Ze moeten altijd zo meegaand zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Dat ruilen van de straten gaat wel heel erg makkelijk!
Het was alleen een feit als Bart het had beaamt. Er zijn er 2 nodig om het een feit te maken. Omdat NL het zegt is het nog geen feit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil.
Het één is een binnenkomer, de ander is in een tactisch gesprek
Ben ik het niet met je eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feit![]()
Jepquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Gigageil het volgende:
Die klok op de TV....is dat wanneer Bart terug moet zijn ??.....
Tja, zo kan je ook mensen beoordelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:27 schreef Gigageil het volgende:
Nena kan wel lekker zuigen ....daarom is ze mijn favo
Lol ja, tis ook wat...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde "Boten Anna" op de achtergrond op S1
zo lelijk is het nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
EN ratten zo groot als marmotten...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
Komen op het holletje van Natasia af......quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er schijnen ratten rond te lopen hoor ik net? (buiten volgens mij)
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het feit dat hij wil winnen is geen overschatting. Wat moet hij anders zeggen, 'ik ga verliezen'?
Hier hebben we dus een meningsverschil van 180 graden!quote:Op zondag 10 december 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Willen winnen is wat anders dan gaan winnen. Hij had bijv. kunnen zeggen: ik kom om te winnen. Hij overschat zichzelf, daar ben ik van overtuigd. Hij is totaaal afhankelijk van Bart en hij doet er inderdaad alles aan om Bart te overtuigen, maar als Bart het wil, dan ligt hij er bij de volgende stemming gewoon uit. En dan zit hij, net als Stephan, volgende maand gewoon thuis.
Rattenquote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het over hele grote beesten, klinkt alsof het buiten is. Vast muizen ofzo
En daar komen vast nog wel een paar bijquote:Op zondag 10 december 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
Zo te horen heeft Nathanael er al weer een paar op
Nou hier ook hoor!quote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daar komen vast nog wel een paar bij
Ik betwijfel het. Overdrijven is nogal een kunst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |