Ja!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????![]()
Ja!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Day het volgende:
quote]Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????![]()
Ik zie het zo:quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
Nee echt, serieus. Ik zou geen sex hebben terwijl ik weet dat de klok tikt en er elk moment iemand op de deur kan kloppen met de mededeling: jullie tijd is voorbij!!!
En hoe goed kennen ze elkaar nou? Ik zou daarvoor de tijd nemen. Maar goed, dat ben ik!![]()
Ze spelen het spel met creditcards die moeten steeds opgewaardeerd wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Gigageil het volgende:
Horen jullie ook dat iirritante piep-toontje steeds ?? Wat is dat ?![]()
Misschien heb ik dat stukje gemist, maarre hebben ze hotel geboekt dan ????quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Twee mensen die voor 4 uur een hotel boeken komen maar voor één ding, and it ain't talkin'.
Als je wilde praten met elkaar, kan je beter naar een restaurantje gaan ofzo...
Maar dat ben ik...
De BB muis is back...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Gigageil het volgende:
ik vraag me best vaak af of jij wel leestquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Gigageil het volgende:
Yep, in Hilversum dacht ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat stukje gemist, maarre hebben ze hotel geboekt dan ????
Ja toch, of is dat nog verandert? (ben er even tussenuit geweest vandaar)quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat stukje gemist, maarre hebben ze hotel geboekt dan ????
Je moet eerlijk zijn als je uurtje niet bent geweest, moet je haast voor 2 uur bijlezen. Het gaat erg snel hierquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vraag me best vaak af of jij wel leest![]()
Ik had visite net, dus ben ff de kluts kwijtgeraakt.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vraag me best vaak af of jij wel leest![]()
Hoe vaak begint elkaar leren kennen niet met een goede vrijpartij? Het hoeft niet zo, maar wat denk je?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
Nee echt, serieus. Ik zou geen sex hebben terwijl ik weet dat de klok tikt en er elk moment iemand op de deur kan kloppen met de mededeling: jullie tijd is voorbij!!!
En hoe goed kennen ze elkaar nou? Ik zou daarvoor de tijd nemen. Maar goed, dat ben ik!![]()
OK, als ze er echt geen zin in heeft moet ze het niet doen natuurlijk, maar het zou wel heel hard zijn voor Bart, die na enkele maanden eindelijk eens geen spiedende redactieleden in zijn rug voelt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
haha,.. vertel mij wat, heb bijna 48 uur niet gestreamt en gelezen,.... heb heel wat moeten inhalen vandaagquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet eerlijk zijn als je uurtje niet bent geweest, moet je haast voor 2 uur bijlezen. Het gaat erg snel hier
Het feit dat Nel het hard op heeft gezegd, betekent dat hij zich zeker genoeg voelt om het te zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Althans, alleen in NL's ogen is dat zo. Bart sprak zelfs nog de 'angst' uit dat Nena er voor zou kunnen zorgen dat Brian met NL mee zou gaan om Bart eruit te werken. Maar hij heeft nooit gezegd Brian te laten vallen.
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
Kan die Slow Chat ergens anders heen, aub?
In een restaurantje?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Twee mensen die voor 4 uur een hotel boeken komen maar voor één ding, and it ain't talkin'.
Als je wilde praten met elkaar, kan je beter naar een restaurantje gaan ofzo...
Maar dat ben ik...
das ook weer zo, door een hotel te boeken (voor het plaatje) kunnen ze rustig zonder camera's elkaar leren kennen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
In een restaurantje?
Terwijl je achtervolgt wordt door camera's? Nee, dat is pas lekker relaxed!
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feitquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
Kan die Slow Chat ergens anders heen, aub?
[..]
Het feit dat Nel het hard op heeft gezegd, betekent dat hij zich zeker genoeg voelt om het te zeggen.
Dus dat het een voldongen feit is.
verschilt, er zijn al wat pittige feestjes geweestquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
Is dit elke zaterdagavond zo, dat je de hele avond naar spelende mensen mag kijken ??? Geen wilde feesten enzo
Dat is wel een verschil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feit![]()
Ze moeten altijd zo meegaand zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Dat ruilen van de straten gaat wel heel erg makkelijk!
Het was alleen een feit als Bart het had beaamt. Er zijn er 2 nodig om het een feit te maken. Omdat NL het zegt is het nog geen feit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil.
Het één is een binnenkomer, de ander is in een tactisch gesprek
Ben ik het niet met je eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feit![]()
Jepquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Gigageil het volgende:
Die klok op de TV....is dat wanneer Bart terug moet zijn ??.....
Tja, zo kan je ook mensen beoordelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:27 schreef Gigageil het volgende:
Nena kan wel lekker zuigen ....daarom is ze mijn favo
Lol ja, tis ook wat...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde "Boten Anna" op de achtergrond op S1
zo lelijk is het nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
EN ratten zo groot als marmotten...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
Komen op het holletje van Natasia af......quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er schijnen ratten rond te lopen hoor ik net? (buiten volgens mij)
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het feit dat hij wil winnen is geen overschatting. Wat moet hij anders zeggen, 'ik ga verliezen'?
Hier hebben we dus een meningsverschil van 180 graden!quote:Op zondag 10 december 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.
Rattenquote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het over hele grote beesten, klinkt alsof het buiten is. Vast muizen ofzo
En daar komen vast nog wel een paar bijquote:Op zondag 10 december 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
Zo te horen heeft Nathanael er al weer een paar op
Nou hier ook hoor!quote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daar komen vast nog wel een paar bij
Ik betwijfel het. Overdrijven is nogal een kunst.quote:
Dat zal best, hij is gebrokenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
volgens mij heeft Nena echt last van haar arm
Nee dank je, ik ben nu alc. vrijquote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Nadeel van dat papieren geld is dat je de helft kwijt raakt, tenminste hier dan (naja even op het copierapparaat deed wonderen)quote:Op zondag 10 december 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
Wel handig zo'n pinpas, alhoewel het natuurlijker leuker is met papiergeld imo
2 en een half uurquote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Hoelang zijn ze nu al aan het Monopolyén?
Wit wijntje?quote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Hier doen ze het nog wel allemaal?quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
alles goed hier met de streams...quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
Moet je even aan Brian vragen, die gaat wat frituren.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
Denk het, Brian zoekt de frituurpan, maar kan um niet vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
dat heb ik ze wel vaak horen zeggen jaquote:Op zondag 10 december 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Is 1 van de Coronel-broertjes niet hun buurman?
Hmm als ze die al niet kunnen vinden wijst dat op een grote sooi...quote:Op zondag 10 december 2006 00:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk het, Brian zoekt de frituurpan, maar kan um niet vinden.
(als je nog steeeds problemen hebt met de streams, porbeer dan die van mij , de link zit in m'n signature)
Doet hij eens aardig, is het weer niet goed...quote:Op zondag 10 december 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Wat zit die .NL smerig te slijmen bij Nena!![]()
Hij is wel gevoelig voor genotsmiddelen ja... Maar een alcoholist gaat wat ver...quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm als ze die al niet kunnen vinden wijst dat op een grote sooi...
Mare me streams doen het weer, beetje hakkelend, maar ze doen het
ik zoek trouwens nog steeds naar 1 die je links in de history balk kan laden
En de nl is echt een alcolist.
Ach kom op! Sinds hij gezien heeft dat het gestook tussen Bart en Nena niet heeft geholpen en ze weer vriendjes zijn, hangt hij als een strontvlieg om d'r heen en is hij ineens superaardig.quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Doet hij eens aardig, is het weer niet goed...![]()
Ik heb hem echt nog geen avond zonder drank gezien. En altijd met meerdere glazen. Gezien zijn manier van drinken enzo is ie een geoefend drinker ook.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
Hij is wel gevoelig voor genotsmiddelen ja... Maar een alcoholist gaat wat ver...
MWoa, na twee glaasjes merk je al dat hij gedronken heeft..quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb hem echt nog geen avond zonder drank gezien. En altijd met meerdere glazen. Gezien zijn manier van drinken enzo is ie een geoefend drinker ook.
Ach, alles heeft een reden, vooral bij NL. Ik verwacht wel weer een bom binnenkort, en ik schat dat deze richting Bart zal gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Sinds hij gezien heeft dat het gestook tussen Bart en Nena niet heeft geholpen en ze weer vriendjes zijn, hangt hij als een strontvlieg om d'r heen en is hij ineens superaardig.
Meestal hebben ze 1 stream op het scherm gericht en de andere op de persoon erachterquote:Op zondag 10 december 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Jammer dat ze geen screen rip kunnen streamen. kan je een beejte volgen wat ze aan het doen zijn op de PC...
Daar dacht ik idd ook al aan, denk dat ie bezig is met nummers componeren oidquote:Op zondag 10 december 2006 01:22 schreef Sonique het volgende:
Techno. Misschien heeft hij dat wel zelf gemaakt..
Mss is NL wel iemand die undercover is en stiekem ook onderdeel is van de redactiequote:Op zondag 10 december 2006 01:24 schreef Sonique het volgende:
De wasserette lijkt weer open voor witgoed (zal ik maar zeggen)
Schijnbaar iemand die voor SFB Verzekeringsgroep heeft gewerkt. Linkquote:Op zondag 10 december 2006 01:31 schreef Sonique het volgende:
WTF is Tobias Neuman?
Hallo dude,quote:
shit? drugs?quote:Op zondag 10 december 2006 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo dude,
Alles ok? Jammer dat we via die 'Suitcase affair" uit elkaar moesten gaan. Ik ga er geen
woorden aan vuil maken... want ik had gewoon haast. Ik zou het wel leuk vinden als je wat
shit of ... weet te krijgen of aan me opstuurt. Dus bij deze de request... ok? Schrijf me dan
hoe of wat... ..... message... sabi?
Ik kom ook weer graag das op dat moment sla ik je wel in elkaar... so so don't ... . Laat effe
wat van je horen of van je zien. Misschien kunnen we ook wat noen met die cage als platform.
Ik heb ook jou steun nodig en weet dat ik op je kan rekenen want ... (hier stond echt niks) ik hou van je dude!
Ik kon niet alles lezen. Paar woordjes mis ik, maar die zijn engels vermoed ik. DAs altijd lastiger.
Wordt eerder hamertje tik danquote:Op zondag 10 december 2006 01:42 schreef Sonique het volgende:
Trek uurtje is weer aangekomen...
Dit is gewoon lachwekkend...
quote:Op zondag 10 december 2006 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo dude,
Alles ok? Jammer dat we via die 'Suitcase affair" uit elkaar moesten gaan. Ik ga er geen
woorden aan vuil maken... want ik had gewoon haast. Ik zou het wel leuk vinden als je wat
shit of ... weet te krijgen of aan me opstuurt. Dus bij deze de request... ok? Schrijf me dan
hoe of wat... sorta as interinteractive message... sabi?
Ik kom ook weer terug dan op dat moment sla ik je wel in elkaar... so so don't worry. Laat effe
wat van je horen of van je zien. Misschien kunnen we ook wat doen met die cage als platform.
Ik heb ook jou steun nodig en weet dat ik op je kan rekenen want ... (hier stond echt niks) ik hou van je dude!
Ok
Mazzel
Ik kon niet alles lezen. Paar woordjes mis ik, maar die zijn engels vermoed ik. DAs altijd lastiger.
Gefixtquote:Op zondag 10 december 2006 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
shit? drugs?
trouwens, ontbrekende woorden worden gewoonlijk aangeduid met (...)
Bedankt voor het opschrijven, ik snap er echt geen fluit van zijn taaltje![]()
Of zo ga je schrijven na een halve fles red label ?quote:Op zondag 10 december 2006 01:52 schreef avonne het volgende:
De brief bevestigt mijn vermoeden weer eens dat hij weinig opleiding heeft gehad.
Zulke kromme zinnen, zonder hoofdletters en punten, is toch erg raar als je een brief schrijft.
Hoe kan iemand nou 4 talen mixen in 1 brief. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 01:49 schreef Day het volgende:
Sabi is Surinaams voor 'weet je?" of "begrijp je"
Hoef natuurlijk geen Surinaams te zijn, maar aangezien hij die taal wel enigszins onder de knieën heeft, zou het dat kunnen betekenen.
nah kan toch naar een maat van em zijn gewoon kort brieffie, met nog een hoop drank op ook...quote:Op zondag 10 december 2006 01:52 schreef avonne het volgende:
De brief bevestigt mijn vermoeden weer eens dat hij weinig opleiding heeft gehad.
Zulke kromme zinnen, zonder hoofdletters en punten, is toch erg raar als je een brief schrijft.
Heresquote:Op zondag 10 december 2006 01:55 schreef Kaleddis het volgende:
Weet iemand eigenlijk de achternaam van NL ?
De BB kijkers zouden dan roepen 'SANCTIE' , want anders is het niet hard genoeg enzoquote:Op zondag 10 december 2006 01:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat nou als bart te laat thuis komt?
dan heeft de chauffeur niet hard genoeg geredenquote:Op zondag 10 december 2006 01:58 schreef Sonique het volgende:
wat gebeurt er als Bart te laat is?
Van het talpa-forum-verleden geplukt:quote:Op zondag 10 december 2006 02:01 schreef Sonique het volgende:
http://www.discogs.com/artist/Zero+Origin
Platen verleden van NL
(ik kan nu NL hoeren pissen trouwens.. LOL
Schijnt dat er bij WIlma Nanninga nog veel meer te horen was als die naar de wc ging. Daar hebben Bart en lesley het vanmiddag even over gehad, als een soort wraak zegmaarquote:Op zondag 10 december 2006 02:01 schreef Sonique het volgende:
http://www.discogs.com/artist/Zero+Origin
Platen verleden van NL
(ik kan nu NL hoeren pissen trouwens.. LOL
Deze man kan binnen 5 minuten van accent veranderen, afhankelijk van degene met wie hij praat.quote:Op zondag 10 december 2006 01:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou 4 talen mixen in 1 brief. Dat is echt verschrikkelijk.
Mare ik begrijp ook niet echt waar die brief over gaat.
LOL, en de buren maar denken dat er een olifant staat te pissen...quote:Op zondag 10 december 2006 02:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo hahaha ff pissen teeering me geluid stond beetje hard
hij pist hier zo door me boxen heen in 5.1
Dat kan ik ook, sterker nog ik doe het automatisch al. MAar een brief zo totaal verneuken dat je er 4 talen in propt en dan nog vage zinnen maken. Het lijkt wel alsof ie het opzettelijk doet... Alsof het topgeheimen moet verbergen zeg maar.quote:Op zondag 10 december 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Deze man kan binnen 5 minuten van accent veranderen, afhankelijk van degene met wie hij praat.
Moet je maar eens opletten. Als hij met Bart praat, probeert hij plat Amsterdams te praten, met Natasia komt er ineens een Surinaams accent naar boven, met Brian gooit hij er heel veel Engelse termen doorheen of hij switch helemaal over.
Natuurlijk doet hij het opzettelijk. Weet je hoeveel mensen er mee kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, sterker nog ik doe het automatisch al. MAar een brief zo totaal verneuken dat je er 4 talen in propt en dan nog vage zinnen maken. Het lijkt wel alsof ie het opzettelijk doet... Alsof het topgeheimen moet verbergen zeg maar.
Dat was een geintjequote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarre ze zijn dus niet naar een hotel geweest volgens mij....
soort miljonairs fair zeiden ze net
het leek er net op qua camera's. Een aantal verplichtingen en daarna konden ze hun gang gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarre ze zijn dus niet naar een hotel geweest volgens mij....
soort miljonairs fair zeiden ze net
Puur en alleen omdat blij is voor Bart en Lesley?quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael stijgt vele punten bij mij
waarom:?quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael stijgt vele punten bij mij
LOL, we moeten hiermee ophoudenquote:Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom:?
omdat hij zo zit te slijmen?
Hij moet een beetje zijn mond houden. Laat hun vertellen, of laat ze nog even een beetje alleen
Volgens mij was hij zeer oprecht en dat had ik niet verwacht. Vandaar dus.quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat blij is voor Bart en Lesley?
Ja, je gaat niet zeggen dat je uren hebt liggen seksenquote:Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hahhahaha FILMPJE GEKEKEN HEET DAT!!!! HAHAHAHAHAHHAa
Zit jij nou ook al in NL z'n zak? Wordt druk daar...quote:Op zondag 10 december 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij zeer oprecht en dat had ik niet verwacht. Vandaar dus.
nee maar ok... t filmpje verhaal is ook wel wat overdreven...quote:Op zondag 10 december 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet zeggen dat je uren hebt liggen seksen![]()
je she just med mini bart!quote:Op zondag 10 december 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Lesley straalt echt als nooit tevoren
Ik kan mensen wel vrij goed inschatten en in denk echt dat hij heel oprecht meende wat hij zei.quote:Op zondag 10 december 2006 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al in NL z'n zak? Wordt druk daar...
nah ik weet niet...quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:
Die hebben niet geneukt....
Bron?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:
Nee, ze hebben zitten klaverjassenquote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:
Of ze lazen elkaar voor uit een Goed Boek!quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zitten klaverjassen![]()
![]()
![]()
Het is ook wel zó overduidelijk dat ze dat wél hebben gedaan
Er staan nu weer camera's hé...quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nah ik weet niet...
maar aan de andere kant zijn ze niet echt knuffelig, wat ik wel heb na flinke pot sex
Waarschijnlijk een flink deel uit het nieuwe testament.quote:Op zondag 10 december 2006 02:20 schreef demins het volgende:
[..]
Of ze lazen elkaar voor uit een Goed Boek!![]()
Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zitten klaverjassen![]()
![]()
![]()
Het is ook wel zó overduidelijk dat ze dat wél hebben gedaan
Zo zie ik het ook (on both)quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?
Kappertje gespeeld, misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef avonne het volgende:
Haar haar zit in de knoop aan de achterkant.
Duidelijk zeer doorwoeld.
ik zie het er ook niet vanaf. Bart is overigens helemaal impotent, hij heeft ooit tijdens een partijtje voetbal een ernstige fractuur van zijn penisbot opgelopen met verstrekkende gevolgen!quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie het er ook niet vanaf. Bart is overigens helemaal impotent, hij heeft ooit tijdens een partijtje voetbal een ernstige fractuur van zijn penisbot opgelopen met verstrekkende gevolgen!
Wie weet, maar het boeit verder ook niet. Ik heb wel het idee dat het veel sterker is dan 4 uur geledenquote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Zal tijd worden, ja.quote:Op zondag 10 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Wordt Lesley er nu uitgezet??
Ik vind hem geweldig. Superkerelquote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
Dan kan ik die .NL afschieten!
ik vind het eigenlijk ranzig, zoals hij zich bemoeit met andermans intieme momentquote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
quote:
rustig aan he, ik denk wel dat het oprecht is maar je kent hem...quote:Op zondag 10 december 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig. Superkerel
Sorry, heb nog wel een kapmes liggen. Kun je die gebruiken ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!quote:Op zondag 10 december 2006 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, heb nog wel een kapmes liggen. Kun je die gebruiken ?
Ik vind het heel erg mooi en je merkt gewoon aan alles dat hij het zeer meent. Hij zegt alles was ik ook zou zeggen op zo'n moment. Fantastisch! Bart vindt het duidelijk ook prettig.quote:Op zondag 10 december 2006 02:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk ranzig, zoals hij zich bemoeit met andermans intieme moment
Het inpraten van Bart en NL op Sylvia waardoor zij tegen stemde. Dat is waar, maar ben het met je eens dat hoeft ie dan niet te gaan zeggen.quote:Op zondag 10 december 2006 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!![]()
En ook toen Bart net zat te vertellen dat het hem gesterkt had en dat hij het nu helemaal vol wil houden. NL: "Ik zal je helpen"quote:Op zondag 10 december 2006 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!![]()
zijn zoontjequote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Nathanael het nou over een man waar hij gek op is? Of begrijp ik dat verkeerd?
Bart toch ook. En nu zit Bart weer in de DGK, en daar is Bart een pion in een spel...quote:Op zondag 10 december 2006 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook toen Bart net zat te vertellen dat het hem gesterkt had en dat hij het nu helemaal vol wil houden. NL: "Ik zal je helpen"![]()
NL zit daar toch alleen voor z'n eigen winst ??
Zijn zoontje van 4 (?) jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Nathanael het nou over een man waar hij gek op is? Of begrijp ik dat verkeerd?
z'n zoontje, of hij met kerst naar het huis moet komen of niet... Hij wil hem niet bloodstellen aan de 'mood' in het huis.quote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind alles wat hij het laatste half uur heeft gezegd helemaal okeequote:Op zondag 10 december 2006 02:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Zijn zoontje van 4 (?) jaar.
Wat hij zegt, vind ik goed.
Ik zat er ook net aan te denken. Volgens mij zijn ze zo nep als wat. De vogeltjes hier reageren er ook niet op. Dat doen ze bij andere (digitale) vogelgeluiden wel.quote:Op zondag 10 december 2006 02:49 schreef Sonique het volgende:
Die vogel buiten is volgens mij zo nep als een siliconen tiet
Indeed. Hij is niet alleen een beetje gestoord, maar ook zeer gevoeligquote:
Hij bedoelt dat ze niets negatiefs over hem kan hebben gezien. Wat is daar 'verlullen' aan?quote:Op zondag 10 december 2006 02:53 schreef Sonique het volgende:
NL verlulde zich
'Zij heeft niks, maar dan ook niks over mij' (lesley)
Het is indekken.quote:Op zondag 10 december 2006 02:53 schreef Sonique het volgende:
NL verlulde zich
'Zij heeft niks, maar dan ook niks over mij' (lesley)
Hij hield er rekening mee dat Bart achter z'n rug om zou lullen over hem.quote:Op zondag 10 december 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze niets negatiefs over hem kan hebben gezien. Wat is daar 'verlullen' aan?
Viel op ja. Maar is dat om NL te waarschuwen of meent ie dat terrecht ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:
Aha, Bart heeft de deal dus nu wel officieel bevestigd!
LOL... Dat meen je echt? Hij heeft zich afgevraagd of Lesley misschien alles wat ze weet en heeft gezien tijdens die 4 uur gaat doorvertellen aan Bart. Vind je dat getuigen van wantrouwen? Dat lijkt me zó enorm logischquote:Op zondag 10 december 2006 02:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij hield er rekening mee dat Bart achter z'n rug om zou lullen over hem.
Hij verraad hiermee z'n wantrouwen
Ik niet iig. Waarschijnlijk zou ik er ook niet bij zijn met m'n hoofd (zeker niet na de eerste keer).quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Even handen omhoog, mensen.
Wie van jullie zou na de DATE VAN JE LEVEN over strategietjes gaan praten?
Je duikt toch in bed en droomt even verder waar je om half 2 gebleven bent?
Bart is in de 7e hemel op het moment en .NL is dat ontzettend aan het voeden.quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Hij is wel verdomde snel weer in zijn rol, Scan!quote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?
Juist daarom toch ? Ik zou zeggen tabee, ik ben moe en ga slapen. Daarna ga je nog lekker ff verder dromen in je bed. En ga je dus niet naar het slappe ge-oh van NL luisteren imo.quote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?
Natuurlijk, maar je zegt dat niet zo openlijk. Zeker niet in een spel waar de ander je 'partner in crime' is, of naja, denk te zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dat meen je echt? Hij heeft zich afgevraagd of Lesley misschien alles wat ze weet en heeft gezien tijdens die 4 uur gaat doorvertellen aan Bart. Vind je dat getuigen van wantrouwen? Dat lijkt me zó enorm logisch
Hij weet alleen dat er niets negatiefs over hemzelf is te vertellen.
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?quote:Op zondag 10 december 2006 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is wel verdomde snel weer in zijn rol, Scan!
Nogmaals: wat wil je zeggen met je bericht? Dat er geen liefde is en dat Bart en Lesley niets voor elkaar voelen en dat het allemaal dikke fake is en gespeeld is? Ik snap het even helemaal niet meerquote:Op zondag 10 december 2006 03:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Juist daarom toch ? Ik zou zeggen tabee, ik ben moe en ga slapen. Daarna ga je nog lekker ff verder dromen in je bed. En ga je dus niet naar het slappe ge-oh van NL luisteren imo.
Morgen weer een dag met strategie-plannetjes.
En Scan, niet alles draait om Bart en Lesley, hè?quote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?Dat kan het toch niet zijn lijkt me
![]()
drink mee...quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ik pak nog maar is een biertje om ook op dat promille van die 2 daar te kunnen komen..
wat gelulmaarja ook wel weer logisch
Iemand vroeg zich af waarom Bart nu al weer over strategieën zit te praten, daarmee suggererend dat de relatie niets voorsteld. Zo kwam het althans over.quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
En Scan, niet alles draait om Bart en Lesley, hè?
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.quote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?Dat kan het toch niet zijn lijkt me
![]()
geweldig tochquote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef Day het volgende:
Wat mij betreft is er maar 1 echte psycho in dat huis en dat is .NL.
u zei ?quote:Op zondag 10 december 2006 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
En trouwe Brian ligt ondertussen geduldig op z'n vriendje te wachten![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
En trouwe Brian ligt ondertussen geduldig op z'n vriendje te wachten![]()
Edit: en gelijk doettie het licht uit om te gaan slapen![]()
Dan heb je het wel mis. Omdat ik het niet met je eens ben, denk ik rechtlijnigquote:Op zondag 10 december 2006 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.
Hoe durf je aan Scanman zijn oordeel te twijfelen?!?!?!?!?quote:Op zondag 10 december 2006 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.
Eveline mag van mij er wel inblijven. Anders krijgen we weer een nieuwe en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 10 december 2006 03:14 schreef n1ek het volgende:
Zet Evil er maar uit daar missen we niks aan. Maar dat is ook gelijk precies wat ze zelf wil.
edit: ik heb me nog net op tijd bedacht.quote:Op zondag 10 december 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe durf je aan Scanman zijn oordeel te twijfelen?!?!?!?!?![]()
Hij heeft toch altijd gelijk?
Maar het is nu éénmaal zo, dat het gelukkig niet zo is, zoals sm ons probeert op te dringen.
ik bedoelde bij de unanieme stemming, dan komt er toch niemand voor terug?quote:Op zondag 10 december 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eveline mag van mij er wel inblijven. Anders krijgen we weer een nieuwe en daar zit ik niet op te wachten.
Dan niet nee, maar volgens mij willen de bewoners dat Eveline ernu uit mag met behoud van 10.000 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 03:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoelde bij de unanieme stemming, dan komt er toch niemand voor terug?
Maar dat gaat nog wel ff duren ja.
Mee eens dat we midden in de nacht over deze onzin zitten te typenquote:Op zondag 10 december 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel mis. Omdat ik het niet met je eens ben, denk ik rechtlijnig![]()
Nee, zo werkt het niet. Ik zie de oprechtheid in de relatie tussen Bart en lesley en ik zie de oprechtheid in de reactie van Nathanael. En daar reageer ik op. Normaal twijfel ik ook vrij snel, maar in dit geval geen moment.
Aan de andere kant is het ook te zot voor woorden dat we hierover zitten te discussieren. Of jij het wel of niet gelooft en of ik het wel of niet geloof, boeit echt voor geen ene meter. Het gaat alleen om Bart en Lesley en verder niets. Dus dat gezeik wat wij hier uit ons toetsenbord persen is eigenlijk te idioot voor woorden.
Wel een guestbookquote:Op zondag 10 december 2006 03:21 schreef Day het volgende:
Brian's site heeft helemaal geen forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |