En daarom heb ik de mijne maar even veranderd, lekkere olifant van me!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Nippletwist is plots wel een modewoord. Nog ff en het wordt in Van Dale opgenomen.
Zolang je niet aan mijn slurf zit, is alles best.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daarom heb ik de mijne maar even veranderd, lekkere olifant van me!
[afbeelding]
Haha, nee alleen wat jij fijn vindt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zolang je niet aan mijn slurf zit, is alles best.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, nee alleen wat jij fijn vindt!
Ik vond 'm wel toepasselijk in het kader van de TT! Toch?!
De olifant heeft al het vet van haar opgezogen. Ze heeft alleen nog maar siliconenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:04 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als dit meisje mijn slurf vast wil pakken
He, mijn vrouw leest soms mee hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:04 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als dit meisje mijn slurf vast wil pakken
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
He, mijn vrouw leest soms mee hoor.
Doodschoppertjequote:Op woensdag 20 december 2006 09:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Nadat Ballack was gepoort moest hij rennen voor zijn leven
De poedelprijs is ook een prijsquote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef dramslag het volgende:
Heb nu al door dat ik niet ga winnen
Nee, jij bent grappigquote:Op woensdag 20 december 2006 18:14 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
Carvalho: "Ik ga die vuile mof neerhoeken!"
Drogba: "ok ik hou hem wel vast!"
Heb zo'n vermoeden dat ik die ook niet ga winnenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De poedelprijs is ook een prijs
Ben ook zo weg.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:35 schreef toma het volgende:
p.s. ik ben er vanavond niet
quote:EnGCatjuh
Nadat Ballack was gepoort moest hij rennen voor zijn leven
quote:Eb
Spelers Chelsea ontdekken dat Ballack een Duitser is
quote:existenz
Bijgelovige Chelsea spelers reageren zich af op #13 na alweer een nederlaag
-2ptquote:gebruikersnaam
Speler met nr 13 blijkt tafelvoetbalpoppetje te zijn
Ik vond hem zelf ook niet zo heel grappig eigenlijk, wel treffend.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ben ik de enige die de winnaar totaal niet grappig vindt? :S
Maar wel 3equote:
Als iemand een betere foto heeft dan nemen we die. Dit is idd een fan tijdens een wedstrijd van engeland.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Maikalo het volgende:
Deze foto neme? volgens mij is het een wedstrijd van Engeland aan het shirtje van die ene gast te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |