das ook weer zo, door een hotel te boeken (voor het plaatje) kunnen ze rustig zonder camera's elkaar leren kennen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
In een restaurantje?
Terwijl je achtervolgt wordt door camera's? Nee, dat is pas lekker relaxed!
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feitquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
Kan die Slow Chat ergens anders heen, aub?
[..]
Het feit dat Nel het hard op heeft gezegd, betekent dat hij zich zeker genoeg voelt om het te zeggen.
Dus dat het een voldongen feit is.
verschilt, er zijn al wat pittige feestjes geweestquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
Is dit elke zaterdagavond zo, dat je de hele avond naar spelende mensen mag kijken ??? Geen wilde feesten enzo
Dat is wel een verschil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feit![]()
Ze moeten altijd zo meegaand zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Dat ruilen van de straten gaat wel heel erg makkelijk!
Het was alleen een feit als Bart het had beaamt. Er zijn er 2 nodig om het een feit te maken. Omdat NL het zegt is het nog geen feit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil.
Het één is een binnenkomer, de ander is in een tactisch gesprek
Ben ik het niet met je eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh ja, hij kwam binnen met de mededeling dat hij ging winnen. Dat zei hij ook hard op. Nou het is dus nog echt geen voldongen feit. NL overschat zichzelf. Ik zeg niet dat het niet kan, maar een voldongen feit![]()
Jepquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Gigageil het volgende:
Die klok op de TV....is dat wanneer Bart terug moet zijn ??.....
Tja, zo kan je ook mensen beoordelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:27 schreef Gigageil het volgende:
Nena kan wel lekker zuigen ....daarom is ze mijn favo
Lol ja, tis ook wat...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde "Boten Anna" op de achtergrond op S1
zo lelijk is het nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
EN ratten zo groot als marmotten...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol ja, tis ook wat...
Je kan een lekkende villa van 2 miljoen winnen met luidruchtige buren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |