neehoor, ik baseer me op onderzoek zoals dat rapport wat jullie verdommen te lezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef bonke het volgende:
[..]
het heeft eigenlijk toch geen zin om een discussie met believers aan te gaan
die gasten geloven alles
Wat moet mijn antwoord zijn? Meer van hetzelfde. Geen bewijs.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:57 schreef huupia het volgende:
[..]
je hebt anders nog geen antwoord gegeven op het cometa rapport, en als je geen zin hebt om dat allemaal door te lezen.dan ben jij geen serieuze discussie waard.
![]()
heb je het gelezen dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat moet mijn antwoord zijn? Meer van hetzelfde. Geen bewijs.
En hoe zit het dan met Martin Stubb's "The secret NASA transmissions, the smoking gun" en zijn beeldmateriaal? Kijk en leer nog wat bij.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef proteus het volgende:
[..]
Foutje bedankt, dat hebben zij wel. Jullie geloven toch in die gigantische UFO's die achter de thether van STS-75 doorgaan? Da's toch echt het resultaat van 5 jaar lang live feed doorspitten.
Gedeeltelijk ja. Ben het nu nog even aan het bekijken. Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.quote:
Jij spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat NASA beeldmateriaal filtert, nu kom je zelf met hun materiaal aanzetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met Martin Stubb's "The secret NASA transmissions, the smoking gun" en zijn beeldmateriaal? Kijk en leer nog wat bij.
Goh, denk je dat ik niet eerder van Cometa had gehoord?quote:
Altijd gedeeltelijk, krijg ik ook altijd te horen met mensen die zogenaamd de documentaires die ik geef bekeken hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:06 schreef proteus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk ja. Ben het nu nog even aan het bekijken. Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.
En nu in het Nederlands ....quote:Als ze nou meteen een skeptic in zo'n team zetten weten ze van te voren of het zin heeft om zo'n rapport uit te brengen.
misschien omdat ze er geeb verklaring voor hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
NASA betekend dus niet Never A Straight Answer, waarom komen ze dan niet met verklaringen voor de UFO's die zijn gefilmd
Misschien dat je de eerste reactie van dizzy op mij kan bekijken. Daar ben ik dus niet van gediend.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.
En wat Wombcat zegt; je laat ieder in zijn waarde en anders post je maar gewoon niet!
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.
En wat Wombcat zegt; je laat ieder in zijn waarde en anders post je maar gewoon niet!
dat is ook wel waar, hetgeen ze aandragen hier is niet waar in de tt van het oorspronkelijke topic gevraagd werdquote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.
nou weet jequote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef huupia het volgende:
[..]
neehoor, ik baseer me op onderzoek zoals dat rapport wat jullie verdommen te lezen.
wij dragen hier allemaal "aanwijzingen cq feiten" aan voor het bestaan van intelligent bestuurde ufo'squote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je scheldwoorden opruimt, maar dit is juist een topic voor skeptics. Huupia en dizzy lopen de zaak te vervuilen hier, terwijl we ze verscheidene malen hebben gevraagd om ergens anders te gaan posten.
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
nou weet je
die site`s die jullie geven vind ik eigenlijk allemaal een beetje dubieus en gericht op believers
ik zou dezelfde verhaaltjes wel eens willen zien op echt grote nieuwssite`s zoals cnn of andere grote mediaparken
Waar begin ik wild om me heen te slaan? Jij hebt in je leven nog geen feit aangeleverd. Ga iemand anders lastig vallen aub.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:44 schreef huupia het volgende:
[..]
wij dragen hier allemaal "aanwijzingen cq feiten" aan voor het bestaan van intelligent bestuurde ufo's
dus dat is precies waar dit topic voor bedoeld is.
jammer dat jij daar geen repliek op hebt en wild om je heen begint te slaan.
hmm, teken van zwakte als je het mij vraagt ( ignorance is a bliss)
neem een voorbeeld aan wombcat![]()
Daar is niets officieels aan. Weer iets wat je niet kan bewijzen.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:
[..]
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.
gut o gut, dus dizzy en ik moeten vertrekken zoals de skeppies gezellig elkaar op de schouders gaan kloppen op jullie theekransjequote:Op zondag 7 januari 2007 12:47 schreef proteus het volgende:
[..]
Maar we hebben aangegeven dat we het niet over getuigen willen hebben. Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:49 schreef huupia het volgende:
[..]
gut o gut, dus dizzy en ik moeten vertrekken zoals de skeppies gezellig elkaar op de schouders gaan kloppen op jullie theekransje
een discussie heeft vaak 2 partijen![]()
COMETA is een genootschap onderworpen aan de wet van 1 juli 1901, en voorgezeten door generaal Denis Letty. Vrijwel het voltallig ledenkorps draagt, of heeft dat gedaan, grote verantwoordelijkheden in de landsverdediging, de industrie, het onderzoek of het onderwijs. In samenwerking met de Vereniging der Auditeurs van het Institut des Hautes Etudes de Défense Nationale (IHEDN, of het Instituut der Hogere Studies voor Landsverdediging) heeft COMETA, na 3 jaar arbeid, zijn rapport gepubliceerd, en er kopieën van ter hand gesteld aan de President van de Republiek, evenals aan de Eerste Minister.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:48 schreef proteus het volgende:
[..]
Daar is niets officieels aan. Weer iets wat je niet kan bewijzen.
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
nou weet je
die site`s die jullie geven vind ik eigenlijk allemaal een beetje dubieus en gericht op believers
ik zou dezelfde verhaaltjes wel eens willen zien op echt grote nieuwssite`s zoals cnn of andere grote mediaparken
By letter dated 23 February General Bastien, of the Special Staff of the President of thequote:
officieel?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:
[..]
bullshit, het cometa rapport is een officieel onderzoek, dus daar is niks dubieus aan.
Hou nou eens op jij. We hebben al die achterlijke docu's gezien, en die sites gelezen. ONZE REACTIE: GEEN BEWIJS. Ga in een ander topic mensen lastig vallen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.
laat maar is al beantwoord, is geen officieel onderzoek dusquote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
officieel?
wat bedoel je met officieel in dit verband?
lees de op van het eerste topic eens (en dat hele topic is ook wel een aanrader) om te zien wat de vraag was, wat nu gepost wordt is daar geen antwoord op, ongeacht wat je er zelf van vindt,quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sites? Dubies? Ik geef geen links naar sites maar naar video documentaires die niets anders doen dan duidelijke bronvermeldingen geven vol met hooggeplaatste gerespecteerde namen waarvan een deel ook in de wetenschappelijke wereld. Geeft voor de zoveelste keer aan dat men de bewijzen niet bekijkt maar compleet negeert. Niet een fatsoenlijke uitgebreide reactie mogen ontvangen op ook maar 1 van de documentaires, zoals viel te verwachten.
in plaats van op de inhoud van dit rapport dat door deze groep vooraanstaande wetenschappers is gemaakt af te gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
laat maar is al beantwoord, is geen officieel onderzoek dus
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef proteus het volgende:
[..]
Hou nou eens op jij. We hebben al die achterlijke docu's gezien, en die sites gelezen. ONZE REACTIE: GEEN BEWIJS. Ga in een ander topic mensen lastig vallen.
hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?Als ik nog 's een topic open hier zal ik er ook bij vermelden dat jij er niet in mag reageren, ok? Wie denk je dat je bent om mij zoiets te vertellen...
Wie denk jij wel dat jij bent om te beweren dat wij die docu's en sites niet gezien hebben? De TS geeft aan dat hij jouw gezeur er niet bij wil hebben. Wegwezen dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal? In dat geval: hahaha. Lachwekkend. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik begrijp heel goed dat ik jou "lastig val" met zulke documentaires, want de hoeveelheid bewijs wordt dan meteen een beetje te veel, he?Als ik nog 's een topic open hier zal ik er ook bij vermelden dat jij er niet in mag reageren, ok? Wie denk je dat je bent om mij zoiets te vertellen...
Precies, en blijf jij nou alsjeblief ook weg. Dit is de zoveelste keer dat je zegt weg te gaan om dan gewoon weer terug te komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef huupia het volgende:
[..]
hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
het totale plaatje, dus ook getuigenverklaringen, video's , documenten enz(kortom alles)
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal![]()
Volgens mij ben jij de enige die mij hier weg wilt hebben omdat je niet uit je woorden kan komen. Er is al een keer een opruim slotje gekomen vanwege je beledigende gedoe, pas dus een beetje op dat je het geen tweede keer doet. Wat vind je van Stubbs docu met NASA beelden dan? En de vervolglinks waar er wetenschappelijk nog dieper op wordt ingegaan? Durf je nog steeds te beweren dat er in de ruimte geen UFO's zijn gesignaleerd? Dat zij met grote snelheden accelereren en andere vreemde bewegingen duidt op intelligente besturing. Men vraagt bewijs, men krijgt bewijs. Maar wordt vervolgens boos.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef proteus het volgende:
[..]
Wie denk jij wel dat jij bent om te beweren dat wij die docu's en sites niet gezien hebben? De TS geeft aan dat hij jouw gezeur er niet bij wil hebben. Wegwezen dus.
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:29 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er niet 1 hebt gezien, zoja, is dat dan alles wat je hebt te zeggen op uren aan bewijsmateriaal?
het bewijst dat ze intelligent bestuurd worden.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.
doen !quote:hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
het totale plaatje, dus ook getuigenverklaringen, video's , documenten enz(kortom alles)
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal
Waar kan ik niet uit mijn woorden komen? Stubbs docu is dus van die live feed die volgens jou niet bestaat. En daar valt niets op te zien nee. Lees nou eerst de hele topic (en deel 1) door, dan zie je dat we dat allemaal al gehad hebben. En als jij dat bewijs vindt, prima, maar ga dat ergens anders verkondigen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:36 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die mij hier weg wilt hebben omdat je niet uit je woorden kan komen. Er is al een keer een opruim slotje gekomen vanwege je beledigende gedoe, pas dus een beetje op dat je het geen tweede keer doet. Wat vind je van Stubbs docu met NASA beelden dan? En de vervolglinks waar er wetenschappelijk nog dieper op wordt ingegaan? Durf je nog steeds te beweren dat er in de ruimte geen UFO's zijn gesignaleerd? Dat zij met grote snelheden accelereren en andere vreemde bewegingen duidt op intelligente besturing. Men vraagt bewijs, men krijgt bewijs. Maar wordt vervolgens boos.
ik zal pas weggaam als ik dat beslis, en niet jijquote:Op zondag 7 januari 2007 14:34 schreef proteus het volgende:
[..]
Precies, en blijf jij nou alsjeblief ook weg. Dit is de zoveelste keer dat je zegt weg te gaan om dan gewoon weer terug te komen.
Ligt eraan, er zijn genoeg gevallen bekend waarin dit de enige mogelijke verklaring is omdat alle andere zijn uit te sluiten. Wil je weten waar ik het over heb dan zul je toch de video's moeten bekijken. Ben op het moment ook bezig met zelf een verslagje te maken van een van die documentaires, maar dat duurt nog wel ff en ik zou er niet te veel van verwachten. Zelf de docu even bekijken is altijd beter.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is alleen bewijsmateriaal in de zin dat het ufo's zijn in de letterlijke zin van het woord. het bewijst niet dat het aliens zijn.
Nee, dat heet 1+1=3, want wat is in godsnaam een alien, daar is ook geen bewijs voor. En ben je nu alweer terug?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:38 schreef huupia het volgende:
[..]
het bewijst dat ze intelligent bestuurd worden.
en als de amerikanen of de russen ze niet maken, zijn ze hoogst waarschijnlijk alien.
dat heet 1+1= 2
Lijkt me een goed idee, ben nu bezig met een verslag van de docu Out of the blue. Hopelijk vanavond klaar en anders morgen. Dan ga ik daar een apart topic van openen. Misschien open jij wel in die tussentijd een goed topic en vul ik de informatie daar bij.quote:hey dizzydizzer , misschien moet jij of ik zelf maar een topic openen waar WEL naar al het bewijsmateriaal wordt gekeken.
dan kunnen de heren hier gezellig gaan babbelen over het wow signaal
lezen is zo moeilijk he. ik zei alien en niet een alienquote:Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, dat heet 1+1=3, want wat is in godsnaam een alien, daar is ook geen bewijs voor. En ben je nu alweer terug?
ja, of sommige ervoor zettenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef Mirage het volgende:
hallo zeg... mag ik alsjeblieft voor mijzelf spreken
Nog niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik blijf al steken bij de OP waar mij woordne in de mond worden gelegd ??
" believers zien in deze muurtekening een grey " ????
Ik ben een believer, maar euh... ik zie geen grey en kan mij ook niet voorstellen dat ik dat ergens gezegd heb. (ik gebruik zowieso de term grey niet eens als ik vanuit mijzelf over mogelijk buitenaards leven spreek)
Kan je niet beter zeggen dat " er mensen zijn die in deze tekening een grey menen te zien en dat er andere mensen zijn die .... zien of de tekening .... interpreteren" ?
daar is het geen bewijs voor, hooguit een aanwijzingquote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef huupia het volgende:
[..]
lezen is zo moeilijk he. ik zei alien en niet een alien
ik bedoelde dus niet van deze wereld of dimensie, kortom wat wij nog niet kennen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |