Nataaaasia natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:22 schreef ruby het volgende:
Over wie hebben Bart en Satan het nu? Over wie zich te kakken had gezet enzo.
Ow ja, die zet zich altijd te kakken. Hoeft ze niets voor te doen.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Is NL Bart nu aan het uitleggen dat hij een andere kant op gaat dan dat Bart op wil gaan?
Nee, ze werken op 2 sporen. Bart helpt Nena met motorkleding, en NL helpt haar met iets van "scripts"quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Is NL Bart nu aan het uitleggen dat hij een andere kant op gaat dan dat Bart op wil gaan?
Ahh, slim. KAn Bart niet zeggen dat NL eraan meewerkte...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ze werken op 2 sporen. Bart helpt Nena met motorkleding, en NL helpt haar met iets van "scripts"
Ze gaan dat helemaal gescheiden doen, zodat het niet opvalt dat Bart en Nel samen Nena bewerken
Nee nee je hebt gelijk. De eerste dag dat ze er was vroeg Nicolaas d'r. Toen zei ze dat haar het niks uitmaakte vrouw of man, als ze maar die pers. leuk vindt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat ze ooit had gezegd had of dat het bekend was dat ze bi was ofzo.
Maar het kan zijn dat ik dingen door elkaar haal.
Nee, hij zei: Ik kan voor jou de weg naar buiten regelen (ik kan er voor zorgen dat jij eruit ligt) en jij kan voor mij mij de weg naar buiten regelen (jij kan er voor zorgen dat ik er uit lig).quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:33 schreef Sonique het volgende:
NL: 'ik kan voor jou iemand eruit regelen (natasia?), jij kan voor mij iemand eruit regelen (Brian?), niet om arrogant te zijn, maar zo is het gewoon.'
Zie je, dus toch!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:36 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee je hebt gelijk. De eerste dag dat ze er was vroeg Nicolaas d'r. Toen zei ze dat haar het niks uitmaakte vrouw of man, als ze maar die pers. leuk vindt.
Ik hoop dat ze naar haar moeder luistertquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:41 schreef Rencho het volgende:
Ik vind jammer dat Nena Bart meer vertrouwt dan Brian.
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
waarop NL dus zegt dat Bart en NL elkaars backup zijn zeg maar.
Het zijn NL's woorden he, niet Bart's woorden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomen
Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef demins het volgende:
Iemand zal Nena moeten helpen onder de douche!![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een onzinJe wil dat graag, maar het hoeft niet.
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?quote:
I stand corrected! What a pity...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Aankleden daar en tegen is een rampquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef demins het volgende:
I stand corrected! What a pity...
Je bent een goed mens, Veulen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aankleden daar en tegen is een ramp
Dat leverd vast wel wat mooie plaatjes op
zelfs met 2 tegelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Je bent een goed mens, Veulen!We houden moed!
![]()
Zou grappig zijn als dat niet het geval wasquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef Veulen het volgende:
Ik gok dat lasley in aantocht is
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als dat niet het geval was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |