw gejat van Ruben van der Meer en Horace Cohen, van "het is live opgenomen"
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Timo20 het volgende:"Maffia maatje"
[..]
Met dat idee dat Paul de Leeuw wel grappig is
Je hoeft `t niet te posten, ik ken `t welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien zou je je mening willen herzien?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef Pleione het volgende:
heb het opgenomen, ga straks kijken
Vind Paul altijd superleuk
eerste wat ik riep toen ik het zag.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik het onverstandig dat hij zomaar een hond weggeeft en nog onverstandiger dat die moeder gewoon 'ja' zegt. Heeft ze er wel over nagedacht wat het betekent om een hond te hebben?
Paul had ook meer kijkcijfers dan de X Factorquote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
De kijkcijfers waren ook weer erg netjes, daar kan geen ijsdans show tegen op: 1.507.000
en jij denkt dat dat van te voren niet gepolst is....quote:Op zondag 18 februari 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik het onverstandig dat hij zomaar een hond weggeeft en nog onverstandiger dat die moeder gewoon 'ja' zegt. Heeft ze er wel over nagedacht wat het betekent om een hond te hebben?
ja voorafgaand aan de show misschien even.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij denkt dat dat van te voren niet gepolst is....
die andere moeder had zelf al een hond en wilde er geen 2 in huisquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja voorafgaand aan de show misschien even.
Maar die moeder denkt ws: Ach ze is haar vader verloren, ze is zielig... dus moet ze maar een hond hebben.
Ik heb het over écht nadenken: wil ik dit, heb ik hier tijd voor, wil ik jarenlang aan zo'n hond vast zitten, past zo'n hond in ons gezin, wat doen we als we op vakantie gaan?
Te oordelen naar de reactie van die andere moeder was er van tevoren niet over gesproken. Anders hadden de moeders het er vast wel met elkaar over gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bye
of ze was er al jaren over aan 't denken een hond te "nemen" en nu kwam het heel mooi uit.. je weet het niet en je kunt wel van alles veronderstellenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja voorafgaand aan de show misschien even.
Maar die moeder denkt ws: Ach ze is haar vader verloren, ze is zielig... dus moet ze maar een hond hebben.
Ik heb het over écht nadenken: wil ik dit, heb ik hier tijd voor, wil ik jarenlang aan zo'n hond vast zitten, past zo'n hond in ons gezin, wat doen we als we op vakantie gaan?
Te oordelen naar de reactie van die andere moeder was er van tevoren niet over gesproken. Anders hadden de moeders het er vast wel met elkaar over gehad.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef snellejelle het volgende:
Al 25 jaar lang elke zaterdagavond soep eten![]()
en nog dezelfde soep ook![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
iemand verbinding met de stream ?
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=3&a=.asx ?
oip de stream http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=3&a=.asx na de uitzending op NL1quote:
Wat is ga zelf aan het doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
Koters ga zelf is wat aan je opdrachten doen
ANW![]()
Dat is iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekundquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is iemand met het syndroom van down.![]()
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekund. Ik dacht eerst dat hij Tourette had, maar zijn bewegingen zijn iets te onsystematisch, dus ik denk dat hij spastisch is.
ik ook in het beginquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.
Liep meer op die vent te letten dan op de show.
True. En naar Koppensnellers moet je sws al niet kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Canisfire het volgende:
Wel zielig hoop niet dat een progamma als koppen snellers daar aandacht aan gaat besteden.
Die jonge gaat ook maar gewoon naar een show .
Wauw gaaf man!!!!1111quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit gewoon al de hele tijd de afterparty op Humor TV te kijken.
Nee maar om aan te geven dat ik dat hele gedoe met constant bufferende streams en kut kwaliteit hiermee niet meer hoef mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
Hij maakt uitsluitend seksueel getinte grappen bij minderjarigen, dat valt mij ook op.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Adelante het volgende:
ligt 't aan mij of is het allemaal een stuk braver en minder grappig/hard geworden in deze twee afleveringen van het nieuwe seizoen
Klopt in mijn avro gids staat er ook niet in.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, maar het staat niet in de gids, en zelfs niet op de internet TV-gids, terwijl die altijd actueel is![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
aaah:
[afbeelding]
Dankjewel Haaibaaike
Jan Marijnissen kon niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Waarom moet de publieke zender zoveel tijd besteden aan talpa-bagger eigenlijk
Die zou eens naar Talpa moeten gaan. De tomatenshow, met een hakblok, zoals bij Jackquote:
nee idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
Wist niet eens dat het bestond, schaamlipkanker..
het schijnt dat je dan een grote wond krijgt en veel jeuk.quote:
Dan kijk je lekker nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef dlebrok het volgende:
Kutprogramma, dat veels te traag verloopt, niet grappig is en tevens boeien mij die intervieuwtjes met b.v. kinderen uit het publiek geen zak
Viel tegen iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Je mag hier alleen posten als je het leuk vindt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet![]()
Val ons er niet mee lastig...
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Toch wel weer verrassend dat Paul gewoon die short uittrokquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Nou inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Daaromquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Ach, gun ons ook eens een leuke naakte knul, er zijn al genoeg (bijna) naakte chicks op tv te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Ik wilde het al niet aan je vragen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een simpele lesbo trouwens. Daar zou ik voor geen goud mee op stap gaan.
volgens mij gaan daar 0,0 reacties op komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet aan je vragen..
Denk dat ze een beetje overdonderd was, het ging namelijk over 'vluchten' naar Australie, een spinnetje in bed en dan is het ineens de gevierde pot die aan de vrouw geholpen moet worden. Ik denk dat ze op dat moment wel door de grond ging eigenlijk. Denk dat ze een mannetjesvrouwtje nodig heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volgens mij gaan daar 0,0 reacties op komen. Je moet jezelf wel wat beter profileren. Ze keek echt een beetje achterlijk uit haar ogen. En als je de hele wereld afreist op zoek naar de ware Jacoba, ben je eerder rijp voor het gesticht, lijkt mij zo
.
't was niet veel wat ie hadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ach, gun ons ook eens een leuke naakte knul, er zijn al genoeg (bijna) naakte chicks op tv te zien.
Jammer van die fallus alleen![]()
.
Lucky Lips was geweldig vals
Jaaa ik zat ook al naar hem/haar te kijken!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef parselmouth het volgende:
Die bowl-heks kwam pas retarded over
En is die dragqueen die bij de trap zat nog behandeld verder? Heb de halve uitzending zitten twijfelen of het een man of een vrouw was, maar zulke lelijke knieeen kunnen alleen mannen hebben eigenlijk.
vorige keer zat er op precies dezelfde plek ook al zo'n vreemde vogel (die de hele tijd met z'n armen zat te zwaaien).quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef parselmouth het volgende:
Die bowl-heks kwam pas retarded over
En is die dragqueen die bij de trap zat nog behandeld verder? Heb de halve uitzending zitten twijfelen of het een man of een vrouw was, maar zulke lelijke knieeen kunnen alleen mannen hebben eigenlijk.
Tis niet altijd even leuk, maar hij is nu gewoon een vast element van de show geworden. Net als Cor Bakker die gewoon al jaren Paul begeleid. Ik denk dat je er aan moet wennen.quote:
je vader moet een bril kopen, want het was écht géén vrouwquote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaa ik zat ook al naar hem/haar te kijken!Volgens mijn vader was het gewoon een vrouw, maar ik betwijfelde het zeer.
.
Die gozer had lef ja, ben benieuwd hoe vanavond '' De Day After'' afloopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Weet je, dat hij van de week met die Theo op radio 2 te luisteren was !quote:Op zondag 11 maart 2007 10:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik vind t fantastisch als hij komt, en velen met mij
![]()
ben de podcast al aan t downloaden. dank.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je, dat hij van de week met die Theo op radio 2 te luisteren was !
Bij Hans Schiffers rond de klok van half vier. En naar 17.00 kon je het verdere gesprek via podgast te beluisteren.
Een mooi gesprek was het![]()
Leuk dat ie nu eindelijk eens als zichzelf spreekt, en ze vertellen hoe 't afgelopen is.quote:
had jij dat idee nou ookalquote:Op zondag 11 maart 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vorige keer zat er op precies dezelfde plek ook al zo'n vreemde vogel (die de hele tijd met z'n armen zat te zwaaien).
En die bowl-heks... volgens mij was dat gewoon een crackhoer. Zo iemand die je tegen komt op de Amsterdamse Wallen.
Wat vond jij hoe Adje praat ?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuk dat ie nu eindelijk eens als zichzelf spreekt, en ze vertellen hoe 't afgelopen is.
Leuk nieuw nummer trouwens van zeDenk dat ik binnenkort nog maar een keer naar hun voorstelling ga.
Hoe zet je jezelf voor lul voor half Nederlandquote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef Nouk het volgende:
Oh god, jahoor de travestiet is aan de beurt.
Die kledingquote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Hoe zet je jezelf voor lul voor half Nederland
Ik dacht eerst dat het als grap was, maar volgens mij was het serieus zoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Nouk het volgende:
Die sumoworstelaar lijkt zich wel onwijs te ergeren aan het feit dat die meisjes en Paul niet serieus meedoen.
Het internetprogramma is belangrijker dan het gewone programma volgens mij. Twee herhalingen op tv en dan nog op internet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:58 schreef Nouk het volgende:
Simply Red. Waarom dat in het internetprogramma dan? Verschuif dat optreden van die Dolly Dots dan daarheen. Maargoed.
'Zeg je tegen een goeie als Paulquote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Paul in z'n blote reet hoeft nou ook niet zo nodig.
Ze is single als je d'r verhaal hebt vernomenquote:
Ik heb om een uur of 23 de tv uitgezet, maar schijnbaar heb ik iets gemist tussen paul en saunajongen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is single als je d'r verhaal hebt vernomen
Paul zal wel een open relatie hebben ofzo, vorig jaar jongen onder de douche, paul sneakt er bij, gisteren jongen in de sauna en wederom
maar het was wel een goede aflevering
kijk de stream op mwdl maar terug, laatste 5 minuten ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb om een uur of 23 de tv uitgezet, maar schijnbaar heb ik iets gemist tussen paul en saunajongen?.
Ze wilde leren bowlenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef greatgonzo het volgende:
- wat was er nu met die bowlende crack hoer?
Was gebruikt voor de wens van iemand anders. Paul gaf m weg aan de eerste die er naakt in ging zittenquote:- hoe kwam die gast nou in de sauna, een wens ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |