En iedereen loopt er maar achter aan, zonder dat ze er weet van hebben waar het over gaat...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, er gebeuren heel veel belachelijke dingen rondom voetbalstadions die in de gewone maatschappij volstrekt ondenkbaar zouden zijn.
En die keer dat jij naar Roda wilt is zeker als ajax op bezoek komt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Clubkaart moeten ze ook afschaffen
Als je een keer naar Roda wilt moet je ook meteen zo een clubkaart aanvragen
En dan komt die lul van een Kesler steevast olie op het vuur gooien met zijn gezeik om een persoongsbonden clubcard en een voetbalwet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:59 schreef DarkShine het volgende:
En iedereen loopt er maar achter aan, zonder dat ze er weet van hebben waar het over gaat...
Terwijl meneer Kesler steevast alle door hemzelf goedgekeurde regels overtreed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan komt die lul van een Kesler steevast olie op het vuur gooien met zijn gezeik om een persoongsbonden clubcard en een voetbalwet.
quote:Dick (72). Dick heeft al jaren last van een blaas probleem. Dick kan het dan ook niet langer ophouden op weg naar zijn favoriete voetbalclub. Dick moet noodgedwongen de eerste de beste boom opzoeken.Openbaar urineren 03 maanden stadionverbod.
Jantje (6). Jantje gaat eindelijk met papa mee naar het voetballen. Bij het stadion vraagt een steward aan papa naar een Identiteitskaart. papa toont hem, maar Jantje staat bij mama in haar paspoort bijgeschreven.ID kaart regeling 03 maanden stadionverbod.
Koos (65). Koos gaat al 60 jaar naar zijn favoriete team en drinkt daar graag een borreltje. Vandaag heeft Koos een paar borreltjes teveel op.Openbare dronkenschap 06 maanden stadionverbod.
Rick (12). Rick heeft nog niet zoveel zakgeld maar wil toch graag zijn helden aan het werk zien. Dus Rick springt over de sloot en kruipt onder een hek door.Binnendringen stadion 12 maanden stadionverbod.
Kees (32). Kees gaat met zijn vriendin naar het Nederlands elftal. Beide zijn gehandicapt. Helaas word zijn vriendin voor de wedstrijd onwel en gaat naar huis. Kees verkoopt haar kaartje aan een voorbijganger zonder kaart.Illegale kaartverkoop 12 maanden stadionverbod.
Joost (54). De club van Joost strijd eindelijk na al die jaren voor promotie, op de laatste speeldag kan er niks meer misgaan. Totdat de scheidsrechter in de laatste minuut een onbegrijpelijke penalty geeft aan de tegenstander. De club promoveert niet. Joost roept dat de scheidsrechter een eikel en een thuisfluiter is.Kwetsende en discriminerende spreekkoren 12 maanden stadionverbod.
Dick, Jantje, Koos, Rick, Kees en Joost komen nooit meer in aanmerking voor een seizoenkaart van hun favoriete clubs. Ook mogen ze nooit meer een uitwedstrijd bezoeken. De rest van hun leven dragen zij de stempel hooligan. Er word nog nagedacht om deze hooligans een meldingsplicht te geven of eventueel een elektronisch huisarrest. Oja en er is nog het verhaal van Henk...
Henk, Henk gaat regelmatig naar voetbalwedstrijden. Henk heeft geen clubcard en koopt nooit een kaartje. Hij weet wel altijd op duistere wijze kaartjes voor al zijn vrienden te regelen. Een ID-kaart heeft Henk nooit bij zich. Wel weet Henk zich altijd meer dan vorstelijk te bedienen van de beste whiskey 8217's en cognacs. Henk vind een aantal van zijn collega voetbalsupporters de grootste klootzakken en van hem mochten ze wel dood.Overtreding ClubCard regeling 12 maanden stadionverbod. Binnendringen stadion 12 maanden stadionverbod. Illegale kaartverkoop 12 maanden stadionverbod. ID-kaart regeling 03 maanden stadionverbod. Openbare dronkenschap 06 maanden stadionverbod. Kwetsende en discriminerende spreekkoren 12 maanden stadionverbod.
Totaal zou Henk 57 maanden stadionverbod moeten krijgen voor deze wedstrijd. Toch is dat niet het geval en kan Henk deze hooligan praktijken gewoon blijven uitoefenen. Henk heeft namelijk ook nog een achternaam, Henk heet Kesler. Henk Kesler
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit A'dam?quote:
Neequote:Op woensdag 27 december 2006 01:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit A'dam?![]()
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) won.quote:Op woensdag 27 december 2006 04:48 schreef planethugo het volgende:
wie niet?
Andersomquote:Op woensdag 27 december 2006 09:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) won.
quote:Op woensdag 27 december 2006 09:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat veel mensen zondag juichten toen Ajax van Vitesse (een directe oncurrent van Roda) wonverloor.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DarkShine het volgende:
Timo komt ook 's het topic inGa je naar Alkmaar?
achgut zeg stel je voor je moet even wachten met wegrijden....quote:Op woensdag 27 december 2006 13:55 schreef LeonH het volgende:
Bij mij verscheen ook al een glimlach bij de 2-2. Was al een paar minuutjes eerder weggegaan aangezien we dit keer de auto aan de andere kant van het stadion hadden. Gaat nl. altijd zo goed met wegrijden enzo daar.
Ajax uitquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja wel naar Alkmaar, niet naar Ajax vanavond (moet werken)
Daar heb ik inderdaad ook een bloedhekel aan. Daarom geniet ik dan ook des te meer van overwinningen in de laatste minuut.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
achgut zeg stel je voor je moet even wachten met wegrijden....
Zo slap vind ik dat he, het halve stadion dat eerder vertrekt om die reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
om nog maar te zwijgen over die 50 minuten wachten na afloopquote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ajax uitverschrikkelijk ieders keer, daarom ga ik ook niet meer tijdens een competitiewedstrijd ernaartoe, je ziet geen fuck en om niks te kunnen zien moet je ook nog es een kwartier van die kuttrappen op
![]()
Maar goed, hopelijk kunnen we vanavond een punt (of meer) meenemen uit die UFO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef LeonH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Wij mochten niet winnen. Nog een zuivere gelijkmaker afgekeurd ookquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een gluiperd die Sneijder. Dit kan toch niet?
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij mochten niet winnen. Nog een zuivere gelijkmaker afgekeurd ook
't Was geen buitenspel. Als er niemand wat doet is mijn probleem niet, het is een zuivere goal!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.
Ja duh, maar net of niemand wat had gedaan als er niet gefloten was.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Was geen buitenspel. Als er niemand wat doet is mijn probleem niet, het is een zuivere goal!
Hij floot pas toen Oper al alleen onderweg naar Gentenaar was.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja duh, maar net of niemand wat had gedaan als er niet gefloten was.
Wij komen niet om te voetballen naar A'dam. Als je een onterechte goal tegen krijgt en een zuivere goal afgekeurd valt er nog weinig te beginnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax was weer om te huilen vandaag, maar dat de tegenstander daar niets tegenover kan zetten zegt ook genoeg over de kwaliteiten van die club. Beetje kinderachtig (calimero) om alles op de scheidsrechter te steken.
Het is trouwens 2-0 geworden hoor.
Het probleem ligt noch bij Stevens, noch bij de spelers. We hebben gewoon de 12e begroting van Nederland en zullen dus ook rond die plaats spelen. Simpel. De enige manier om structureel hoger te eindigen is schaalvergroting in Limburg.quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwijt het Stevens meer dan de spelers.
Als Roda waardeloos is, dan is Ajax het zeker. Ajax moet blijkbaar de goals cadeau krijgen wil het winnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
De knvb kan er ook niks aan doen dat roda zo waardeloos is![]()
Als er toch 1 club is in Nederland die de calimero-award wint is het Ajax toch wel...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje kinderachtig (calimero) om alles op de scheidsrechter te steken.
Het is trouwens 2-0 geworden hoor.
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als er toch 1 club is in Nederland die de calimero-award wint is het Ajax toch wel...
idd wij moeten niet zeuren want hee, een bal uit de handen van de keeper tikken dat moet gewoon kunnen. En idd als je alleen op de keeper afgaat en er wordt gefloten terwijl Oper hem dan (geloof ik, samenvatting niet meer gezien) over de keeper schiet die voor de goal staat, dat moet je gewoon accepteren want normaal gesproken had Gentenaar zijn Go-Go Gadget legs uitgeschoven en die bal gevangen!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Right. Jullie hebben geen kans gehad. En bij die buitenspel actie deed niemand meer wat, dan kan ik ook makkelijk inschieten.
KNVB MAFFIA!!!!111quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
In België zouden ze het over de Chinees hebben, nu het hier ajax is moeten we het doodnormaal vinden.
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wie was er zo aant huilen na Roda-Ajax dit seizoen![]()
toen was er nieteens iemand van de knvb op het veldquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat was allemaal de schuld van de KNVB hoor![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je het draait, ik zie het niet als een nederlaag.
Zegt de man die nu nog een uitslag van 2 maanden geleden onder z'n naam heeft staan...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Moet ik nu happen?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij vind je het alleen maar leuk dat Sneijder hands heeft gemaakt. Heb je tenminste iets om nog jaren over te piepen.
Te duur...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ze volgen Mohamed Sarr van Standard. Die heeft nog bij Milan gespeeld volgens mij en wilde niet bijtekenen in Luik.
Zou wel een aardige aanwinst zijn denk ik.
Idd lijkt mij ook, Standard wil hem zelf ook houden en ik geloof Koln en een of andere Frans club willen hem ook, denk dat die hem wat meer te bieden hebben dan Rodaquote:
Timo tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
Ja oke, aangezien jij waarschijnlijk niet meegaat zitten we al op 2 Roda-fokkers die zondag in Alkmaar aanwezig zullen zijnquote:
Ik heb dat bij het kijken via internet (yeahronimo, sopcast, planet). Tientallen keren gekeken, altijd een teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:33 schreef planethugo het volgende:
ik ga weer in de kick-off kijken, niet dat ik me er zo op verheug want alle keren dat ik daar een wedstrijd gekeken heb werd er verloren
Met rood voor Brouwersquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Toen was ik op Kreta. Roda speelde in de tijd dat ik op Kreta was 3 matchen. Dat was de enige die ik toen gezien hebquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef planethugo het volgende:
idd, vooral (geloof)2 jaar terug tegen nac staat me nog bij, stonden we binnen 20 minuten met 3 of 4-0 achter geloof ik
Waarom nog maar 5 jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
Ikke ga meequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wie gaan er morgen nog meer (behalve ik) richting Alkmaar??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Stevens nog maximaal vijf jaar hoofdcoach. Of hij bij Roda blijft maakt hij in januari bekend.
Verder wilt Roda Bodor, Cissé & Leemans behouden.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Het aanblijven van Bodor zal jou vast een tevreden man maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |