Zet hem dan op de tribune. Dan kan Rudge van de tribune af en de bank op.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:12 schreef Professional het volgende:
Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
Busvertrek om 8uurquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
wij half 9 zondagquote:
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijdenquote:
ja, inclusief 50 kids-club supportersquote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijden
Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
Die gaat volgens de geruchten terug naar Maastricht in de winter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
Jawel, meters bier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik! Het gaat morgen niet regenen
Ik denk dat er zat hoofdklassers zijn met een betere selectie dan Fortuna momenteel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
Op een hoger niveau heeft Taiwo inderdaad nog nooit wat laten zien. Verder denk ik inderdaad dat Fortuna in de zaterdaghoofdklassen zeker niet in de top mee zou spelen en ook bij de zondagamateurs zie ik ze geen kampioen worden. Die club is echt finaal ten ondergegaan aan wanbeleid, dat mede ingegeven werd door de grote jaloezie die ze daar jegens Roda koesteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat hoofdklassers zijn met een betere selectie dan Fortuna momenteel.
Taiwo is wel een aardige speler ja, voor de eerste divisie.
Ik snap ook niet waarom er niet vanavond gespeeld kon worden. Dat het niet om 14.30 maar om 12.30 uur is kan ik me wel voorstellen. het is voor Twente immers een behoorlijk verre reis en aangezien het kerstavond is kan ik me indenken dat ze liever eerder willen spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:32 schreef Professional het volgende:
Zondag 12.30 is gewoon dramatisch. De hele zondag is gewoon kut.
Vraag me zowiezo altijd af waarom Az - PSV ofzo wel op een zaterdagavond wordt gevoetbald en een Roda - Twente op een zondagmiddag. Ja, tvrechten bla bla maar de zondag is gewoon kut. Zaterdagavond 19.30 is een mooie tijd.
En morgen wordt het een zware.
Klopt. Rijnsburgse Boys won voor de beker ook vrij makkelijk van ze. Körver was toen niet eens verbaasd of boos.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een hoger niveau heeft Taiwo inderdaad nog nooit wat laten zien. Verder denk ik inderdaad dat Fortuna in de zaterdaghoofdklassen zeker niet in de top mee zou spelen en ook bij de zondagamateurs zie ik ze geen kampioen worden. Die club is echt finaal ten ondergegaan aan wanbeleid, dat mede ingegeven werd door de grote jaloezie die ze daar jegens Roda koesteren.
Ik denk ook dat een club als Rijnsburg momenteel zeker niet veel minder aan spelerssalarissen zal besteden dan Fortuna.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Rijnsburgse Boys won voor de beker ook vrij makkelijk van ze. Körver was toen niet eens verbaasd of boos.
Dat denk ik ook en bij Fortuna zullen ze gemiddeld gezien niet veel meer verdienen. Weliswaar heeft Fortuna nog wel een hogere begroting, maar een groot deel daarvan gaat op aan het aflossen van tal van leningen en het onderhoud van hun foeilelijke stadion.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook erg goed mogelijk ja. 30000 op jaarbasis moet bij RBB voor de beste spelers wel kunnen denk ik.
Zal wel weer niks wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand verwachtingen voor morgen?
Dat zou wel een daverende kerstsurprise zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Zal wel weer niks wordenmja wie weet worden we eens verrast met een overwinning stel je voor
![]()
En nog moest de gemeente onlangs wederom bijspringenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en bij Fortuna zullen ze gemiddeld gezien niet veel meer verdienen. Weliswaar heeft Fortuna nog wel een hogere begroting, maar een groot deel daarvan gaat op aan het aflossen van tal van leningen en het onderhoud van hun foeilelijke stadion.
Ja, dat is echt onvoorstelbaar. Dat een gemeente de plaatselijke voetbalclub overeind wil houden si tot daaraantoe, maar controleer dan in ieder geval de boeken van zo'n club voordat je er aan begint.quote:Op zondag 24 december 2006 04:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En nog moest de gemeente onlangs wederom bijspringen
Gluhwein is ook lekker als binnekomertjequote:Op zondag 24 december 2006 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
Warme chocomel uitdelen.![]()
Waarom delen ze geen bier uit?![]()
Beter dan chocomel, maar het kan niet op tegen een lekker grote Bav.quote:Op zondag 24 december 2006 10:19 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Gluhwein is ook lekker als binnekomertje
quote:Op zondag 24 december 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beter dan chocomel, maar het kan niet op tegen een lekker grote Bav.![]()
Bij gebrek aan alfa of Hertog jan Jupilerten minste.
![]()
prima beleid, joden horen niet thuis in het PLSquote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Stond ik godverdomme 20 minuten in de rij voor de kassa
Ben ik aan de beurt zegt dat wijf tegen mij dat me clubkaar geblokkeerd is
Ik naar bureau ticketing was me kaart geblokeerd om dat ze Roda - Feyenoord van me rekening ware nvergeten te halen
Zelf's de Stewards bij jullie zijn nog joodsquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
prima beleid, joden horen niet thuis in het PLS
Ik raakte vanmiddag nog bijna slaags met een steward omdat hij me wilde fouilleren. Nadat ik met pasjes van m'n werk zwaaide en ik hem dreigde met maatregelen mocht ik plotseling doorlopen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef planethugo het volgende:
die stewards zijn ook complete randdebielen, dus dat kan wel kloppen
Je bent supporter geworden in het successeizoen!quote:Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef Professional het volgende:
Heracles was een meid van 16 die sinds 2 jaar supporter is. Dat is echt een ECHTE supporter.
Onze waren supporter sinds 2000, nou poeh poeh ik loop al sinds 1994 daar.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel een daverende kerstsurprise zijn.![]()
Ik begon in 1986 op Oost en sinds 1993 stond ik op Noord.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:10 schreef Professional het volgende:
Jazeker 1994 was mijn 1ste seizen en dan maak je al meteen zoiets mee.
Toen zat ik nog op de zittribune, daarna mooi verhuist naar de overkant.
Ik begon ook ergens in '93 ofzo op Oost, toen eerst naar West en toen naar Noord de laatste paar jarenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begon in 1986 op Oost en sinds 1993 stond ik op Noord.![]()
Niet gekregen, welke drol(?) stond er van ons in?quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef planethugo het volgende:
vandaag weer gewonnen!!!!
Prachtig zo vlak voor de kerst, vond het wel iets hebben, voor de kerst nog lekker voetballe kijken, hing ook een prima sfeer vond ik. Twente was niet scherp vandaag en daar hebben we prima van geprofiteerd.
Geloof dat ze de extra editie van AD Sportwereld ook uitgedeeld hadden, ben er zelf op geabboneerd dus had het gisteren al gelezen maar waarom pakken ze nu niet eens echte die hard supporters, die van ons waren weer een prachtig uithangbord, net als de flitsen op tv wat ze van de supporters laten zien en dan staat erbij: supporter sinds: 2000![]()
Maargoed, bij (geloof) heracles staat er ene en die is supporter sinds: 2005![]()
Jij ook al. Wij na de match met een steward met losse handjes bij de Bozzini. Wouten bemoeiden zich ook direct ermee.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik raakte vanmiddag nog bijna slaags met een steward omdat hij me wilde fouilleren. Nadat ik met pasjes van m'n werk zwaaide en ik hem dreigde met maatregelen mocht ik plotseling doorlopen.![]()
Kom je naar de Kickoff dan?quote:
Uit principe, ik laat me niet fouilleren door zo'n figuur.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij ook al. Wij na de match met een steward met losse handjes bij de Bozzini. Wouten bemoeiden zich ook direct ermee.
Ik ben gefouilleerd, stond mijn blikje goldenpower tijdens de match te drinken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit principe, ik laat me niet fouilleren door zo'n figuur.
Ik had gisteren een flacon cognac bij me, (mede) daarom wilde ik ook niet gefouilleerd worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben gefouilleerd, stond mijn blikje goldenpower tijdens de match te drinken...
Hehe, ik heb ook al van alles meegenomen het stadion in. En als je gefouilleerd word gebeurt het toch amper goed dusjaquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een flacon cognac bij me, (mede) daarom wilde ik ook niet gefouilleerd worden.![]()
Daar is de gemiddelde steward ook veel te dom voor. Als je het wilt krijg je volgens mij een kalashnikov nog mee naar binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook al van alles meegenomen het stadion in. En als je gefouilleerd word gebeurt het toch amper goed dusja
Had met de ½ cupfinal in 2000 meerdere blikken bier mee het Gelredrama in. Waarom schaffen ze dat fouilleren niet gewoon af?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is de gemiddelde steward ook veel te dom voor. Als je het wilt krijg je volgens mij een kalashnikov nog mee naar binnen.![]()
Dat snap ik ook niet, het heeft geen enkele zin. Typisch een voorbeeld van regelgeving die opgesteld is door mensen die geen enkel benul hebben van hoe de supporterswereld en het hooliganisme in elkaar steken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had met de ½ cupfinal in 2000 meerdere blikken bier mee het Gelredrama in. Waarom schaffen ze dat fouilleren niet gewoon af?
Wat je mee wilt nemen komt hoe dan ook toch wel binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het heeft geen enkele zin. Typisch een voorbeeld van regelgeving die opgesteld is door mensen die geen enkel benul hebben van hoe de supporterswereld en het hooliganisme in elkaar steken.
Inderdaad en voor het alcoholverbod bij sommige wedstrijden geldt hetzelfde. Als ik me wil bezatten ga ik van te voren wel naar de kroeg, een alcoholverbod in het stadion helpt dan ook helemaal niet. Integendeel, het dwingt me er juist toe om zelf drank mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat je mee wilt nemen komt hoe dan ook toch wel binnen.
Ja, er gebeuren heel veel belachelijke dingen rondom voetbalstadions die in de gewone maatschappij volstrekt ondenkbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:55 schreef DarkShine het volgende:
Net zoals de uitkaart. Uitkaart + id is verplicht terwijl je bij 9/10 wedstrijden zonder clubcard of wat dan ook het thuisvak kan inlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |