quote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Als jij Pinokkio was, was jouw neus zo groot!"
quote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef Zjakkie het volgende:
"Het Christusbeeld in Rio staat zo, met zijn armen uit elkaar, en niet met zijn handen gevouwen!"
quote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef Beschouw het volgende:
Leonardo: "En waar is jouw bril van Specsavers nou?"
quote:Op zondag 17 december 2006 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Leonardo (zingend): Wat kan mij die kaart schelen, ik ga naar AAAAAAAAAAAAAAAJAX![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Leonardo: "effe knuffelen, heb ik van BB-Ruud geleerd"
quote:Op zondag 17 december 2006 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
"Wat moet je nou man?!", waren de laatste woorden van Leonardo nèt voor de verwoestende kopstoot van Wegereef.
quote:Op zondag 17 december 2006 21:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Leonardo :'' Ik kan nu wel gaan zeggen blinde tyfushond ,maar dan geef je me toch wel de rode kaart ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
Beschouw heeft die al gepostquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Maikalo het volgende:
Als ik thuis zit zal ik wel even de vorige delen posten, dan kunnen die in de OP![]()
Vorige delen:quote:
Goeiemorgen existenzquote:Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vorige delen:
|Legendarische Deel 1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|
|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|
|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|
|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
|41|42|43|44|
Bedoel eigelijk deze maar dan met url![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 09:44 schreef Camplo het volgende:
Overigens heb ik nog een extreem vette foto voor een volgende foto mits ie nog niet geweest is.
Interesse laat maar ff weten.
Ik ken de foto al wel. Ik weet niet of ie al hier is langsgeweest of dat t op VI.nl was ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Gedaan. Thankxquote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef Maikalo het volgende:
Beschouw, als je opschiet kan dit nog in de OP:
denk je? krijgen we weer ruzie hier ?quote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef Camplo het volgende:
Voor mij is de poedelprijs alweer duidelijk
quote:Mwanatabu
Pas na uitgebreide fouillering vond Wegereef zijn kaarten terug...
quote:Zjakkie
"Het Christusbeeld in Rio staat zo, met zijn armen uit elkaar, en niet met zijn handen gevouwen!"
quote:Maikalo
Hoe zit het nou? Ga je die fluit nog uit je mond halen of moet ik je zo zoenen???
-2ptquote:Camplo
BLINDE TYFUSHOND. Pardon? Okay, rood
quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo! Ik had toch zeker op een podiumplek gerekend! Dit heet dus van een koude kermis thuis komen![]()
en nog wel een blindetyfus poedel ookquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef Camplo het volgende:
Voor mij is de poedelprijs alweer duidelijk
FLIKKER OP!!!quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef dvdk het volgende:
goh.... Maikalo wint alweer....met een totaal ongrappig onderschrift...maar ja wat wil je ook met zo'n doorgestoken kaartenhuis als deze competitie.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef dvdk het volgende:
goh.... Maikalo wint alweer....met een totaal ongrappig onderschrift...maar ja wat wil je ook met zo'n doorgestoken kaartenhuis als deze competitie.
ja ik vond hem ook totaal niet grappig.. had hem aan iemand anders gegevenquote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef dvdk het volgende:
Dat is juist de bedoelingquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ga een beetje lopen janken om een onderschrift competitie op internet.![]()
Luister eens vriendquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ga een beetje lopen janken om een onderschrift competitie op internet.![]()
Nog maar 7 puntjes!quote:Beschouw 163
EnGCatjuh 156
quote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef Zjakkie het volgende:
Gedeeld 7e met vrolijke-frits en Maikalo, het is spannend
Ooit wel ja, maar vandaag nietquote:
Als dat al zo is, dan is het niet bewust.quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de categorie: die grap heeft al een keer gewonnen, dus probeer ik m ook?
Ik google altijd gewoon op voetbal+foto en zoquote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eentje van Nurnberg en eentje van Bochum, denk ik?
Verder ken ik de Bundesliga niet goed
Dat vind ik dan wel netjes weer.quote:Op maandag 18 december 2006 21:13 schreef Beschouw het volgende:
Weet niet of dvdk het opmerkt, maar hij heeft zijn (felbegeerde) twee puntjes terug.![]()
Bwehequote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Must...reach...the...Bratwurst...first...
Jij wilt mij wel heel graag voorbij he?quote:
zekerquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij wilt mij wel heel graag voorbij he?
Tweede ook eik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef toma het volgende:
[..]
zeker![]()
vierde is toch maar net niet he.
meestal warme chocolademelk rond de tijd van t jaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tweede ook eik.![]()
Maar dan herinner ik me wat mijn moeder altijd zei: "Als je je best maar gedaan hebt,"
En dan bakte ze pannenkoeken en kreeg ik ijs en...
Het is weer bijna kerst, de nostalgie bespringt me weer...![]()
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef toma het volgende:
[..]
meestal warme chocolademelk rond de tijd van t jaar
Daar ging je zelfrespectquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Maar dat mocht ook wel, want dit was dezelfde moeder die mijn dwong een gele maillot aan te trekken met schoolvoetbal![]()
Ik heb toch wel heel veel respect voor je dat je dit met ons durft te delenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Maar dat mocht ook wel, want dit was dezelfde moeder die mijn dwong een gele maillot aan te trekken met schoolvoetbal![]()
daar ging je reputatiequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Nee, daar kwám mn reputatie. Nog jaren later heette ik "Spillepootje" bij sommige oud-klasgenoten.quote:
quote:die maillot heb je toch wel bewaard voor Nune ?
Mag ik haar deze trui geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, daar kwám mn reputatie. Nog jaren later heette ik "Spillepootje" bij sommige oud-klasgenoten.
[..]
Dat is nou een van de dingen die ik welzeker beter ga doen. Mijn kinderen hoeven niet voor lul te lopen met maillots, zelfgebreide mutsen en Nune mag wel op voetbal/een crossfiets als ze daar zin an heb. Hoewel het even slikken zal gaan worden als ze een Ajax-sjaal zou willen. Maar dat rammen we er nog wel uit.(<- dat was dus een grapje, voordat mensen gaan vallen over het rammen of Ajax)
Nee, want dan wordt ze in elkaar gerost als ze de verkeerde mensen tegenkomtquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef toma het volgende:
[..]
Mag ik haar deze trui geven.
[afbeelding]
als feyenooit verliest lach ik me kapotquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt ze in elkaar gerost als ze de verkeerde mensen tegenkomt![]()
Ben sowieso vóór een club en niet tegen de anderen dan automatisch. Speelt Ajax mooi voetbal, juich ik ook. Alleen als het tegen Feyenoord is ben ik dan even chagrijnig (en de laatste keer dus heul heel heeeel chagrijnig)
ook in europa? das behoorlijk triest dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef toma het volgende:
[..]
als feyenooit verliest lach ik me kapot
heb elke week wel plezier
Oja, dat was de slechtste..quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie ik nu eens zal laten winnen. Ze verdienen allemaal wel een punt extra
. Maar ik ben nog een kwartier beïnvloedbaar alvorens ik een speciale uitslag à la Maikalo ga opdienen.
te beïnvloeden dan wat jij wil, maar zo solliciteer je naar de andere prijs hè dat weet jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier scoor ik vast punten mee.
![]()
Hand in hand! Kameraaaaden!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier scoor ik vast punten mee.
![]()
quote:vrolijke-frits
Must...reach...the...Bratwurst...first...
quote:EnGCatjuh
Nürnberg voortaan gesponsord door Head&Shoulders
quote:BB-King
Voetballers slaan koppen bij elkaar om gevloerde scheidsrechter af te tuigen
-2ptquote:Eb
'Hee, pssst... Braamhaar heeft geen zadel op ze fiets!'
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef denthemen het volgende:
goeie uitslag, vond vooral de nummer 3 erg leuk
Had je twee minuten eerder moeten doen, dan was de poedel een totaal andere kant op gegaanquote:
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ik loop weer in op Beschouw. Wat leuk, bedankt
Ach, je hebt in ieder geval geen poedelprijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar zak ik weer een plaats![]()
Kom maar op met die nieuwe foto![]()
En evt ook een 2e- en 3e-plaats ikoontjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?[/sup]
Dan is het misschien wel leuk om de leukste foto's van het jaar erin te verwerken. Ik zal er wel een paar opzoeken, kunnen jullie kiezen. Bij photoshoppe hoef je niet bij mij te zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.
Oudejaarsdag laatste dag voor het klassement.
Per 1 januari beginnen we opnieuw. Met dagelijkse poedelprijs ook dus.
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?
hint:quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef BB-King het volgende:
2x op rij... damn, op zoek naar een nieuwe foto dus!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
hint:Hij pakt geen photobucket ofzo. Zegt dat ie niet gevonden kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind deze wel leuk voor in een icoon, Maikalo:
http://www.mrmystic.com/images/elephant.jpg
Ik wel, moet ik 'em posten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij pakt geen photobucket ofzo. Zegt dat ie niet gevonden kan worden.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:09 schreef Maikalo het volgende:
Verder waren de inzendingen dit keer van hoge kwaliteit, waarvan ik er eentje totaal niet snapte. Vandaar de poedel Eb.
ik snap m nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirt Chelsea is van beter materiaal dan de shirtkwaliteit van Feyenoord ervaart Drogba.
wedstrijd dat feyenoord 3 shirtjes scheurde om niksquote:
Toen was ik op vakantiequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wedstrijd dat feyenoord 3 shirtjes scheurde om niks
En daarom heb ik de mijne maar even veranderd, lekkere olifant van me!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Nippletwist is plots wel een modewoord. Nog ff en het wordt in Van Dale opgenomen.
Zolang je niet aan mijn slurf zit, is alles best.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daarom heb ik de mijne maar even veranderd, lekkere olifant van me!
[afbeelding]
Haha, nee alleen wat jij fijn vindt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zolang je niet aan mijn slurf zit, is alles best.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, nee alleen wat jij fijn vindt!
Ik vond 'm wel toepasselijk in het kader van de TT! Toch?!
De olifant heeft al het vet van haar opgezogen. Ze heeft alleen nog maar siliconenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:04 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als dit meisje mijn slurf vast wil pakken
He, mijn vrouw leest soms mee hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:04 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als dit meisje mijn slurf vast wil pakken
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
He, mijn vrouw leest soms mee hoor.
Doodschoppertjequote:Op woensdag 20 december 2006 09:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Nadat Ballack was gepoort moest hij rennen voor zijn leven
De poedelprijs is ook een prijsquote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef dramslag het volgende:
Heb nu al door dat ik niet ga winnen
Nee, jij bent grappigquote:Op woensdag 20 december 2006 18:14 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
Carvalho: "Ik ga die vuile mof neerhoeken!"
Drogba: "ok ik hou hem wel vast!"
Heb zo'n vermoeden dat ik die ook niet ga winnenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De poedelprijs is ook een prijs
Ben ook zo weg.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:35 schreef toma het volgende:
p.s. ik ben er vanavond niet
quote:EnGCatjuh
Nadat Ballack was gepoort moest hij rennen voor zijn leven
quote:Eb
Spelers Chelsea ontdekken dat Ballack een Duitser is
quote:existenz
Bijgelovige Chelsea spelers reageren zich af op #13 na alweer een nederlaag
-2ptquote:gebruikersnaam
Speler met nr 13 blijkt tafelvoetbalpoppetje te zijn
Ik vond hem zelf ook niet zo heel grappig eigenlijk, wel treffend.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ben ik de enige die de winnaar totaal niet grappig vindt? :S
Maar wel 3equote:
Als iemand een betere foto heeft dan nemen we die. Dit is idd een fan tijdens een wedstrijd van engeland.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Maikalo het volgende:
Deze foto neme? volgens mij is het een wedstrijd van Engeland aan het shirtje van die ene gast te zien![]()
nee je hebt gelijk linkmiegel.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ben ik de enige die de winnaar totaal niet grappig vindt? :S
ja ik vind de foto ook kut.. daarom hbe ik ook een belachelijk onderschrift. eerst wilde ik als onderschrift plaatsen: wat een kutfoto, vandaar dit kutonderschriftquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
sorry hoor maar deze foto heeft echt geen flikker met voetbal te maken.
Het is gewoon een (half)-naakte kerel op een tribune.
Wat voor gebeurtenis vindt plaats in deze foto die ook maar een beetje met voetbal te maken heeft?
De tribune hoeft niet eens in een voetbal stadion te zijn. Mischien is dit wel een foto genomen tijdens 1 of ander rock concert.
ten tweede kan ik ook nergens aan zien dat het hier om voetbalsupporters zou moeten gaan.
De essentie van deze "voetbal onderschrift competitie" lijkt me toch dat de foto iets met voetbal te maken moet hebben. (en natuurlijk het kontlikken en stemmen op je vriendjes om zo met een klein kliekje alle punten te scoren)
Of zitten we bij een soort van gladiatoren spel? want ik zie wel zo'n kerel met een helm op...
belachelijk natuurlijk.
Lijkt me logisch dat deze foto moet worden vervangen dus.
Lijkt mij ook logisch dat je nu een keertje kapt met dat zielige huillie gedrag van je en gewoon in dit topic niet meer post....maar ja, of dat ook gebeurt ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
hij heeft wel een punt dat deze foto nergens op slaat...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch dat je nu een keertje kapt met dat zielige huillie gedrag van je en gewoon in dit topic niet meer post....maar ja, of dat ook gebeurt ?
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:39 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Vitessezuid blij na het winnen van de poedelprijs
En een voetbalsupporter is sbs6 ijsdansen aan het kijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
De essentie van deze "voetbal onderschrift competitie" lijkt me toch dat de foto iets met voetbal te maken moet hebben.
Jonge, ga gewoon weg! Je vindt het spel niet eens leuk, je loopt alleen maar te zeiken over 'vriendjespolitiek' en hebt nu ook al commentaar op de foto's. Ga lekker een of andere foto-onderschrift competitie opzetten en ga daar lekker spelen en zeiken. Maar hier word ik, en ik denk dat ik niet de enige ben, helemaal gek van!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
Wat voor gebeurtenis vindt plaats in deze foto die ook maar een beetje met voetbal te maken heeft?
De tribune hoeft niet eens in een voetbal stadion te zijn. Mischien is dit wel een foto genomen tijdens 1 of ander rock concert.
ten tweede kan ik ook nergens aan zien dat het hier om voetbalsupporters zou moeten gaan.
De essentie van deze "voetbal onderschrift competitie" lijkt me toch dat de foto iets met voetbal te maken moet hebben. (en natuurlijk het kontlikken en stemmen op je vriendjes om zo met een klein kliekje alle punten te scoren)
Of zitten we bij een soort van gladiatoren spel? want ik zie wel zo'n kerel met een helm op...
belachelijk natuurlijk.
Welk gedeelte van 'je bent hier niet welkom' begrijp je niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
belachelijk natuurlijk.
C'est le ton qui fait la musique...het is de manier waarop. Met termen als "kontlikken", "klootzakken" en "sukkeltje" kom je iha niet ver in discussies. Dan wordt het niet eens een discussie, dan wordt het trollen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:57 schreef dvdk het volgende:
ja d'r word hier nu wel flink gekankerd op me (voornamelijk door de 'vriendjes' die in't complot zitten) maar de normale gebruikers hier zijn het toch wel eens met m'n terechte kritiek op de foto....
Wel een beetje sneu dat ik alleen maar wordt weggehoond omdat ik het uitdelen van de punten in twijfel trek...
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique...het is de manier waarop. Met termen als "kontlikken", "klootzakken" en "sukkeltje" kom je iha niet ver in discussies. Dan wordt het niet eens een discussie, dan wordt het trollen.
Als je het woord kankeren gebruikt dan ben je voor mij niet meer dan een piepende muis.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:57 schreef dvdk het volgende:
ja d'r word hier nu wel flink gekankerd op me (voornamelijk door de 'vriendjes' die in't complot zitten) maar de normale gebruikers hier zijn het toch wel eens met m'n terechte kritiek op de foto....
Wel een beetje sneu dat ik alleen maar wordt weggehoond omdat ik het uitdelen van de punten in twijfel trek...
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ondanks het duidelijk aanwijzen van de nooduitgangen komt Engelse fan niet door stewardessen-examen
Ik heb geen vrienden op Fok!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens dvdk bestaat dit hele topic uit 'kloons' en 'vriendjes'...
Gefeliciteerd! Geef dr maar een dikke zoen van me!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er niet vanavond, de vrouw is jarig vandaag![]()
Ik weet toch zeker zelf wel waar ik op de foto ben gezet.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef dvdk het volgende:
trouwens, als iemand rondloopt met een shirt van engeland hoeft dat nog geen voetbal supporter te zijn, ti's nu meer een mode verschijnsel
Feli!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Feli danquote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Geniaalquote:Op donderdag 21 december 2006 18:16 schreef BB-tabu het volgende:
Ja, feli frits! (<- alliteratie-alert)(<- idem)
Waarom denk je dat ik zo bruin zie?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Feli dan.
Oh wacht dit is natuurlijk in iemands kont kruipen voor het geval hij wint![]()
Tot over je tenenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo bruin zie?![]()
We're waiting!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef existenz het volgende:
Uitslag is morgen rond 18:00-18:30! Ik moet namelijk nog kerstinkopen doen op koopavond
Hij komt er nu aan. Iemand vond dat FOK niet belangrijk wasquote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat Existenz liever gaat sjoppen
quote:~Mwanatabu~
~Supporter maant dvdk: "Of je doet normaal mee en blijft gezellig hier, of anders zijn daar de uitgangen, want hier worden we gallisch van!"~
quote:~Linkmiegel~
~Vitessezuid blij na het winnen van de poedelprijs~
quote:~EnGCatjuh~
~Ondanks het duidelijk aanwijzen van de nooduitgangen komt Engelse fan niet door stewardessen-examen~
-2ptquote:~dvdk~
Zeiken, zeuren, zaniken en schelden leveren dvdk de poedelprijs op (dit is dus geen quote die hij geplaatst heeft)
hey grapjas, ik deed niet mee aan deze onderschrift omdat het niks met voetbal te maken heeft, kies maar een ander voor de poedelprijs....quote:Op donderdag 21 december 2006 19:41 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
De foto bleek idd niet echt geschikt, ik vond er weinig echte leuke foto'sonderschriften tussen zitten. Gelukkig maakte dvdk de keuze voor de poedel wel erg makkelijk. De verzonnen poedelquote lijkt me duidelijk..
wat lul je nou man.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je onderschrift was gewoon het slechtste. Omdat je het gepost hebt als onderschrift, doe je mee ook.
Oh, dat dacht ik. Als dat zo is, is het niet netjes van existenz en zal Beschouw die punten niet meetellen, lijkt mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef dvdk het volgende:
En waar ergens in dit topic zie je ergens dat ik dit geschreven heb???
~dvdk draait helemaal door na alweer ontdekken van complot tegen hem en ontvangen poedelprijs~
Je zit gewoon verhalen te verzinnen man.
Ik heb dit niet eens geschreven.
Nee het is dus niet he....dat zie je toch dat ik dat nergens heb neergekalkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Als dat zo is, is het niet netjes van existenz en zal Beschouw die punten niet meetellen, lijkt mij.
Je hebt gelijk volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee het is dus niet he....dat zie je toch dat ik dat nergens heb neergekalkt.
Staat er toch ook onder dat dvdk helemaal die quote niet gepost heeftquote:
Waar heb ik lopenschelden dan? Je zit flauwekul uit te kramen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Staat er toch ook onder dat dvdk helemaal die quote niet gepost heeft, maar zo gaan lopen zeiken zeuren en schelden levert wat mij betreft nog steeds de poedel op. En daar slaat de quote op die er staat... En kritiek is trouwens heel wat anders dan wat jij constant doet
, kritiek is opbouwend of tegenargumenten aandragen. Jij komt niet verder dan scheldwoorden en gezanik .... Echter blijk je ook al selectief te lezen
![]()
Beschouw mag beslissen of hij de poedel telt, maar ik laat hem staan om bovenstaande reden.
En nog begrijp je het nietquote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef dvdk het volgende:
Klinkt een beetje als 2de wereld oorlogse nazi retoriek, die hadden daar ook een handje van weg.
Nee jij begrijpt het niet, in de regels staat dat je alleen een poedelprijs kan krijgen als je meedoet aan de onderschriftcompetitie.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet, in de regels staat dat je alleen een poedelprijs kan krijgen als je meedoet aan de onderschriftcompetitie.
Dat deed ik niet.
JIJ geeft me gewoon een poedelprijs omdat je me niet mag.
En dat is ontzettend kinderachtig en flauw.
En Beschouw zou er bij jou punten moeten aftrekken als hij consequent is.
jonge achter je pc'tje ben je stoer maar ik zou je wel eens willen zien op Amsterdam centraal.....spreken we een keer af....loser.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
![]()
Of je wil niet begrijpen dat jouw discussie/kritiek technieken zeer beroerd zijn en je elke keer je argumenten om zeep helpt met zulke statements of je wil het gewoon niet.... In beide gevallen zoek je het maar uit
![]()
Conclusie: normaal doen of opzouten uit dit topic.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef dvdk het volgende:
jonge achter je pc'tje ben je stoer maar ik zou je wel eens willen zien op Amsterdam centraal.....spreken we een keer af....loser.
ik hoopte eigenlijk dat ie wel werd meegeteld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel 'edit' redelijk origineel is, zal ik m maar niet meetellen voor de lijst.
Goeiequote:Op vrijdag 22 december 2006 10:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
excecutie verkoop laatste miniatuurvoetbalpoppetjes van brian roy trekt maar 3 belangstellende
quote:
gelukkig zit ik hier niet bij het groot dictee der Nederlandse taalquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
, jammer alleen van de schrijffouten.
Heb je het nu tegen mij?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef Messenga het volgende:
Persoonlijke ruzie's vogel je maar uit via msn of mail.
Actie -> reactie. Heb beide berichten dus maar weggegooid. Maak dit topic maar vol met onderschriften, tijd voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij?Ik doelde met het (wellicht signaalwoord) kritiek op hoe half Nl. (overigens onterecht) over Sneijder viel tijdens het WK en het nu weer hosanna is bij Ajax.
En nu heb ik mn grap nog uitgelegd ook en issie helemaal niet leuk meer
Kefkefkef! (<- verwijzing naar dreigende poedel)
Faire deal. Laten we het plezier dat we aan dit topic beleven, idd niet vergallen door dvdk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we die dvdk gewoon negeren ofzo. Hij verpest het hele spelletje zo, met z'n complot theorie. Wij vallen dvdk niet lastig met wat dan ook, als hij ons niet lastig valt met z'n complot. Lijkt me een faire deal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |