Ach, alles heeft een reden, vooral bij NL. Ik verwacht wel weer een bom binnenkort, en ik schat dat deze richting Bart zal gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Sinds hij gezien heeft dat het gestook tussen Bart en Nena niet heeft geholpen en ze weer vriendjes zijn, hangt hij als een strontvlieg om d'r heen en is hij ineens superaardig.
Meestal hebben ze 1 stream op het scherm gericht en de andere op de persoon erachterquote:Op zondag 10 december 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Jammer dat ze geen screen rip kunnen streamen. kan je een beejte volgen wat ze aan het doen zijn op de PC...
Daar dacht ik idd ook al aan, denk dat ie bezig is met nummers componeren oidquote:Op zondag 10 december 2006 01:22 schreef Sonique het volgende:
Techno. Misschien heeft hij dat wel zelf gemaakt..
Mss is NL wel iemand die undercover is en stiekem ook onderdeel is van de redactiequote:Op zondag 10 december 2006 01:24 schreef Sonique het volgende:
De wasserette lijkt weer open voor witgoed (zal ik maar zeggen)
Schijnbaar iemand die voor SFB Verzekeringsgroep heeft gewerkt. Linkquote:Op zondag 10 december 2006 01:31 schreef Sonique het volgende:
WTF is Tobias Neuman?
Hallo dude,quote:
shit? drugs?quote:Op zondag 10 december 2006 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo dude,
Alles ok? Jammer dat we via die 'Suitcase affair" uit elkaar moesten gaan. Ik ga er geen
woorden aan vuil maken... want ik had gewoon haast. Ik zou het wel leuk vinden als je wat
shit of ... weet te krijgen of aan me opstuurt. Dus bij deze de request... ok? Schrijf me dan
hoe of wat... ..... message... sabi?
Ik kom ook weer graag das op dat moment sla ik je wel in elkaar... so so don't ... . Laat effe
wat van je horen of van je zien. Misschien kunnen we ook wat noen met die cage als platform.
Ik heb ook jou steun nodig en weet dat ik op je kan rekenen want ... (hier stond echt niks) ik hou van je dude!
Ik kon niet alles lezen. Paar woordjes mis ik, maar die zijn engels vermoed ik. DAs altijd lastiger.
Wordt eerder hamertje tik danquote:Op zondag 10 december 2006 01:42 schreef Sonique het volgende:
Trek uurtje is weer aangekomen...
Dit is gewoon lachwekkend...
quote:Op zondag 10 december 2006 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo dude,
Alles ok? Jammer dat we via die 'Suitcase affair" uit elkaar moesten gaan. Ik ga er geen
woorden aan vuil maken... want ik had gewoon haast. Ik zou het wel leuk vinden als je wat
shit of ... weet te krijgen of aan me opstuurt. Dus bij deze de request... ok? Schrijf me dan
hoe of wat... sorta as interinteractive message... sabi?
Ik kom ook weer terug dan op dat moment sla ik je wel in elkaar... so so don't worry. Laat effe
wat van je horen of van je zien. Misschien kunnen we ook wat doen met die cage als platform.
Ik heb ook jou steun nodig en weet dat ik op je kan rekenen want ... (hier stond echt niks) ik hou van je dude!
Ok
Mazzel
Ik kon niet alles lezen. Paar woordjes mis ik, maar die zijn engels vermoed ik. DAs altijd lastiger.
Gefixtquote:Op zondag 10 december 2006 01:44 schreef avonne het volgende:
[..]
shit? drugs?
trouwens, ontbrekende woorden worden gewoonlijk aangeduid met (...)
Bedankt voor het opschrijven, ik snap er echt geen fluit van zijn taaltje![]()
Of zo ga je schrijven na een halve fles red label ?quote:Op zondag 10 december 2006 01:52 schreef avonne het volgende:
De brief bevestigt mijn vermoeden weer eens dat hij weinig opleiding heeft gehad.
Zulke kromme zinnen, zonder hoofdletters en punten, is toch erg raar als je een brief schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |