Dat is juist de bedoelingquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ga een beetje lopen janken om een onderschrift competitie op internet.![]()
Luister eens vriendquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ga een beetje lopen janken om een onderschrift competitie op internet.![]()
Nog maar 7 puntjes!quote:Beschouw 163
EnGCatjuh 156
quote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef Zjakkie het volgende:
Gedeeld 7e met vrolijke-frits en Maikalo, het is spannend
Ooit wel ja, maar vandaag nietquote:
Als dat al zo is, dan is het niet bewust.quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de categorie: die grap heeft al een keer gewonnen, dus probeer ik m ook?
Ik google altijd gewoon op voetbal+foto en zoquote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eentje van Nurnberg en eentje van Bochum, denk ik?
Verder ken ik de Bundesliga niet goed
Dat vind ik dan wel netjes weer.quote:Op maandag 18 december 2006 21:13 schreef Beschouw het volgende:
Weet niet of dvdk het opmerkt, maar hij heeft zijn (felbegeerde) twee puntjes terug.![]()
Bwehequote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Must...reach...the...Bratwurst...first...
Jij wilt mij wel heel graag voorbij he?quote:
zekerquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij wilt mij wel heel graag voorbij he?
Tweede ook eik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef toma het volgende:
[..]
zeker![]()
vierde is toch maar net niet he.
meestal warme chocolademelk rond de tijd van t jaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tweede ook eik.![]()
Maar dan herinner ik me wat mijn moeder altijd zei: "Als je je best maar gedaan hebt,"
En dan bakte ze pannenkoeken en kreeg ik ijs en...
Het is weer bijna kerst, de nostalgie bespringt me weer...![]()
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef toma het volgende:
[..]
meestal warme chocolademelk rond de tijd van t jaar
Daar ging je zelfrespectquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Maar dat mocht ook wel, want dit was dezelfde moeder die mijn dwong een gele maillot aan te trekken met schoolvoetbal![]()
Ik heb toch wel heel veel respect voor je dat je dit met ons durft te delenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Maar dat mocht ook wel, want dit was dezelfde moeder die mijn dwong een gele maillot aan te trekken met schoolvoetbal![]()
daar ging je reputatiequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook dat ja.![]()
Nee, daar kwám mn reputatie. Nog jaren later heette ik "Spillepootje" bij sommige oud-klasgenoten.quote:
quote:die maillot heb je toch wel bewaard voor Nune ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |