Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef demins het volgende:
Iemand zal Nena moeten helpen onder de douche!![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een onzinJe wil dat graag, maar het hoeft niet.
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?quote:
I stand corrected! What a pity...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Aankleden daar en tegen is een rampquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef demins het volgende:
I stand corrected! What a pity...
Je bent een goed mens, Veulen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aankleden daar en tegen is een ramp
Dat leverd vast wel wat mooie plaatjes op
zelfs met 2 tegelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Je bent een goed mens, Veulen!We houden moed!
![]()
Zou grappig zijn als dat niet het geval wasquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef Veulen het volgende:
Ik gok dat lasley in aantocht is
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als dat niet het geval was
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, het lijkt ook wel een beetje jouw NIGHT!![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
Nu maar hopen dat het misluktquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |