Het is indekken.quote:Op zondag 10 december 2006 02:53 schreef Sonique het volgende:
NL verlulde zich
'Zij heeft niks, maar dan ook niks over mij' (lesley)
Hij hield er rekening mee dat Bart achter z'n rug om zou lullen over hem.quote:Op zondag 10 december 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze niets negatiefs over hem kan hebben gezien. Wat is daar 'verlullen' aan?
Viel op ja. Maar is dat om NL te waarschuwen of meent ie dat terrecht ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:
Aha, Bart heeft de deal dus nu wel officieel bevestigd!
LOL... Dat meen je echt? Hij heeft zich afgevraagd of Lesley misschien alles wat ze weet en heeft gezien tijdens die 4 uur gaat doorvertellen aan Bart. Vind je dat getuigen van wantrouwen? Dat lijkt me zó enorm logischquote:Op zondag 10 december 2006 02:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij hield er rekening mee dat Bart achter z'n rug om zou lullen over hem.
Hij verraad hiermee z'n wantrouwen
Ik niet iig. Waarschijnlijk zou ik er ook niet bij zijn met m'n hoofd (zeker niet na de eerste keer).quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Even handen omhoog, mensen.
Wie van jullie zou na de DATE VAN JE LEVEN over strategietjes gaan praten?
Je duikt toch in bed en droomt even verder waar je om half 2 gebleven bent?
Bart is in de 7e hemel op het moment en .NL is dat ontzettend aan het voeden.quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?quote:Op zondag 10 december 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
Hij is wel verdomde snel weer in zijn rol, Scan!quote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?
Juist daarom toch ? Ik zou zeggen tabee, ik ben moe en ga slapen. Daarna ga je nog lekker ff verder dromen in je bed. En ga je dus niet naar het slappe ge-oh van NL luisteren imo.quote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even de handjes omhoog mensen. Wie van ons zit in een villa waar je misschien een paar jaar niet uit mag?
Natuurlijk, maar je zegt dat niet zo openlijk. Zeker niet in een spel waar de ander je 'partner in crime' is, of naja, denk te zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dat meen je echt? Hij heeft zich afgevraagd of Lesley misschien alles wat ze weet en heeft gezien tijdens die 4 uur gaat doorvertellen aan Bart. Vind je dat getuigen van wantrouwen? Dat lijkt me zó enorm logisch
Hij weet alleen dat er niets negatiefs over hemzelf is te vertellen.
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?quote:Op zondag 10 december 2006 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is wel verdomde snel weer in zijn rol, Scan!
Nogmaals: wat wil je zeggen met je bericht? Dat er geen liefde is en dat Bart en Lesley niets voor elkaar voelen en dat het allemaal dikke fake is en gespeeld is? Ik snap het even helemaal niet meerquote:Op zondag 10 december 2006 03:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Juist daarom toch ? Ik zou zeggen tabee, ik ben moe en ga slapen. Daarna ga je nog lekker ff verder dromen in je bed. En ga je dus niet naar het slappe ge-oh van NL luisteren imo.
Morgen weer een dag met strategie-plannetjes.
En Scan, niet alles draait om Bart en Lesley, hè?quote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?Dat kan het toch niet zijn lijkt me
![]()
drink mee...quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef n1ek het volgende:
Ik pak nog maar is een biertje om ook op dat promille van die 2 daar te kunnen komen..
wat gelulmaarja ook wel weer logisch
Iemand vroeg zich af waarom Bart nu al weer over strategieën zit te praten, daarmee suggererend dat de relatie niets voorsteld. Zo kwam het althans over.quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
En Scan, niet alles draait om Bart en Lesley, hè?
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.quote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan het goed voorstellen. Hij heeft 4 geweldige uren met Lesley doorgebracht en wil er wel over praten. Over de hele situatie dus. Nath vervult die wens exact. Maar ik snap ook niet wat jullie willen suggereren met de opmerkingen. Wordt er bedoeld dat Bart dus niets voelt voor Lesley of andersom?Dat kan het toch niet zijn lijkt me
![]()
geweldig tochquote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef Day het volgende:
Wat mij betreft is er maar 1 echte psycho in dat huis en dat is .NL.
u zei ?quote:Op zondag 10 december 2006 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
En trouwe Brian ligt ondertussen geduldig op z'n vriendje te wachten![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
En trouwe Brian ligt ondertussen geduldig op z'n vriendje te wachten![]()
Edit: en gelijk doettie het licht uit om te gaan slapen![]()
Dan heb je het wel mis. Omdat ik het niet met je eens ben, denk ik rechtlijnigquote:Op zondag 10 december 2006 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.
Hoe durf je aan Scanman zijn oordeel te twijfelen?!?!?!?!?quote:Op zondag 10 december 2006 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar ik sluit het niet uit. Ik maak uit jouw postings op dat je wel heel rechtlijnig denkt en alles wat Lesley en Bart betreft geweldig en echt is. Nou, ik weet dat echt niet zo zeker, en ook ik heb redelijk wat mensenkennis.
Eveline mag van mij er wel inblijven. Anders krijgen we weer een nieuwe en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 10 december 2006 03:14 schreef n1ek het volgende:
Zet Evil er maar uit daar missen we niks aan. Maar dat is ook gelijk precies wat ze zelf wil.
edit: ik heb me nog net op tijd bedacht.quote:Op zondag 10 december 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe durf je aan Scanman zijn oordeel te twijfelen?!?!?!?!?![]()
Hij heeft toch altijd gelijk?
Maar het is nu éénmaal zo, dat het gelukkig niet zo is, zoals sm ons probeert op te dringen.
ik bedoelde bij de unanieme stemming, dan komt er toch niemand voor terug?quote:Op zondag 10 december 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eveline mag van mij er wel inblijven. Anders krijgen we weer een nieuwe en daar zit ik niet op te wachten.
Dan niet nee, maar volgens mij willen de bewoners dat Eveline ernu uit mag met behoud van 10.000 euro.quote:Op zondag 10 december 2006 03:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik bedoelde bij de unanieme stemming, dan komt er toch niemand voor terug?
Maar dat gaat nog wel ff duren ja.
Mee eens dat we midden in de nacht over deze onzin zitten te typenquote:Op zondag 10 december 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel mis. Omdat ik het niet met je eens ben, denk ik rechtlijnig![]()
Nee, zo werkt het niet. Ik zie de oprechtheid in de relatie tussen Bart en lesley en ik zie de oprechtheid in de reactie van Nathanael. En daar reageer ik op. Normaal twijfel ik ook vrij snel, maar in dit geval geen moment.
Aan de andere kant is het ook te zot voor woorden dat we hierover zitten te discussieren. Of jij het wel of niet gelooft en of ik het wel of niet geloof, boeit echt voor geen ene meter. Het gaat alleen om Bart en Lesley en verder niets. Dus dat gezeik wat wij hier uit ons toetsenbord persen is eigenlijk te idioot voor woorden.
Wel een guestbookquote:Op zondag 10 december 2006 03:21 schreef Day het volgende:
Brian's site heeft helemaal geen forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |