Jan Marijnissen kon niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Waarom moet de publieke zender zoveel tijd besteden aan talpa-bagger eigenlijk
Die zou eens naar Talpa moeten gaan. De tomatenshow, met een hakblok, zoals bij Jackquote:
nee idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
Wist niet eens dat het bestond, schaamlipkanker..
het schijnt dat je dan een grote wond krijgt en veel jeuk.quote:
Dan kijk je lekker nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef dlebrok het volgende:
Kutprogramma, dat veels te traag verloopt, niet grappig is en tevens boeien mij die intervieuwtjes met b.v. kinderen uit het publiek geen zak
Viel tegen iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Je mag hier alleen posten als je het leuk vindt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet![]()
Val ons er niet mee lastig...
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Toch wel weer verrassend dat Paul gewoon die short uittrokquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Vind het echt lef hebben, die gozer die in zn blote kont in de sauna ging zitten.
Nou inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Daaromquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor een sauna van 5.000 euro had ik het ook wel geweten...
Ach, gun ons ook eens een leuke naakte knul, er zijn al genoeg (bijna) naakte chicks op tv te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
het zal ook niet eens een lekker wijf zijn die die sauna wil hebben..
Ik wilde het al niet aan je vragen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een simpele lesbo trouwens. Daar zou ik voor geen goud mee op stap gaan.
volgens mij gaan daar 0,0 reacties op komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet aan je vragen..
Denk dat ze een beetje overdonderd was, het ging namelijk over 'vluchten' naar Australie, een spinnetje in bed en dan is het ineens de gevierde pot die aan de vrouw geholpen moet worden. Ik denk dat ze op dat moment wel door de grond ging eigenlijk. Denk dat ze een mannetjesvrouwtje nodig heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volgens mij gaan daar 0,0 reacties op komen. Je moet jezelf wel wat beter profileren. Ze keek echt een beetje achterlijk uit haar ogen. En als je de hele wereld afreist op zoek naar de ware Jacoba, ben je eerder rijp voor het gesticht, lijkt mij zo
.
't was niet veel wat ie hadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ach, gun ons ook eens een leuke naakte knul, er zijn al genoeg (bijna) naakte chicks op tv te zien.
Jammer van die fallus alleen![]()
.
Lucky Lips was geweldig vals
Jaaa ik zat ook al naar hem/haar te kijken!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef parselmouth het volgende:
Die bowl-heks kwam pas retarded over
En is die dragqueen die bij de trap zat nog behandeld verder? Heb de halve uitzending zitten twijfelen of het een man of een vrouw was, maar zulke lelijke knieeen kunnen alleen mannen hebben eigenlijk.
vorige keer zat er op precies dezelfde plek ook al zo'n vreemde vogel (die de hele tijd met z'n armen zat te zwaaien).quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef parselmouth het volgende:
Die bowl-heks kwam pas retarded over
En is die dragqueen die bij de trap zat nog behandeld verder? Heb de halve uitzending zitten twijfelen of het een man of een vrouw was, maar zulke lelijke knieeen kunnen alleen mannen hebben eigenlijk.
Tis niet altijd even leuk, maar hij is nu gewoon een vast element van de show geworden. Net als Cor Bakker die gewoon al jaren Paul begeleid. Ik denk dat je er aan moet wennen.quote:
je vader moet een bril kopen, want het was écht géén vrouwquote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaa ik zat ook al naar hem/haar te kijken!Volgens mijn vader was het gewoon een vrouw, maar ik betwijfelde het zeer.
.
Die gozer had lef ja, ben benieuwd hoe vanavond '' De Day After'' afloopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef BettyR het volgende:
Weet je, dat hij van de week met die Theo op radio 2 te luisteren was !quote:Op zondag 11 maart 2007 10:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik vind t fantastisch als hij komt, en velen met mij
![]()
ben de podcast al aan t downloaden. dank.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je, dat hij van de week met die Theo op radio 2 te luisteren was !
Bij Hans Schiffers rond de klok van half vier. En naar 17.00 kon je het verdere gesprek via podgast te beluisteren.
Een mooi gesprek was het![]()
Leuk dat ie nu eindelijk eens als zichzelf spreekt, en ze vertellen hoe 't afgelopen is.quote:
had jij dat idee nou ookalquote:Op zondag 11 maart 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vorige keer zat er op precies dezelfde plek ook al zo'n vreemde vogel (die de hele tijd met z'n armen zat te zwaaien).
En die bowl-heks... volgens mij was dat gewoon een crackhoer. Zo iemand die je tegen komt op de Amsterdamse Wallen.
Wat vond jij hoe Adje praat ?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuk dat ie nu eindelijk eens als zichzelf spreekt, en ze vertellen hoe 't afgelopen is.
Leuk nieuw nummer trouwens van zeDenk dat ik binnenkort nog maar een keer naar hun voorstelling ga.
Hoe zet je jezelf voor lul voor half Nederlandquote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef Nouk het volgende:
Oh god, jahoor de travestiet is aan de beurt.
Die kledingquote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Hoe zet je jezelf voor lul voor half Nederland
Ik dacht eerst dat het als grap was, maar volgens mij was het serieus zoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Nouk het volgende:
Die sumoworstelaar lijkt zich wel onwijs te ergeren aan het feit dat die meisjes en Paul niet serieus meedoen.
Het internetprogramma is belangrijker dan het gewone programma volgens mij. Twee herhalingen op tv en dan nog op internet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:58 schreef Nouk het volgende:
Simply Red. Waarom dat in het internetprogramma dan? Verschuif dat optreden van die Dolly Dots dan daarheen. Maargoed.
'Zeg je tegen een goeie als Paulquote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Paul in z'n blote reet hoeft nou ook niet zo nodig.
Ze is single als je d'r verhaal hebt vernomenquote:
Ik heb om een uur of 23 de tv uitgezet, maar schijnbaar heb ik iets gemist tussen paul en saunajongen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is single als je d'r verhaal hebt vernomen
Paul zal wel een open relatie hebben ofzo, vorig jaar jongen onder de douche, paul sneakt er bij, gisteren jongen in de sauna en wederom
maar het was wel een goede aflevering
kijk de stream op mwdl maar terug, laatste 5 minuten ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb om een uur of 23 de tv uitgezet, maar schijnbaar heb ik iets gemist tussen paul en saunajongen?.
Ze wilde leren bowlenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef greatgonzo het volgende:
- wat was er nu met die bowlende crack hoer?
Was gebruikt voor de wens van iemand anders. Paul gaf m weg aan de eerste die er naakt in ging zittenquote:- hoe kwam die gast nou in de sauna, een wens ofzo?
Sommige mensen hebben niet zoveel problemen met naakt, ik denk niet dat het een indicatie is voor een "open relatie" ...quote:Paul zal wel een open relatie hebben ofzo, vorig jaar jongen onder de douche, paul sneakt er bij, gisteren jongen in de sauna en wederom
Heb je de uitslag van de laatste provinciale verkiezingen nog eens bekekenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef tralalala het volgende:
Bennekom & Ede extreem christelijkhoezo verkeerd beeld
Waar moeten ze anders op stemmen? spquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van de laatste provinciale verkiezingen nog eens bekekenCDA, CU en SGP hebben bijna 60% van alle stemmen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |