quote:Van Marwijk beslist mogelijk pas komende zome
Bert van Marwijk bevestigt vandaag tegenover ELF dat hij een gesprek heeft gevoerd met Roda JC. De oefenmeester zal echter weinig haast maken om zijn trainersloopbaan een snel vervolg te geven. 'Ik heb inderdaad met Roda JC gesproken. Dat was een goed gesprek met aardige mensen. Voorlopig wil ik echter even afstand van het voetbal nemen. Het kan best zo zijn dat ik pas in juli beslis wat ik zal gaan doen, uitzonderingen daargelaten.'
quote:NEC en Roda in de race voor Stojanovic
Sasa Stojanovic lijkt binnenkort de overstap naar de Eredivisie te maken. De middenvelder van FC Eindhoven staat in de belangstelling van verschillende Eredivisieclubs, waaronder NEC Nijmegen en Roda JC.
De 23-jarige Stojanovic is dit seizoen één van de smaakmakers bij de eerstedivisionist. Met negen doelpunten en vier assist is de Serviër al meerdere malen belangrijk geweest voor zijn club.
Roland Vroomans, technisch manager van Eindhoven, vindt de interesse niet verbazingwekkend. "De belangstelling is niet vreemd, want hij doet het goed", vertelt hij in de VI. "We hopen dat hij blijft, maar in zijn contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen. We zijn dus druk bezig met het aftasten van de markt. We moeten alert zijn voor het geval dat Sasa vertrekt."
quote:15/1/2007 - 'PSV vandaag of morgen akkoord met Roda over Aissati'
Het vertrek van Ismail Aissati lijkt dichtbij. Volgens De Telegraaf verwacht PSV vandaag of morgen akkoord te komen met Roda JC over de verhuur van de middenvelder voor de rest van het seizoen. Alle partijen zouden positief staan tegenover de voorwaarden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Monotomy het volgende:
Goed voor Roda. Ook goed voor Aisatti: lekker dichtbij huis, met de trein naar Kerkrade.
Bert Dhont, bezig aan zijn laatste seizoen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef Professional het volgende:
Wedstrijd op TV gezien, na de 1-0 was het vooral verdedigen en nog eens verdedigen.
Die aanvoerder van Mechelen was goed, wie is dat?
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:36 schreef planethugo het volgende:
Maar toch vind ik het triest dat Roda het nu moet doen met een speler die niet meer aan spelen toekomt dankzij Engelaar terwijl we engelaar eigenlijk zelf hadden moeten hebben. Paar jaar geleden zou het andersom zijn geweest. Maargoed 'so be it'
ik weet het ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Roda is financieel (relatief) op de weg naar beneden. Reken er maar op dat het alleen nog maar minder zal gaan komende jaren.
en nu toch weer nietquote:
Gelukkig!quote:
Ging over post van Rubbereend over Aisatti, maar gaat dus niet doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef Professional het volgende:
Wat was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |