Heb zo'n vermoeden dat ik die ook niet ga winnenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De poedelprijs is ook een prijs
Ben ook zo weg.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:35 schreef toma het volgende:
p.s. ik ben er vanavond niet
quote:EnGCatjuh
Nadat Ballack was gepoort moest hij rennen voor zijn leven
quote:Eb
Spelers Chelsea ontdekken dat Ballack een Duitser is
quote:existenz
Bijgelovige Chelsea spelers reageren zich af op #13 na alweer een nederlaag
-2ptquote:gebruikersnaam
Speler met nr 13 blijkt tafelvoetbalpoppetje te zijn
Ik vond hem zelf ook niet zo heel grappig eigenlijk, wel treffend.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ben ik de enige die de winnaar totaal niet grappig vindt? :S
Maar wel 3equote:
Als iemand een betere foto heeft dan nemen we die. Dit is idd een fan tijdens een wedstrijd van engeland.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Maikalo het volgende:
Deze foto neme? volgens mij is het een wedstrijd van Engeland aan het shirtje van die ene gast te zien![]()
nee je hebt gelijk linkmiegel.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ben ik de enige die de winnaar totaal niet grappig vindt? :S
ja ik vind de foto ook kut.. daarom hbe ik ook een belachelijk onderschrift. eerst wilde ik als onderschrift plaatsen: wat een kutfoto, vandaar dit kutonderschriftquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
sorry hoor maar deze foto heeft echt geen flikker met voetbal te maken.
Het is gewoon een (half)-naakte kerel op een tribune.
Wat voor gebeurtenis vindt plaats in deze foto die ook maar een beetje met voetbal te maken heeft?
De tribune hoeft niet eens in een voetbal stadion te zijn. Mischien is dit wel een foto genomen tijdens 1 of ander rock concert.
ten tweede kan ik ook nergens aan zien dat het hier om voetbalsupporters zou moeten gaan.
De essentie van deze "voetbal onderschrift competitie" lijkt me toch dat de foto iets met voetbal te maken moet hebben. (en natuurlijk het kontlikken en stemmen op je vriendjes om zo met een klein kliekje alle punten te scoren)
Of zitten we bij een soort van gladiatoren spel? want ik zie wel zo'n kerel met een helm op...
belachelijk natuurlijk.
Lijkt me logisch dat deze foto moet worden vervangen dus.
Lijkt mij ook logisch dat je nu een keertje kapt met dat zielige huillie gedrag van je en gewoon in dit topic niet meer post....maar ja, of dat ook gebeurt ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
Lijkt me logisch dat deze foto moet worden vervangen dus.
hij heeft wel een punt dat deze foto nergens op slaat...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch dat je nu een keertje kapt met dat zielige huillie gedrag van je en gewoon in dit topic niet meer post....maar ja, of dat ook gebeurt ?
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:39 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Vitessezuid blij na het winnen van de poedelprijs
En een voetbalsupporter is sbs6 ijsdansen aan het kijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef dvdk het volgende:
De essentie van deze "voetbal onderschrift competitie" lijkt me toch dat de foto iets met voetbal te maken moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |