Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, het lijkt ook wel een beetje jouw NIGHT!![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
Nu maar hopen dat het misluktquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef n1ek het volgende:
Ze weten niet meer wat ze moeten doen. Gooi er is een drankspelletje in
Het kan nooit zo leuk worden als ze al weken gedacht hebben!quote:
dat wordt wel 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en dan allemaal lam als bart weer terug komt
![]()
Dan zal Bart ook wel flink aangeschoten zijn!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en dan allemaal lam als bart weer terug komt
![]()
inderdaad,... ze hebben niets gezegd over zenders.... knock knock, bart zender checkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat wordt wel 3 uur snachtsmaar ik denk juist dat ie er niet zoveel over vertelt omdat hij juist dingen wil bespreken zonder camera. Maar ben wel benieuwd wat er gefilmd wordt en wat hij te melden heeft
bij BB verliep dat ook altijd goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef n1ek het volgende:
Ze weten niet meer wat ze moeten doen. Gooi er is een drankspelletje in
vanmiddag hadden ze het over de zenders, die hoefden ze niet te dragenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad,... ze hebben niets gezegd over zenders.... knock knock, bart zender checken
Vier uur toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Gert het volgende:
Misschien verknalt Bart het wel omdat ie de hele tijd maar blijft doorzemelen over het spel. Lesley wil gewoon twee uur uitgewoond worden.
ja, kloppende klitten en zoenende kerelsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij BB verliep dat ook altijd goed
Verbaast je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef Darklight het volgende:
Moeten ze Natasia nou echt uitleggen hoe monopoly werkt?![]()
Ja leuk, en dan de cameraman op de achtergrond: "Ken dat ff over, ik had hem niet goed"quote:
aha oke, thanks voor de updatequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
vanmiddag hadden ze het over de zenders, die hoefden ze niet te dragen
Lesley was er blij mee
Nee maar logisch ook anders kun je nog niks
Wil je hier zélf exegese op plegen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Brian heeft Tamara... Nena zat aan zijn stijve.. BAM pols gebroken.
Zelf exegese???quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je hier zélf exegese op plegen?![]()
Ken je die niet met Het Gelredome?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat irritante piepje ? (Ken alleen de ouderwetse versie Monopoly)
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Brian heeft Tamara... Nena zat aan zijn stijve.. BAM pols gebroken.
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.quote:
Jep... dat 'god' deel was ik even vergetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"
Goh, dat wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.
Ow..quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.
Dat had ik zelf moeten zien!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |