Dat zal best, hij is gebrokenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
volgens mij heeft Nena echt last van haar arm
Nee dank je, ik ben nu alc. vrijquote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Nadeel van dat papieren geld is dat je de helft kwijt raakt, tenminste hier dan (naja even op het copierapparaat deed wonderen)quote:Op zondag 10 december 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
Wel handig zo'n pinpas, alhoewel het natuurlijker leuker is met papiergeld imo
2 en een half uurquote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Hoelang zijn ze nu al aan het Monopolyén?
Wit wijntje?quote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Hier doen ze het nog wel allemaal?quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
alles goed hier met de streams...quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
Moet je even aan Brian vragen, die gaat wat frituren.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
Denk het, Brian zoekt de frituurpan, maar kan um niet vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
dat heb ik ze wel vaak horen zeggen jaquote:Op zondag 10 december 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Is 1 van de Coronel-broertjes niet hun buurman?
Hmm als ze die al niet kunnen vinden wijst dat op een grote sooi...quote:Op zondag 10 december 2006 00:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk het, Brian zoekt de frituurpan, maar kan um niet vinden.
(als je nog steeeds problemen hebt met de streams, porbeer dan die van mij , de link zit in m'n signature)
Doet hij eens aardig, is het weer niet goed...quote:Op zondag 10 december 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Wat zit die .NL smerig te slijmen bij Nena!![]()
Hij is wel gevoelig voor genotsmiddelen ja... Maar een alcoholist gaat wat ver...quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm als ze die al niet kunnen vinden wijst dat op een grote sooi...
Mare me streams doen het weer, beetje hakkelend, maar ze doen het
ik zoek trouwens nog steeds naar 1 die je links in de history balk kan laden
En de nl is echt een alcolist.
Ach kom op! Sinds hij gezien heeft dat het gestook tussen Bart en Nena niet heeft geholpen en ze weer vriendjes zijn, hangt hij als een strontvlieg om d'r heen en is hij ineens superaardig.quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Doet hij eens aardig, is het weer niet goed...![]()
Ik heb hem echt nog geen avond zonder drank gezien. En altijd met meerdere glazen. Gezien zijn manier van drinken enzo is ie een geoefend drinker ook.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef Sonique het volgende:
Hij is wel gevoelig voor genotsmiddelen ja... Maar een alcoholist gaat wat ver...
MWoa, na twee glaasjes merk je al dat hij gedronken heeft..quote:Op zondag 10 december 2006 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb hem echt nog geen avond zonder drank gezien. En altijd met meerdere glazen. Gezien zijn manier van drinken enzo is ie een geoefend drinker ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |