Zet hem dan op de tribune. Dan kan Rudge van de tribune af en de bank op.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:12 schreef Professional het volgende:
Of Agustien 31 december daarlaten, of 1 januari op de nieuwjaarsreceptie bij AZ langsbrengen en achterlaten of de resterende wedstrijden fijn op de bank laten zitten. Ergste geval raakt die 6 maanden geblesseerd, al zou ik daar niet rouwig onder zijn.
Busvertrek om 8uurquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik hoop dat de kickoff ook met Az - Roda open is.
Belachelijke datum voor die uitwedstrijd, fijn dat ze hem nu op 12.30 hebben gezet maar dan nog is het me te belachelijk. Vooral omdat het de 31ste is.
wij half 9 zondagquote:
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijdenquote:
ja, inclusief 50 kids-club supportersquote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je ook met de auto-combi gaan en via Duitsland rijden
Komen een 400man mee begreep ik van NeedeRadicals.
Die gaat volgens de geruchten terug naar Maastricht in de winter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Taiwo zal wel zo ongeveer de beste zijn maar die kan nog niet met het 2de mee vrees ik
Jawel, meters bier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik! Het gaat morgen niet regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |