oip de stream http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=3&a=.asx na de uitzending op NL1quote:
Wat is ga zelf aan het doen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
Koters ga zelf is wat aan je opdrachten doen
ANW![]()
Dat is iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekundquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is iemand met het syndroom van down.![]()
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, er zat nog een wiebelkont op de tribune. Die had wel in het achtergrondkoortje van Adje gekund. Ik dacht eerst dat hij Tourette had, maar zijn bewegingen zijn iets te onsystematisch, dus ik denk dat hij spastisch is.
ik ook in het beginquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en ook helemaal vooraan bij de trap daar.
Liep meer op die vent te letten dan op de show.
True. En naar Koppensnellers moet je sws al niet kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Canisfire het volgende:
Wel zielig hoop niet dat een progamma als koppen snellers daar aandacht aan gaat besteden.
Die jonge gaat ook maar gewoon naar een show .
Wauw gaaf man!!!!1111quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit gewoon al de hele tijd de afterparty op Humor TV te kijken.
Nee maar om aan te geven dat ik dat hele gedoe met constant bufferende streams en kut kwaliteit hiermee niet meer hoef mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor debiel zit daar in de tribune trouwens?
Is dat een spast ofzo.
Hij maakt uitsluitend seksueel getinte grappen bij minderjarigen, dat valt mij ook op.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Adelante het volgende:
ligt 't aan mij of is het allemaal een stuk braver en minder grappig/hard geworden in deze twee afleveringen van het nieuwe seizoen
Klopt in mijn avro gids staat er ook niet in.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, maar het staat niet in de gids, en zelfs niet op de internet TV-gids, terwijl die altijd actueel is![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
aaah:
[afbeelding]
Dankjewel Haaibaaike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |