Jan Marijnissen kon niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Waarom moet de publieke zender zoveel tijd besteden aan talpa-bagger eigenlijk
Die zou eens naar Talpa moeten gaan. De tomatenshow, met een hakblok, zoals bij Jackquote:
nee idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
Wist niet eens dat het bestond, schaamlipkanker..
het schijnt dat je dan een grote wond krijgt en veel jeuk.quote:
Dan kijk je lekker nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef dlebrok het volgende:
Kutprogramma, dat veels te traag verloopt, niet grappig is en tevens boeien mij die intervieuwtjes met b.v. kinderen uit het publiek geen zak
Viel tegen iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Je mag hier alleen posten als je het leuk vindt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet![]()
Val ons er niet mee lastig...
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Toch wel weer verrassend dat Paul gewoon die short uittrokquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Nou inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Daaromquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Ach, gun ons ook eens een leuke naakte knul, er zijn al genoeg (bijna) naakte chicks op tv te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Ik wilde het al niet aan je vragen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een simpele lesbo trouwens. Daar zou ik voor geen goud mee op stap gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |