Alsof doen!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef happyme28 het volgende:
En toch he.. het is toch helemaal niet erg als er 1 normaal iemand in het programma zit. Ik heb me helemaal niet gestoord aan het feit dat Sylvia niet zo vaakt in beeld is of zo met het spel bezig is. Ze zorgt goed voor de paarden, was lekker aan het dansen op het feest, sport lekker mee, heeft regelmatig ruzie met Natasia.
Maar ik lach me rot als ze voor elkaar vallen hahahaha (of doen alsof).
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan om hoeveel geld het gaat
Ongeschikt voor de Villa van Patty Brard dus....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef n1ek het volgende:
Eveline heeft wel een klysma gedaan zonder camera's
Ik denk echt niet dat ze het faked, maar zo is er weinig aan..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef Darklight het volgende:
eveline moet gewoon opzouten, ligt de hele dag op bed een of andere ziekte te faken, ga gewoon naar huis
Ja zo noemt ze hem. Vind ik wel lachen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef tipsch het volgende:
Noemde Eveline Nathanael nou Ludo?
Om 10 uur vanavond. Zelfs een vrouw begint niet 3 uur vantevoren hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Bart is ook zo vlug als dikke stront.....wanneer begint ie eens met zich opknappen.? wanneer is die afspraak?
Kwart voor tien pas....... dus hij heeft ook geen haast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Bart is ook zo vlug als dikke stront.....wanneer begint ie eens met zich opknappen.? wanneer is die afspraak?
ohw...ok .....nee inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Om 10 uur vanavond. Zelfs een vrouw begint niet 3 uur vantevoren hoor
Wat valt er op te knappen dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Ze neemt alleen voor ieder verhaaltje wel ff ruimschoots de tijd om met thuis te babbelen, dus kijken er waarschijnlijk nog 3 mensen naarquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat Natasia al de weken gewoon voor Jan lul die verhaaltjes zit te lezen.
Mooi! Mooi figuur Evil, jammer dat ze af zal haken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zo noemt ze hem. Vind ik wel lachen.
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze neemt alleen voor ieder verhaaltje wel ff ruimschoots de tijd om met thuis te babbelen, dus kijken er waarschijnlijk nog 3 mensen naar![]()
ik ook trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.
Ja, zou beide goed kunnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Denken jullie niet dat Sylvia een pot is? Of dat NL gay is wat dat betreft...
Ik krijg juist bij die twee personen zo'n gevoel van 'mja, zou kunnen.'
Als het volwassenen waren zou ik het zelfde idee hebben, maar kinderen zijn enorm hardnekkig in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.
Nou ik volg de verhalen anders altijd, mijn dag is niet compleet zonder..quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Komen die kids een keer op bezoek.
Natasia: "Hoe vinden jullie mijn 7 uur verhaaltjes?"
Kinderen: Welke 7 uur verhaaltjes?"
Dan sta je echt meer voor lul dan je je ooit kunt voorstellen
hij vroeg van de week ook wat blancheren isquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Meneer de grote culinaire liefhebber aarzelt of het biefstuk of rosbief is! De vlees is gvd wit!!!![]()
nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef Flyduck het volgende:
haha Nena arm in het gips! Kijken hoe ze zichzelf nu gaat omkleden zonder dat we iets zien :p
wat een belachelijke insinuaties. Echt een scanman opmerkingquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan om hoeveel geld het gaat
per dag, en opsparen tot maximaal 2 uur zodat je is een film kunt kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:14 schreef Sonique het volgende:
okay, hoeveel uur per week mogen ze tv kijkne dan? ik dacht een half uur per week...
aha, saaie avond dan...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
per dag, en opsparen tot maximaal 2 uur zodat je is een film kunt kijken.
Het is wel een grote ziekenboeg nu
Er staat me iets van bij dat ze ooit had gezegd had of dat het bekend was dat ze bi was ofzo.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Denken jullie niet dat Sylvia een pot is? Of dat NL gay is wat dat betreft...
Ik krijg juist bij die twee personen zo'n gevoel van 'mja, zou kunnen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |