Vast wel, als we net zo spelen als gister dan worden het dubbele cijfers! Lamzakken!quote:Op zondag 17 december 2006 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
Bedankjes uit Eindhoven als je die laatste 2 wint.
Ik verwijt het Stevens meer dan de spelers.quote:Op zondag 17 december 2006 13:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Vast wel, als we net zo spelen als gister dan worden het dubbele cijfers! Lamzakken!
Heb me echt kapot zitten ergeren na die 2-0, krijg je ook nog van die kutwissels, kah en agustienineens erin, waarom weet ik niet, en dan gaat meneer nog ff Bodor
inbrengen
Volgens mij laat Stevens het afweten...quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef DarkShine het volgende:
Volgens Stevens liet West het afweten...
Wat een mongool die Stevens, waarom liet West het afweten, naar mijn weten hebben hun geen invloed op de wedstrijd (behalve sfeer), volgens mij wordt het tijd dat ie es een keer zelf de verantwoordelijkheid op zich neemt en niet naar de supporters (??) gaat kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij laat Stevens het afweten...
Hij was slecht, maar niet de oorzaak van de nederlaag.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef DarkShine het volgende:
En dan die scheids gister, van welk amateurveld hebben ze die afgeplukt?
Toen ie op een gegeven moment die gast van vitesse erin liet komen na blessurebehandeling, en daarna roda ging protesteren, ging ie ff met ze kaarten om zich heen zwaaienquote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef DarkShine het volgende:
En dan die scheids gister, van welk amateurveld hebben ze die afgeplukt?
Stevens straalt aan alle kanten uit dat hij er geen zin meer in heeft, van mij mag hij dan ook opdonderen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wat een mongool die Stevens, waarom liet West het afweten, naar mijn weten hebben hun geen invloed op de wedstrijd (behalve sfeer), volgens mij wordt het tijd dat ie es een keer zelf de verantwoordelijkheid op zich neemt en niet naar de supporters (??) gaat kijken
Dat is die bagger mentaliteit!quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was slecht, maar niet de oorzaak van de nederlaag.
Nee, dat is het gebrek aan kwaliteit op diverse cruciale posities in het elftal en een ongemotiveerde trainer.quote:
D'r waren gister nog een aantal lui in het hoofdgebouw in discussie met hem, had die het weer over de begroting...quote:Op zondag 17 december 2006 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stevens straalt aan alle kanten uit dat hij er geen zin meer in heeft, van mij mag hij dan ook opdonderen.
Als je kwaliteit tekort komt, moet je dat compenseren met veel strijd en passie, nou ik heb er gisteren niks van gezienquote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is het gebrek aan kwaliteit op diverse cruciale posities in het elftal en een ongemotiveerde trainer.
Dieter heeft zijn totaal van vorig seizoen ook al geëvenaard...quote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nouja CIsse scoorde wel gisteren na 16 wedstrijden dit seizoen niet te hebben gescoord, weet niet hoeveel het er vorig seizoen waren, dus wel iets positiefs![]()
Ik vind het altijd zo makkelijk om over de mentaliteit te beginnen. Dat is typisch gezeik van het Rodapubliek dat geilt op dravertjes als Van Houdt. Ik geloof gewoon niet dat het aan de mentaliteit ligt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Als je kwaliteit tekort komt, moet je dat compenseren met veel strijd en passie, nou ik heb er gisteren niks van gezien
Ik heb gisteren geen moment (zeker niet na de 2-0) enige overtuiging gezien in het spel van Roda, maar goed zal wel aan het merendeel van het Rodapubliek liggenquote:Op zondag 17 december 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo makkelijk om over de mentaliteit te beginnen. Dat is typisch gezeik van het Rodapubliek dat geilt op dravertjes als Van Houdt. Ik geloof gewoon niet dat het aan de mentaliteit ligt.
Ook dat is een gebrek aan kwaliteit, ik geloof namelijk niet dat de spelers niet wilden.quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen moment (zeker niet na de 2-0) enige overtuiging gezien in het spel van Roda, maar goed zal wel aan het merendeel van het Rodapubliek liggen![]()
Dat kun je dus compenseren met inzet. Maar die ontbrak ook weer 's...quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat is een gebrek aan kwaliteit, ik geloof namelijk niet dat de spelers niet wilden.
Dat geloof ik dus niet, maar daarvover verschillen we blijkbaar van mening.quote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat kun je dus compenseren met inzet. Maar die ontbrak ook weer 's...
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef venomsnake het volgende:
jaha, ga dit maar eens uitleggen, 2-0 voor en toch verliezen..![]()
Had KJH niet ook rood moeten hebben? Had Vandenbusche niet ook rood moeten hebben?quote:Op zondag 17 december 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
Tering, dat is een echte elleboog en die kerel had echt rood moeten hebben. Heb ik in het stadion niet zo geïnterpreteerd.
Het is inderdaad tekenend dat Frank de Bleeckere met afstand de beste scheidsrechter die dit seizoen bij Roda gefloten heeft was.quote:Op zondag 17 december 2006 13:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had KJH niet ook rood moeten hebben? Had Vandenbusche niet ook rood moeten hebben?
Word echt moe van die amateurs wat wekelijks in de Eredivisie fluiten...
Die andere Belg heeft ons vorig seizoen gefloten, die vond ik ook niet echt verkeerd. Serge Gumienny meen ik...quote:Op zondag 17 december 2006 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad tekenend dat Frank de Bleeckere met afstand de beste scheidsrechter die dit seizoen bij Roda gefloten heeft was.
Kan ik me niet direct herinneren, welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 17 december 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die andere Belg heeft ons vorig seizoen gefloten, die vond ik ook niet echt verkeerd. Serge Gumienny meen ik...
Volgens mij Roda-Feyenoord.quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan ik me niet direct herinneren, welke wedstrijd was dat?
Weet ik niets meer van, maar in ieder geval is het niveau van de Nederlandse scheidsrechters er sterk op achteruitgegaan sinds mensen als VD Ende en Uilenberg gestopt zijn. Alleen Luinge vind ik nog atijd goed, maar de nieuwe generatie is weinig soeps.quote:Op zondag 17 december 2006 14:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij Roda-Feyenoord.
Maar hij heeft meen ik ook andere wedstrijden van Roda gefoten. Waalwijk-Roda ook 's dacht ik.
En dat geeft die gozer het recht om Ramzi een keiharde elleboog te geven?quote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef Domenica het volgende:
Ramzi moet gewoon niet aan zn shirtje trekken.
quote:Op zondag 17 december 2006 14:07 schreef Domenica het volgende:
Vind ik wel, jammer dat het geen echte elleboog was, want het was meer lostrekken en wegduwen.
De gifbeker van dit weekend is nog niet leegquote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze gaan nog twee plaatsen zakken met deze standen.
Graag zelfsquote:Op zondag 17 december 2006 14:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus als die Fransoos van jullie total-loss geschopt was was dat ook in orde geweest?
In de catagorie Agustien & Bodor...quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef Domenica het volgende:
[..]
Graag zelfsvind het toch maar een klotespeler.
Aparte manier van lostrekken dan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:07 schreef Domenica het volgende:
Vind ik wel, jammer dat het geen echte elleboog was, want het was meer lostrekken en wegduwen.
Is niet de 1ste keer dat onze tegenstander(s) ermee wegkomenquote:
En dan zegt Huub dat de fans het laten afweten...quote:Overigens wel zwaar slap, 2-0 voorkomen, en dan 2-4 verliezen.
Zal ik mijn stukje er nog maar es aanplakkenquote:Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef planethugo het volgende:
Stevens moet gewoon eens een fatsoenlijke opstelling maken.
Het hele waarom stukje van planethugo![]()
aaaargh ik word er gek van.
En dan veranderen we de topictitel in Waarom?!quote:Stelletje overbetaalde lamzakken zijn het! Meer kan ik er op moment niet over zeggen..
Hoe is het mogelijk om een 2-0 voorsprong nog weg te geven?
Waarom laten ze zich na de 2-0 (wat wel een beauty was van Oper) weer helemaal terugzakken?
Hoe kom je er in godsnaam bij om sowieso al(weer) de slechtste man van het veld te wisselen voor een nog slechtere op de bank?
En dan ook nog Meeuwis, die tenminste wel altijd inzet heeft, eruit te halen.
Waarom daarna niet een aanvaller erin voor een middenvelder ipv een middenvelder voor een middenvelder? Bedoel, achterin speelde je toch al met z'n 3-en....
En ja hoor, wat halen ze er weer bij? De zoveelste talentvolle speler wat ook nog een middenvelder blijkt te zijn waar we dus al zat van hebben! Laat ons maar lekker ronddraven met een veel te onzekere en paniekerige verdediger en een niet scorende spits
Waarom hadden ze Vitesse niet voor kunnen zijn toen Lazovic vrij kwam?
Nounou... Wat ga ik weer lekker vrolijk op stap vanavond . Ben es benieuwd hoeveel spelers ik vanavond al dan wel niet lachend in de Bozzini zie staan...
Ik was zelf één van de fans op de hoofdtribune, onderstaande is wat ik op het prikbord van rodajcfans heb gezet.quote:Stevens voert discussie met boze fans
Boze supporters van Roda JC hebben zaterdagavond na de nederlaag tegen Vitesse verhaal gehaald bij trainer Huub Stevens. De coach van de Limburgers zag dat ver na de wedstrijd fans door de glazen deur van de hoofdingang drongen en vloekend op hem af kwamen.
Stevens besloot niet te vluchten, maar de discussie met de teleurgestelde achterban aan te gaan. Bijna een half uur sprak hij met de supporters. Zij waren ook verbolgen dat Stevens tijdend het duel wegwerpgebaren maakte naar de harde kern van Roda JC. Dat deed de oefenmeester nadat hij en de speaker vergeefs verzocht hadden de massale spreekkoren tegen scheidsrechter Kuipers te stoppen.
Toevoeging Rodajcfans.nl:
Er is in het hoofdgebouw inderdaad een discussie geweest tussen een groepje supporters en Huub Stevens. Wat echter niet waar is is dat de supporters de hoofdtribune zijn binnengedrongen! De fans zijn rustig naar binnengelopen en hadden aldaar, een soms felle, discussie waarbij niemand zich bedreigd hoefde te voelen. Wel waar is dat enkele stewards zich even wilden laten gelden zonder enkele reden daartoe.
Bron : Voetbal24
quote:Stevens had het erover dat wij op West het hebben laten afweten vanwege de spreekkoren tegen de scheidsrechter. Ik gaf aan dat ik ook in Almelo en Heerenveen was maar dat het daar ook niet om aan te zien was.
Toen ik vroeg waarom Bouchiba zei die dat hij zijn kans zeker zou krijgen maar het dan ook eens vaker op de training moest laten zien. Daarna ging Stevens de budgetten van verschillende Nederlandse clubs vergelijken.
Verder kwam ik niet aangezien ik toen zonder reden door 2 stewards naar buiten werd gewerkt... Waar waren ze tegen Sparta?
Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...quote:Op maandag 18 december 2006 14:59 schreef planethugo het volgende:
Rudge mag het ook eens proberen ja, veel slechter dan Kah zal ie het niet doen. Al is het in het verleden (uit de tijd van Vrede) wel gebeleken dat Rudge een goede stand in is maar met een vaste plek niet goed kan omgaan.
Stewards op KVM zijn ookquote:En die Stewards...wat een kotsfiguren. De huldiging voor die Nico was wel mooi gedaan, moest alleen ff gniffelen toen Frijns zei dat ook zijn vrouw en dochter Steward zijn
![]()
Snap dat niet, bij Alemannia zijn die gasten juist totaal niet zo een debielen. Misschien eens een ander uitzendbureau dan Flexfuckingpoint pakken? Zullen de wissels misschien ook verbeteren![]()
Alexander Voigt in belangstelling Kaiserslauternquote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...
[..]
Daar snap ik inderdaad ook niks van.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Stevens hem mee had genomen, krijgt amper kansen om wat te laten zien![]()
Nee, dat is zijn type spel. Agustien en Bodor hebben wel degelijk inzet, alleen komt dat er door hun type spel niet zo uit. Niet iedere speler hoeft à la Van Houdt zinloos achter iedere bal aan te jagen, ook niet als het Kerkraadse publiek dat graag wenst. Je hebt ook spelers met andere kwaliteiten nodig, al zie ik in het geval van met name Agustien ook niet wat die andere kwaliteiten zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef Professional het volgende:
Zelfde geld voor Bouchiba en Leemans.
Iedereen kan zien dat Leemans 3x zoveel inzet heeft als Agustien en Bodor samen.
Ligt nog samen met de keeper van Top Oss in het ziekenhuis... Vandamme heeft bewusteloos op het veld gelegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat Vandamme bij Jong Roda per ambulance van het veld is afgehaald...
Zware hersenschudding. Zowel Vandamme alsook de doelman van Jong Top Oss lagen vanmorgen nog in het ziekenhuis van Heerlen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Is er al meer bekend over Vandamme inmiddels?
quote:Willem Janssen heeft getekend
Willem Janssen heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Roda JC. De middenvelder komt aan het einde van het seizoen over van VVV-Venlo.
De 20-jarige Limburger speelde tot nu toe in drie seizoenen 76 wedstrijden in de Eerste Divisie en maakte daarin elf doelpunten.
Bron : Roda JC
Zet hem dan op de tribune. Dan kan Rudge van de tribune af en de bank op.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:12 schreef Professional het volgende:
Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
Busvertrek om 8uurquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
wij half 9 zondagquote:
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijdenquote:
ja, inclusief 50 kids-club supportersquote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijden
Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
Die gaat volgens de geruchten terug naar Maastricht in de winter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
Jawel, meters bier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik! Het gaat morgen niet regenen
Ik denk dat er zat hoofdklassers zijn met een betere selectie dan Fortuna momenteel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
Op een hoger niveau heeft Taiwo inderdaad nog nooit wat laten zien. Verder denk ik inderdaad dat Fortuna in de zaterdaghoofdklassen zeker niet in de top mee zou spelen en ook bij de zondagamateurs zie ik ze geen kampioen worden. Die club is echt finaal ten ondergegaan aan wanbeleid, dat mede ingegeven werd door de grote jaloezie die ze daar jegens Roda koesteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat hoofdklassers zijn met een betere selectie dan Fortuna momenteel.
Taiwo is wel een aardige speler ja, voor de eerste divisie.
Ik snap ook niet waarom er niet vanavond gespeeld kon worden. Dat het niet om 14.30 maar om 12.30 uur is kan ik me wel voorstellen. het is voor Twente immers een behoorlijk verre reis en aangezien het kerstavond is kan ik me indenken dat ze liever eerder willen spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:32 schreef Professional het volgende:
Zondag 12.30 is gewoon dramatisch. De hele zondag is gewoon kut.
Vraag me zowiezo altijd af waarom Az - PSV ofzo wel op een zaterdagavond wordt gevoetbald en een Roda - Twente op een zondagmiddag. Ja, tvrechten bla bla maar de zondag is gewoon kut. Zaterdagavond 19.30 is een mooie tijd.
En morgen wordt het een zware.
Klopt. Rijnsburgse Boys won voor de beker ook vrij makkelijk van ze. Körver was toen niet eens verbaasd of boos.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een hoger niveau heeft Taiwo inderdaad nog nooit wat laten zien. Verder denk ik inderdaad dat Fortuna in de zaterdaghoofdklassen zeker niet in de top mee zou spelen en ook bij de zondagamateurs zie ik ze geen kampioen worden. Die club is echt finaal ten ondergegaan aan wanbeleid, dat mede ingegeven werd door de grote jaloezie die ze daar jegens Roda koesteren.
Ik denk ook dat een club als Rijnsburg momenteel zeker niet veel minder aan spelerssalarissen zal besteden dan Fortuna.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Rijnsburgse Boys won voor de beker ook vrij makkelijk van ze. Körver was toen niet eens verbaasd of boos.
Dat denk ik ook en bij Fortuna zullen ze gemiddeld gezien niet veel meer verdienen. Weliswaar heeft Fortuna nog wel een hogere begroting, maar een groot deel daarvan gaat op aan het aflossen van tal van leningen en het onderhoud van hun foeilelijke stadion.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook erg goed mogelijk ja. 30000 op jaarbasis moet bij RBB voor de beste spelers wel kunnen denk ik.
Zal wel weer niks wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand verwachtingen voor morgen?
Dat zou wel een daverende kerstsurprise zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Zal wel weer niks wordenmja wie weet worden we eens verrast met een overwinning stel je voor
![]()
En nog moest de gemeente onlangs wederom bijspringenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en bij Fortuna zullen ze gemiddeld gezien niet veel meer verdienen. Weliswaar heeft Fortuna nog wel een hogere begroting, maar een groot deel daarvan gaat op aan het aflossen van tal van leningen en het onderhoud van hun foeilelijke stadion.
Ja, dat is echt onvoorstelbaar. Dat een gemeente de plaatselijke voetbalclub overeind wil houden si tot daaraantoe, maar controleer dan in ieder geval de boeken van zo'n club voordat je er aan begint.quote:Op zondag 24 december 2006 04:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En nog moest de gemeente onlangs wederom bijspringen
Gluhwein is ook lekker als binnekomertjequote:Op zondag 24 december 2006 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
Warme chocomel uitdelen.![]()
Waarom delen ze geen bier uit?![]()
Beter dan chocomel, maar het kan niet op tegen een lekker grote Bav.quote:Op zondag 24 december 2006 10:19 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Gluhwein is ook lekker als binnekomertje
quote:Op zondag 24 december 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beter dan chocomel, maar het kan niet op tegen een lekker grote Bav.![]()
Bij gebrek aan alfa of Hertog jan Jupilerten minste.
![]()
prima beleid, joden horen niet thuis in het PLSquote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Stond ik godverdomme 20 minuten in de rij voor de kassa
Ben ik aan de beurt zegt dat wijf tegen mij dat me clubkaar geblokkeerd is
Ik naar bureau ticketing was me kaart geblokeerd om dat ze Roda - Feyenoord van me rekening ware nvergeten te halen
Zelf's de Stewards bij jullie zijn nog joodsquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
prima beleid, joden horen niet thuis in het PLS
Ik raakte vanmiddag nog bijna slaags met een steward omdat hij me wilde fouilleren. Nadat ik met pasjes van m'n werk zwaaide en ik hem dreigde met maatregelen mocht ik plotseling doorlopen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef planethugo het volgende:
die stewards zijn ook complete randdebielen, dus dat kan wel kloppen
Je bent supporter geworden in het successeizoen!quote:Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef Professional het volgende:
Heracles was een meid van 16 die sinds 2 jaar supporter is. Dat is echt een ECHTE supporter.
Onze waren supporter sinds 2000, nou poeh poeh ik loop al sinds 1994 daar.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel een daverende kerstsurprise zijn.![]()
Ik begon in 1986 op Oost en sinds 1993 stond ik op Noord.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:10 schreef Professional het volgende:
Jazeker 1994 was mijn 1ste seizen en dan maak je al meteen zoiets mee.
Toen zat ik nog op de zittribune, daarna mooi verhuist naar de overkant.
Ik begon ook ergens in '93 ofzo op Oost, toen eerst naar West en toen naar Noord de laatste paar jarenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begon in 1986 op Oost en sinds 1993 stond ik op Noord.![]()
Niet gekregen, welke drol(?) stond er van ons in?quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef planethugo het volgende:
vandaag weer gewonnen!!!!
Prachtig zo vlak voor de kerst, vond het wel iets hebben, voor de kerst nog lekker voetballe kijken, hing ook een prima sfeer vond ik. Twente was niet scherp vandaag en daar hebben we prima van geprofiteerd.
Geloof dat ze de extra editie van AD Sportwereld ook uitgedeeld hadden, ben er zelf op geabboneerd dus had het gisteren al gelezen maar waarom pakken ze nu niet eens echte die hard supporters, die van ons waren weer een prachtig uithangbord, net als de flitsen op tv wat ze van de supporters laten zien en dan staat erbij: supporter sinds: 2000![]()
Maargoed, bij (geloof) heracles staat er ene en die is supporter sinds: 2005![]()
Jij ook al. Wij na de match met een steward met losse handjes bij de Bozzini. Wouten bemoeiden zich ook direct ermee.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik raakte vanmiddag nog bijna slaags met een steward omdat hij me wilde fouilleren. Nadat ik met pasjes van m'n werk zwaaide en ik hem dreigde met maatregelen mocht ik plotseling doorlopen.![]()
Kom je naar de Kickoff dan?quote:
Uit principe, ik laat me niet fouilleren door zo'n figuur.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij ook al. Wij na de match met een steward met losse handjes bij de Bozzini. Wouten bemoeiden zich ook direct ermee.
Ik ben gefouilleerd, stond mijn blikje goldenpower tijdens de match te drinken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit principe, ik laat me niet fouilleren door zo'n figuur.
Ik had gisteren een flacon cognac bij me, (mede) daarom wilde ik ook niet gefouilleerd worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben gefouilleerd, stond mijn blikje goldenpower tijdens de match te drinken...
Hehe, ik heb ook al van alles meegenomen het stadion in. En als je gefouilleerd word gebeurt het toch amper goed dusjaquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een flacon cognac bij me, (mede) daarom wilde ik ook niet gefouilleerd worden.![]()
Daar is de gemiddelde steward ook veel te dom voor. Als je het wilt krijg je volgens mij een kalashnikov nog mee naar binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook al van alles meegenomen het stadion in. En als je gefouilleerd word gebeurt het toch amper goed dusja
Had met de ½ cupfinal in 2000 meerdere blikken bier mee het Gelredrama in. Waarom schaffen ze dat fouilleren niet gewoon af?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is de gemiddelde steward ook veel te dom voor. Als je het wilt krijg je volgens mij een kalashnikov nog mee naar binnen.![]()
Dat snap ik ook niet, het heeft geen enkele zin. Typisch een voorbeeld van regelgeving die opgesteld is door mensen die geen enkel benul hebben van hoe de supporterswereld en het hooliganisme in elkaar steken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had met de ½ cupfinal in 2000 meerdere blikken bier mee het Gelredrama in. Waarom schaffen ze dat fouilleren niet gewoon af?
Wat je mee wilt nemen komt hoe dan ook toch wel binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het heeft geen enkele zin. Typisch een voorbeeld van regelgeving die opgesteld is door mensen die geen enkel benul hebben van hoe de supporterswereld en het hooliganisme in elkaar steken.
Inderdaad en voor het alcoholverbod bij sommige wedstrijden geldt hetzelfde. Als ik me wil bezatten ga ik van te voren wel naar de kroeg, een alcoholverbod in het stadion helpt dan ook helemaal niet. Integendeel, het dwingt me er juist toe om zelf drank mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat je mee wilt nemen komt hoe dan ook toch wel binnen.
Ja, er gebeuren heel veel belachelijke dingen rondom voetbalstadions die in de gewone maatschappij volstrekt ondenkbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:55 schreef DarkShine het volgende:
Net zoals de uitkaart. Uitkaart + id is verplicht terwijl je bij 9/10 wedstrijden zonder clubcard of wat dan ook het thuisvak kan inlopen
En iedereen loopt er maar achter aan, zonder dat ze er weet van hebben waar het over gaat...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, er gebeuren heel veel belachelijke dingen rondom voetbalstadions die in de gewone maatschappij volstrekt ondenkbaar zouden zijn.
En die keer dat jij naar Roda wilt is zeker als ajax op bezoek komt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Clubkaart moeten ze ook afschaffen
Als je een keer naar Roda wilt moet je ook meteen zo een clubkaart aanvragen
En dan komt die lul van een Kesler steevast olie op het vuur gooien met zijn gezeik om een persoongsbonden clubcard en een voetbalwet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:59 schreef DarkShine het volgende:
En iedereen loopt er maar achter aan, zonder dat ze er weet van hebben waar het over gaat...
Terwijl meneer Kesler steevast alle door hemzelf goedgekeurde regels overtreed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan komt die lul van een Kesler steevast olie op het vuur gooien met zijn gezeik om een persoongsbonden clubcard en een voetbalwet.
quote:Dick (72). Dick heeft al jaren last van een blaas probleem. Dick kan het dan ook niet langer ophouden op weg naar zijn favoriete voetbalclub. Dick moet noodgedwongen de eerste de beste boom opzoeken.Openbaar urineren 03 maanden stadionverbod.
Jantje (6). Jantje gaat eindelijk met papa mee naar het voetballen. Bij het stadion vraagt een steward aan papa naar een Identiteitskaart. papa toont hem, maar Jantje staat bij mama in haar paspoort bijgeschreven.ID kaart regeling 03 maanden stadionverbod.
Koos (65). Koos gaat al 60 jaar naar zijn favoriete team en drinkt daar graag een borreltje. Vandaag heeft Koos een paar borreltjes teveel op.Openbare dronkenschap 06 maanden stadionverbod.
Rick (12). Rick heeft nog niet zoveel zakgeld maar wil toch graag zijn helden aan het werk zien. Dus Rick springt over de sloot en kruipt onder een hek door.Binnendringen stadion 12 maanden stadionverbod.
Kees (32). Kees gaat met zijn vriendin naar het Nederlands elftal. Beide zijn gehandicapt. Helaas word zijn vriendin voor de wedstrijd onwel en gaat naar huis. Kees verkoopt haar kaartje aan een voorbijganger zonder kaart.Illegale kaartverkoop 12 maanden stadionverbod.
Joost (54). De club van Joost strijd eindelijk na al die jaren voor promotie, op de laatste speeldag kan er niks meer misgaan. Totdat de scheidsrechter in de laatste minuut een onbegrijpelijke penalty geeft aan de tegenstander. De club promoveert niet. Joost roept dat de scheidsrechter een eikel en een thuisfluiter is.Kwetsende en discriminerende spreekkoren 12 maanden stadionverbod.
Dick, Jantje, Koos, Rick, Kees en Joost komen nooit meer in aanmerking voor een seizoenkaart van hun favoriete clubs. Ook mogen ze nooit meer een uitwedstrijd bezoeken. De rest van hun leven dragen zij de stempel hooligan. Er word nog nagedacht om deze hooligans een meldingsplicht te geven of eventueel een elektronisch huisarrest. Oja en er is nog het verhaal van Henk...
Henk, Henk gaat regelmatig naar voetbalwedstrijden. Henk heeft geen clubcard en koopt nooit een kaartje. Hij weet wel altijd op duistere wijze kaartjes voor al zijn vrienden te regelen. Een ID-kaart heeft Henk nooit bij zich. Wel weet Henk zich altijd meer dan vorstelijk te bedienen van de beste whiskey 8217's en cognacs. Henk vind een aantal van zijn collega voetbalsupporters de grootste klootzakken en van hem mochten ze wel dood.Overtreding ClubCard regeling 12 maanden stadionverbod. Binnendringen stadion 12 maanden stadionverbod. Illegale kaartverkoop 12 maanden stadionverbod. ID-kaart regeling 03 maanden stadionverbod. Openbare dronkenschap 06 maanden stadionverbod. Kwetsende en discriminerende spreekkoren 12 maanden stadionverbod.
Totaal zou Henk 57 maanden stadionverbod moeten krijgen voor deze wedstrijd. Toch is dat niet het geval en kan Henk deze hooligan praktijken gewoon blijven uitoefenen. Henk heeft namelijk ook nog een achternaam, Henk heet Kesler. Henk Kesler
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit A'dam?quote:
Neequote:Op woensdag 27 december 2006 01:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit A'dam?![]()
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) won.quote:Op woensdag 27 december 2006 04:48 schreef planethugo het volgende:
wie niet?
Andersomquote:Op woensdag 27 december 2006 09:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) won.
quote:Op woensdag 27 december 2006 09:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) wonverloor.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DarkShine het volgende:
Timo komt ook 's het topic inGa je naar Alkmaar?
achgut zeg stel je voor je moet even wachten met wegrijden....quote:Op woensdag 27 december 2006 13:55 schreef LeonH het volgende:
Bij mij verscheen ook al een glimlach bij de 2-2. Was al een paar minuutjes eerder weggegaan aangezien we dit keer de auto aan de andere kant van het stadion hadden. Gaat nl. altijd zo goed met wegrijden enzo daar.
Ajax uitquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja wel naar Alkmaar, niet naar Ajax vanavond (moet werken)
Daar heb ik inderdaad ook een bloedhekel aan. Daarom geniet ik dan ook des te meer van overwinningen in de laatste minuut.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
achgut zeg stel je voor je moet even wachten met wegrijden....
Zo slap vind ik dat he, het halve stadion dat eerder vertrekt om die reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
om nog maar te zwijgen over die 50 minuten wachten na afloopquote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ajax uitverschrikkelijk ieders keer, daarom ga ik ook niet meer tijdens een competitiewedstrijd ernaartoe, je ziet geen fuck en om niks te kunnen zien moet je ook nog es een kwartier van die kuttrappen op
![]()
Maar goed, hopelijk kunnen we vanavond een punt (of meer) meenemen uit die UFO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef LeonH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Wij mochten niet winnen. Nog een zuivere gelijkmaker afgekeurd ookquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een gluiperd die Sneijder. Dit kan toch niet?
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij mochten niet winnen. Nog een zuivere gelijkmaker afgekeurd ook
't Was geen buitenspel. Als er niemand wat doet is mijn probleem niet, het is een zuivere goal!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.
Ja duh, maar net of niemand wat had gedaan als er niet gefloten was.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Was geen buitenspel. Als er niemand wat doet is mijn probleem niet, het is een zuivere goal!
Hij floot pas toen Oper al alleen onderweg naar Gentenaar was.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja duh, maar net of niemand wat had gedaan als er niet gefloten was.
Wij komen niet om te voetballen naar A'dam. Als je een onterechte goal tegen krijgt en een zuivere goal afgekeurd valt er nog weinig te beginnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax was weer om te huilen vandaag, maar dat de tegenstander daar niets tegenover kan zetten zegt ook genoeg over de kwaliteiten van die club. Beetje kinderachtig (calimero) om alles op de scheidsrechter te steken.
Het is trouwens 2-0 geworden hoor.
Het probleem ligt noch bij Stevens, noch bij de spelers. We hebben gewoon de 12e begroting van Nederland en zullen dus ook rond die plaats spelen. Simpel. De enige manier om structureel hoger te eindigen is schaalvergroting in Limburg.quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwijt het Stevens meer dan de spelers.
Als Roda waardeloos is, dan is Ajax het zeker. Ajax moet blijkbaar de goals cadeau krijgen wil het winnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
De knvb kan er ook niks aan doen dat roda zo waardeloos is![]()
Als er toch 1 club is in Nederland die de calimero-award wint is het Ajax toch wel...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje kinderachtig (calimero) om alles op de scheidsrechter te steken.
Het is trouwens 2-0 geworden hoor.
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als er toch 1 club is in Nederland die de calimero-award wint is het Ajax toch wel...
idd wij moeten niet zeuren want hee, een bal uit de handen van de keeper tikken dat moet gewoon kunnen. En idd als je alleen op de keeper afgaat en er wordt gefloten terwijl Oper hem dan (geloof ik, samenvatting niet meer gezien) over de keeper schiet die voor de goal staat, dat moet je gewoon accepteren want normaal gesproken had Gentenaar zijn Go-Go Gadget legs uitgeschoven en die bal gevangen!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.
KNVB MAFFIA!!!!111quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
In België zouden ze het over de Chinees hebben, nu het hier ajax is moeten we het doodnormaal vinden.
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wie was er zo aant huilen na Roda-Ajax dit seizoen![]()
toen was er nieteens iemand van de knvb op het veldquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoor![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
Zegt de man die nu nog een uitslag van 2 maanden geleden onder z'n naam heeft staan...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Moet ik nu happen?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Te duur...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ze volgen Mohamed Sarr van Standard. Die heeft nog bij Milan gespeeld volgens mij en wilde niet bijtekenen in Luik.
Zou wel een aardige aanwinst zijn denk ik.
Idd lijkt mij ook, Standard wil hem zelf ook houden en ik geloof Koln en een of andere Frans club willen hem ook, denk dat die hem wat meer te bieden hebben dan Rodaquote:
Timo tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
Ja oke, aangezien jij waarschijnlijk niet meegaat zitten we al op 2 Roda-fokkers die zondag in Alkmaar aanwezig zullen zijnquote:
Ik heb dat bij het kijken via internet (yeahronimo, sopcast, planet). Tientallen keren gekeken, altijd een teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:33 schreef planethugo het volgende:
ik ga weer in de kick-off kijken, niet dat ik me er zo op verheug want alle keren dat ik daar een wedstrijd gekeken heb werd er verloren
Met rood voor Brouwersquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Toen was ik op Kreta. Roda speelde in de tijd dat ik op Kreta was 3 matchen. Dat was de enige die ik toen gezien hebquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Waarom nog maar 5 jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
Ikke ga meequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Het aanblijven van Bodor zal jou vast een tevreden man maken.
Dat was echt een dieptrieste 2de geel voor Oper. Als je dan ziet hoe Ramzi onderuit gewerkt word en in de tegenaanval daarop az 2-2 maakt...quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
En rood voor Oper, als dat niet terecht was worden we weer genaaid.
Ik heb er niks van gezien, maar op zich ben ik best tevreden met 2-2. Vier punten uit de serie Twente-Ajax-AZ is sowieso niet slecht als afsluiting van het jaar.quote:Op zondag 31 december 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was echt een dieptrieste 2de geel voor Oper. Als je dan ziet hoe Ramzi onderuit gewerkt word en in de tegenaanval daarop az 2-2 maakt...
Maar we hadden het zelf al 2x MOETEN afmaken daarvoor!
Zeer domme overtreding op een onnodige plek.quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
En rood voor Oper, als dat niet terecht was worden we weer genaaid.
Overtredingquote:Op zondag 31 december 2006 18:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Zeer domme overtreding op een onnodige plek.
Dat 2e geel was geen harde overtreding, maar wel een hele irritante, een club die op de overwinning jaagt wordt een beetje kinderachtig aan de schouder getrokken.quote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
OvertredingHet is geen wijvensport! Als dat geel is wat is die overtreding op Ramzi dan waard voorafgaand aan de 2-2?
Nee, echt geen domme overtreding. Die idioot met zijn fluitje moest zich ff laten gelden.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
Maar geheel terzijde, wat als Stevens weggaat bij Roda, Wiljan Vloet terug naar Roda?
Kijk, onder Stevens gaat het ook kut (uitzonderingen daargelaten) maar onder Vloet was het niet beter, dus lijkt me niet echt logisch om hem terug te halen..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
Maar geheel terzijde, wat als Stevens weggaat bij Roda, Wiljan Vloet terug naar Roda?
Ik vond Vloet tactisch zo ontzettend zwak. Je kon vooraf zo zeggen met welke opstelling hij ging spelen en welke wissels er kwamen. Nooit eens iets verassends of een slimme zet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Kijk, onder Stevens gaat het ook kut (uitzonderingen daargelaten) maar onder Vloet was het niet beter, dus lijkt me niet echt logisch om hem terug te halen..
ik vond hem juist soms totaal onlogisch met wissel die nergens op sloegen etc. Net als stevens de laatste tijd eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vond Vloet tactisch zo ontzettend zwak. Je kon vooraf zo zeggen met welke opstelling hij ging spelen en welke wissels er kwamen. Nooit eens iets verassends of een slimme zet.
Roda heeft geen geld, dus heel misschien een (bijna) transfervrije speler. Ik denk dat het management van Roda er goed aan doet om eerst te kijken wat Stevens doet met zijn contract voordat ze hem weer spelers laten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie verwachten we nog als versterking tijdens de winterstop?? (of komt er niemand meer bij??)
Vloet's tactiek was vaak onlogisch, maar altijd voorspelbaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik vond hem juist soms totaal onlogisch met wissel die nergens op sloegen etc. Net als stevens de laatste tijd eigenlijk
We moeten eens een trainer hebben die logische dingen doet. Maar als Stevens blijft is het ook best
zover ie al een tacktiek had, er zat niet echt een idee achter het voetbal leek het wel. Als je maar spelers op een plaats zet waar ze het beste zijn. Dus ook niet met Stevens nu De Jong al tig wedstrijden linkshalf en dan Lachambre linksback. Geef dan eens iemand uit Jong Roda de kansquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vloet's tactiek was vaak onlogisch, maar altijd voorspelbaar.
De laatste goede lichting uit de jeugd van Roda was volgens mij die met Senden en Luijpers. Maar serieus, welke linkshalf uit jong Roda zie jij in het 1e spelen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
zover ie al een tacktiek had, er zat niet echt een idee achter het voetbal leek het wel. Als je maar spelers op een plaats zet waar ze het beste zijn. Dus ook niet met Stevens nu De Jong al tig wedstrijden linkshalf en dan Lachambre linksback. Geef dan eens iemand uit Jong Roda de kans
Kjellquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:46 schreef Professional het volgende:
Kjell Knops, toekomstige linksback. Gewoon kans geven. Waarom krijgen spelers bij Utrecht, Twente, Heerenveen(al halen die ze al jong naar NL) wel een kans? Probeer het gewoon eens, mislukt heb dan weet je waar je staat.
Nou het speculeren kan gaan beginnen , Bert van Marwijk ? of toch een ander.quote:Stevens bezig aan laatste seizoen
08-01-07 Voetbalzone
Huub Stevens zal aan het einde van het seizoen vertrekken bij Roda JC. Dit heeft de oefenmeester, die in de zomer van 2005 als een verloren zoon in Kerkrade werd binnengehaald, vanochtend bekendgemaakt.
Stevens gaf vorige maand al aan dat de club te weinig progressie maakte. Volgens Roda-directeur Huub Narinx is het besluit van Stevens meer 'een kwestie van gevoel'. “Huub heeft tussen kerst en nieuwjaar de zaken op een rijtje gezet. Daarin is hij tot de conclusie gekomen dat het voor hem beter is na deze competitie afscheid te nemen."
Onder Stevens eindigde Roda vorig seizoen op een achtste plaats, terwijl de ploeg momenteel de twaalfde plek bezet. Door zijn besluit lijkt voor Stevens een avontuur bij de oosterburen steeds dichterbij te komen. Eerder toonde ook Borussia Dortmund interesse in de leidsman, die eerder Schalke 04, Hertha BSC en 1. FC Köln onder zijn hoede had.
Kujovic kan wel naar Az of RKCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:08 schreef Professional het volgende:
RKC zoekt nog een keeper.
Vitesse zoekt nog een keeper.
AZ zoekt een tussentijdse keeper.
RBC zoekt ook wel een keeper als ze promoveren
Anders gaat die toch mooi terug naar Belgie?
Ik ben bang dat de gewenste topclub niet gaat komen voor hem. Hij is voor een subtopper een goede keeper en voor Roda ideaal geweest, maar er zijn zeker betere keepers aanwezig.
Leest ie hier mee ofzoquote:Roda-voorzitter wil Van Marwijk als nieuwe trainer
Voorzitter Servé Kuijer van Roda JC wil graag Bert van Marwijk naar Kerkrade halen.
Van Marwijk zou de aangewezen trainer zijn om het jonge elftal van Roda JC te begeleiden. Dat zei Kuijer twee weken geleden bij L1 Sport. Zijn opmerking is weer actueel geworden nu Huub Stevens bekendmaakte eind dit seizoen te vertrekken. Kuijer denkt daarnaast aan de combinatie tussen Raymond Atteveld en Sef Vergoossen. Oud-trainer Vergoossen zou als technisch directeur de gedreven Atteveld moeten begeleiden. Vergoossen verlengde onlangs zijn contract in Japan tot eind 2007.
Klik hier voor het commentaar van Serve Kuijer.
Bron : L1
Zal wel RKC worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kujovic kan wel naar Az of RKC![]()
Zelfde verhaal als met onze voormalige kiwi zou dat zijn dan. Staat ie volgend jaar ook als 1 van de 4 spelers voorop het boek van de plus met de stickersquote:
Ok , anders zal het Attelveld worden aldus de Vi , maar Bert lijkt me wel een goede voor Roda.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
was al algemeen bekend
Van Marwijk kwam of komt ook regelmatig bij Roda naar een wedstrijd kijken, hij woont in Meerssen waar je in 20 minuten rijden vanaf het stadion bent dus niet zo gek dat Kujier hem wil hebben. De vraag is natuurlijk wat van marwijk zelf wil...
dat is het 'm nu juist, hij woont graag in meerssen, zelfs toen ie bij feyenoord zat was woonde hij nog daar. Denk dat alles dus afhangt van wat ie nu wil, of ie ver weg wil of toch weer in de buurt blijftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:10 schreef ThaSandman het volgende:
Als Bert van Marwijk nu voor Roda zou kiezen en niet zou presteren zou hij bij geen (sub)topclub meer aan de slag kunnen, terwijl hij nu Feyenoord, Borussia Dortmund als laatste op zijn cv heeft staan. Ik verwacht daarom ook niet dat hij bij Roda tekent, maar eerder ergens in Griekenland/Turkije.
Denk het niet, zit wel goed volgens mij daar in Belgie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:59 schreef Schimpie het volgende:
Zou Leekens nog een keertje terug willen komen?
Helemaal mee eens, Brandts weet ik ook niet wat ik daarvan moet vinden, bij Volendam deed ie het prima en nu bij NAC ook nog niet echt geweldig, Jans lijkt me enigszins onhaalbaar (mede ook door de afstand vanaf Groningen) misschien wil ie wel bij ze familie blijven (beetje Hesp verhaal) en Booy zou ik niet weten, heeft ie nog een doorlopend contract daar in Utrecht??quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Robjuhhh het volgende:
Hmm trainers uit de eerste divisie ben ik niet zo kapot van, Kruys is de net niet trainer in de Eredivisie, Maaskant heeft slechte CV dankzij Willem II. Maar waar ik wel vrolijk van word is de interesse in Ron Jans en Foeke Booy. In de interesse van Ernie Brandts heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Daarom zou Roda ook hebben gewild dat Vergoossen terugkwam naar Roda als TD om Atteveld te ondersteunen waar nodig (wat dus blijkbaar niet doorgaat)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Met alle respect voor Atteveld denk ik niet dat dat op het moment de beste keus is. Ik heb het niet zo met assistenten die het overnemen. Die zitten er te vaak te dicht op. Verder heb ik ook mijn twijfels of Atteveld het aan kan.
quote:Van Marwijk beslist mogelijk pas komende zome
Bert van Marwijk bevestigt vandaag tegenover ELF dat hij een gesprek heeft gevoerd met Roda JC. De oefenmeester zal echter weinig haast maken om zijn trainersloopbaan een snel vervolg te geven. 'Ik heb inderdaad met Roda JC gesproken. Dat was een goed gesprek met aardige mensen. Voorlopig wil ik echter even afstand van het voetbal nemen. Het kan best zo zijn dat ik pas in juli beslis wat ik zal gaan doen, uitzonderingen daargelaten.'
quote:NEC en Roda in de race voor Stojanovic
Sasa Stojanovic lijkt binnenkort de overstap naar de Eredivisie te maken. De middenvelder van FC Eindhoven staat in de belangstelling van verschillende Eredivisieclubs, waaronder NEC Nijmegen en Roda JC.
De 23-jarige Stojanovic is dit seizoen één van de smaakmakers bij de eerstedivisionist. Met negen doelpunten en vier assist is de Serviër al meerdere malen belangrijk geweest voor zijn club.
Roland Vroomans, technisch manager van Eindhoven, vindt de interesse niet verbazingwekkend. "De belangstelling is niet vreemd, want hij doet het goed", vertelt hij in de VI. "We hopen dat hij blijft, maar in zijn contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen. We zijn dus druk bezig met het aftasten van de markt. We moeten alert zijn voor het geval dat Sasa vertrekt."
quote:15/1/2007 - 'PSV vandaag of morgen akkoord met Roda over Aissati'
Het vertrek van Ismail Aissati lijkt dichtbij. Volgens De Telegraaf verwacht PSV vandaag of morgen akkoord te komen met Roda JC over de verhuur van de middenvelder voor de rest van het seizoen. Alle partijen zouden positief staan tegenover de voorwaarden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Monotomy het volgende:
Goed voor Roda. Ook goed voor Aisatti: lekker dichtbij huis, met de trein naar Kerkrade.
Bert Dhont, bezig aan zijn laatste seizoen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef Professional het volgende:
Wedstrijd op TV gezien, na de 1-0 was het vooral verdedigen en nog eens verdedigen.
Die aanvoerder van Mechelen was goed, wie is dat?
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:36 schreef planethugo het volgende:
Maar toch vind ik het triest dat Roda het nu moet doen met een speler die niet meer aan spelen toekomt dankzij Engelaar terwijl we engelaar eigenlijk zelf hadden moeten hebben. Paar jaar geleden zou het andersom zijn geweest. Maargoed 'so be it'
ik weet het ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.
en nu toch weer nietquote:
Gelukkig!quote:
Ging over post van Rubbereend over Aisatti, maar gaat dus niet doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef Professional het volgende:
Wat was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |