abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44522149
stukje komt redelijk overeen ja, gelukkig denken we er hetzelfde over.
Had het topic nog niet doorgelezen voor ik het postte maar denk dat het een samenvatting is van de reacties erboven
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zelfs Narinx in de Bozzini? *zucht
pi_44522218
Leuk al die waaroms, zijn allemaal even correct.

Zal ik doorgaan?
Waarom heeft Lachambre ooit een contractverlenging aangeboden gekregen?
Waarom die lamzakken van Kah, Bodor, Agustien inbrengen en niet eens Bouchiba, Leemans of wat mij betreft een jegdspeler?
Waarom altijd die mega belachelijke wissels?
Waarom krijgen we altijd dezelfde bullshit in de persconferentie?
Waarom schiet Cisse die bal gewoon niet erin? Al verwacht niemand dat.
Waarom is zelfs Ramzi al gezakt naar een diep laag niveau?

Komende wedstrijden word heel zwaar, ik zie het somber in met de kerst en nieuwjaar.
pi_44524909
Wat een goal van Oper
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 18 december 2006 @ 01:53:13 #54
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44527023
Waarom zakken we naar het rechterrijtje?
Waarom word er een middenvelder aangetrokken en geen spits?
Waarom wilt Roda Kujovic's contract verlengen?
Waarom laten we Agustien de 31ste niet achter in Alkmaar?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 18 december 2006 @ 11:08:20 #55
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44531396
quote:
Stevens voert discussie met boze fans
Boze supporters van Roda JC hebben zaterdagavond na de nederlaag tegen Vitesse verhaal gehaald bij trainer Huub Stevens. De coach van de Limburgers zag dat ver na de wedstrijd fans door de glazen deur van de hoofdingang drongen en vloekend op hem af kwamen.

Stevens besloot niet te vluchten, maar de discussie met de teleurgestelde achterban aan te gaan. Bijna een half uur sprak hij met de supporters. Zij waren ook verbolgen dat Stevens tijdend het duel wegwerpgebaren maakte naar de harde kern van Roda JC. Dat deed de oefenmeester nadat hij en de speaker vergeefs verzocht hadden de massale spreekkoren tegen scheidsrechter Kuipers te stoppen.

Toevoeging Rodajcfans.nl:
Er is in het hoofdgebouw inderdaad een discussie geweest tussen een groepje supporters en Huub Stevens. Wat echter niet waar is is dat de supporters de hoofdtribune zijn binnengedrongen! De fans zijn rustig naar binnengelopen en hadden aldaar, een soms felle, discussie waarbij niemand zich bedreigd hoefde te voelen. Wel waar is dat enkele stewards zich even wilden laten gelden zonder enkele reden daartoe.

Bron : Voetbal24
Ik was zelf één van de fans op de hoofdtribune, onderstaande is wat ik op het prikbord van rodajcfans heb gezet.
quote:
Stevens had het erover dat wij op West het hebben laten afweten vanwege de spreekkoren tegen de scheidsrechter. Ik gaf aan dat ik ook in Almelo en Heerenveen was maar dat het daar ook niet om aan te zien was.

Toen ik vroeg waarom Bouchiba zei die dat hij zijn kans zeker zou krijgen maar het dan ook eens vaker op de training moest laten zien. Daarna ging Stevens de budgetten van verschillende Nederlandse clubs vergelijken.

Verder kwam ik niet aangezien ik toen zonder reden door 2 stewards naar buiten werd gewerkt... Waar waren ze tegen Sparta?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 18 december 2006 @ 11:16:38 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44531606
Mijn opstelling voor aanstaande zondag:

.....................Castro
Senden - Kah/Voigt - Saeijs - de Jong
Bouchiba - Meeuwis-Leemans
....................Ramzi
..........van Tornhout - Oper
Planning:
-
pi_44533428
En als je dan hoort van een 2de elftalspeler dat Bouchiba altijd een van de betere op de training is dan breekt je nog de klomp.
Als ze geen kans krijgen kunnen ze ook niks laten zien. Agustien kan lamballen, te laat komen en nog staat die altijd erin. Flikker toch op man.
  maandag 18 december 2006 @ 12:36:13 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44533638
Van mij mag Rudge trouwens ook eens beginnen op de plek van Kah!
Planning:
-
pi_44537925
Rudge mag het ook eens proberen ja, veel slechter dan Kah zal ie het niet doen. Al is het in het verleden (uit de tijd van Vrede) wel gebeleken dat Rudge een goede stand in is maar met een vaste plek niet goed kan omgaan.

En die Stewards...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
wat een kotsfiguren. De huldiging voor die Nico was wel mooi gedaan, moest alleen ff gniffelen toen Frijns zei dat ook zijn vrouw en dochter Steward zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Snap dat niet, bij Alemannia zijn die gasten juist totaal niet zo een debielen. Misschien eens een ander uitzendbureau dan Flexfuckingpoint pakken? Zullen de wissels misschien ook verbeteren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 18 december 2006 @ 15:02:24 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44538017
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:59 schreef planethugo het volgende:
Rudge mag het ook eens proberen ja, veel slechter dan Kah zal ie het niet doen. Al is het in het verleden (uit de tijd van Vrede) wel gebeleken dat Rudge een goede stand in is maar met een vaste plek niet goed kan omgaan.
Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...
quote:
En die Stewards...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
wat een kotsfiguren. De huldiging voor die Nico was wel mooi gedaan, moest alleen ff gniffelen toen Frijns zei dat ook zijn vrouw en dochter Steward zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Snap dat niet, bij Alemannia zijn die gasten juist totaal niet zo een debielen. Misschien eens een ander uitzendbureau dan Flexfuckingpoint pakken? Zullen de wissels misschien ook verbeteren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Stewards op KVM zijn ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb daar al menig pils weggedronken met de stewards (wel na de match
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
). Na KVM-GBA nog staan feestvieren met 1 van die gasten.

Maar die stewards wat hier rondlopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Advertentie bij Flexpoint:
Thuis niks te zeggen? Word Steward!
Planning:
-
  maandag 18 december 2006 @ 18:08:16 #61
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_44544745
Zie net staan dat Van Marwijk per direct is ontslagen... Ben benieuwd of dat gevolgen heeft wat betreft Stevens nu in de winterstop...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_44548726
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Feit. Vandaar dat ik het in eerste instantie ook over Voigt had. Geef hem nog eens een kans...
[..]
Alexander Voigt in belangstelling Kaiserslautern
Roda JC raakt Alexander Voigt in de winterstop mogelijk kwijt aan 1. FC Kaiserslautern. De clubleiding van de Limburgers heeft al eerder te kennen gegeven mee te willen werken aan een transfer van de 28 jarige Duitser. Mogelijk biedt voetbalbolwerk Kaiserslautern, momenteel uitkomend in de Tweede Bundesliga, uitkomst.

Kaiserslautern hoopt met het aantrekken van Voigt en mogelijk ook Silvio Meissner (Stuttgart) hun titelaspiraties in de Tweede Bundesliga waar te maken en daarmee terug te keren naar de hoogste divisie. Door een aantal blessures kwam er het tot dusver nog niet altijd uit.

Roda JC trainer Huub Stevens nam Voigt vorig seizoen mee uit Keulen. Voigt speelde vorig siezoen nog zeventien competitieduels voor de Limburgers, dit seizoen kwam de verdediger nog niet in actie.

Bron : Voetbalplus

Snap nog steeds niet waarom Stevens hem mee had genomen, krijgt amper kansen om wat te laten zien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Moet trouwens ook zeggen dat ik Saeijs ook wat minder vindt spelen de laatste tijd, evenals Ramzi, helaas
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 18 december 2006 @ 20:02:00 #63
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44548871
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Stevens hem mee had genomen, krijgt amper kansen om wat te laten zien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar snap ik inderdaad ook niks van.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_44554480
Zelfde geld voor Bouchiba en Leemans.
Iedereen kan zien dat Leemans 3x zoveel inzet heeft als Agustien en Bodor samen. Voetballend minder maar hij werkt wel voor elke meter. En dat kunnen die 2 wieksers niet zeggen. Maar laat ze gewoon staan, laat ze falen, laat ze maar lekker hakjes en trucjes uitvoeren, in Stevens zijn ogen zijn het voetbalgoden.
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:48:49 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44558697
Heeft dat zin voor de prestaties, dat fans gaan zeiken bij de trainer?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Confidence through competence
pi_44559036
Zeiken om en uitleg vragen zijn 2 verschillende dingen. Zowiezo is de situatie helemaal uit zijn verband getrokken. Er zijn geen deuren geforceerd of ander geweld gebruikt en Stevens heeft iedereen netjes te woord gestaan. Hij heeft antwoorden op vragen gegeven.
Het waren de stewards die zich weer moesten laten gelden en gewoon dom begonnen te doen.

Zeiken heeft ook geen zin, maar als de trainer zo weinig motivatie uitstraalt en ook de spelers dit doen mogen supporters best wel eens om uitleg gaan vragen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:11:04 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44559055
Dat is duidelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Confidence through competence
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:54:06 #68
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44559416
Schijnt dat Vandamme bij Jong Roda per ambulance van het veld is afgehaald...
Planning:
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 02:15:02 #69
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44559529
Er niet bij in ieder geval zondag:
  • Vandamme (vandaag per ambulance het veld afgegaan bij Jong Roda).
  • de Fauw (geschorst na zijn geel/rode kaart tegen Vitesse).
  • van Dessel (nog altijd geblesseerd).
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      dinsdag 19 december 2006 @ 06:32:08 #70
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_44559946
    Senden is volgens mij eveneens geschorst tegen FC Twente. Vandamme is er in ieder geval niet bij, is o.a. een paar keer het bewust zijn verloren, zal wel een zware hersenschudding zijn.
    Forza Roda
      dinsdag 19 december 2006 @ 07:34:39 #71
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_44560122
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef Professional het volgende:
    Zelfde geld voor Bouchiba en Leemans.
    Iedereen kan zien dat Leemans 3x zoveel inzet heeft als Agustien en Bodor samen.
    Nee, dat is zijn type spel. Agustien en Bodor hebben wel degelijk inzet, alleen komt dat er door hun type spel niet zo uit. Niet iedere speler hoeft à la Van Houdt zinloos achter iedere bal aan te jagen, ook niet als het Kerkraadse publiek dat graag wenst. Je hebt ook spelers met andere kwaliteiten nodig, al zie ik in het geval van met name Agustien ook niet wat die andere kwaliteiten zijn.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      dinsdag 19 december 2006 @ 10:46:08 #72
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44562795
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef DarkShine het volgende:
    Schijnt dat Vandamme bij Jong Roda per ambulance van het veld is afgehaald...
    Ligt nog samen met de keeper van Top Oss in het ziekenhuis... Vandamme heeft bewusteloos op het veld gelegen.
    Planning:
    -
    pi_44577302
    Is er al meer bekend over Vandamme inmiddels?

In AD Sportwereld stond er "jeugdspeler Roda" in de kop. Vond ik niet echt kloppen.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 19 december 2006 @ 19:24:25 #74
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44577674
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
    Is er al meer bekend over Vandamme inmiddels?
    Zware hersenschudding. Zowel Vandamme alsook de doelman van Jong Top Oss lagen vanmorgen nog in het ziekenhuis van Heerlen.
    Planning:
    -
      dinsdag 19 december 2006 @ 21:28:49 #75
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44581712
    quote:
    Willem Janssen heeft getekend
    Willem Janssen heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Roda JC. De middenvelder komt aan het einde van het seizoen over van VVV-Venlo.

De 20-jarige Limburger speelde tot nu toe in drie seizoenen 76 wedstrijden in de Eerste Divisie en maakte daarin elf doelpunten.

Bron : Roda JC
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Planning:
    -
      woensdag 20 december 2006 @ 09:07:56 #76
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44589959
    Zoals ik dat stuk van Janssen in het LD lees begrijp ik dus dat Kemy na dit seizoen oprot
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Mogen we hem niet achterlaten in Alkmaar volgende week?
    Planning:
    -
    pi_44595041
    dat heeft stevens tijdje geleden al gezegd toen gevraagd werd of janssen niet in de winterstop kwam, dat was niet nodig omdat we nu nog agustien hebben
    pi_44599571
    Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
      woensdag 20 december 2006 @ 15:48:34 #79
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44600532
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 15:12 schreef Professional het volgende:
    Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
    Zet hem dan op de tribune. Dan kan Rudge van de tribune af en de bank op.
    Planning:
    -
      woensdag 20 december 2006 @ 20:45:00 #80
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_44608584
    Hier ben ik dan
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

kom ook eens een kijkje nemen
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      woensdag 20 december 2006 @ 20:48:36 #81
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44608737
    Timo komt ook 's het topic in
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Ga je naar Alkmaar?

Hopen dat de KO open is met ajax-Roda
    Planning:
    -
    pi_44608878
    Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
    Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
      woensdag 20 december 2006 @ 20:55:09 #83
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44608975
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
    Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
    Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
    Busvertrek om 8uur
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Planning:
    -
    pi_44612940
    klote ja, wilde opzich wel gaan maar heb gewoon geen zin om kapot thuis te komen aangezien ik normaal gesproken ook tot 8uur smorgens doorga met oud en nieuw. Dat met de kerst enzo boeit me totaal niet maar oud en nieuw is gewoon zo een dag dat je niks anders gaat doen behalve vuurwerk afsteken(en nee ben geen roda rakkert) en helemaal lam zuipen
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      woensdag 20 december 2006 @ 22:48:06 #85
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_44613164
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 20:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Busvertrek om 8uur
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    wij half 9 zondag
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      woensdag 20 december 2006 @ 22:49:31 #86
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44613210
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef 9christensen het volgende:

[..]

wij half 9 zondag
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijden
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
    Planning:
    -
      woensdag 20 december 2006 @ 23:02:38 #87
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_44613662
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijden
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
    ja, inclusief 50 kids-club supporters
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_44660668
    Ook interesse in Frank van Kouwen van VVV begrijp ik? Roda is aardig aan het shoppen in Venlo dan. Overigens net als Meeuwis een speler die uit de jeugd van Willem II komt.
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 22 december 2006 @ 16:05:49 #89
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44660705
    Zondag op naar eerherstel, al zie ik dat heel zwaar in!
    Planning:
    -
    pi_44662083
    Jip, wederom aan het shoppen in Venlo.
    Waarom niet, ken de speler niet, maar als die zo goed is waarom zou je hem dan geen contract kunnen aanbieden? Had VVV een beter contract moeten aanbieden, daar draait het om.
    pi_44662389
    Is ook niks mis mee. Ik vind het ook wel iets hebben, zijn toch een beetje regiospelers (althans de club VVV dan). De beste spelers van MVV, Fortuna en VVV kunnen ze best volgen en dan halen. Al heeft Fortuna er geen.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    www.thuisuiteten.nl
    pi_44664517
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
    Al heeft Fortuna er geen.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      vrijdag 22 december 2006 @ 20:01:30 #93
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44666129
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Die gaat volgens de geruchten terug naar Maastricht in de winter.
    Planning:
    -
    pi_44667510
    met pinpas?
    pi_44676454
    Dat was Jerry de Jong sjef. Zelfde huidskleur, andere positie.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_44683264
    ja maar van wie werd die pinpas gestolen door ome Jerry
      zaterdag 23 december 2006 @ 16:32:42 #97
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44684154
    Nog iemand verwachtingen voor morgen?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Planning:
    -
    pi_44684188
    Ja, ik! Het gaat morgen niet regenen
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      zaterdag 23 december 2006 @ 16:36:28 #99
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_44684238
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Ja, ik! Het gaat morgen niet regenen
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Jawel, meters bier.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Planning:
    -
    pi_44684421
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jawel, meters bier.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop