komop zeg, hoe stom kan je zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef huupia het volgende:
[..]
dit is niet dezelfde afbeelding als waar die vorige uit kwam
beschrijf je nu je eigen gezicht ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef bonke het volgende:
[..]
komop zeg, hoe stom kan je zijn
als iemand had gezegt dat het een grey is geloof je dat
jij wil gewoon vreemde dingen zien
ik durf te wedden dat toen dat marsgezicht in de media kwam jij ook meteen zei van \"hee een gezicht, er is dus echt intelligent leven geweest \"
terwijl er nu foto`s zijn van hetzelfde gezicht waar geen gezicht in meer te herkennen is
de mens wil gezichten zien
neem twee spiegeleieren als ogen, een braadworst als mond en huppekeej je hebt een gezicht ( iedereen zou zeggen dat ie der een gezicht in herkent
)
hahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef huupia het volgende:
[..]
beschrijf je nu je eigen gezicht ?![]()
Religie is stompzinnig, dat is precies wat Marx zegt. Geloof zonder bewijs is stompzinnig. En ik zou bijna zeggen: Huupia is stompzinnig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:09 schreef huupia het volgende:
[..]
dan kom jij met iets als "opium voor het volk" , wat dus nergens op slaat en idd een agent zou dat niet zeggen , omdat het stompzinnig is.
BEWIJS! Leer het nou eens huupia, of blijf anders weg.quote:fysieke bewijzen zijn er trouwens wel , zoals sporen die zijn achtergelaten nadat getuigen een ufo hebben zien landen.
zoals straling .
een goed voorbeeld van een sighting met meerdere betrouwbare getuigen is die van bentwaters in 1980
![]()
zeer goed gedocumenteerd
Dat is waar, maar je kunt tenminste wel toegeven dat de plaatjes van helikopters en aliens op hiėrogliefen niet duiden op buitenaards leven of oude vergeten technieken. Toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:28 schreef huupia het volgende:
de ufo realiteit valt of staat niet bij het kat/vaas of grey plaatje
dat hoeven ze niet perse nee, ik sluit het echter ook niet uit bij voorbaatquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt tenminste wel toegeven dat de plaatjes van helikopters en aliens op hiėrogliefen niet duiden op buitenaards leven of oude vergeten technieken. Toch?
http://www.temporaldoorway.com/ufo/report/561111.htmquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef bonke het volgende:
kom eens met een plaatje van een stukje alienafval
bv iets van plastic wat ze opgegraven hebben en wat duizenden jaren oud is
want het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk dat een eerdere beschaving of alien bezoek niets van dit soort dingen achter gelaten hebben
heb je het rapport wel gelezen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef bonke het volgende:
aha, een plaatje van een stukje gereedschapvoor draaiers en frezers
[afbeelding]
Goh, en waar is 'enough of the original' nu?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef huupia het volgende:
krantenbericht van de dallas morning news uit 1897
windmill and water tank and destroying the judge's flower garden. The pilot of the ship is supposed to have been the only one aboard and, while his remains were badly disfigured, enough of the original has been picked up to show that he was not an inhabitant of this world.
en jij gelooft die onzin ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef huupia het volgende:
krantenbericht van de dallas morning news uit 1897
About 6 o'clock this morning the early risers of Aurora were astonished at the sudden appearance of the airship which has been sailing around the country. It was traveling due north and much nearer the earth than before. Evidently some of the machinery was out of order, for it was making a speed of only ten or twelve miles an hour, and gradually settling toward the earth. It sailed over the public square and when it reached the north part of town it collided with the tower of Judge Proctor's windmill and went into pieces with a terrific explosion, scattering debris over several acres of ground, wrecking the windmill and water tank and destroying the judge's flower garden. The pilot of the ship is supposed to have been the only one aboard and, while his remains were badly disfigured, enough of the original has been picked up to show that he was not an inhabitant of this world.
The Aurora, Texas Crash of 1897
http://www.ufocasebook.com/Aurora.html
onderzoeker jim marrs dacht eerst aan 1 grappenmaker, totdat hij de originele krant in handen kreeg, met tientallen onafhankelijke getuigen erin ( oeps, getuigen tellen niet he)
gewoon een normale krant, geen roddelcrapquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
en jij gelooft die onzin ?
dit komt rechtstreeks uit zo`n roddelblaadje
de windmolen was kaduk, en et bloementuintje van de rechter was ook stuk
en hoe weet je zo zeker dat dit uit een normale krant komt ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef huupia het volgende:
[..]
gewoon een normale krant, geen roddelcrap
niet meteen gaan blaaten bonke
Jij denkt dat wij buitenaards leven zijn? Da's helemaal moeilijk te bewijzen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef picobyte het volgende:
Het meest overtuigende bewijs voor buitenaards leven wordt door vrijwel geen mens gelooft.
Omdat de aarde er zo perfect natuurlijk uitziet.
Nee, hij doelt op de documentaire die gisteravond op Discovery was, en waar het een en ander werd uitgelegd. Erich van Däniken kwam er ook in voor en zo. In die docu was een van de items het gezicht op Mars waar zoveel over te doen is geweest, en toen kwamen er high-res foto's en ineens...geen gezicht meer te herkennen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef huupia het volgende:
[..]
beschrijf je nu je eigen gezicht ?![]()
tijdens et zappenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doelt op de documentaire die gisteravond op Discovery was, en waar het een en ander werd uitgelegd. Erich van Däniken kwam er ook in voor en zo. In die docu was een van de items het gezicht op Mars waar zoveel over te doen is geweest, en toen kwamen er high-res foto's en ineens...geen gezicht meer te herkennen.
In dat programma kwam een expert aan het woord over gezichtsherkenning etc, en die legde het een en ander uit. Dat deed ze aan de hand van de etenswaren die hij net opnoemt.
Tenminste, ik denk dat hij die dan ook heeft gezien![]()
Ja allemaal zijn ze écht !quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef bonke het volgende:
[afbeelding]
gaan die verhaaltjes nu over dit plaatje ?
ik heb er es een stukje van over op tv gezien en degenen die dit gemaakt hebben waren vrij goed
It has been claimed that Vogel examined a metal triangle which was allegedly given to Billy Meier by extraterrestrials and marvelled at its unusual properties, however it is worthwhile to note that Vogel was a chemist rather than a metallurgist, and, according to the researcher Kal K. Korff, Vogel's analysis that the metal contained thulium turned out to be incorrect.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef totsy het volgende:
[afbeelding]
Wat wetenschapsmensen* over de best gedocumenteerde UFO-zaak aller tijden te zeggen hebben:
`Ik kan dat stuk metaal niet verklaren. Ik zou zo'n combinatie van materialen nooit in elkaar kunnen zetten. Voor zover ik weet ontbreekt bet ons op aarde aan de technologie om zo'n combinatie te maken. Het lijkt me belangrijk dat de wetenschap deze dingen niet als fantasie en bedrog afdoet, maar er serieus onderzoek naar gaat doen.'
- Marcel Vogel, chemicus, IBM; houder van32 octrooien; uitvinder van een geheugensysteem dat op de hele wereld nog steeds in IBM-systemen wordt gebruikt.
niet zo serieus goolguy, ik maakte maar een geintje(vandaar die smiley)quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, hij doelt op de documentaire die gisteravond op Discovery was, en waar het een en ander werd uitgelegd. Erich van Däniken kwam er ook in voor en zo. In die docu was een van de items het gezicht op Mars waar zoveel over te doen is geweest, en toen kwamen er high-res foto's en ineens...geen gezicht meer te herkennen.
In dat programma kwam een expert aan het woord over gezichtsherkenning etc, en die legde het een en ander uit. Dat deed ze aan de hand van de etenswaren die hij net opnoemt.
ze bestaan nog steeds.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:00 schreef bonke het volgende:
[..]
en hoe weet je zo zeker dat dit uit een normale krant komt ?
hij heeft idd een dubieuze reputatiequote:Op zaterdag 9 december 2006 18:56 schreef proteus het volgende:
[..]
It has been claimed that Vogel examined a metal triangle which was allegedly given to Billy Meier by extraterrestrials and marvelled at its unusual properties, however it is worthwhile to note that Vogel was a chemist rather than a metallurgist, and, according to the researcher Kal K. Korff, Vogel's analysis that the metal contained thulium turned out to be incorrect.
The metal alloy samples which were given to Meier by the Plejarens were handed to Wendelle Stevens who then had them tested by scientist Marcel Vogel. However, no such metal exists today, and there is no corroborative backing to the alleged analysis done by Vogel. Vogel claimed the metal strangely vanished not long after his work was completed, well before any other scientist could examine it.
Billy Meier is de grootste fantast die er is.
het is te zien bij wie: bij degene die er niets over weten !quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef huupia het volgende:
[..]
hij heeft idd een dubieuze reputatie
het is te zien bij wie: bij degene die er niets over weten !quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef huupia het volgende:
[..]
hij heeft idd een dubieuze reputatie
Er wordt aan gewerkt:quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij buitenaards leven zijn? Da's helemaal moeilijk te bewijzen.
http://www.space.com/searchforlife/aliens_all_001027-1.htmlquote:The idea that the seeds of life are ubiquitous throughout the cosmos goes back to Anaxagoras, a Greek philosopher. In the 1800s, French chemist Louis Pasteur proposed that spontaneous generation of life could not have occurred on Earth. British physicist Lord Kelvin and others jumped on Pasteur's bandwagon and suggested that life might have come from space.
ik behoor niet tot de skeppies .quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef totsy het volgende:
[..]
het is te zien bij wie: bij degene die er niets over weten !![]()
Het zijn bepaalde zogen "ufologen" zelf die de zaak gedebunked hebben . dit zijn de valse ufologen (= skepps!)
Zij stalen de foto's , video's etc bij Billy Meier en maakten er negatieven van , valse foto's dan en plaatsten ufo-modellen in zijn huis .
Wie het boek gelezen heeft , die weet veel beter .daar staat ook een foto van het stukje metaal in , dat verdwenen is achteraf .
he huilie, leer nou eerst eens lezen. ik ben helemaal niet over religie begonnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:28 schreef proteus het volgende:
[..]
Religie is stompzinnig, dat is precies wat Marx zegt. Geloof zonder bewijs is stompzinnig. En ik zou bijna zeggen: Huupia is stompzinnig.
[..]
BEWIJS! Leer het nou eens huupia, of blijf anders weg.
Zelfs presidenten als Ford en Carter kunnen niets bewezen krijgen. Hmm, misschien omdat er geen bewijs is?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef huupia het volgende:
President Gerald Ford, 1966:
" I have taken special interest in these accounts [of UFOs].. I think there may be substance to some of these reports I think we owe it to the people to establish credibility regarding UFOs and to produce the greatest possible enlightenment on this subject." (Committee on Armed Services of the House of Representatives, Eighty-Ninth Congress, Second Session, Hearing on Unidentified Flying Objects, April 5, 1966.)
als je nou eens een keer goed leest, dan kan je opmaken dat er wel degelijk hele vreemde dingen aan de hand zijn die niet kunnen worden verklaard .quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:40 schreef proteus het volgende:
[..]
Zelfs presidenten als Ford en Carter kunnen niets bewezen krijgen. Hmm, misschien omdat er geen bewijs is?
Heel goed huupia. 'niet kunnen worden verklaard'. Waarom dan Aliens erbij halen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef huupia het volgende:
[..]
als je nou eens een keer goed leest, dan kan je opmaken dat er wel degelijk hele vreemde dingen aan de hand zijn die niet kunnen worden verklaard .
Nee, maar ik wel. Want ik zie geen verschil tussen geloof in de bijbel of geloof in Aliens. Voor beide is geen bewijs. Ik zou graag willen weten waarom jij overtuigd bent van het ene, en net zo makkelijk het andere ontkent.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:19 schreef huupia het volgende:
[..]
he huilie, leer nou eerst eens lezen. ik ben helemaal niet over religie begonnen.
![]()
omdat daar weer genoeg andere aanwijzingen voor zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Heel goed huupia. 'niet kunnen worden verklaard'. Waarom dan Aliens erbij halen.
Net zoals vroeger iemand een heks was als iets niet kon worden verklaard.
Of een god zoals Donar die het deed bliksemen. Misschien was dat wel een Alien... Totdat we elektriciteit doorkregen.
dingen uit de bijbel zijn al zo lang geleden gebeurd dat het moeilijk is om dat nog te bewijzen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Want ik zie geen verschil tussen geloof in de bijbel of geloof in Aliens. Voor beide is geen bewijs. Ik zou graag willen weten waarom jij overtuigd bent van het ene, en net zo makkelijk het andere ontkent.
Heh, jammer, gemistquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kan iemand me even helpen, ik zie niks namelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef bonke het volgende:
hier is deel 1 Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs?
in deze foto [afbeelding] zien de believers een grey ( alien)
de non believers zien gewoon een vaas
[..]
t in herkent
)
Hier wel?quote:Op zondag 10 december 2006 06:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan iemand me even helpen, ik zie niks namelijk.
Hij doet 't wel maar die foto is al wat anders zie ik.quote:Op zondag 10 december 2006 06:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier wel?
Bij mij doet 'ie 't trouwens gewoon.
ik denk dat de poster dat expres heeft gedaan om het waarschijnlijker te laten lijkenquote:Op zondag 10 december 2006 11:07 schreef TaLoN.NL het volgende:
Die foto hierboven lijkt overigens heel veel op een vaas, dat donkere plaatje is veel minder duidelijk en laat veel over aan interpretatie.
Linksonder is gewoon een weerspiegeling van een persoon in dit raam die naast mij stond.quote:Op zondag 10 december 2006 11:38 schreef bonke het volgende:
[..]
ik denk dat de poster dat expres heeft gedaan om het waarschijnlijker te laten lijken![]()
ps: talon: links onderin zie ik ook een gezicht aan de rand
dat bovenste plaatje komt niet uit de onderste.quote:Op zondag 10 december 2006 10:38 schreef bonke het volgende:
het ging om deze [afbeelding] foto, waar later het totale plaatje bijgehaald werd
[afbeelding]
idd, misschien heeft dat te maken met het robertson panel wat in 1953 heeft besloten om alle ufo sightings te ridiculiseren, ook de melders werden voor gek verklaard.quote:Op zondag 10 december 2006 11:07 schreef TaLoN.NL het volgende:
Mensen, het volgende niet vergeten: in voor 1960 was het fenomeen UFO onderdeel van de mainstream media, dus niet gaan mouwen over hele oude krantartikels. Toen ging men er overigens serieuzer mee om, tegenwoordig is een groot gedeelte van de mensheid bang om voor de waarheid uit te komen omdat ze bang zijn om als zotje bestempeld te worden. (Blij dat ik wat dat betreft schijt aan anderen heb)
Die foto hierboven lijkt overigens heel veel op een vaas, dat donkere plaatje is veel minder duidelijk en laat veel over aan interpretatie.
euhh, nee ( het origineel is een aantal posts geleden nog gepost)quote:Op zondag 10 december 2006 12:04 schreef bonke het volgende:
alle drie de plaatjes zijn gewoon van dezelfde foto gemaakt
dat is duidelijk te zien
maar de ballonvaart was al wel aan de gangquote:Op zondag 10 december 2006 12:04 schreef huupia het volgende:
[..]
idd, misschien heeft dat te maken met het robertson panel wat in 1953 heeft besloten om alle ufo sightings te ridiculiseren, ook de melders werden voor gek verklaard.
het is leuk om oude krantenberichten te lezen uit de tijd dat het woord ufo nog niet eens bestond. men had het dan over mysterieuze airships e.d (en dat in een tijd dat de wright brothers nog in de poepluiers zaten)
de fameuze ufo/airship flap van 1897 is daar een goed voorbeeld van.
duizenden getuigen over de hele wereld zagen deze airships rondvliegen terwijl de luchtvaart nog niet eens bestond.
ja, lijkt me toch een behoorlijk verschil hequote:Op zondag 10 december 2006 12:07 schreef bonke het volgende:
[..]
maar de ballonvaart was al wel aan de gang
als jij in 1870 had geleefd en nog nooit een ballon had gezien, zou je ook raar gaan doen als er opeens zo`n ding met een bootje eronder voorbij komt drijvenquote:Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef huupia het volgende:
[..]
ja, lijkt me toch een behoorlijk verschil he
een ballon is makkelijk te onderschijden van een soort vliegtuig dat geen ballon nodig heeft.
zuchtquote:Op zondag 10 december 2006 12:14 schreef bonke het volgende:
[..]
als jij in 1870 had geleefd en nog nooit een ballon had gezien, zou je ook raar gaan doen als er opeens zo`n ding met een bootje eronder voorbij komt drijven
en die paar honderd mensen uit je omgeving ook
wel lache, met die rap van def p eronderquote:Op woensdag 13 december 2006 10:35 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ancient Astronauts
http://video.google.com/videoplay?docid=-5335881480378149134&q
quote:Op zondag 10 december 2006 10:42 schreef smalltownboy het volgende:
Wat betreft het gezichten willen zien in alles, heb ik mischien nog een duidelijke foto van de afgelopen vakantie. Iedereen die de foto voor het eerst zag wees meteen op het gezicht links.
[afbeelding]
Ik heb zelfs een keer een UFO achtervolgd (samen met mijn vader). Dit was echt een ongelooflijk mooie, met draaiende lichten aan de onderkant. Nadat we hem hadden bijgehaald bleek het een soort van zeppelin/ballon te zijn die speciaal gemaakt was om zoveel mogelijk op een 'UFO' te lijken. Wel boeiend voor die paar minuten achtervolging :-) Helaas sindsdien nog skeptischer geworden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Voor mij dit: Luchtmacht achtervolgt UFO bij Zaltbommel
zag van de week een olifant , die later bleek van karton gemaakt te zijn. die speciaal gemaakt was om zoveel mogelijk op een olifant te lijken. Helaas sindsdien nog skeptischer geworden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:14 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer een UFO achtervolgd (samen met mijn vader). Dit was echt een ongelooflijk mooie, met draaiende lichten aan de onderkant. Nadat we hem hadden bijgehaald bleek het een soort van zeppelin/ballon te zijn die speciaal gemaakt was om zoveel mogelijk op een 'UFO' te lijken. Wel boeiend voor die paar minuten achtervolging :-) Helaas sindsdien nog skeptischer geworden...
Ik geloof ook niet in olifanten :-)quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef huupia het volgende:
[..]
zag van de week een olifant , die later bleek van karton gemaakt te zijn. die speciaal gemaakt was om zoveel mogelijk op een olifant te lijken. Helaas sindsdien nog skeptischer geworden...![]()
![]()
![]()
nog meer dooddoeners protheus?
Ik wel : er zaten daar vele debunkers inquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Zit nu FastWalkers te kijken. Kern van waarheidm misschien, maar verder een hele slechte poging van The Disclosure Project groep om aandacht te krijgen.
Trouwens, The Disclosure Project is opgeheven. Steve Greer is weer gewoon aan het les geven. Niemand weet waarom.
bron aub?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Zit nu FastWalkers te kijken. Kern van waarheidm misschien, maar verder een hele slechte poging van The Disclosure Project groep om aandacht te krijgen.
Trouwens, The Disclosure Project is opgeheven. Steve Greer is weer gewoon aan het les geven. Niemand weet waarom.
hoe kom je daarbij??quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef totsy het volgende:
[..]
Ik wel : er zaten daar vele debunkers inogezegd van de geheime diensten , .....die moesten de mensen wijsmaken dat het allemaal buitenaards was .....,en dat ze de aliens "life " zouden gezien hebben , bullshit natuurlijk .....
![]()
De buitenaardsen-theorie moest in een slecht daglicht gesteld worden destijds, door de luchtmacht om angst enzomeer te voorkomen bij het publiek .quote:
en vanwaar hebt gij deze nobele kennis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef extraterrestre het volgende:
[..]
De buitenaardsen-theorie moest in een slecht daglicht gesteld worden destijds, door de luchtmacht om angst enzomeer te voorkomen bij het publiek .
Er moesten ook de meest fantastische verhalen verzonnen worden om de verhalen die echt gebeurd waren daarbij in het 'niet' te doen vallen .
Het was ook de bedoeling om iets "buitenaards" als iets slechts en bedreigends voor te stellen , oa door de filmindustrie enz ....om de mensen de shrik op het lijf te jagen .
Daarenboven r zijn er heel veel getuigen die vals zijn in het disclosure project , en die de meest onware verhaleb vertellen ,oa dat zij de greys live zouden gezien hebben in labo's ebn dgl ,dat is de reinste waanzin : het kan gewoonweg niet want de greys zitten in een hogere (4de dimensie )en die kunnen hoogstens enkel uren verstoffelijken .![]()
vanwaar heb jij ze en heeft iemand anders ze ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef huupia het volgende:
[..]
en vanwaar hebt gij deze nobele kennis?
bronnen aub
Welke organisaties? Hoe beoordeel je eigenlijk of het geen organisatie is die door overheden betaald wordt om te debunken (of valse info te geven)?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef huupia het volgende:
[..]
dingen uit de bijbel zijn al zo lang geleden gebeurd dat het moeilijk is om dat nog te bewijzen.
ufo cases van tegenwoordig worden grondig onderzocht door organisaties.
wat niet wil zeggen dat ik niet in bepaalde dingen uit de bijbel geloof
quote:
French space agency to publish UFO archive online
PARIS (Reuters) - The French space agency is to publish its archive of UFO sightings and other phenomena online, but will keep the names of those who reported them off the site to protect them from pestering by space fanatics.
Jacques Arnould, an official at the National Space Studies Center (CNES), said the French database of around 1,600 incidents would go live in late January or mid-February.
He said the CNES had been collecting statements and documents for almost 30 years to archive and study them.
[...]
It consists of around 6,000 reports, many relating to the same incident, filed by the public and airline professionals. Their names would not be published to protect their privacy, Anould said.
Een 'draaiend schotelvormig object' gezien door een groep mensen, waaronder piloten en medewerkers van het luchthaven, dan denk je natuurlijk gelijk aan...quote:
UFO at O’Hare? United workers thought so
By ASSOCIATED PRESS - January 1, 2007
CHICAGO (AP) — Federal officials say it was probably just some weird weather phenomenon, but a group of United Airline employees swear they saw a mysterious, saucer-shaped craft hovering over O’Hare Airport last fall.
The workers, some of them pilots, said the object didn’t have lights and hovered over an airport terminal before shooting up through the clouds, according to a report in Monday’s Chicago Tribune.
The Federal Aviation Administration acknowledged that a United supervisor had called the control tower at O’Hare, asking if anyone had spotted a spinning disc-shaped object. But the controllers didn’t see anything, and a preliminary check of radar found nothing out of the ordinary, FAA spokeswoman Elizabeth Isham Cory said.
quote:
“Our theory on this is that it was a weather phenomenon,” Cory said.
“That night was a perfect atmospheric condition in terms of low (cloud) ceiling and a lot of airport lights. When the lights shine up into the clouds, sometimes you can see funny things.”
The FAA is not investigating, Cory said.
ik volg het ufo gebeuren op de voet. en ik heb nergens gehoord of gelezen dat het disclosure project is opgeheven of geinfiltreerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef extraterrestre het volgende:
[..]
vanwaar heb jij ze en heeft iemand anders ze ?
Door ermee bezig te zijn, erover te lezen, en ik heb ook zelf een ufo gezien jaren geleden .
zeker niet door uitsluitend op enkele stupiede (ufo) sites te lezen .....hoor .![]()
ja, het is gewoon lachwekkend hoe de officiele instanties reageren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 06:30 schreef NorthernStar het volgende:
Nog een recent bericht
[..]
Een 'draaiend schotelvormig object' gezien door een groep mensen, waaronder piloten en medewerkers van het luchthaven, dan denk je natuurlijk gelijk aan...
[..]
organisatie zoals mufon, cnes , nicap .quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:04 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Welke organisaties? Hoe beoordeel je eigenlijk of het geen organisatie is die door overheden betaald wordt om te debunken (of valse info te geven)?
De website van het project?quote:
Hoe volg je het nieuws op de voet? Ik heb mijn informatie o.a. van BJ Booth's forum waar een aantel ex-Disclosure mensen op posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef huupia het volgende:
[..]
ik volg het ufo gebeuren op de voet. en ik heb nergens gehoord of gelezen dat het disclosure project is opgeheven of geinfiltreerd.
heb gister nog ff lopen zoeken of het project is opgeheven, en heb niks kunnen vinden.
dus nogmaals waar heb je die info vandaan![]()
de webside is nog actief en ge-update op 3.1.2007quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
[..]
De website van het project?
je kan nooit alles volgen, maar de major events worden zeker vermeld op websites zoals ufo plaza en ufowijzer in nederland.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:41 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
[..]
Hoe volg je het nieuws op de voet? Ik heb mijn informatie o.a. van BJ Booth's forum waar een aantel ex-Disclosure mensen op posten.
heb gekeken daar , niets gevondenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Lees de forums op ufocasebook. Daar is uitvoerig over het project gediscussieerd. Daar heb ik het dan ook vandaan dat het project feitenlijk stop gezet is. Het enige wat nog "leeft" is het verkopen van Disclosure merchandise.
andersom ook denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef huupia het volgende:
trouwens op dat soort fora moet je oppassen . elke debunker kan daar zijn verhaal kwijt als zogenaamde insider .
eerlijk gezegt geloof ik niet dat het waar is, maar we zullen het moeten afwachten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Hi Huupia!
Ik heb het van dat forum. Waar de post gebleven is weet ik ook niet. Misschien dat ze het opgeschoond hebben. Nee, ik zit het niet te verzinnen...
Overigens, de meeste foro op ufocasebook zijn gemodereerd. Daarom lees je ook niet te veel onzin over het thema. Er zijn daar voor en tegenstanders, gelovigen en ongelovigen, maar altijd is er een echte diskussie.
Waarom zou Greer het stoppen zolang hij er geld mee kan verdienen. Behalve zijn eigen boeken en lezingen gebeurt er weinig. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen nog geloven in non-disclosure. Als je ziet hoeveel media aandacht die UFO bij O'Hare krijgt, daar kan geen coverup tegenop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef huupia het volgende:
[..]
eerlijk gezegt geloof ik niet dat het waar is, maar we zullen het moeten afwachten.
als het idd gestopt is zullen meerdere sites dit gaan vermelden.
hier word ik nou zo moe van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef proteus het volgende:
[..]
Waarom zou Greer het stoppen zolang hij er geld mee kan verdienen. Behalve zijn eigen boeken en lezingen gebeurt er weinig. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen nog geloven in non-disclosure. Als je ziet hoeveel media aandacht die UFO bij O'Hare krijgt, daar kan geen coverup tegenop.
Wat denk jij? Ik denk dat Greer er op verdient ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef huupia het volgende:
[..]
wat denk je dat zo een project kost![]()
Daar gaat het niet om. Er is erg veel media aandacht, dus geen coverup. Dat de media het belachelijk kan maken komt omdat er weer eens geen bewijs is.quote:ook over die media aandacht sla je de plank(alweer) volledig mis. als je de amerikaanse media een beetje hebt gevolgd weet je dat die sighting op o'hare in amerika volledig lachwekkend in de media wordt behandeld.
ik denk niet dat hij er rijk van wordt. hij zal ook moeten leven , en als hij al zijn energie in dit project stopt zal er ook wel iets verdiend worden. maar dat is volgens mij niet zijn drijfveer. disclosure is zijn doel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:34 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk dat Greer er op verdient ja.
[..]
Daar gaat het niet om. Er is erg veel media aandacht, dus geen coverup. Dat de media het belachelijk kan maken komt omdat er weer eens geen bewijs is.
Jij hebt zelf vaak genoeg gezegd dat we Greer niet serieus moeten nemen. Hij beweert tegenwoordig Aliens te ontmoeten etc. Hij vindt het het blijkbaar niet nodig dat te bewijzen, ofwel te 'disclosen'. Die fantast draait het alleen om geld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef huupia het volgende:
[..]
... maar dat is volgens mij niet zijn drijfveer. disclosure is zijn doel.
Net zo'n goed bewijs als al dat disclosure project bewijs. Daar schrijft dus over 5 jaar ook alleen een malloot nog over om een zakcentje te verdienen.quote:als iets geridiculiseerd word, heb je geen cover up nodig.
er zijn tal van getuigen die onafhankelijk van elkaar verklaringen hebben afgelegd over dat zij een disk hebben gezien.
dus er is wel degelijk bewijs.
Wat hebben die 400 getuigen de laatste tijd zoal voor het disclosure project gedaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:51 schreef huupia het volgende:
heb ik nooit beweerd, het gaat mij trouwens niet om greer. maar om de 400 getuigen
Leer fatsoenlijk discussieren of hou je mond. Beetje een man belachelijk maken terwijl hij niet belangrijk is, het gaat om de mensen in het project en niet om Greer. Bewijs genoeg. Hoorzitting had er allang moeten komen maar dat is nooit doorgegaan en dat ligt zeker niet aan Greer want dat was juist zijn doel. Voor als je het niet begrijpt, dat staat dus gelijk aan een rechtszaak in NL.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij hebt zelf vaak genoeg gezegd dat we Greer niet serieus moeten nemen. Hij beweert tegenwoordig Aliens te ontmoeten etc. Hij vindt het het blijkbaar niet nodig dat te bewijzen, ofwel te 'disclosen'. Die fantast draait het alleen om geld.
[..]
Net zo'n goed bewijs als al dat disclosure project bewijs. Daar schrijft dus over 5 jaar ook alleen een malloot nog over om een zakcentje te verdienen.
Wat heeft de Amerikaanse media voor deze mensen gedaan die aandrongen al jaren op een hoorzitting? Waarom is die er nooit gekomen als ze niks te verbergen hebben? Dat soort vragen moet je stellen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat hebben die 400 getuigen de laatste tijd zoal voor het disclosure project gedaan?
Leer eens lezen sukkel... Greer maakt zichzelf belachelijk, en jullie (jij en huupia) proberen daar onderuit te komen door er telkens op te wijzen dat het om de getuigen gaat. Daar ben ik het dus mee eens. Ik stel dus dat het Greer om het geld gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Leer fatsoenlijk discussieren of hou je mond. Beetje een man belachelijk maken terwijl hij niet belangrijk is, het gaat om de mensen in het project en niet om Greer. Bewijs genoeg. Hoorzitting had er allang moeten komen maar dat is nooit doorgegaan en dat ligt zeker niet aan Greer want dat was juist zijn doel. Voor als je het niet begrijpt, dat staat dus gelijk aan een rechtszaak in NL.
Leer eens antwoorden, sukkeltje. Jij maakt jezelf belachelijk door misleiding. Greer is niet belangrijkt en wat je zeg over hem klopt niet eens maar daar ga ik dus verder niet eens op in want dat is niet interessant. En dan je laatste zin, wat moet jij een onintelligent wezen zijn! Die hoorzitting komt er juist niet vanwege het feit dat ze bij elkaar zoveel bewijs hebben!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:13 schreef proteus het volgende:
[..]
Leer eens lezen sukkel... Greer maakt zichzelf belachelijk, en jullie (jij en huupia) proberen daar onderuit te komen door er telkens op te wijzen dat het om de getuigen gaat. Daar ben ik het dus mee eens. Ik stel dus dat het Greer om het geld gaat.
En dat die getuigen zo graag een 'rechtzaak' willen, vette pech. Moeten ze maar met bewijs komen.
Leer ook eens schrijven. En misschien dat de kleuterschool afmaken ook wel verstandig is. Zelfs huupia kan nog logischer nadenken dan jij. Geen hoorzitting omdat ze teveel bewijs hebben... Laten ze het dan in een ander land gaan proberen. Frankrijk of Belgie of zo. Sukkel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:20 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Leer eens antwoorden, sukkeltje. Jij maakt jezelf belachelijk door misleiding. Greer is niet belangrijkt en wat je zeg over hem klopt niet eens maar daar ga ik dus verder niet eens op in want dat is niet interessant. En dan je laatste zin, wat moet jij een onintelligent wezen zijn! Die hoorzitting komt er juist niet vanwege het feit dat ze bij elkaar zoveel bewijs hebben!!
Zozo, beetje emotioneel geworden? Hoe komt dat zo? Omdat de hoeveelheid aangedragen bewijs je iets te veel wordt? Waarschijnlijk wel, ga nu eerst maar eens al die video's bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Of je kijkt het niet en blijft zoals je bent.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef proteus het volgende:
[..]
Leer ook eens schrijven. En misschien dat de kleuterschool afmaken ook wel verstandig is. Zelfs huupia kan nog logischer nadenken dan jij. Geen hoorzitting omdat ze teveel bewijs hebben... Laten ze het dan in een ander land gaan proberen. Frankrijk of Belgie of zo. Sukkel.
He sukkel. Leer eens nadenken of ga een peuterforum lastig vallen. Ik weet dat je Amerika niet vertrouwt, daar hebben jullie allemaal last van. Frankrijk heeft Cometa, Belgie heeft zijn driehoek, Iran heeft zijn beroemde ufo's. 3 Landen die toch niet echt de beste vriendjes van Bush zijn. Wat voor reden hebben alle andere landen om coverup te spelen. Geen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Zozo, beetje emotioneel geworden? Hoe komt dat zo? Omdat de hoeveelheid aangedragen bewijs je iets te veel wordt? Waarschijnlijk wel, ga nu eerst maar eens al die video's bekijken, er zal een wereld voor je open gaan. Of je kijkt het niet en blijft zoals je bent.
Het gaat hier om regeringen. Een president alleen kan zoiets nooit tegenhouden. Jimmy Carter eiste zelfs een onderzoek, maar ja dat was Amerika, dus dat geloven we niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:44 schreef dmace het volgende:
Nou, niet om iets goed te praten, maar een goede reden zou zijn dat we eindelijk eens van dat nationalistische gedoe af zijn. Doorslaggevend bewijs van buitenaards intelligent leven maakt de noodzaak voor het denken in 'landen' overbodig en versneld globalisering. Een heleboel machthebbers verliezen hun aanzien, status en 'makkelijk' baantje.
Daarnaast is er ook nog eens zoiets als je volk moeten gaan vertellen dat je ze niet langer kunt beschermen, omdat iemand kennelijk iets heeft dat jouw macht geheel kan platleggen.
Ook niet echt bevorderlijk voor de gemoedsrust en de belastinginkomsten
Ik geloof eerlijk niet dat het Greer om het geld ging. Ik denk dat hij veel weet en dat hij het zat is/was dat dat allemaal in de doofpot moest blijven. In de doofpot omdat het de amerikaanse (en vele andere) regeringen het nu eenmaal helemaal niet uitkomt om ook nog eens een buitenaardse vijand te hebben. Vijand omdat wij, de mensheid, alles wat we niet kennen als vijand bestempelen. Vanuit een religieus standpunt wil je niet dat er aliens zijn, vanuit een politiek standpunt wil je dat niet, vanuit defendie standpunt wil je het niet, je wilt het volk niet ongerust maken, kortom, er zijn genoeg redenen waarom Disclosure en vele andere initiatieven het niet halen of haalden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef proteus het volgende:
Waarom zou Greer het stoppen zolang hij er geld mee kan verdienen. Behalve zijn eigen boeken en lezingen gebeurt er weinig. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen nog geloven in non-disclosure. Als je ziet hoeveel media aandacht die UFO bij O'Hare krijgt, daar kan geen coverup tegenop.
DEVELOPING COSMIC AWARENESS AS THE FOUNDATION OF INTERPLANETARY PEACE:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:49 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk niet dat het Greer om het geld ging. Ik denk dat hij veel weet en dat hij het zat is/was dat dat allemaal in de doofpot moest blijven.
Heb ik het over iets anders dan? En Carter? Da's de tijd van project bluebook, toen straaljagerpiloten nog helmen droegen om zuurstof te krijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef proteus het volgende:
[..]
Het gaat hier om regeringen. Een president alleen kan zoiets nooit tegenhouden. Jimmy Carter eiste zelfs een onderzoek, maar ja dat was Amerika, dus dat geloven we niet.
nou moet je eens ophouden met die onzin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef proteus het volgende:
[..]
DEVELOPING COSMIC AWARENESS AS THE FOUNDATION OF INTERPLANETARY PEACE:
An Intensive Course Taught by Steven M. Greer MD
Registration Fees :
$600 if this is your first week-long CSETI training, $550 if you have already attended one. This fee includes tuition and training materials. Note: First-timers with the training kit or Dr. Greer's ET Contact book get $25 to $50 discount. Read about the Working Group Training Kit (or order separately) here.
ja jimmy carter beloofde zijn kiezers disclosure. maar hij werd teruggevloten omdat zelfs de president niet de benodigde security clearance heeft om de waarheid boven tafel te krijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef proteus het volgende:
[..]
Het gaat hier om regeringen. Een president alleen kan zoiets nooit tegenhouden. Jimmy Carter eiste zelfs een onderzoek, maar ja dat was Amerika, dus dat geloven we niet.
Als je nou eens het hele topic doorleest (en deel 1), zul je zien dat we dit allemaal al gehad hebben...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef DizzyDizzer het volgende:
De topictitel doet vermoeden dat er om bewijs wordt gevraagd, deze plaats ik en vervolgens wordt er niks mee gedaan. Feiten worden genegeerd. Bekijk de video's!
Heb jij eigenlijk wetenschappelijk onderwijs gedaan huupia? Vakken als discrete wiskunde waar je dagen lang bezig bent alleen maar om het bewijs te vinden voor een stelling.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:59 schreef huupia het volgende:
[..]
verder ben ik eigenlijk klaar met figuren zoals jij, die niet kunnen inzien dat er ook mensen zijn die dit doen omdat ze vinden dat de waarheid boven water moet komen.
Wat raar, ik zou bijna geloven dat je iets heel anders hebt gezien dan ik. Vertel mij eens, waar heb jij tegenstrijdige verklaringen gezien? Die ben ik nl. nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:43 schreef dmace het volgende:
Heb er 2 gezien, Dizzy, en feiten, behalve tegenstrijdige verklaringen die elkaar tegenspreken heb ik niet gezien. (allemaal al gezien hebben is een beetje overkill, en daar zou ik meer tijd voor moeten hebben)
Over wat voor getuigenverklaring heb jij het? Gaat het om het soort personen zoals je ook in "Out of the blue" krijgt te zien, moet je mij niet vertellen dat jij daar geen waarde aan hecht. Hierin zie je oa 2 astronauten, Dr. Edgar Mitchell (Apollo 14) en Gordon Cooper (Mercury 7).quote:Een getuigeverklaring is geen feit. Iedere politieagent kan je vertellen dat je daar maar weinig aan hebt, hoe integer de bedoelingen van de getuigen ook zijn.
Moet je weer iets heel anders bekeken hebben dan ik. Inprincipe gaat het bij "out of the blue" niet om dit soort beelden, al zijn er wel een paar van de meeste bijzondere videobeelden in verwerkt, die niet laten zien waar jij het over hebt, maar nog best duidelijk zijn. Er komt zelfs een beeldexpert uit Hollywood mbt een van die beelden aan het woord die nepperij uitsluit. Zelf vind ik dat ook vrij makkelijk te zien vaak bij amateurbeelden. Wanneer het beeld heen en weer beweegt en er ook nog eens in en uit wordt gezoomd, kan je zelfs als leek snappen dat zoiets alleen is te hoaxen als het object wat is gefilmd wel aanwezig was in de lucht, maar een op afstand bestuurbaar iets is geweest. Anders moeten zulke mensen bij Hollywood gaan solliciteren. Maar eigenlijk zijn dit soort beelden mbt de eerste documentaire het minst belangrijk.quote:tig keer ingezoomde of beeldje voor beeldje-filmpjes waarop een milliseconden een glinstering te zien is, is ook geen feit.
Grappig. Het is duidelijk dat jij je totaal niet hebt verdiept in het onderwerp, anders zou je weten dat NASA mbt UFO's betekend: Never A Straight Answer en dat CNN alleen dat als nieuws brengt waar de bevolking van op de hoogte mag worden gesteld en niet meer dan dat. Al heeft die Larry King van CNN wel regelmatig het onderwerp UFO serieus behandeld. Maar een Disclosure Project met zoveel honderd man met bepaalde topfuncties en exfucnties waar een Nationale Persconferentie voor wordt georganiseerd die worden door CNN doodgezwegen. (Doofpot). Je ziet het regelmatig gebeuren in medialand. Dat ze een hoax wel aandacht geven incl. debunker aan het woord, maar niet te verklaren zaken zie je er niet. Zo wordt het volk behalve onwetend gehouden ook nog eens in de richting gestuurd om het onderwerp belachelijk te maken. En zo wordt de reguliere media als indoctrinatiemachine gebruikt door overheden. Geen enkele reguliere media is echt onafhankelijk. Dat weet je toch wel? Zo af en toe kunnen ze er niet omheen omdat er gewoon te veel getuigen aanwezig waren. Zoals op 13 mei 1997 bij het geval wat de "Phoenix Lights" wordt genoemd. Duizenden mensen zagen deze V formatie die ongelooflijk groot moet zijn geweest. Is ook gefilmd. Een van de weinigen dingen die dan wel serieus zijn behandeld op CNN. Omdat ze wel moesten. Wat er dan vervolgens gebeurd is dat de overheid komt met een verklaring die nog ongeloofwaardiger is als de verhalen (in dit geval duizenden) van de getuigen. Dit geval wordt ook uitgebreid behandeld in Out of the blue, ik zou maar eens gaan kijken als ik jou was.quote:Het is allemaal heel interessant, maar feiten? Een actieve hoofd-woordvoerder van de NASA die live statement doet op CNN komt pas in de buurt.
Nu weet ik dat dus niet, sterker nog, nu heb ik zelfs het idee dat je maar wat roept en eigenlijk helemaal niets hebt gezien. Anders zou ik graag willen dat je aangeeft welke van ze jij hebt gezien? Begin maar eens met Out of the blue af te kijken. Zo niet dan zal ik er binnenkort een samenvatting van schrijven wat er zoal in voorkomt. Want eigenlijk is alleen deze documentaire al bewijs genoeg, terwijl het slechts 0,01 % is van het totaalplaatje. Gelukkig heb ik de complete DVD versie hiervan gedownload (met heel veel moeite, paar weken lang ong. 10 kb/s). Als iemand er interesse in heeft dan hoor ik het wel. Altijd leuk om te verspreiden. Kom ik mensen tegen irl waarmee ik toevallig op het onderwerp UFO kom en ze willen bewijs, dan zal ik ze deze documentaire meegeven. Dan merk ik vanzelf wel of ze het wel of niet bekeken hebben.quote:Deze video's in ieder geval niet. Maar nu weet je wel dat we er wel degelijk naar kijken.
wat heeft wiskunde te maken met ufo sightings ?quote:Op zondag 7 januari 2007 10:55 schreef proteus het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wetenschappelijk onderwijs gedaan huupia? Vakken als discrete wiskunde waar je dagen lang bezig bent alleen maar om het bewijs te vinden voor een stelling.
Mocht je dan een theorie hebben, dan deel je die met andere wetenschappers (peer review). Dat weet meneer Greer ook wel, als MD zijnde, en daar zou hij ook best de kost mee kunnen verdienen. Dit onderwerp wordt niet als wetenschap beschouwd, en dus houdt hij dure cursussen en lezingen. Een beetje zoals Jomanda, die ook niets kan bewijzen.
da's om de patronen in de graancirkels te ontcijferenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:08 schreef huupia het volgende:
[..]
wat heeft wiskunde te maken met ufo sightings ?
Zozo jij bent dus een echte complotdenker of niet? Jij verdenkt niet alleen Greer maar al die honderden mensen (die elkaar verder grotendeels niet zullen kennen) ervan dat ze in een complot zitten en samenwerken om de mensheid in de maling te nemen, zelfs wanneer ze verklaren hun verklaringen graag onder ede af te willen leggen?quote:Op zondag 7 januari 2007 10:55 schreef proteus het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wetenschappelijk onderwijs gedaan huupia? Vakken als discrete wiskunde waar je dagen lang bezig bent alleen maar om het bewijs te vinden voor een stelling.
Mocht je dan een theorie hebben, dan deel je die met andere wetenschappers (peer review). Dat weet meneer Greer ook wel, als MD zijnde, en daar zou hij ook best de kost mee kunnen verdienen. Dit onderwerp wordt niet als wetenschap beschouwd, en dus houdt hij dure cursussen en lezingen. Een beetje zoals Jomanda, die ook niets kan bewijzen.
je hebt helemaal gelijk dizzydizzer, maar er zijn hier op het topic bepaalde lieden die je toch niet kan overtuigen.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Wat raar, ik zou bijna geloven dat je iets heel anders hebt gezien dan ik. Vertel mij eens, waar heb jij tegenstrijdige verklaringen gezien? Die ben ik nl. nog niet tegengekomen.
[..]
Over wat voor getuigenverklaring heb jij het? Gaat het om het soort personen zoals je ook in "Out of the blue" krijgt te zien, moet je mij niet vertellen dat jij daar geen waarde aan hecht. Hierin zie je oa 2 astronauten, Dr. Edgar Mitchell (Apollo 14) en Gordon Cooper (Mercury 7).
[..]
Moet je weer iets heel anders bekeken hebben dan ik. Inprincipe gaat het bij "out of the blue" niet om dit soort beelden, al zijn er wel een paar van de meeste bijzondere videobeelden in verwerkt, die niet laten zien waar jij het over hebt, maar nog best duidelijk zijn. Er komt zelfs een beeldexpert uit Hollywood mbt een van die beelden aan het woord die nepperij uitsluit. Zelf vind ik dat ook vrij makkelijk te zien vaak bij amateurbeelden. Wanneer het beeld heen en weer beweegt en er ook nog eens in en uit wordt gezoomd, kan je zelfs als leek snappen dat zoiets alleen is te hoaxen als het object wat is gefilmd wel aanwezig was in de lucht, maar een op afstand bestuurbaar iets is geweest. Anders moeten zulke mensen bij Hollywood gaan solliciteren. Maar eigenlijk zijn dit soort beelden mbt de eerste documentaire het minst belangrijk.
[..]
Grappig. Het is duidelijk dat jij je totaal niet hebt verdiept in het onderwerp, anders zou je weten dat NASA mbt UFO's betekend: Never A Straight Answer en dat CNN alleen dat als nieuws brengt waar de bevolking van op de hoogte mag worden gesteld en niet meer dan dat. Al heeft die Larry King van CNN wel regelmatig het onderwerp UFO serieus behandeld. Maar een Disclosure Project met zoveel honderd man met bepaalde topfuncties en exfucnties waar een Nationale Persconferentie voor wordt georganiseerd die worden door CNN doodgezwegen. (Doofpot). Je ziet het regelmatig gebeuren in medialand. Dat ze een hoax wel aandacht geven incl. debunker aan het woord, maar niet te verklaren zaken zie je er niet. Zo wordt het volk behalve onwetend gehouden ook nog eens in de richting gestuurd om het onderwerp belachelijk te maken. En zo wordt de reguliere media als indoctrinatiemachine gebruikt door overheden. Geen enkele reguliere media is echt onafhankelijk. Dat weet je toch wel? Zo af en toe kunnen ze er niet omheen omdat er gewoon te veel getuigen aanwezig waren. Zoals op 13 mei 1997 bij het geval wat de "Phoenix Lights" wordt genoemd. Duizenden mensen zagen deze V formatie die ongelooflijk groot moet zijn geweest. Is ook gefilmd. Een van de weinigen dingen die dan wel serieus zijn behandeld op CNN. Omdat ze wel moesten. Wat er dan vervolgens gebeurd is dat de overheid komt met een verklaring die nog ongeloofwaardiger is als de verhalen (in dit geval duizenden) van de getuigen. Dit geval wordt ook uitgebreid behandeld in Out of the blue, ik zou maar eens gaan kijken als ik jou was.
[..]
Nu weet ik dat dus niet, sterker nog, nu heb ik zelfs het idee dat je maar wat roept en eigenlijk helemaal niets hebt gezien. Anders zou ik graag willen dat je aangeeft welke van ze jij hebt gezien? Begin maar eens met Out of the blue af te kijken. Zo niet dan zal ik er binnenkort een samenvatting van schrijven wat er zoal in voorkomt. Want eigenlijk is alleen deze documentaire al bewijs genoeg, terwijl het slechts 0,01 % is van het totaalplaatje. Gelukkig heb ik de complete DVD versie hiervan gedownload (met heel veel moeite, paar weken lang ong. 10 kb/s). Als iemand er interesse in heeft dan hoor ik het wel. Altijd leuk om te verspreiden. Kom ik mensen tegen irl waarmee ik toevallig op het onderwerp UFO kom en ze willen bewijs, dan zal ik ze deze documentaire meegeven. Dan merk ik vanzelf wel of ze het wel of niet bekeken hebben.
Ik vraag me af of jij en dizzy wel iets van wetenschap weten. Wat als bewijs beschouwd wordt etc. Het heeft ook weinig zin om wetenschap met een theoloog te bespreken. Iemand die zijn leven besteed aan geloof is geen serieuze gesprekspartner.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:08 schreef huupia het volgende:
[..]
wat heeft wiskunde te maken met ufo sightings ?
Nee, jullie zijn juist de complotdenkers. Ik geloof de meeste getuigen. Ik denk dat ze echt iets gezien hebben, en dat de radarbeelden etc ook kloppen. Dan heb je dus inderdaad UFO's. Maar geen bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:13 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Zozo jij bent dus een echte complotdenker of niet? Jij verdenkt niet alleen Greer maar al die honderden mensen (die elkaar verder grotendeels niet zullen kennen) ervan dat ze in een complot zitten en samenwerken om de mensheid in de maling te nemen, zelfs wanneer ze verklaren hun verklaringen graag onder ede af te willen leggen?![]()
Je moet het dan met name hebben over mensen als "proteus", hij negeert waar hij niet op kan reageren (ruim meer dan de helft) en draait om de zaken heen, ook komt hij met dooddoeners waardoor hij alleen maar aangeeft dat hij de discussie zelf niet aankan en ook helemaal niet wil. Maar er zullen hier wel meer van dit soort figuren rondlopen, dat geloof ik zo. En inderdaad erg jammer dat ontkenners geen tijd steken in het bewijs waar ze elke keer om vragen. Ze verwachten geloof ik dat je dat in een post op een forum wel allemaal ff kan uitleggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:16 schreef huupia het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk dizzydizzer, maar er zijn hier op het topic bepaalde lieden die je toch niet kan overtuigen.
ikzelf ben allang overtuigd door het vele materiaal wat er voor handen is.
jammer is dat een hoop mensen genn zin/tijd hebben om dit allemaal door te nemen, en zich te goed doen aan goedkope debunk trucs zoals karaktermoord op bv greer.
hij zou centjes verdienen met lezingen en video's en boeken ( whooooooo , stop de persen, dit is wel heeel verdacht![]()
en de 400+ getuigen zullen we maar snel vergeten dan![]()
![]()
men vergeet dat onze skeppie vriendjes van skepsis, zoals nanninga en ex-skeppie hulspas ook geregeld boeken verkopen. ( moeten we nu ook hetzelfde argument gebruiken , dat het onzin is omdat hij geld verdiend?)
wij zitten redelijk op 1 lijn dizzydizzer![]()
ik weet genoeg van wetenschap en van een hoop andere zaken zonder mij op een bepaald punt een specialist te noemen.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:16 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij en dizzy wel iets van wetenschap weten. Wat als bewijs beschouwd wordt etc. Het heeft ook weinig zin om wetenschap met een theoloog te bespreken. Iemand die zijn leven besteed aan geloof is geen serieuze gesprekspartner.
Hey daar zat ik gister toevallig ook nog aan te denken (ook omdat ik out of the blue gisteravond voor de 3e keer heb bekeken, komt het ook heel even aan bod). Een goed begin voor bepaalde ontkenners.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:19 schreef huupia het volgende:
@ proteus
jij wilt graag een wetenschappelijke analyse?
dat kan , dan moet je het cometa rapport lezen
dit is door top wetenschappers gemaakt in frankrijk ( maar daar zal je wel geen zin in hebben)
NASA geeft gewoon live feed van de shuttle. Behoorlijk 'Straight' lijkt mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Grappig. Het is duidelijk dat jij je totaal niet hebt verdiept in het onderwerp, anders zou je weten dat NASA mbt UFO's betekend: Never A Straight Answer en dat CNN alleen dat als nieuws brengt waar de bevolking van op de hoogte mag worden gesteld en niet meer dan dat. Al heeft die Larry King van CNN [..]
Misschien kun je aangeven wat ik negeer. Als je de threads doorleest zul je zien dat ik op alles geantwoord heb. Het probleem met jou en huupia is dat jullie de videos en getuigen als bewijs zien. Ik niet. En lees het OP van TS nog eens. Dit topic was bedoeld voor serieuze discussie, niet voor believers.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Je moet het dan met name hebben over mensen als "proteus", hij negeert waar hij niet op kan reageren (ruim meer dan de helft) en draait om de zaken heen, ook komt hij met dooddoeners waardoor hij alleen maar aangeeft dat hij de discussie zelf niet aankan en ook helemaal niet wil. Maar er zullen hier wel meer van dit soort figuren rondlopen, dat geloof ik zo. En inderdaad erg jammer dat ontkenners geen tijd steken in het bewijs waar ze elke keer om vragen. Ze verwachten geloof ik dat je dat in een post op een forum wel allemaal ff kan uitleggen.
Foutje bedankt, dat hebben zij niet. Dit soort beelen worden altijd gefilterd mocht er iets geks op zijn te zien. Het zou je een hoop domme opmerkingen schelen als je wat documentaires bekijkt zodat je wat beter kan meepraten. Begin met out of the blue. Verder ga je ook niet in op alle andere videolinks die ik geef. Die documentaires noem ik bewijs. Je vraag of ik aan wil geven wat je negeert... dat dus. Maar geen zorgen ik ga met plezier veel tijd steken om zelf een verslag te maken van eerstgenoemde documentaire want anders blijft men de feiten negeren. Zal wel even duren voordat ik daar mee klaar ben maar dat geeft niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:28 schreef proteus het volgende:
[..]
NASA geeft gewoon live feed van de shuttle. Behoorlijk 'Straight' lijkt mij.
Die docu kijken gaat sneller (en is beter) dan wachten tot mijn verslag klaar is!quote:
Foutje bedankt, dat hebben zij wel. Jullie geloven toch in die gigantische UFO's die achter de thether van STS-75 doorgaan? Da's toch echt het resultaat van 5 jaar lang live feed doorspitten.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:42 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Foutje bedankt, dat hebben zij niet. Dit soort beelen worden altijd gefilterd mocht er iets geks op zijn te zien. Het zou je een hoop domme opmerkingen schelen als je wat documentaires bekijkt zodat je wat beter kan meepraten. Begin met out of the blue. Verder ga je ook niet in op alle andere videolinks die ik geef. Die documentaires noem ik bewijs. Je vraag of ik aan wil geven wat je negeert... dat dus. Maar geen zorgen ik ga met plezier veel tijd steken om zelf een verslag te maken van eerstgenoemde documentaire want anders blijft men de feiten negeren. Zal wel even duren voordat ik daar mee klaar ben maar dat geeft niet.
je hebt anders nog geen antwoord gegeven op het cometa rapport, en als je geen zin hebt om dat allemaal door te lezen.dan ben jij geen serieuze discussie waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:32 schreef proteus het volgende:
[..]
Misschien kun je aangeven wat ik negeer. Als je de threads doorleest zul je zien dat ik op alles geantwoord heb. Het probleem met jou en huupia is dat jullie de videos en getuigen als bewijs zien. Ik niet. En lees het OP van TS nog eens. Dit topic was bedoeld voor serieuze discussie, niet voor believers.
Doe geen moeite. Ik heb al die docu's wel degelijk bekeken. En cometa gelezen. Zoals ik een paar posts geleden al schreef, ik geloof de meeste getuigen wel, en soms zijn er ook radarbeelden die iets raars zien. Dan heb je dus inderdaad Unidentified Flying Objects. Maar geen bewijs voor Aliens.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Die docu kijken gaat sneller (en is beter) dan wachten tot mijn verslag klaar is!Maar 't is dat ik weet dat ontkenners er toch niet naar gaan kijken. Kom morgen maar terug.
het heeft eigenlijk toch geen zin om een discussie met believers aan te gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 11:57 schreef huupia het volgende:
[..]
je hebt anders nog geen antwoord gegeven op het cometa rapport, en als je geen zin hebt om dat allemaal door te lezen.dan ben jij geen serieuze discussie waard.
![]()
dit is het verhaal achter sts 48quote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef proteus het volgende:
[..]
Foutje bedankt, dat hebben zij wel. Jullie geloven toch in die gigantische UFO's die achter de thether van STS-75 doorgaan? Da's toch echt het resultaat van 5 jaar lang live feed doorspitten.
neehoor, ik baseer me op onderzoek zoals dat rapport wat jullie verdommen te lezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef bonke het volgende:
[..]
het heeft eigenlijk toch geen zin om een discussie met believers aan te gaan
die gasten geloven alles
Wat moet mijn antwoord zijn? Meer van hetzelfde. Geen bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:57 schreef huupia het volgende:
[..]
je hebt anders nog geen antwoord gegeven op het cometa rapport, en als je geen zin hebt om dat allemaal door te lezen.dan ben jij geen serieuze discussie waard.
![]()
heb je het gelezen dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat moet mijn antwoord zijn? Meer van hetzelfde. Geen bewijs.
En hoe zit het dan met Martin Stubb's "The secret NASA transmissions, the smoking gun" en zijn beeldmateriaal? Kijk en leer nog wat bij.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef proteus het volgende:
[..]
Foutje bedankt, dat hebben zij wel. Jullie geloven toch in die gigantische UFO's die achter de thether van STS-75 doorgaan? Da's toch echt het resultaat van 5 jaar lang live feed doorspitten.
Gedeeltelijk ja. Ben het nu nog even aan het bekijken. Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.quote:
Jij spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat NASA beeldmateriaal filtert, nu kom je zelf met hun materiaal aanzetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met Martin Stubb's "The secret NASA transmissions, the smoking gun" en zijn beeldmateriaal? Kijk en leer nog wat bij.
Goh, denk je dat ik niet eerder van Cometa had gehoord?quote:
Altijd gedeeltelijk, krijg ik ook altijd te horen met mensen die zogenaamd de documentaires die ik geef bekeken hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:06 schreef proteus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk ja. Ben het nu nog even aan het bekijken. Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.
En nu in het Nederlands ....quote:Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.
misschien omdat ze er geeb verklaring voor hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
NASA betekend dus niet Never A Straight Answer, waarom komen ze dan niet met verklaringen voor de UFO's die zijn gefilmd
Misschien dat je de eerste reactie van dizzy op mij kan bekijken. Daar ben ik dus niet van gediend.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.
En wat Wombcat zegt; je laat ieder in zijn waarde en anders post je maar gewoon niet!
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.
En wat Wombcat zegt; je laat ieder in zijn waarde en anders post je maar gewoon niet!
dat is ook wel waar, hetgeen ze aandragen hier is niet waar in de tt van het oorspronkelijke topic gevraagd werdquote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.
nou weet jequote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef huupia het volgende:
[..]
neehoor, ik baseer me op onderzoek zoals dat rapport wat jullie verdommen te lezen.
wij dragen hier allemaal "aanwijzingen cq feiten" aan voor het bestaan van intelligent bestuurde ufo'squote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
nou weet je
die site`s die jullie geven vind ik eigenlijk allemaal een beetje dubieus en gericht op believers
ik zou dezelfde verhaaltjes wel eens willen zien op echt grote nieuwssite`s zoals cnn of andere grote mediaparken
Waar begin ik wild om me heen te slaan? Jij hebt in je leven nog geen feit aangeleverd. Ga iemand anders lastig vallen aub.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:44 schreef huupia het volgende:
[..]
wij dragen hier allemaal "aanwijzingen cq feiten" aan voor het bestaan van intelligent bestuurde ufo's
dus dat is precies waar dit topic voor bedoeld is.
jammer dat jij daar geen repliek op hebt en wild om je heen begint te slaan.
hmm, teken van zwakte als je het mij vraagt ( ignorance is a bliss)
neem een voorbeeld aan wombcat![]()
Daar is niets officieels aan. Weer iets wat je niet kan bewijzen.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:
[..]
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.
gut o gut, dus dizzy en ik moeten vertrekken zoals de skeppies gezellig elkaar op de schouders gaan kloppen op jullie theekransjequote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Maar we hebben aangegeven dat we het niet over getuigen willen hebben. Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:49 schreef huupia het volgende:
[..]
gut o gut, dus dizzy en ik moeten vertrekken zoals de skeppies gezellig elkaar op de schouders gaan kloppen op jullie theekransje
een discussie heeft vaak 2 partijen![]()
COMETA is een genootschap onderworpen aan de wet van 1 juli 1901, en voorgezeten door generaal Denis Letty. Vrijwel het voltallig ledenkorps draagt, of heeft dat gedaan, grote verantwoordelijkheden in de landsverdediging, de industrie, het onderzoek of het onderwijs. In samenwerking met de Vereniging der Auditeurs van het Institut des Hautes Etudes de Défense Nationale (IHEDN, of het Instituut der Hogere Studies voor Landsverdediging) heeft COMETA, na 3 jaar arbeid, zijn rapport gepubliceerd, en er kopieėn van ter hand gesteld aan de President van de Republiek, evenals aan de Eerste Minister.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:48 schreef proteus het volgende:
[..]
Daar is niets officieels aan. Weer iets wat je niet kan bewijzen.
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
nou weet je
die site`s die jullie geven vind ik eigenlijk allemaal een beetje dubieus en gericht op believers
ik zou dezelfde verhaaltjes wel eens willen zien op echt grote nieuwssite`s zoals cnn of andere grote mediaparken
By letter dated 23 February General Bastien, of the Special Staff of the President of thequote:
officieel?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:
[..]
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.
Hou nou eens op jij. We hebben al die achterlijke docu's gezien, en die sites gelezen. ONZE REACTIE: GEEN BEWIJS. Ga in een ander topic mensen lastig vallen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.
laat maar is al beantwoord, is geen officieel onderzoek dusquote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
officieel?
wat bedoel je met officieel in dit verband?
lees de op van het eerste topic eens (en dat hele topic is ook wel een aanrader) om te zien wat de vraag was, wat nu gepost wordt is daar geen antwoord op, ongeacht wat je er zelf van vindt,quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.
in plaats van op de inhoud van dit rapport dat door deze groep vooraanstaande wetenschappers is gemaakt af te gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
laat maar is al beantwoord, is geen officieel onderzoek dus
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef proteus het volgende:
[..]
Hou nou eens op jij. We hebben al die achterlijke docu's gezien, en die sites gelezen. ONZE REACTIE: GEEN BEWIJS. Ga in een ander topic mensen lastig vallen.
hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?Als ik nog 's een topic open hier zal ik er ook bij vermelden dat jij er niet in mag reageren, ok? Wie denk je dat je bent om mij zoiets te vertellen...
Wie denk jij wel dat jij bent om te beweren dat wij die docu's en sites niet gezien hebben? De TS geeft aan dat hij jouw gezeur er niet bij wil hebben. Wegwezen dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?Als ik nog 's een topic open hier zal ik er ook bij vermelden dat jij er niet in mag reageren, ok? Wie denk je dat je bent om mij zoiets te vertellen...
Precies, en blijf jij nou alsjeblief ook weg. Dit is de zoveelste keer dat je zegt weg te gaan om dan gewoon weer terug te komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef huupia het volgende:
[..]
hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
het totale plaatje, dus ook getuigenverklaringen, video's , documenten enz(kortom alles)
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal![]()
Volgens mij ben jij de enige die mij hier weg wilt hebben omdat je niet uit je woorden kan komen. Er is al een keer een opruim slotje gekomen vanwege je beledigende gedoe, pas dus een beetje op dat je het geen tweede keer doet. Wat vind je van Stubbs docu met NASA beelden dan? En de vervolglinks waar er wetenschappelijk nog dieper op wordt ingegaan? Durf je nog steeds te beweren dat er in de ruimte geen UFO's zijn gesignaleerd? Dat zij met grote snelheden accelereren en andere vreemde bewegingen duidt op intelligente besturing. Men vraagt bewijs, men krijgt bewijs. Maar wordt vervolgens boos.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef proteus het volgende:
[..]
Wie denk jij wel dat jij bent om te beweren dat wij die docu's en sites niet gezien hebben? De TS geeft aan dat hij jouw gezeur er niet bij wil hebben. Wegwezen dus.
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal?
het bewijst dat ze intelligent bestuurd worden.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.
doen !quote:hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
het totale plaatje, dus ook getuigenverklaringen, video's , documenten enz(kortom alles)
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal
Waar kan ik niet uit mijn woorden komen? Stubbs docu is dus van die live feed die volgens jou niet bestaat. En daar valt niets op te zien nee. Lees nou eerst de hele topic (en deel 1) door, dan zie je dat we dat allemaal al gehad hebben. En als jij dat bewijs vindt, prima, maar ga dat ergens anders verkondigen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:36 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die mij hier weg wilt hebben omdat je niet uit je woorden kan komen. Er is al een keer een opruim slotje gekomen vanwege je beledigende gedoe, pas dus een beetje op dat je het geen tweede keer doet. Wat vind je van Stubbs docu met NASA beelden dan? En de vervolglinks waar er wetenschappelijk nog dieper op wordt ingegaan? Durf je nog steeds te beweren dat er in de ruimte geen UFO's zijn gesignaleerd? Dat zij met grote snelheden accelereren en andere vreemde bewegingen duidt op intelligente besturing. Men vraagt bewijs, men krijgt bewijs. Maar wordt vervolgens boos.
ik zal pas weggaam als ik dat beslis, en niet jijquote:Op zondag 7 januari 2007 14:34 schreef proteus het volgende:
[..]
Precies, en blijf jij nou alsjeblief ook weg. Dit is de zoveelste keer dat je zegt weg te gaan om dan gewoon weer terug te komen.
Ligt eraan, er zijn genoeg gevallen bekend waarin dit de enige mogelijke verklaring is omdat alle andere zijn uit te sluiten. Wil je weten waar ik het over heb dan zul je toch de video's moeten bekijken. Ben op het moment ook bezig met zelf een verslagje te maken van een van die documentaires, maar dat duurt nog wel ff en ik zou er niet te veel van verwachten. Zelf de docu even bekijken is altijd beter.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.
Nee, dat heet 1+1=3, want wat is in godsnaam een alien, daar is ook geen bewijs voor. En ben je nu alweer terug?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:38 schreef huupia het volgende:
[..]
het bewijst dat ze intelligent bestuurd worden.
en als de amerikanen of de russen ze niet maken, zijn ze hoogst waarschijnlijk alien.
dat heet 1+1= 2
Lijkt me een goed idee, ben nu bezig met een verslag van de docu Out of the blue. Hopelijk vanavond klaar en anders morgen. Dan ga ik daar een apart topic van openen. Misschien open jij wel in die tussentijd een goed topic en vul ik de informatie daar bij.quote:hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal
lezen is zo moeilijk he. ik zei alien en niet een alienquote:Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, dat heet 1+1=3, want wat is in godsnaam een alien, daar is ook geen bewijs voor. En ben je nu alweer terug?
ja, of sommige ervoor zettenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef Mirage het volgende:
hallo zeg... mag ik alsjeblieft voor mijzelf spreken
Nog niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik blijf al steken bij de OP waar mij woordne in de mond worden gelegd ??
" believers zien in deze muurtekening een grey " ????
Ik ben een believer, maar euh... ik zie geen grey en kan mij ook niet voorstellen dat ik dat ergens gezegd heb. (ik gebruik zowieso de term grey niet eens als ik vanuit mijzelf over mogelijk buitenaards leven spreek)
Kan je niet beter zeggen dat " er mensen zijn die in deze tekening een grey menen te zien en dat er andere mensen zijn die .... zien of de tekening .... interpreteren" ?
daar is het geen bewijs voor, hooguit een aanwijzingquote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef huupia het volgende:
[..]
lezen is zo moeilijk he. ik zei alien en niet een alien
ik bedoelde dus niet van deze wereld of dimensie, kortom wat wij nog niet kennen .
ik moet zo werken , dus kom er niet aan toe om een fatsoenlijke op te maken. misschien kan jij dat doen en dan proberen de titel zo breed mogelijk te houden en dan de documentaire titels in het verhaal te verwerken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, ben nu bezig met een verslag van de docu Out of the blue. Hopelijk vanavond klaar en anders morgen. Dan ga ik daar een apart topic van openen. Misschien open jij wel in die tussentijd een goed topic en vul ik de informatie daar bij.
jan smit of jan peter balkenende zijn ook hooggeplaatste namen bij sommige mensenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Da's de OP van deel 2, je kan misschien beter bij deel 1 beginnen...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef Mirage het volgende:
hallo zeg... mag ik alsjeblieft voor mijzelf spreken
Nog niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik blijf al steken bij de OP waar mij woordne in de mond worden gelegd ??
" believers zien in deze muurtekening een grey " ????
Regel bij NASA is: zodra deze fenomenen in beeld komen, rondom de space Shuttle, wordt de liveuitzending op het Amerikaanse televisienet gestaakt en niet eerder hervat of er moet niets vreemds meer te zien zijn. Ik vind deze documentaire bewijs, maar het is niet eens een mening, dat is een feit. Geen wetenschapper zal ontkennen dat er UFO's op video is opgenomen bij deze NASA beelden. Zelfs de NASA zelf ontkent dat niet! Maar volgens jou is er niks te zien. Wat doe jij raar.... Ontkenningsfase ok maar dit slaat echt alles.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:40 schreef proteus het volgende:
[..]
Waar kan ik niet uit mijn woorden komen? Stubbs docu is dus van die live feed die volgens jou niet bestaat. En daar valt niets op te zien nee. Lees nou eerst de hele topic (en deel 1) door, dan zie je dat we dat allemaal al gehad hebben. En als jij dat bewijs vindt, prima, maar ga dat ergens anders verkondigen.
ja technisch gezien wel. en als je alle aanwijzingen bij elkaar optelt kan je als normaal redenerend persoon conclusies trekken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
daar is het geen bewijs voor, hooguit een aanwijzing
balkenende geloof ik zonder dat 'ie 't over ufo's heeft al regelmatig niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef bonke het volgende:
[..]
jan smit of jan peter balkenende zijn ook hooggeplaatste namen bij sommige mensen
maar als zij zeggen dat ze een ufo hebben gezien geloof ik ze ook niet
intellligente opmerkingquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef bonke het volgende:
[..]
jan smit of jan peter balkenende zijn ook hooggeplaatste namen bij sommige mensen
maar als zij zeggen dat ze een ufo hebben gezien geloof ik ze ook niet
Belachelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics.
Dat is nog steeds 1+1=3, want niet van deze wereld of dimensie is net zo onbewezen. Het enige wat je zou kunnen stellen is dat het dus niet van Russen of Amerikanen is, maar zelfs dat kun je niet bewijzen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef huupia het volgende:
[..]
lezen is zo moeilijk he. ik zei alien en niet een alien
ik bedoelde dus niet van deze wereld of dimensie, kortom wat wij nog niet kennen .
quote:alien
View results from: Dictionary | Thesaurus | Encyclopedia | All Reference | the Web
Dictionary.com Unabridged (v 1.1) - Cite This Source
al·ien /ˈeɪlyən, ˈeɪliən/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[eyl-yuhn, ey-lee-uhn] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. a resident born in or belonging to another country who has not acquired citizenship by naturalization (distinguished from citizen).
2. a foreigner.
3. a person who has been estranged or excluded.
4. a creature from outer space; extraterrestrial.
–adjective 5. residing under a government or in a country other than that of one's birth without having or obtaining the status of citizenship there.
6. belonging or relating to aliens: alien property.
7. unlike one's own; strange; not belonging to one: alien speech.
8. adverse; hostile; opposed (usually fol. by to or from): ideas alien to modern thinking.
9. extraterrestrial.
--------------------------------------------------------------------------------
[Origin: 1300–50; ME < MF < L aliénus, equiv. to *alies- (ali-, base of alius other + -es- n. suffix) + -nus adj. suffix]
—Synonyms 1. immigrant. 2. See stranger. 3. outcast. 7. exotic, foreign.
quote:extraterrestrial
View results from: Dictionary | Thesaurus | Encyclopedia | All Reference | the Web
Dictionary.com Unabridged (v 1.1) - Cite This Source
ex·tra·ter·res·tri·al /ˌɛkstrətəˈrɛstriəl/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[ek-struh-tuh-res-tree-uhl] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–adjective 1. outside, or originating outside, the limits of the earth.
–noun 2. an extraterrestrial being: a science fiction novel about extraterrestrials conquering the earth.
--------------------------------------------------------------------------------
[Origin: 1865–70; extra- + terrestrial]
—Related forms
ex·tra·ter·res·tri·al·ly, adverb
denk dat en hoop skeptici hier geen enkel boek over het ufo gebeuren hebben gelezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Bregalad het volgende:
Sommige mensen lezen liever stripboeken dan gewone boeken...
Een stripboek kost minder tijd dan zo'n dik moeilijk boek.
Proteus, jij bent denk ik ook wel zo iemand.
Dus speciaal voor jou dit KORT maar krachtig NASA filmpje.
Ik hoop dat 5 minuten niet te lang voor je is?!
http://www.dailymotion.com/video/x38rm_ufo-never-doubt-again
ok, volgens jou is er dus niks te zien op die NASA beelden, wat is dit dan?
Laat maar weten wat je ervan vind.
die defenitie geef ik je dus aangezien jij aangaf zelf niet te weten wat het inhoudquote:want wat is in godsnaam een alien,
Nee, juist omdat de definitie niet eenduidig is.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:58 schreef merlin693 het volgende:
proteus schreef
[..]
die defenitie geef ik je dus aangezien jij aangaf zelf niet te weten wat het inhoud
Wederom van de live feed van de shuttles. Dit hebben we al gehad. Telkens over hetzelfde beginnen maakt het geen beter bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:56 schreef huupia het volgende:
[..]
denk dat en hoop skeptici hier geen enkel boek over het ufo gebeuren hebben gelezen.
lees tip: above top secret van timothy good uit 1987
nou gezien, da's een ufo, in de letterlijke zin van het woord.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Bregalad het volgende:
Dus speciaal voor jou dit KORT maar krachtig NASA filmpje.
Ik hoop dat 5 minuten niet te lang voor je is?!
http://www.dailymotion.com/video/x38rm_ufo-never-doubt-again
ok, volgens jou is er dus niks te zien op die NASA beelden, wat is dit dan?
Laat maar weten wat je ervan vind.
vraag dan om een schopje WFL...daar had deze draad uberhaupt al moeten zijn begonnenquote:Nog meer van dit soort figuren... De TS geeft dit nota bene aan.
dat is dus ook wat de ts bedoelde en die was op zoek naar beter bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:54 schreef Mirage het volgende:
Ik ben het ermee eens dat het plaatsen van materiaal waarop duidelijk niet defineerbare voorwerpen in de lucht vastgelegd zijn niet bewijst dat er buitenaards leven bestaat.
Het enige wat het bewijst is dat er zaken gesignaleerd worden die niet in het dagelijkse beeld passen.
Dit kunnen normale vliegende voorwerpen zijn zoals een luchtballon, een vliegtuig etc etc.. die vreemd ogen door een vreemde lucht (bv tijdens ondergaande zon kan de hemel er heel apart uitzien.. het vertekend dan ook regelmatig het beeld van de vliegende voorwerpen is mijn ervaring.. een machtig mooi gezicht dat wel).
Daarnaast zijn er genoeg mensen die de overheid van allerlei geheime experimentjes verdenken....
defensie die met het 1 of ander rondvliegt of oefend zou dus ook een optie kunnen zijn![]()
Wat die vliegende voorwerpen dus zijn.. ik kan het niet zeggen.
Er zijn zoveel verklaringen te bedenken.... ik zou pas overtuigd zijn dat iets een ruimteschip is als het voor mijn voeten land en ik een kijkje kan gaan nemen. (en ja.. ik zou het doen. NIeuwsgierigheid wint hij bij mij meestal van mogelijk gevaar en angst)
Je hebt gelijk. Maar blijven de believers dan wel weg?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef merlin693 het volgende:
[..]
vraag dan om een schopje WFL...daar had deze draad uberhaupt al moeten zijn begonnen
dit gaat niet over de live feed.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:00 schreef proteus het volgende:
[..]
Wederom van de live feed van de shuttles. Dit hebben we al gehad. Telkens over hetzelfde beginnen maakt het geen beter bewijs.
goed idee.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef proteus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar blijven de believers dan wel weg?
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nou gezien, da's een ufo, in de letterlijke zin van het woord.
om meteen te concluderen dat het dus aliens zijn, is jumping to conclusions
valt me op dat je alleen post over "de vorm van discussie of over definities van woorden " e.d.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat is dus ook wat de ts bedoelde en die was op zoek naar beter bewijs.
In dat geval blijf ik voorlopig nog, want ik ben geen "believer". Geloven doe je in de kerk. Ik hou mij met feiten bezig.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef proteus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar blijven de believers dan wel weg?
Waar baseer je dat op? Ik denk dat ik hier de enige ben met een (technische) universitaire opleiding, afgezien van Wombcat misschien.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Bregalad het volgende:
Wie weet...maar ze zullen in ieder geval niet die dingen eissen die jij hier wel doet. Meestal respecteren zij een Forum uitgangspunt wel itt de TS en verschillende posters in deze draadquote:Je hebt gelijk. Maar blijven de believers dan wel weg?
Lees ook de inhoud van de OP. Daar staat duidelijk dat hij niet geinteresseerd is in ooggetuigen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?
Topictitel: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)
dat zegt helemaal niets over het ufo gebeuren.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:08 schreef proteus het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik denk dat ik hier de enige ben met een (technische) universitaire opleiding, afgezien van Wombcat misschien.
ik hen geen technische opleiding, wel universitairquote:Op zondag 7 januari 2007 15:08 schreef proteus het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik denk dat ik hier de enige ben met een (technische) universitaire opleiding, afgezien van Wombcat misschien.
Jullie vinden het anders nogal belangrijk dat getuigen 'credible' zijn, en titels en belangrijke functies hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:12 schreef huupia het volgende:
[..]
dat zegt helemaal niets over het ufo gebeuren.
ik heb een economische achtergond.
dan is het een topic van nietsquote:Op zondag 7 januari 2007 15:12 schreef proteus het volgende:
[..]
Lees ook de inhoud van de OP. Daar staat duidelijk dat hij niet geinteresseerd is in ooggetuigen.
uit de oorspronkelijke op:quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?
Topictitel: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)
UFO/Alien, dus er wordt ook bewijs gevraagt voor UFO's. Zoals ik al eerder schreef, er zijn genoeg gevallen bekend (waar piloten over mee kunnen praten) waarbij een buitenaardse intelligente oorsprong, na het wegstrepen van alle andere mogelijke verklaringen, als enige overblijft. In die gevallen is 1+1=2. In de documentaires die ik heb gegeven worden voldoende van dit soort gevallen incl. genoeg onderbouwing besproken. Maar vreemd genoeg zijn astronauten, hooggeplaatste militairen, piloten en andere hooggeplaatste figuren blijkbaar niet betrouwbaar ofzo?
wordt gevraagd naar bewijs van ufo's in de zin van aliens.quote:Zijn er nog andere potentiėle bewijzen die suggereren dat er UFO's/Aliens bestaan? Dan bedoel ik geen ooggetuigeverslagen, maar harder bewijs.
Ik ben namelijk benieuwd of ik, als scepticus, iets meer overtuigd kan raken van het bestaan van dit soort beschavingen.
meer waarschijnlijk zijn het gewoon satelieten die met de aarde meedraaienquote:Op zondag 7 januari 2007 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nou gezien, da's een ufo, in de letterlijke zin van het woord.
om meteen te concluderen dat het dus aliens zijn, is jumping to conclusions
deel 1 heb ik wel gedeeltelijk gevolgdquote:Op zondag 7 januari 2007 14:52 schreef proteus het volgende:
[..]
Da's de OP van deel 2, je kan misschien beter bij deel 1 beginnen...
en daar mogen mensen die geloven dat buitenaards leven best een mogelijkheid kan zijn niet posten ofzo ?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef merlin693 het volgende:
[..]
vraag dan om een schopje WFL...daar had deze draad uberhaupt al moeten zijn begonnen
Nee, maar met stripboeken red je het dan niet. En je leert hoe belangrijk bewijs is, en wanneer iets als bewijs kan gelden.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef merlin693 het volgende:
ah de technische universiteit kaart ...jah dan weet je alles van UFO's/Aliens want dat is nml het hoofdvak daar !.
Het zou wel prettig zijn als de discussie gaat over de vraag van de TS.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
en daar mogen mensen die geloven dat buitenaards leven best een mogelijkheid kan zijn niet posten ofzo ?
een mogelijkheid wel, dat het bewezen ism dan moeten ze met wat meer komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
en daar mogen mensen die geloven dat buitenaards leven best een mogelijkheid kan zijn niet posten ofzo ?
dat zeg ik niet mn beste mirage........het gaat om de TT en OP mbt het Fora uitgangspunt waarbinnen het gepost word.quote:en daar mogen mensen die geloven dat buitenaards leven best een mogelijkheid kan zijn niet posten ofzo ?
ik wil best geloven dat er meer intelligentie in het heelal is, ze kunnen zelfs langskomen, maar dan wil ik daarvoor wel wat meer bewijs zijn, dat heb ik eerder ook al aangegeven.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef huupia het volgende:
de starheid van de skeptici doet me denken aan de kerk in 1600 , die maar bleef beweren dat de aarde het middelpunt van het heelal is.
geloof pas in de vorige eeuw hebben ze dat pas toegegeven.
de toekomst zal laten zien dat jullie fout zitten.
Ik zou er helemaal geen problemen mee hebben als er morgen bewijs van Aliens zou zijn. Hardstikke leuk. En juist de skeptici halen de kerk en religie onderuit, omdat er geen bewijs is.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef huupia het volgende:
de starheid van de skeptici doet me denken aan de kerk in 1600 , die maar bleef beweren dat de aarde het middelpunt van het heelal is.
geloof pas in de vorige eeuw hebben ze dat pas toegegeven.
de toekomst zal laten zien dat jullie fout zitten.
Het franse Cometarapport is interessant om te lezen, is vast al genoemd, maar dat dat rapport uberhaupt in de openbaarheid is gebracht is al reden genoeg om aan te nemen dat de aarde idd wordt bezocht door buitenaardse intelligenties.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik wil best geloven dat er meer intelligentie in het heelal is, ze kunnen zelfs langskomen, maar dan wil ik daarvoor wel wat meer bewijs zijn, dat heb ik eerder ook al aangegeven.
Hier de link naar het rapport:quote:COMETA is een genootschap onderworpen aan de wet van 1 juli 1901, en voorgezeten door generaal Denis Letty. Vrijwel het voltallig ledenkorps draagt, of heeft dat gedaan, grote verantwoordelijkheden in de landsverdediging, de industrie, het onderzoek of het onderwijs. In samenwerking met de Vereniging der Auditeurs van het Institut des Hautes Etudes de Défense Nationale (IHEDN, of het Instituut der Hogere Studies voor Landsverdediging) heeft COMETA, na 3 jaar arbeid, zijn rapport gepubliceerd, en er kopieėn van ter hand gesteld aan de President van de Republiek, evenals aan de Eerste Minister.
Dit rapport besluit tot “de quasi-zekere fysische realiteit van totaal onbekende vliegende voorwerpen..”. Het presenteert ook de hypothese van “buitenaardse bezoekers”. Het eindigt met 6 aanbevelingen, die aansturen op versterking en uitbreiding van de studie der UFO’s.
Een aantal leden van COMETA:
M. Michel Algrin, doctor van staat in Politieke Wetenschappen, en advocaat aan het Hof,
M. Pierre Bescon, generaal ingenieur der bewapening,
M. Denis Blancher, hoofdcommissaris van de nationale politie bij de minister van binnenlandse zaken,
M. Jean Dunglas, dokter-ingenieur, ere-algemeen ingenieur van landschappen, waters en bossen,
M. Bruno Le Moine, generaal van de landmacht,
Mme. Franēoise Lépine, van de onderzoeksstichting voor landsverdediging,
M. Christian Marchal, hoofdingenieur der Mijnen, directeur der onderzoeken door ONERA,
M. Marc Merlo, admiraal,
M. Alain Orszag, staatsdokter in de Fysica, hoofdingenieur der bewapening.
Aan deze studie werkten ook mee:
M. Jean-Jacques Velasco, verantwoordelijke van de SEPRA,
M. Franēois Louange, algemeen directeur van de maatschappij Fleximage,
Mhn. Jean-Charles Duboc, Jean-Pierre Fartek, René Giraud, militaire en burgerpiloten,
M. Edmond Campagnac, gewezen technisch directeur van Air France in Tananarive,
M. Michel Perrier, eskadronschef van de nationale Gendarmerie,
M. Soun, lid van de algemene directie der Burgerluchtvaart,
M. Joseph Domange, generaal van de Luchtmacht, algemeen afgevaardigde der uitgevers van het IHEDN.
Dus als ik een rapport uitbreng dat het tegenovergestelde beweert, is dat al reden genoeg om aan te nemen dat de aarde idd NIET wordt bezocht door buitenaardse intelligenties.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
.. maar dat dat rapport uberhaupt in de openbaarheid is gebracht is al reden genoeg om aan te nemen dat de aarde idd wordt bezocht door buitenaardse intelligenties.
[..]
Als balkenende met een verhaal komt geloof je het wel ?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef proteus het volgende:
[..]
Dus als ik een rapport uitbreng dat het tegenovergestelde beweert, is dat al reden genoeg om aan te nemen dat de aarde idd NIET wordt bezocht door buitenaardse intelligenties.
Weer iemand die waarde hecht aan een believer document. Cometa is geen overheid document.
Nee, http://www.nidsci.org/pdf/cometa_commentary.pdfquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef Mirage het volgende:
een lijst relevante specialisten lijkt mij
preciesquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef Mirage het volgende:
een lijst relevante specialisten lijkt mij
idd, het is op het best indirect bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, http://www.nidsci.org/pdf/cometa_commentary.pdf
Deze mensen zaten al jaren in de UFO hoek. Bovendien bewijst het rapport niets meer of minder dan het disclosure project. Of de UFO bij O'Hare 2 maanden geleden. Ook serieuze, geloofwaardige mensen, piloten, vluchtleiders, whatever. Wij skeptics ontkennen niet dat ze iets gezien hebben (dat kunnen we tenslotte niet), we stellen alleen dat het geen bewijs is voor buitenaardse toestanden.
In de 'UFO-hoek' , wat bedoel je daar precies mee? Deze mensen hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar UFO's, dus ja, dan kun je ook gemakkelijk beweren dat ze in de 'UFO- hoek' zitten, wat dat ook precies mag zijn volgens jou.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Deze mensen zaten al jaren in de UFO hoek. Bovendien bewijst het rapport niets meer of minder dan het disclosure project. Of de UFO bij O'Hare 2 maanden geleden. Ook serieuze, geloofwaardige mensen, piloten, vluchtleiders, whatever. Wij skeptics ontkennen niet dat ze iets gezien hebben (dat kunnen we tenslotte niet), we stellen alleen dat het geen bewijs is voor buitenaardse toestanden.
in dit topic werd het anders gepresenteert als 'het' bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
In de 'UFO-hoek' , wat bedoel je daar precies mee? Deze mensen hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar UFO's, dus ja, dan kun je ook gemakkelijk beweren dat ze in de 'UFO- hoek' zitten, wat dat ook precies mag zijn volgens jou.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat het Cometa rapport een 'believers document' is.
Natuurlijk is er door debunkers geprobeerd dit rapport belachelijk te maken en te ontkrachten![]()
Daarbij is het niet zo dat er in het rapport 'bewijs' wordt aangedragen om aan te tonen dat de UFO's van buitenaardse afkomst zijn. Dat wordt nergens in het rapport beweerd.
Wel worden er verschillende hypotheses aangedragen en gepleit voor verder onderzoek, niet zo vreemd als je leest welke gebeurtenissen en sightings in het rapport beschreven worden.
Om zoiets met een linkje en drie regeltjes af te doen als een 'believers document' is wel erg gemakkelijk/
Niet door mij. Het is imo wel een van de beste aanwijzingen dat er wel degelijk meer aan de hand is dan waarnemingen van weerfenomenen, weerballonnen of experimentele geheime vliegtuigen.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
in dit topic werd het anders gepresenteert als 'het' bewijs.
onderzoek ben ik alleen maar voor. er gebeuren immers dingen die we nog niet kunnen verklaren, alleen maar gunstig als je ze wel kunt verklaren.
CLAUDE MAUGÉ OP ZIJN WENKEN BEDIENDquote:Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Uit de inleiding: 'Na 20 jaar leek het ons nuttig een balans op te maken van wat wij geleerd hebben uit die waarnemingen...'quote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
In de 'UFO-hoek' , wat bedoel je daar precies mee? Deze mensen hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar UFO's, dus ja, dan kun je ook gemakkelijk beweren dat ze in de 'UFO- hoek' zitten, wat dat ook precies mag zijn volgens jou.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat het Cometa rapport een 'believers document' is.
Geef eens een link ipv al die bagger. Het stuk van Mauge is een stuk duidelijker dan dit onduidelijk gebrabbel. Wat moet ik hier wijzer van worden?quote:
dit was een reactie op het broddelwerk van maugequote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef proteus het volgende:
[..]
Geef eens een link ipv al die bagger. Het stuk van Mauge is een stuk duidelijker dan dit onduidelijk gebrabbel. Wat moet ik hier wijzer van worden?
sorry, maar ik vind dit echt een domme en kortzichtige reactie, daarbij reageer je nogal selectief, je laat de helft van mijn reactie weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:05 schreef proteus het volgende:
[..]
Uit de inleiding: 'Na 20 jaar leek het ons nuttig een balans op te maken van wat wij geleerd hebben uit die waarnemingen...'
Als je na 20 jaar zonder bewijs nog steeds zo'n document kan schrijven, dan mag je toch wel believer genoemd worden. En nogmaals, de Franse overheid heeft met dit document niets te maken, en er zelfs afstand van genomen.
Nee, jij leest gewoon niet dat we dit allemaal al gehad hebben. En NEE, de franse overheid heeft geen cent gefinancierd.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind dit echt een domme en kortzichtige reactie, daarbij reageer je nogal selectief, je laat de helft van mijn reactie weg.
Bij mijn weten is het cometa rapport zelfs -mogenlijk deels- gefinancierd door de franse overheid.
nee dusquote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind dit echt een domme en kortzichtige reactie, daarbij reageer je nogal selectief, je laat de helft van mijn reactie weg.
Bij mijn weten is het cometa rapport zelfs -mogenlijk deels- gefinancierd door de franse overheid.
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/SceptischOverCometa.htmlquote:Brief gedateerd op 23 februari van generaal Bastien, van de speciale staf van de president: “In antwoord op uw vraag beantwoordt dit ‘rapport’ dat is samengesteld door leden van een instituut opgericht onder de wet van 1901 (bepalend voor de meeste niet-commerciėle instituten in Frankrijk) niet aan welk officieel verzoek dan ook en heeft geen speciale status. U zult hebben opgemerkt (blz. 7) dat de schrijvers, meenden, onder allerlei andere aanspraken, de besluitvormers over dit onderwerp te moeten informeren. In die geest moet deze kopie ter informatie aan de president van de republiek worden gezien.”
Goh, fijn. Misschien dat je de volgende keer iets uit het grote sprookjesboek kan plaatsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:24 schreef huupia het volgende:
http://www.nickpope.net/real_xfiles.htm
dit is het verhaal van nick pope
voormalig ufo onderzoeker van het britse ministery of defence (mod)
waar slaat dit nu weer op ?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef proteus het volgende:
[..]
Goh, fijn. Misschien dat je de volgende keer iets uit het grote sprookjesboek kan plaatsen.
heb even goed gekeken naar de link. Die geeft idd de kritiek weer van die Franse scepticus, die mijnheer Mauge, waaruit ook jouw quote afkomstig is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nee dus
[..]
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/SceptischOverCometa.html
precies!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef huupia het volgende:
wat een hoop gezeik over cometa: of het officieel of niet is., of het een rapport is of niet, wie het betaald heeft
waar het om gaat is de conclusies die worden getrokken door de wetenschappers die meewerkten.
er is gedegen onderzoek verricht, waarom hoor ik daar de skeptici niet over. jullie willen altijd de meningen van wetenschappers.
nou lees ze dan!!!
Daar gaat het helemaal niet om. Het is geen officieel rapport, heeft dus geen status, en betekent dus ook niet dat er iets van waarheid achter moet zitten. Dat was JOUW argument namelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb even goed gekeken naar de link. Die geeft idd de kritiek weer van die Franse scepticus, die mijnheer Mauge, waaruit ook jouw quote afkomstig is.
Maar huupia heeft daar weer de reactie van de vertaler van het rapport, ene Remeysen, gepost. Dus uiteindelijk is het maar net wat je waarschijnlijker en overtuigender vindt...
Nee, gewoon iemand die ook gelooft, net zoals jij. Daar hebben we dus niets aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef huupia het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op ?
of beweer je dat nick pope een oplichter is
'ons' ? Dan hoor ik zeker bij 'jullie'?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef proteus het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het is geen officieel rapport, heeft dus geen status, en betekent dus ook niet dat er iets van waarheid achter moet zitten. Dat was JOUW argument namelijk.
En verder voor de zoveelste keer, OOGGETUIGEN BOEIEN ONS NIET...
Ik hoop het niet. Voor de zoveelste keer, de TS heeft in de OP aangegeven dat hij geen ooggetuigen verslagen wil.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
'ons' ? Dan hoor ik zeker bij 'jullie'?![]()
hou toch eens op man, met je 'voor de zoveelste keer'.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Voor de zoveelste keer, de TS heeft in de OP aangegeven dat hij geen ooggetuigen verslagen wil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Popequote:Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die ook gelooft, net zoals jij. Daar hebben we dus niets aan.
Je negeert wel meer zaken dan 'ooggetuigen'.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Voor de zoveelste keer, de TS heeft in de OP aangegeven dat hij geen ooggetuigen verslagen wil.
hee wat goed, ik heb die docu nooit gezien, wel over gelezen. Ben benieuwd!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef DizzyDizzer het volgende:
Jezus, wat een starre geest heeft proteus. Doet er alles aan om maar geen discussie aan te hoeven gaan over een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Dat is pas niet te geloven. Uit alles blijkt keer op keer dat hij per sé geen duscussie wil over de feiten, wat doe je dan op een forum? Ben heel de tijd bezig met bepaalde zaken zwart op wit te zetten uit de documentaire Out of the blue, wat een klote baan! Inprincipe wel leuk om te doen maar ik heb het een beetje onderschat ivm de tijd die daarin gaat zitten en twijfel steeds over de manier waarop ik dit aan zal pakken, dus dat zal wat langer duren dan een dag. Het liefst doe ik het dan meteen goed en noteer ik meerdere bewijzen uit meerdere documentaires in een post.
Er zijn vast ook veel mensen die geinteresseerd zijn hoor. En sommige mensen willen nou eenmaal niet overtuigd worden, omdat ze bij voorbaat al hebben besloten dat het allemaal niet waar kan zijn, wat je ze ook laat zien of lezen.quote:Eigenlijk ook wel een beetje een raar idee om zoiets te doen enkel en alleen omdat je weet dat bepaalde starre mensen het toch vertikken om zo een documentaire vol met bewijs te bekijken. Had mij heel wat schrijfwerk gescheelt. Maar ach, dan heb ik tenminste zometeen ook wat.
Wat ben ik hier dan aan het doen Dizzy? Discussieren toch? Ik heb die docu's gezien, en TS ook en Wombcat ook, en Bonke ook, en wij zien dat niet als bewijs. Kom dan met iets anders, en blijf niet zeuren over je docu's, dan ben jij namelijk de starre geest.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef DizzyDizzer het volgende:
Jezus, wat een starre geest heeft proteus. Doet er alles aan om maar geen discussie aan te hoeven gaan over een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Dat is pas niet te geloven. Uit alles blijkt keer op keer dat hij per sé geen duscussie wil over de feiten, wat doe je dan op een forum?
Oja, waar gaat Out of the blue dan grotendeels over? Vertel het eens ...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat ben ik hier dan aan het doen Dizzy? Discussieren toch? Ik heb die docu's gezien, en TS ook en Wombcat ook, en Bonke ook, en wij zien dat niet als bewijs. Kom dan met iets anders, en blijf niet zeuren over je docu's, dan ben jij namelijk de starre geest.
proteus gaat nu snel googelenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Oja, waar gaat Out of the blue dan grotendeels over? Vertel het eens ...
verpak et maar in je samenvattingquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.![]()
Onzin, ik geef je nog 1 kansje. Noem eens zoals huupia iets wat erin voorkomt. Iets wat niet in de eerste 10 minuten voorkomt. Ik weet nl wel zeker dat je het niet hebt gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef proteus het volgende:
[..]
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.
teveel informatie die hij belachelijk moet maken of negeren, denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.
ach, hij krijgt vanzelf wel een ban omdat ie niet meeloopt met de believersquote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef proteus het volgende:
[..]
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.
WHO GIVES A FUCK. Ik heb er al spijt van dat ik die rotzooi ooit bekeken heb.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Onzin, ik geef je nog 1 kansje. Noem eens zoals huupia iets wat erin voorkomt. Iets wat niet in de eerste 10 minuten voorkomt. Ik weet nl wel zeker dat je het niet hebt gezien.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef huupia het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.
marietje34 staat een stuk hoger op de ladder![]()
heb je der wel eens gezien?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef huupia het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.
marietje34 staat een stuk hoger op de ladder![]()
Ok, door de mand gevallen. Zoals ik allang wist, je hebt er niks van bekeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef proteus het volgende:
[..]
WHO GIVES A FUCK. Ik heb er al spijt van dat ik die rotzooi ooit bekeken heb.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bonke het volgende:
[..]
heb je der wel eens gezien?
weet je waar ze woont, wie ze is, wat ze doet enzzzzzz
oww dat is niet nodig want je gelooft toch alles wat ze zeggen
ik "ken" marietje 34 wel uit andere topics, zoals over graancirkels.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bonke het volgende:
[..]
heb je der wel eens gezien?
weet je waar ze woont, wie ze is, wat ze doet enzzzzzz
oww dat is niet nodig want je gelooft toch alles wat ze zeggen
boeie, ben gelukkig niet de enigequote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je gaat nu wel erg offtopic hoor!
rare lijnquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef huupia het volgende:
[..]
ik "ken" marietje 34 wel uit andere topics, zoals over graancirkels.
we zitten vaak op 1 lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |