LOL, en de buren maar denken dat er een olifant staat te pissen...quote:Op zondag 10 december 2006 02:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo hahaha ff pissen teeering me geluid stond beetje hard
hij pist hier zo door me boxen heen in 5.1

Dat kan ik ook, sterker nog ik doe het automatisch al. MAar een brief zo totaal verneuken dat je er 4 talen in propt en dan nog vage zinnen maken. Het lijkt wel alsof ie het opzettelijk doet... Alsof het topgeheimen moet verbergen zeg maar.quote:Op zondag 10 december 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Deze man kan binnen 5 minuten van accent veranderen, afhankelijk van degene met wie hij praat.
Moet je maar eens opletten. Als hij met Bart praat, probeert hij plat Amsterdams te praten, met Natasia komt er ineens een Surinaams accent naar boven, met Brian gooit hij er heel veel Engelse termen doorheen of hij switch helemaal over.

Natuurlijk doet hij het opzettelijk. Weet je hoeveel mensen er mee kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, sterker nog ik doe het automatisch al. MAar een brief zo totaal verneuken dat je er 4 talen in propt en dan nog vage zinnen maken. Het lijkt wel alsof ie het opzettelijk doet... Alsof het topgeheimen moet verbergen zeg maar.

Dat was een geintjequote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarre ze zijn dus niet naar een hotel geweest volgens mij....
soort miljonairs fair zeiden ze net

het leek er net op qua camera's. Een aantal verplichtingen en daarna konden ze hun gang gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarre ze zijn dus niet naar een hotel geweest volgens mij....
soort miljonairs fair zeiden ze net

Puur en alleen omdat blij is voor Bart en Lesley?quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael stijgt vele punten bij mij

waarom:?quote:Op zondag 10 december 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael stijgt vele punten bij mij

LOL, we moeten hiermee ophoudenquote:Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom:?
omdat hij zo zit te slijmen?
Hij moet een beetje zijn mond houden. Laat hun vertellen, of laat ze nog even een beetje alleen

Volgens mij was hij zeer oprecht en dat had ik niet verwacht. Vandaar dus.quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat blij is voor Bart en Lesley?

Ja, je gaat niet zeggen dat je uren hebt liggen seksenquote:Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hahhahaha FILMPJE GEKEKEN HEET DAT!!!! HAHAHAHAHAHHAa

Zit jij nou ook al in NL z'n zak? Wordt druk daar...quote:Op zondag 10 december 2006 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij zeer oprecht en dat had ik niet verwacht. Vandaar dus.

nee maar ok... t filmpje verhaal is ook wel wat overdreven...quote:Op zondag 10 december 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet zeggen dat je uren hebt liggen seksen![]()

je she just med mini bart!quote:Op zondag 10 december 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Lesley straalt echt als nooit tevoren

Ik kan mensen wel vrij goed inschatten en in denk echt dat hij heel oprecht meende wat hij zei.quote:Op zondag 10 december 2006 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al in NL z'n zak? Wordt druk daar...

nah ik weet niet...quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:
Die hebben niet geneukt....

Bron?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:

Nee, ze hebben zitten klaverjassenquote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef Sonique het volgende:

Of ze lazen elkaar voor uit een Goed Boek!quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zitten klaverjassen![]()
![]()
![]()
Het is ook wel zó overduidelijk dat ze dat wél hebben gedaan

Er staan nu weer camera's hé...quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nah ik weet niet...
maar aan de andere kant zijn ze niet echt knuffelig, wat ik wel heb na flinke pot sex

Waarschijnlijk een flink deel uit het nieuwe testament.quote:Op zondag 10 december 2006 02:20 schreef demins het volgende:
[..]
Of ze lazen elkaar voor uit een Goed Boek!![]()

Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?quote:Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zitten klaverjassen![]()
![]()
![]()
Het is ook wel zó overduidelijk dat ze dat wél hebben gedaan

Zo zie ik het ook (on both)quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?

Kappertje gespeeld, misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef avonne het volgende:
Haar haar zit in de knoop aan de achterkant.
Duidelijk zeer doorwoeld.

ik zie het er ook niet vanaf. Bart is overigens helemaal impotent, hij heeft ooit tijdens een partijtje voetbal een ernstige fractuur van zijn penisbot opgelopen met verstrekkende gevolgen!quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik kan het er niet van afzien, sorry. Misschien wi jij het té graag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |