Met dat idee dat Paul de Leeuw wel grappig isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
wtf, dat elastiekjesidee heeft de Leeuw gejat van Ruben van der Meer en Horace Cohen, van "het is live opgenomen"
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Timo20 het volgende:"Maffia maatje"
[..]
Met dat idee dat Paul de Leeuw wel grappig is
Je hoeft `t niet te posten, ik ken `t welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien zou je je mening willen herzien?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef Pleione het volgende:
heb het opgenomen, ga straks kijken
Vind Paul altijd superleuk
eerste wat ik riep toen ik het zag.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik het onverstandig dat hij zomaar een hond weggeeft en nog onverstandiger dat die moeder gewoon 'ja' zegt. Heeft ze er wel over nagedacht wat het betekent om een hond te hebben?
Paul had ook meer kijkcijfers dan de X Factorquote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
De kijkcijfers waren ook weer erg netjes, daar kan geen ijsdans show tegen op: 1.507.000
en jij denkt dat dat van te voren niet gepolst is....quote:Op zondag 18 februari 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik het onverstandig dat hij zomaar een hond weggeeft en nog onverstandiger dat die moeder gewoon 'ja' zegt. Heeft ze er wel over nagedacht wat het betekent om een hond te hebben?
ja voorafgaand aan de show misschien even.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij denkt dat dat van te voren niet gepolst is....
die andere moeder had zelf al een hond en wilde er geen 2 in huisquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja voorafgaand aan de show misschien even.
Maar die moeder denkt ws: Ach ze is haar vader verloren, ze is zielig... dus moet ze maar een hond hebben.
Ik heb het over écht nadenken: wil ik dit, heb ik hier tijd voor, wil ik jarenlang aan zo'n hond vast zitten, past zo'n hond in ons gezin, wat doen we als we op vakantie gaan?
Te oordelen naar de reactie van die andere moeder was er van tevoren niet over gesproken. Anders hadden de moeders het er vast wel met elkaar over gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bye
of ze was er al jaren over aan 't denken een hond te "nemen" en nu kwam het heel mooi uit.. je weet het niet en je kunt wel van alles veronderstellenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja voorafgaand aan de show misschien even.
Maar die moeder denkt ws: Ach ze is haar vader verloren, ze is zielig... dus moet ze maar een hond hebben.
Ik heb het over écht nadenken: wil ik dit, heb ik hier tijd voor, wil ik jarenlang aan zo'n hond vast zitten, past zo'n hond in ons gezin, wat doen we als we op vakantie gaan?
Te oordelen naar de reactie van die andere moeder was er van tevoren niet over gesproken. Anders hadden de moeders het er vast wel met elkaar over gehad.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef snellejelle het volgende:
Al 25 jaar lang elke zaterdagavond soep eten![]()
en nog dezelfde soep ook![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
iemand verbinding met de stream ?
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=3&a=.asx ?
oip de stream http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=3&a=.asx na de uitzending op NL1quote:
Wat is ga zelf aan het doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
Koters ga zelf is wat aan je opdrachten doen
ANW![]()
Dat is iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekundquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is iemand met het syndroom van down.![]()
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekund. Ik dacht eerst dat hij Tourette had, maar zijn bewegingen zijn iets te onsystematisch, dus ik denk dat hij spastisch is.
ik ook in het beginquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.
Liep meer op die vent te letten dan op de show.
True. En naar Koppensnellers moet je sws al niet kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Canisfire het volgende:
Wel zielig hoop niet dat een progamma als koppen snellers daar aandacht aan gaat besteden.
Die jonge gaat ook maar gewoon naar een show .
Wauw gaaf man!!!!1111quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit gewoon al de hele tijd de afterparty op Humor TV te kijken.
Nee maar om aan te geven dat ik dat hele gedoe met constant bufferende streams en kut kwaliteit hiermee niet meer hoef mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
Hij maakt uitsluitend seksueel getinte grappen bij minderjarigen, dat valt mij ook op.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Adelante het volgende:
ligt 't aan mij of is het allemaal een stuk braver en minder grappig/hard geworden in deze twee afleveringen van het nieuwe seizoen
Klopt in mijn avro gids staat er ook niet in.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, maar het staat niet in de gids, en zelfs niet op de internet TV-gids, terwijl die altijd actueel is![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
aaah:
[afbeelding]
Dankjewel Haaibaaike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |