KNVB MAFFIA!!!!111quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
In België zouden ze het over de Chinees hebben, nu het hier ajax is moeten we het doodnormaal vinden.
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wie was er zo aant huilen na Roda-Ajax dit seizoen![]()
toen was er nieteens iemand van de knvb op het veldquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoor![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
Zegt de man die nu nog een uitslag van 2 maanden geleden onder z'n naam heeft staan...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Moet ik nu happen?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Te duur...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ze volgen Mohamed Sarr van Standard. Die heeft nog bij Milan gespeeld volgens mij en wilde niet bijtekenen in Luik.
Zou wel een aardige aanwinst zijn denk ik.
Idd lijkt mij ook, Standard wil hem zelf ook houden en ik geloof Koln en een of andere Frans club willen hem ook, denk dat die hem wat meer te bieden hebben dan Rodaquote:
Timo tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
Ja oke, aangezien jij waarschijnlijk niet meegaat zitten we al op 2 Roda-fokkers die zondag in Alkmaar aanwezig zullen zijnquote:
Ik heb dat bij het kijken via internet (yeahronimo, sopcast, planet). Tientallen keren gekeken, altijd een teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:33 schreef planethugo het volgende:
ik ga weer in de kick-off kijken, niet dat ik me er zo op verheug want alle keren dat ik daar een wedstrijd gekeken heb werd er verloren
Met rood voor Brouwersquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Toen was ik op Kreta. Roda speelde in de tijd dat ik op Kreta was 3 matchen. Dat was de enige die ik toen gezien hebquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Waarom nog maar 5 jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
Ikke ga meequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Het aanblijven van Bodor zal jou vast een tevreden man maken.
Dat was echt een dieptrieste 2de geel voor Oper. Als je dan ziet hoe Ramzi onderuit gewerkt word en in de tegenaanval daarop az 2-2 maakt...quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
En rood voor Oper, als dat niet terecht was worden we weer genaaid.
Ik heb er niks van gezien, maar op zich ben ik best tevreden met 2-2. Vier punten uit de serie Twente-Ajax-AZ is sowieso niet slecht als afsluiting van het jaar.quote:Op zondag 31 december 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was echt een dieptrieste 2de geel voor Oper. Als je dan ziet hoe Ramzi onderuit gewerkt word en in de tegenaanval daarop az 2-2 maakt...
Maar we hadden het zelf al 2x MOETEN afmaken daarvoor!
Zeer domme overtreding op een onnodige plek.quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
En rood voor Oper, als dat niet terecht was worden we weer genaaid.
Overtredingquote:Op zondag 31 december 2006 18:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Zeer domme overtreding op een onnodige plek.
Dat 2e geel was geen harde overtreding, maar wel een hele irritante, een club die op de overwinning jaagt wordt een beetje kinderachtig aan de schouder getrokken.quote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
OvertredingHet is geen wijvensport! Als dat geel is wat is die overtreding op Ramzi dan waard voorafgaand aan de 2-2?
Nee, echt geen domme overtreding. Die idioot met zijn fluitje moest zich ff laten gelden.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
Maar geheel terzijde, wat als Stevens weggaat bij Roda, Wiljan Vloet terug naar Roda?
Kijk, onder Stevens gaat het ook kut (uitzonderingen daargelaten) maar onder Vloet was het niet beter, dus lijkt me niet echt logisch om hem terug te halen..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
Maar geheel terzijde, wat als Stevens weggaat bij Roda, Wiljan Vloet terug naar Roda?
Ik vond Vloet tactisch zo ontzettend zwak. Je kon vooraf zo zeggen met welke opstelling hij ging spelen en welke wissels er kwamen. Nooit eens iets verassends of een slimme zet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Kijk, onder Stevens gaat het ook kut (uitzonderingen daargelaten) maar onder Vloet was het niet beter, dus lijkt me niet echt logisch om hem terug te halen..
ik vond hem juist soms totaal onlogisch met wissel die nergens op sloegen etc. Net als stevens de laatste tijd eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vond Vloet tactisch zo ontzettend zwak. Je kon vooraf zo zeggen met welke opstelling hij ging spelen en welke wissels er kwamen. Nooit eens iets verassends of een slimme zet.
Roda heeft geen geld, dus heel misschien een (bijna) transfervrije speler. Ik denk dat het management van Roda er goed aan doet om eerst te kijken wat Stevens doet met zijn contract voordat ze hem weer spelers laten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie verwachten we nog als versterking tijdens de winterstop?? (of komt er niemand meer bij??)
Vloet's tactiek was vaak onlogisch, maar altijd voorspelbaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik vond hem juist soms totaal onlogisch met wissel die nergens op sloegen etc. Net als stevens de laatste tijd eigenlijk
We moeten eens een trainer hebben die logische dingen doet. Maar als Stevens blijft is het ook best
zover ie al een tacktiek had, er zat niet echt een idee achter het voetbal leek het wel. Als je maar spelers op een plaats zet waar ze het beste zijn. Dus ook niet met Stevens nu De Jong al tig wedstrijden linkshalf en dan Lachambre linksback. Geef dan eens iemand uit Jong Roda de kansquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vloet's tactiek was vaak onlogisch, maar altijd voorspelbaar.
De laatste goede lichting uit de jeugd van Roda was volgens mij die met Senden en Luijpers. Maar serieus, welke linkshalf uit jong Roda zie jij in het 1e spelen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
zover ie al een tacktiek had, er zat niet echt een idee achter het voetbal leek het wel. Als je maar spelers op een plaats zet waar ze het beste zijn. Dus ook niet met Stevens nu De Jong al tig wedstrijden linkshalf en dan Lachambre linksback. Geef dan eens iemand uit Jong Roda de kans
Kjellquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:46 schreef Professional het volgende:
Kjell Knops, toekomstige linksback. Gewoon kans geven. Waarom krijgen spelers bij Utrecht, Twente, Heerenveen(al halen die ze al jong naar NL) wel een kans? Probeer het gewoon eens, mislukt heb dan weet je waar je staat.
Nou het speculeren kan gaan beginnen , Bert van Marwijk ? of toch een ander.quote:Stevens bezig aan laatste seizoen
08-01-07 Voetbalzone
Huub Stevens zal aan het einde van het seizoen vertrekken bij Roda JC. Dit heeft de oefenmeester, die in de zomer van 2005 als een verloren zoon in Kerkrade werd binnengehaald, vanochtend bekendgemaakt.
Stevens gaf vorige maand al aan dat de club te weinig progressie maakte. Volgens Roda-directeur Huub Narinx is het besluit van Stevens meer 'een kwestie van gevoel'. “Huub heeft tussen kerst en nieuwjaar de zaken op een rijtje gezet. Daarin is hij tot de conclusie gekomen dat het voor hem beter is na deze competitie afscheid te nemen."
Onder Stevens eindigde Roda vorig seizoen op een achtste plaats, terwijl de ploeg momenteel de twaalfde plek bezet. Door zijn besluit lijkt voor Stevens een avontuur bij de oosterburen steeds dichterbij te komen. Eerder toonde ook Borussia Dortmund interesse in de leidsman, die eerder Schalke 04, Hertha BSC en 1. FC Köln onder zijn hoede had.
Kujovic kan wel naar Az of RKCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:08 schreef Professional het volgende:
RKC zoekt nog een keeper.
Vitesse zoekt nog een keeper.
AZ zoekt een tussentijdse keeper.
RBC zoekt ook wel een keeper als ze promoveren
Anders gaat die toch mooi terug naar Belgie?
Ik ben bang dat de gewenste topclub niet gaat komen voor hem. Hij is voor een subtopper een goede keeper en voor Roda ideaal geweest, maar er zijn zeker betere keepers aanwezig.
Leest ie hier mee ofzoquote:Roda-voorzitter wil Van Marwijk als nieuwe trainer
Voorzitter Servé Kuijer van Roda JC wil graag Bert van Marwijk naar Kerkrade halen.
Van Marwijk zou de aangewezen trainer zijn om het jonge elftal van Roda JC te begeleiden. Dat zei Kuijer twee weken geleden bij L1 Sport. Zijn opmerking is weer actueel geworden nu Huub Stevens bekendmaakte eind dit seizoen te vertrekken. Kuijer denkt daarnaast aan de combinatie tussen Raymond Atteveld en Sef Vergoossen. Oud-trainer Vergoossen zou als technisch directeur de gedreven Atteveld moeten begeleiden. Vergoossen verlengde onlangs zijn contract in Japan tot eind 2007.
Klik hier voor het commentaar van Serve Kuijer.
Bron : L1
Zal wel RKC worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kujovic kan wel naar Az of RKC![]()
Zelfde verhaal als met onze voormalige kiwi zou dat zijn dan. Staat ie volgend jaar ook als 1 van de 4 spelers voorop het boek van de plus met de stickersquote:
Ok , anders zal het Attelveld worden aldus de Vi , maar Bert lijkt me wel een goede voor Roda.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
was al algemeen bekend
Van Marwijk kwam of komt ook regelmatig bij Roda naar een wedstrijd kijken, hij woont in Meerssen waar je in 20 minuten rijden vanaf het stadion bent dus niet zo gek dat Kujier hem wil hebben. De vraag is natuurlijk wat van marwijk zelf wil...
dat is het 'm nu juist, hij woont graag in meerssen, zelfs toen ie bij feyenoord zat was woonde hij nog daar. Denk dat alles dus afhangt van wat ie nu wil, of ie ver weg wil of toch weer in de buurt blijftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:10 schreef ThaSandman het volgende:
Als Bert van Marwijk nu voor Roda zou kiezen en niet zou presteren zou hij bij geen (sub)topclub meer aan de slag kunnen, terwijl hij nu Feyenoord, Borussia Dortmund als laatste op zijn cv heeft staan. Ik verwacht daarom ook niet dat hij bij Roda tekent, maar eerder ergens in Griekenland/Turkije.
Denk het niet, zit wel goed volgens mij daar in Belgie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:59 schreef Schimpie het volgende:
Zou Leekens nog een keertje terug willen komen?
Helemaal mee eens, Brandts weet ik ook niet wat ik daarvan moet vinden, bij Volendam deed ie het prima en nu bij NAC ook nog niet echt geweldig, Jans lijkt me enigszins onhaalbaar (mede ook door de afstand vanaf Groningen) misschien wil ie wel bij ze familie blijven (beetje Hesp verhaal) en Booy zou ik niet weten, heeft ie nog een doorlopend contract daar in Utrecht??quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Robjuhhh het volgende:
Hmm trainers uit de eerste divisie ben ik niet zo kapot van, Kruys is de net niet trainer in de Eredivisie, Maaskant heeft slechte CV dankzij Willem II. Maar waar ik wel vrolijk van word is de interesse in Ron Jans en Foeke Booy. In de interesse van Ernie Brandts heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Daarom zou Roda ook hebben gewild dat Vergoossen terugkwam naar Roda als TD om Atteveld te ondersteunen waar nodig (wat dus blijkbaar niet doorgaat)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Met alle respect voor Atteveld denk ik niet dat dat op het moment de beste keus is. Ik heb het niet zo met assistenten die het overnemen. Die zitten er te vaak te dicht op. Verder heb ik ook mijn twijfels of Atteveld het aan kan.
quote:Van Marwijk beslist mogelijk pas komende zome
Bert van Marwijk bevestigt vandaag tegenover ELF dat hij een gesprek heeft gevoerd met Roda JC. De oefenmeester zal echter weinig haast maken om zijn trainersloopbaan een snel vervolg te geven. 'Ik heb inderdaad met Roda JC gesproken. Dat was een goed gesprek met aardige mensen. Voorlopig wil ik echter even afstand van het voetbal nemen. Het kan best zo zijn dat ik pas in juli beslis wat ik zal gaan doen, uitzonderingen daargelaten.'
quote:NEC en Roda in de race voor Stojanovic
Sasa Stojanovic lijkt binnenkort de overstap naar de Eredivisie te maken. De middenvelder van FC Eindhoven staat in de belangstelling van verschillende Eredivisieclubs, waaronder NEC Nijmegen en Roda JC.
De 23-jarige Stojanovic is dit seizoen één van de smaakmakers bij de eerstedivisionist. Met negen doelpunten en vier assist is de Serviër al meerdere malen belangrijk geweest voor zijn club.
Roland Vroomans, technisch manager van Eindhoven, vindt de interesse niet verbazingwekkend. "De belangstelling is niet vreemd, want hij doet het goed", vertelt hij in de VI. "We hopen dat hij blijft, maar in zijn contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen. We zijn dus druk bezig met het aftasten van de markt. We moeten alert zijn voor het geval dat Sasa vertrekt."
quote:15/1/2007 - 'PSV vandaag of morgen akkoord met Roda over Aissati'
Het vertrek van Ismail Aissati lijkt dichtbij. Volgens De Telegraaf verwacht PSV vandaag of morgen akkoord te komen met Roda JC over de verhuur van de middenvelder voor de rest van het seizoen. Alle partijen zouden positief staan tegenover de voorwaarden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Monotomy het volgende:
Goed voor Roda. Ook goed voor Aisatti: lekker dichtbij huis, met de trein naar Kerkrade.
Bert Dhont, bezig aan zijn laatste seizoen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef Professional het volgende:
Wedstrijd op TV gezien, na de 1-0 was het vooral verdedigen en nog eens verdedigen.
Die aanvoerder van Mechelen was goed, wie is dat?
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:36 schreef planethugo het volgende:
Maar toch vind ik het triest dat Roda het nu moet doen met een speler die niet meer aan spelen toekomt dankzij Engelaar terwijl we engelaar eigenlijk zelf hadden moeten hebben. Paar jaar geleden zou het andersom zijn geweest. Maargoed 'so be it'
ik weet het ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.
en nu toch weer nietquote:
Gelukkig!quote:
Ging over post van Rubbereend over Aisatti, maar gaat dus niet doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef Professional het volgende:
Wat was dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |