Komen op het holletje van Natasia af......quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er schijnen ratten rond te lopen hoor ik net? (buiten volgens mij)
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het feit dat hij wil winnen is geen overschatting. Wat moet hij anders zeggen, 'ik ga verliezen'?
Hier hebben we dus een meningsverschil van 180 graden!quote:Op zondag 10 december 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.
Rattenquote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het over hele grote beesten, klinkt alsof het buiten is. Vast muizen ofzo
En daar komen vast nog wel een paar bijquote:Op zondag 10 december 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
Zo te horen heeft Nathanael er al weer een paar op
Nou hier ook hoor!quote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daar komen vast nog wel een paar bij
Ik betwijfel het. Overdrijven is nogal een kunst.quote:
Dat zal best, hij is gebrokenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
volgens mij heeft Nena echt last van haar arm
Nee dank je, ik ben nu alc. vrijquote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Nadeel van dat papieren geld is dat je de helft kwijt raakt, tenminste hier dan (naja even op het copierapparaat deed wonderen)quote:Op zondag 10 december 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
Wel handig zo'n pinpas, alhoewel het natuurlijker leuker is met papiergeld imo
2 en een half uurquote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Hoelang zijn ze nu al aan het Monopolyén?
Wit wijntje?quote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor!![]()
![]()
Liefhebbers voor een biertje!?
Hier doen ze het nog wel allemaal?quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
alles goed hier met de streams...quote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik heb geen streams meer? behalve 3?
Moet je even aan Brian vragen, die gaat wat frituren.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
Denk het, Brian zoekt de frituurpan, maar kan um niet vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Veulen het volgende:
Hmm even opnieuw verbinden helpt. Ik hoor iets over kroketten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |