Omdat ik een Teletekstsupporter benquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ben jij er eigenlijk niet?
ut sjonste op de welt wat dr herjod had jemaat!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mooie goal zeg!
Sjun jool, wah!
Ow ok, zie je niet vaak. Teletekstsupporters bij de kleinere clubjes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik een Teletekstsupporter ben![]()
Houden we het wel gewoon Nederlands?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Eb het volgende:
[..]
ut sjonste op de welt wat dr herjod had jemaat!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik een Teletekstsupporter ben![]()
Hur mich auf, hur mich aufquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Eb het volgende:
[..]
ut sjonste op de welt wat dr herjod had jemaat!
racistquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Houden we het wel gewoon Nederlands?
Kut weer zo vroeg opstaan.quote:
Er was een steward overleden bij Roda , die herdenkte ze , of bedoel je dat niet met hun tifoquote:
Ik zag al witte doekjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
jaha, ga dit maar eens uitleggen, 2-0 voor en toch verliezen..![]()
had ik toch nog gelijk gisterquote:Op zondag 17 december 2006 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
-
En nee ik heb niet teveel gezopen op de overwining, kutknopjes
![]()
Dat denk ik ook niet. Al zal ik vandaag minder posten, ivm bezoek tijdens de wedstrijd en gezamenlijk voor de tv schelden.quote:Op zondag 17 december 2006 11:20 schreef Messenga het volgende:
Ik gok zomaar dat dit topic niet lang meer leeft.
12:30 Excelsior Rotterdam ? - ? Ajax Amsterdam
12:30 FC Utrecht ? - ? Feyenoord Rotterdam
12:30 RKC Waalwijk ? - ? NEC Nijmegen
14:30 AZ Alkmaar ? - ? FC Groningen
14:30 FC Twente Enschede ? - ? SC Heerenveen
Feyenoord, twijfelachtig. En verder denk ik dat FC Twente, thuis SC Heerenveen oprolt.quote:Op zondag 17 december 2006 11:43 schreef Urquhart het volgende:
12:30 Excelsior Rotterdam ? - ? Ajax Amsterdam 2
12:30 FC Utrecht ? - ? Feyenoord Rotterdam 3
12:30 RKC Waalwijk ? - ? NEC Nijmegen 2
14:30 AZ Alkmaar ? - ? FC Groningen 1
14:30 FC Twente Enschede ? - ? SC Heerenveen 3
Inderdaad best een lekker ding jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef __________ het volgende:
Waar is Pienaar eigenlijk gebleven? Ik vond dat echt een leuke voetballer om te zien.
Borussia Dortmund hé.quote:Op zondag 17 december 2006 11:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad best een lekker ding ja![]()
En ondertussen heimwee hebben naar Ajax.quote:Op zondag 17 december 2006 11:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Duits leren met bier en bratwurst bij Borussia Dortmund.
Volgend jaar gaat Pienaar misschien al stoppenquote:Op zondag 17 december 2006 11:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En ondertussen heimwee hebben naar Ajax.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat Pienaar misschien al stoppen.
* RayMania RayMania vergeet nooit die panna tegen AS Roma.
Begint die niet pas een kwartier voor de wedstrijd?quote:Op zondag 17 december 2006 12:10 schreef the_undertaker het volgende:
kk planet... de feyenoord stream doet het niet
nee normaal zie je een uur voor de wedstrijd al die highlights van de vorige ronde... die andere twee 12:30 wedstrijden doen het wel... maar de topper van het weekend nietquote:Op zondag 17 december 2006 12:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Begint die niet pas een kwartier voor de wedstrijd?
Vorige week las ik ook al klachten hier over de Planet streams. Blij dat ik Tele2 heb.![]()
Laten ze wel alle streams door? Bij KPN Digitaal laten ze er maar 2 door bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
nee normaal zie je een uur voor de wedstrijd al die highlights van de vorige ronde... die andere twee 12:30 wedstrijden doen het wel... maar de topper van het weekend niet
ja alles is normaal gesproken te bekijkenquote:Op zondag 17 december 2006 12:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Laten ze wel alle streams door? Bij KPN Digitaal laten ze er maar 2 door bijvoorbeeld.
Klopt, storing is in onderzoek. En ja, ik werk er, voor echt voetbal moet je Ajax kijken vertellen we de klantquote:Op zondag 17 december 2006 12:10 schreef the_undertaker het volgende:
kk planet... de feyenoord stream doet het niet
Hm, mooi kut dan. Anders bel je ze even?quote:Op zondag 17 december 2006 12:16 schreef the_undertaker het volgende:
ja alles is normaal gesproken te bekijken
020 stream dusquote:Op zondag 17 december 2006 12:21 schreef borisz het volgende:
ik kijk wel met Yonthe mee
Vorige keer lag het probleem ook bij de Feyenoord streams, wat is dat voor volk daar.quote:Op zondag 17 december 2006 12:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, storing is in onderzoek. En ja, ik werk er, voor echt voetbal moet je Ajax kijken vertellen we de klant
fixen jij!quote:Op zondag 17 december 2006 12:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, storing is in onderzoek. En ja, ik werk er, voor echt voetbal moet je Ajax kijken vertellen we de klant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |