Jij denkt dat t vuurwerk afging door zo'n ouderwets bomexplosie-apparaat?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Raven_ het volgende:
ehm, ik twijfelde in het begin of het nou gepland was of niet. Paul werd echt woest..
maar nu lijkt het toch show... (?)
Je hebt iets tegen Ramses?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:28 schreef Zuignapje het volgende:
mooie show, heb gelachen en genoten en godzijdank waren die Ramses en Liesbeth L. maar heel even in het programa
Hij had een heel lied gezongen zonder fouten.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het laatste uur. Beetje schaamte over Ramses. 'lalalalalalalalalalalala' Meer onthoudt ie niet meer
ik zou morgen nog eens proberen, misschien zelfs vandaag al, kan best even duren tijdens de feestdagen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:26 schreef Thomper het volgende:
Programma staat nog niet op Uitzendinggemist.Ik had een paar dingetjes gemist, dus die wilde ik even terugkijken. Niks op Uitzendinggemist, en op Mooiweerdeleeuw.nl alleen de aflevering van vorig jaar, volgens mij.
Ik heb het net terug gekeken op internetquote:Op maandag 1 januari 2007 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het laatste uur. Beetje schaamte over Ramses. 'lalalalalalalalalalalala' Meer onthoudt ie niet meer
alweer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Nu alweer![]()
Woei, dat wordt weer leuk
ik had het nog lang niet verwacht.. pas in maart ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alweer?
Ik dacht dat het 2 wk geleden alweer zou beginnen.
so whatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
wtf, dat elastiekjesidee heeft de Leeuw gejat van Ruben van der Meer en Horace Cohen, van "het is live opgenomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |