Ik was zelf één van de fans op de hoofdtribune, onderstaande is wat ik op het prikbord van rodajcfans heb gezet.quote:Stevens voert discussie met boze fans
Boze supporters van Roda JC hebben zaterdagavond na de nederlaag tegen Vitesse verhaal gehaald bij trainer Huub Stevens. De coach van de Limburgers zag dat ver na de wedstrijd fans door de glazen deur van de hoofdingang drongen en vloekend op hem af kwamen.
Stevens besloot niet te vluchten, maar de discussie met de teleurgestelde achterban aan te gaan. Bijna een half uur sprak hij met de supporters. Zij waren ook verbolgen dat Stevens tijdend het duel wegwerpgebaren maakte naar de harde kern van Roda JC. Dat deed de oefenmeester nadat hij en de speaker vergeefs verzocht hadden de massale spreekkoren tegen scheidsrechter Kuipers te stoppen.
Toevoeging Rodajcfans.nl:
Er is in het hoofdgebouw inderdaad een discussie geweest tussen een groepje supporters en Huub Stevens. Wat echter niet waar is is dat de supporters de hoofdtribune zijn binnengedrongen! De fans zijn rustig naar binnengelopen en hadden aldaar, een soms felle, discussie waarbij niemand zich bedreigd hoefde te voelen. Wel waar is dat enkele stewards zich even wilden laten gelden zonder enkele reden daartoe.
Bron : Voetbal24
quote:Stevens had het erover dat wij op West het hebben laten afweten vanwege de spreekkoren tegen de scheidsrechter. Ik gaf aan dat ik ook in Almelo en Heerenveen was maar dat het daar ook niet om aan te zien was.
Toen ik vroeg waarom Bouchiba zei die dat hij zijn kans zeker zou krijgen maar het dan ook eens vaker op de training moest laten zien. Daarna ging Stevens de budgetten van verschillende Nederlandse clubs vergelijken.
Verder kwam ik niet aangezien ik toen zonder reden door 2 stewards naar buiten werd gewerkt... Waar waren ze tegen Sparta?
Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...quote:Op maandag 18 december 2006 14:59 schreef planethugo het volgende:
Rudge mag het ook eens proberen ja, veel slechter dan Kah zal ie het niet doen. Al is het in het verleden (uit de tijd van Vrede) wel gebeleken dat Rudge een goede stand in is maar met een vaste plek niet goed kan omgaan.
Stewards op KVM zijn ookquote:En die Stewards...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat een kotsfiguren. De huldiging voor die Nico was wel mooi gedaan, moest alleen ff gniffelen toen Frijns zei dat ook zijn vrouw en dochter Steward zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snap dat niet, bij Alemannia zijn die gasten juist totaal niet zo een debielen. Misschien eens een ander uitzendbureau dan Flexfuckingpoint pakken? Zullen de wissels misschien ook verbeterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alexander Voigt in belangstelling Kaiserslauternquote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...
[..]
Daar snap ik inderdaad ook niks van.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Stevens hem mee had genomen, krijgt amper kansen om wat te laten zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat is zijn type spel. Agustien en Bodor hebben wel degelijk inzet, alleen komt dat er door hun type spel niet zo uit. Niet iedere speler hoeft à la Van Houdt zinloos achter iedere bal aan te jagen, ook niet als het Kerkraadse publiek dat graag wenst. Je hebt ook spelers met andere kwaliteiten nodig, al zie ik in het geval van met name Agustien ook niet wat die andere kwaliteiten zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef Professional het volgende:
Zelfde geld voor Bouchiba en Leemans.
Iedereen kan zien dat Leemans 3x zoveel inzet heeft als Agustien en Bodor samen.
Ligt nog samen met de keeper van Top Oss in het ziekenhuis... Vandamme heeft bewusteloos op het veld gelegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat Vandamme bij Jong Roda per ambulance van het veld is afgehaald...
Zware hersenschudding. Zowel Vandamme alsook de doelman van Jong Top Oss lagen vanmorgen nog in het ziekenhuis van Heerlen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Is er al meer bekend over Vandamme inmiddels?
quote:Willem Janssen heeft getekend
Willem Janssen heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Roda JC. De middenvelder komt aan het einde van het seizoen over van VVV-Venlo.
De 20-jarige Limburger speelde tot nu toe in drie seizoenen 76 wedstrijden in de Eerste Divisie en maakte daarin elf doelpunten.
Bron : Roda JC
Zet hem dan op de tribune. Dan kan Rudge van de tribune af en de bank op.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:12 schreef Professional het volgende:
Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
Busvertrek om 8uurquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
wij half 9 zondagquote:Op woensdag 20 december 2006 20:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Busvertrek om 8uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wij half 9 zondagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, inclusief 50 kids-club supportersquote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Al heeft Fortuna er geen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die gaat volgens de geruchten terug naar Maastricht in de winter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel, meters bier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik! Het gaat morgen niet regenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jawel, meters bier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop