Mag ik haar deze trui geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, daar kwám mn reputatie. Nog jaren later heette ik "Spillepootje" bij sommige oud-klasgenoten.
[..]
Dat is nou een van de dingen die ik welzeker beter ga doen. Mijn kinderen hoeven niet voor lul te lopen met maillots, zelfgebreide mutsen en Nune mag wel op voetbal/een crossfiets als ze daar zin an heb. Hoewel het even slikken zal gaan worden als ze een Ajax-sjaal zou willen. Maar dat rammen we er nog wel uit.(<- dat was dus een grapje, voordat mensen gaan vallen over het rammen of Ajax)
Nee, want dan wordt ze in elkaar gerost als ze de verkeerde mensen tegenkomtquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef toma het volgende:
[..]
Mag ik haar deze trui geven.
[afbeelding]
als feyenooit verliest lach ik me kapotquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt ze in elkaar gerost als ze de verkeerde mensen tegenkomt![]()
Ben sowieso vóór een club en niet tegen de anderen dan automatisch. Speelt Ajax mooi voetbal, juich ik ook. Alleen als het tegen Feyenoord is ben ik dan even chagrijnig (en de laatste keer dus heul heel heeeel chagrijnig)
ook in europa? das behoorlijk triest dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef toma het volgende:
[..]
als feyenooit verliest lach ik me kapot
heb elke week wel plezier
Oja, dat was de slechtste..quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie ik nu eens zal laten winnen. Ze verdienen allemaal wel een punt extra
. Maar ik ben nog een kwartier beïnvloedbaar alvorens ik een speciale uitslag à la Maikalo ga opdienen.
te beïnvloeden dan wat jij wil, maar zo solliciteer je naar de andere prijs hè dat weet jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier scoor ik vast punten mee.
![]()
Hand in hand! Kameraaaaden!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier scoor ik vast punten mee.
![]()
quote:vrolijke-frits
Must...reach...the...Bratwurst...first...
quote:EnGCatjuh
Nürnberg voortaan gesponsord door Head&Shoulders
quote:BB-King
Voetballers slaan koppen bij elkaar om gevloerde scheidsrechter af te tuigen
-2ptquote:Eb
'Hee, pssst... Braamhaar heeft geen zadel op ze fiets!'
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef denthemen het volgende:
goeie uitslag, vond vooral de nummer 3 erg leuk
Had je twee minuten eerder moeten doen, dan was de poedel een totaal andere kant op gegaanquote:
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ik loop weer in op Beschouw. Wat leuk, bedankt
Ach, je hebt in ieder geval geen poedelprijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar zak ik weer een plaats![]()
Kom maar op met die nieuwe foto![]()
En evt ook een 2e- en 3e-plaats ikoontjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?[/sup]
Dan is het misschien wel leuk om de leukste foto's van het jaar erin te verwerken. Ik zal er wel een paar opzoeken, kunnen jullie kiezen. Bij photoshoppe hoef je niet bij mij te zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.
Oudejaarsdag laatste dag voor het klassement.
Per 1 januari beginnen we opnieuw. Met dagelijkse poedelprijs ook dus.
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannend. Krijg er al een beetje hartkloppingen van.
Iemand die een Onderschrift Award kan ontwerpen?
hint:quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef BB-King het volgende:
2x op rij... damn, op zoek naar een nieuwe foto dus!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
hint:Hij pakt geen photobucket ofzo. Zegt dat ie niet gevonden kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind deze wel leuk voor in een icoon, Maikalo:
http://www.mrmystic.com/images/elephant.jpg
Ik wel, moet ik 'em posten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij pakt geen photobucket ofzo. Zegt dat ie niet gevonden kan worden.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:09 schreef Maikalo het volgende:
Verder waren de inzendingen dit keer van hoge kwaliteit, waarvan ik er eentje totaal niet snapte. Vandaar de poedel Eb.
ik snap m nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirt Chelsea is van beter materiaal dan de shirtkwaliteit van Feyenoord ervaart Drogba.
wedstrijd dat feyenoord 3 shirtjes scheurde om niksquote:
Toen was ik op vakantiequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wedstrijd dat feyenoord 3 shirtjes scheurde om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |