Officieel bevestigd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.
Late reactie, ik weet het, maar kom net binnen en zie dus dat mijn vermoeden bevestigd is.
Geeft niet joh, ik exegees het wel ff voor je.quote:
Klinkt best opwindendquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik exegees het wel ff voor je.
Maar dat is dus niet zo. Althans, alleen in NL's ogen is dat zo. Bart sprak zelfs nog de 'angst' uit dat Nena er voor zou kunnen zorgen dat Brian met NL mee zou gaan om Bart eruit te werken. Maar hij heeft nooit gezegd Brian te laten vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.
Late reactie, ik weet het, maar kom net binnen en zie dus dat mijn vermoeden bevestigd is.
Waarschuw jij ons maar liever als je iets niet opwindend vind klinken!quote:
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschuw jij ons maar liever als je iets niet opwindend vind klinken!![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bartquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Althans, alleen in NL's ogen is dat zo. Bart sprak zelfs nog de 'angst' uit dat Nena er voor zou kunnen zorgen dat Brian met NL mee zou gaan om Bart eruit te werken. Maar hij heeft nooit gezegd Brian te laten vallen.
De vraag moet zijn: hoe váák zullen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Sonique het volgende:
Zullen Bart en Lesley al geneukt hebben?
![]()
![]()
Er is genoeg voorraad ja, das waarquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag moet zijn: hoe váák zullen....
Ja ok, dat ben ik met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat je vermoeden dat Bart Brian laat vallen bevestigd was, omdat de post ervoor stond dat NL Brian vervangen had en dat kan in mijn ogen alleen als Bart dat toelaat, daar heeft NL niets bij in te brengenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bart
Ik probeer het nl. elke keer weer. Toen Bart zich zorgen maakte of hij nog wel goed lag in de groep zei hij ook: geen zorgen maken, ik ben er ook nog.
En dat continue afgeven op Brian. Heel voorzichtig, maar toch.
Te veel eer!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ok, dat ben ik met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat je vermoeden dat Bart Brian laat vallen bevestigd was, omdat de post ervoor stond dat NL Brian vervangen had en dat kan in mijn ogen alleen als Bart dat toelaat, daar heeft NL niets bij in te brengen
Gaan ze er lekker de tijd voor nemen en heel langzaam naar een hoogtepunt werken? Of scheuren ze elkaar de kleren van het lijf en POMPEN POMPEN POMPEN!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Sonique het volgende:
Zullen Bart en Lesley al geneukt hebben?
![]()
![]()
Pompen EN verzuipen in dit geval!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan ze er lekker de tijd voor nemen en heel langzaam naar een hoogtepunt werken? Of scheuren ze elkaar de kleren van het lijf en POMPEN POMPEN POMPEN!!!!
Wat zou Freud hierover gezegd hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bart
Ik probeer het nl. elke keer weer. Toen Bart zich zorgen maakte of hij nog wel goed lag in de groep zei hij ook: geen zorgen maken, ik ben er ook nog.
En dat continue afgeven op Brian. Heel voorzichtig, maar toch.
Is ze ongesteld?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Pompen EN verzuipen in dit geval!![]()
Oude scharnieren...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
waarom hebben ze een piepend monopoly bord
![]()
Zit niet te piepen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
waarom hebben ze een piepend monopoly bord
![]()
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik hoop dat ze sterke rubbers mee hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik hoop dat ze sterke rubbers mee hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)
idd, pompen en verzuipen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheen![]()
Look who's talking!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheen![]()
Ik heb er nog één tegoed van exegese!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.![]()
Ik geil op .NL?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou Freud hierover gezegd hebben?![]()
Dat weet ze al hoor. En de rest ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Gigageil het volgende:
"Nena der hand is goed gestraft door God", zou Natasia zeggen als ze wist wat er tussen Brian en Nena is gebeurt toendertijd....![]()
Hun toekomst op de slaapkamer ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Trouwens, waarom praten die mannen alleen maar over de sex tussen Bart en Lesley?
Waarom zou het geen romantisch samenzijn kunnen zijn, waarin ze elkaar diep in de ogen kijken en over hun toekomst praten?
Dream on!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Trouwens, waarom praten die mannen alleen maar over de sex tussen Bart en Lesley?
Waarom zou het geen romantisch samenzijn kunnen zijn, waarin ze elkaar diep in de ogen kijken en over hun toekomst praten?
En bedankt, was net koffie aan het drinkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
weet wel zeker dat ze meer gaan doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Het is toch de bedoeling dat ze elkaar nu echt leren kennen?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
haha....voortaan noem ik jou D-Day....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze elkaar nu echt leren kennen?
Dat kan ook zonder sex. Echt!![]()
Ja natuurlijk! Daar heb je gelijk in! Maar pas als alle alternatieven zijn uitgeprobeerd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze elkaar nu echt leren kennen?
Dat kan ook zonder sex. Echt!![]()
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Wat zijn de alternatieven dan ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Daar heb je gelijk in! Maar pas als alle alternatieven zijn uitgeprobeerd!![]()
inderdaad,.. tijdens het pompen misschienquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |