Op z'n minst een paar goede adviezen en betere nazorg te geven, maargoed ik weet uit ervaring dat dat toch zelf uitdokteren is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze hadden haar inderdaad kunnen verplichten om gezond te eten.
we weten niet helemaal zeker of zij een echt eetprobleem heeft waardoor haar klachten ontstaan. mocht dit wel zo zijn, lijkt het me dat talpa (als werkgever - hoe zit dat?) de plicht heeft (en daarmee dus van haar kan eisen) om mee te werken. als een ziekenhuiscontrole geen uitsluitsel geeft, zullen ze haar maar eens naar een psychiater moeten sturen (deze stap wordt té vaak volledig over het hoofd gezien) - zij werken immers in dezelfde ziekenhuizen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Llewella het volgende:
[..]
Op z'n minst een paar goede adviezen en betere nazorg te geven, maargoed ik weet uit ervaring dat dat toch zelf uitdokteren is.
Maar gezien carlos in huis is geregeld, zou die toch een paar zeer bruikbare tips kunnen geven.
En dan geen sapkuren of shakes, maar gewoon gezond licht verteerbaar voedsel de eerstkomende tijd, groenten, rijst kipfilet, zorgen voor voldoende vocht etc.
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef n1ek het volgende:
Nena heeft haar pols waarschijnlijk op meerdere plaatsen gebroken en het is niet duidelijk of ze misschien moet blijven, het is nog niet zeker.
want? Die moesten mee naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.
Zodra die in het hotel zitten hebben ze zoiets van 'Nena, wie is dat ook alweer?'quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Rencho het volgende:
Nena moet geopereerd worden. Haar pols is op meerdere plekken gebrokken. Zij moet in het ziekenhuis blijven.
Anders lees je even terug.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Rencho het volgende:
Nena moet geopereerd worden. Haar pols is op meerdere plekken gebrokken. Zij moet in het ziekenhuis blijven.
Nou, Lesley was behoorlijk geschrokken vanmiddag al dat dat onder haar ogen was gebeurd en Bart gaat Nena natuurlijk ook wel aan het hart. Als het niet duidelijk is wat Nena allemaal heeft en ze geopereerd moet worden, kan ik me voorstellen dat je daar nog wel even aan denkt en het enigszins van invloed is op je stemming.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want? Die moesten mee naar het ziekenhuis
Dacht je nou echt dat hun dat ook maar 1 minuut "een domper"geeft ??!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Haha, ja: ze overleeft het wel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart neemt het wel heel licht op.
Ik denk dat hij er met opzet zo luchtig over doet, omdat hij ook bang is dat het de date gaat beinvloeden vanavond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja: ze overleeft het wel.
Natasia: daar gaat het niet om Bart!
psies!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er met opzet zo luchtig over doet, omdat hij ook bang is dat het de date gaat beinvloeden vanavond.
Zag het ja, had geen geluid aan. Zei ze waarom?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef avonne het volgende:![]()
ik was te laat met cappen
llona legt de krant over een kaars
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Natasia en Brian maken zich al druk dat Nena nu niet kan motorrijden en het dus nog langer duurt voor dat de volgende mag beginnen....pffffffff
gewoon een ongelukje.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zag het ja, had geen geluid aan. Zei ze waarom?
't is wel een domme actie.
Ik had het niet over een eetprobleem, maar ik weet uit ervaring dat bepaalde voedingsmiddelen mogenlijk niet samengaan met mogenlijk een spastische darm en/of darmontsteking.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
we weten niet helemaal zeker of zij een echt eetprobleem heeft waardoor haar klachten ontstaan. mocht dit wel zo zijn, lijkt het me dat talpa (als werkgever - hoe zit dat?) de plicht heeft (en daarmee dus van haar kan eisen) om mee te werken. als een ziekenhuiscontrole geen uitsluitsel geeft, zullen ze haar maar eens naar een psychiater moeten sturen (deze stap wordt té vaak volledig over het hoofd gezien) - zij werken immers in dezelfde ziekenhuizen!
Dat lijkt me geen slimme zet, dat is zijn enige kans om de stemming te overleven schat ik in. De meiden trappen er toch niet in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
hmmm, NL is definitief bezig zichzelf los te weken van Bart...
Losweken, hij is nog niet los... Hij is aan het aftasten, en ik persoonlijk vind Sylvia een goede keuze. Komt ze ook een beetje naar voregn, en ze is bepaald geen domme meid.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slimme zet, dat is zijn enige kans om de stemming te overleven schat ik in. De meiden trappen er toch niet in.
Luxe went snel hè. Daarom maakt geld op langere termijn ook niet gelukkig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef Gigageil het volgende:
Wat haalt zo'n zieke het programma omlaag zeg, dat gezeur steeds......
En de rest loopt ook veel te klagen trouwens. 6 van de 8 zal van zijn/haar leven nooit in zo'n luxe Villa komen te wonen, en nooit zo verwend worden, maar zelfs in deze situatie weten ze de negatieve dingetjes omhoog te vissen en de positieve dingen hoor je ze niet over, valt me op....
Ik heb Nena al diverse keren horen zeggen dat ze zoveel kansen krijgen en leuke dingen die ze mogen doen, ook Brian heeft aangegeven dankbaar te zijn voor wat ze allemaal aangeboden krijgen. Bart zei net nog dat hij het nog iedere dag naar zijn zin heeft in DGK. Maar inderdaad zijn er een aantal zeeeeer ondankbaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef Gigageil het volgende:
Wat haalt zo'n zieke het programma omlaag zeg, dat gezeur steeds......
En de rest loopt ook veel te klagen trouwens. 6 van de 8 zal van zijn/haar leven nooit in zo'n luxe Villa komen te wonen, en nooit zo verwend worden, maar zelfs in deze situatie weten ze de negatieve dingetjes omhoog te vissen en de positieve dingen hoor je ze niet over, valt me op....
Mij maakt geld WEL gelukkig.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Luxe went snel hè. Daarom maakt geld op langere termijn ook niet gelukkig.
Klopt, daarom vind ik Nena een uitzondering....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb Nena al diverse keren horen zeggen dat ze zoveel kansen krijgen en leuke dingen die ze mogen doen, ook Brian heeft aangegeven dankbaar te zijn voor wat ze allemaal aangeboden krijgen. Bart zei net nog dat hij het nog iedere dag naar zijn zin heeft in DGK. Maar inderdaad zijn er een aantal zeeeeer ondankbaar.
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Mij maakt geld WEL gelukkig.....
Nee hoor, dat is waar, want ik was ook gelukkig zonder geld.....en ook wel es ongelukkig met geld.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef Rencho het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.
Niet veel in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef Rencho het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.
Hahahah, dat lijkt me een stuntquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Nath is al de hele dag veel bij Sylvia te vinden. Bloeit daar iets op?
Zoals hierboven iemand al suggereert: misschien zoekt hij een nieuwe partner in crime.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Nath is al de hele dag veel bij Sylvia te vinden. Bloeit daar iets op?
Sylvia moet zich in de picture werken van de programmamakers. Als ze met Nath in bed duikt, zal haar dat zeker uitzendtijd gaan opleverenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals hierboven iemand al suggereert: misschien zoekt hij een nieuwe partner in crime.
NL lijkt me niet in staat tot het geven of ontvangen van liefde eigenlijk.
Niet álle vrouwen zijn hoeren Scan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia moet zich in de picture werken van de programmamakers. Als ze met Nath in bed duikt, zal haar dat zeker uitzendtijd gaan opleveren
haha, wreed - INDEEDquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
NL lijkt me niet in staat tot het geven of ontvangen van liefde eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |