quote:Op zondag 10 december 2006 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie het er ook niet vanaf. Bart is overigens helemaal impotent, hij heeft ooit tijdens een partijtje voetbal een ernstige fractuur van zijn penisbot opgelopen met verstrekkende gevolgen!
Wie weet, maar het boeit verder ook niet. Ik heb wel het idee dat het veel sterker is dan 4 uur geledenquote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?
Zal tijd worden, ja.quote:Op zondag 10 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Wordt Lesley er nu uitgezet??
Ik vind hem geweldig. Superkerelquote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
Dan kan ik die .NL afschieten!
ik vind het eigenlijk ranzig, zoals hij zich bemoeit met andermans intieme momentquote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
quote:
rustig aan he, ik denk wel dat het oprecht is maar je kent hem...quote:Op zondag 10 december 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig. Superkerel
Sorry, heb nog wel een kapmes liggen. Kun je die gebruiken ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
Heeft er iemand een gun?
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!quote:Op zondag 10 december 2006 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, heb nog wel een kapmes liggen. Kun je die gebruiken ?
Ik vind het heel erg mooi en je merkt gewoon aan alles dat hij het zeer meent. Hij zegt alles was ik ook zou zeggen op zo'n moment. Fantastisch! Bart vindt het duidelijk ook prettig.quote:Op zondag 10 december 2006 02:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk ranzig, zoals hij zich bemoeit met andermans intieme moment
Het inpraten van Bart en NL op Sylvia waardoor zij tegen stemde. Dat is waar, maar ben het met je eens dat hoeft ie dan niet te gaan zeggen.quote:Op zondag 10 december 2006 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!![]()
En ook toen Bart net zat te vertellen dat het hem gesterkt had en dat hij het nu helemaal vol wil houden. NL: "Ik zal je helpen"quote:Op zondag 10 december 2006 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals hij net in verkapte woorden aan Lesley vertelde dat ze de date eigenlijk aan hem te danken hadden!![]()
zijn zoontjequote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Nathanael het nou over een man waar hij gek op is? Of begrijp ik dat verkeerd?
Bart toch ook. En nu zit Bart weer in de DGK, en daar is Bart een pion in een spel...quote:Op zondag 10 december 2006 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook toen Bart net zat te vertellen dat het hem gesterkt had en dat hij het nu helemaal vol wil houden. NL: "Ik zal je helpen"![]()
NL zit daar toch alleen voor z'n eigen winst ??
Zijn zoontje van 4 (?) jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Nathanael het nou over een man waar hij gek op is? Of begrijp ik dat verkeerd?
z'n zoontje, of hij met kerst naar het huis moet komen of niet... Hij wil hem niet bloodstellen aan de 'mood' in het huis.quote:Op zondag 10 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind alles wat hij het laatste half uur heeft gezegd helemaal okeequote:Op zondag 10 december 2006 02:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Zijn zoontje van 4 (?) jaar.
Wat hij zegt, vind ik goed.
Ik zat er ook net aan te denken. Volgens mij zijn ze zo nep als wat. De vogeltjes hier reageren er ook niet op. Dat doen ze bij andere (digitale) vogelgeluiden wel.quote:Op zondag 10 december 2006 02:49 schreef Sonique het volgende:
Die vogel buiten is volgens mij zo nep als een siliconen tiet
Indeed. Hij is niet alleen een beetje gestoord, maar ook zeer gevoeligquote:
Hij bedoelt dat ze niets negatiefs over hem kan hebben gezien. Wat is daar 'verlullen' aan?quote:Op zondag 10 december 2006 02:53 schreef Sonique het volgende:
NL verlulde zich
'Zij heeft niks, maar dan ook niks over mij' (lesley)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |