Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huh?
in welke wereld leef jij?
Je bedoelt Natasia hoop ik toch?
ja onbeschoft is het zeker maar wel het spel.. dit is toch waar iedereen op zit te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.
precies, ik heb het toch echt gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat bedoeld Natasia toch ? Alle wordt opgeblazen wat ik zeg![]()
Ze zegt het toch ? En daar wordt ze mee geconfronteerd. That's it.
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat bedoeld Natasia toch ? Alle wordt opgeblazen wat ik zeg![]()
Ze zegt het toch ? En daar wordt ze mee geconfronteerd. That's it.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef demins het volgende:
Als God bestaat sterft Narasia Neurosia vanavond nog!![]()
Avonne, dankjewel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.
En het is ook waar dat ze die 12 uur wel wilde geven
Maar Sylvia heeft ook gelijk dat Natasia eens moet opletten met wat ze er uitflapt
ze is er van overtuigd dat ze het niet gezegd heeft, dat vrij ernstig want ze heeft het wel gezegd. Daar wordt ze op aangesproken, op die uitspraak, en als niemand anders wat had gezegd had ze nooit haar excuus aangeboden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.
Maar Sylvia heeft ook gelijk dat Natasia eens moet opletten met wat ze er uitflapt
klopt ook wel, maar Natas heeft al een aardig track record opgebouwd....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia flapt er idd vanalles uit als ze boos is, waarom denk je dat Nathanael zo reageerd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja echt heerlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Check hoe de groep aan NL hangt nu...
Geniaal is dit!
scherm aan de muur ja waar Syl zelf ook heen keek...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Bart dat Syls microfoon niet goed zit?
oja... chatten
heel erg, en dat bewijst mijn theorie dat het allemaal in zijn plannetje past wat er vandaag gebeurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.
Ja, Brian heeft het flink gehad vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Gigageil het volgende:
Brian begint ook moe te worden van die feeks.....hij wil niet tussen twee vuren zitten ,maar zij betrekt hem er steeds weer bij .....dat doet ze ook niet goed.....![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
ik kan WEEER niet kiezen tussen de streams
Hij is eventjes mijn held!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Alles wat nu gaande is komt vauit NL
Geniaal is dit!
Het zou leuker zijn als de redactie laat zien wat Bart en Nel tegen Sylvia hebben gezegd vannachtquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Tamaartje het volgende:
Het zou leuk zijn als de Redactie het straks even op de bank aan iedereen laat zien wat Natasia nu écht gezegd heeft![]()
(TIP!)
Laten we er dan gelijk een leuke compilatie van makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als de redactie laat zien wat Bart en Nel tegen Sylvia hebben gezegd vannacht
ze zei 'je kiest er niet voor dat mijn opa dood gaat' en daar bedoelt ze de uitspraak van Natasia mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Hoho, Sylvia
"Ik heb er niet voor gekozen dat mijn opa dood gaat"
dat is net zo goed iets wat je overdacht hebt voor je het huis inging.
Dat heb je vannacht nog gezegd
Brianquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tegen wie praat Natasiaaaaa? Is dit een one-woman show? Ze kijkt continue in de camera....
Ach in 3 weken kan er nog héél veel gebeurenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
pffft.... het worden nog 3 lange weken voor we weten wie er voor de bijl gaat
Absoluut gelijk, maar er is ook nog iets als fatsoen, en die norm is door haar ruimschoots overtreden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
En toch klopt de gedachtegang van die gasten niet.
Ze hebben er alle 8 voor gekozen om in dat huis te zitten
En ze hebben allemaal hun eigen reden om dat huis (voor even) te verlaten.
Voor Natasia is dat d'r kids + Wilgo
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
De redenen zijn gelijk!!!!!
Natasia hoeft dus, in principe die uren niet aan Sylvia te gunnen, want zij heeft er inderdaad zelf voor gekozen om in dat huis te zitten. Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Wel als dat een deal is en iedereen het daar mee eens is, en die deal was al gesloten tussen de bewoners voordat dit gaande wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
Natasia hoeft dus, in principe die uren niet aan Sylvia te gunnen, want zij heeft er inderdaad zelf voor gekozen om in dat huis te zitten. Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand die 12 uur guntquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
-knip-
Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Sylvia wist dat het slecht met haar opa ging, hoor. Ze had er dus voor kunnen kiezen om dat huis niet in te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze zei 'je kiest er niet voor dat mijn opa dood gaat' en daar bedoelt ze de uitspraak van Natasia mee.
Volgens mij was Nel er op tegen gisterenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wel als dat een iedereen het daar mee eens is, en die deal was al gesloten tussen de bewoners.
(Gaat er iemand dood, dan krijg je de 12 uur)
Dat is waar, maar je vergeet de menselijke maat...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
Nathanael heeft ook niet die deal gemaakt met de bewoners. Die is er later bij gekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand nooit niet die 12 uur gunt
"ik zou er nooit om vragen, dan ga ik eruit" en zo
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:30 schreef Spike-man het volgende:
[..]
Absoluut gelijk, maar er is ook nog iets als fatsoen, en die norm is door haar ruimschoots overtreden....
ze heeft ook gezegt dat bij sterfte ze niet naar huis zou gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia wist dat het slecht met haar opa ging, hoor. Ze had er dus voor kunnen kiezen om dat huis niet in te gaan.
Die deal is nooit gemaakt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nathanael heeft ook niet die deal gemaakt met de bewoners. Die is er later bij gekomen.
'niemand nooit' is iedereen altijd hequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand die 12 uur gunt
"ik zou er nooit om vragen, dan ga ik eruit" en zo
Als ze zich eventjes niet onder controle heeft, is het inderdaad niet zo'n bitch!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.
Toen Nena met haar nichtje zat was zij de 1e die zei: ga naar je nichtje, je krijgt van mij zo die 12 uur.
Toen ze doorhad dat Ilona zich echt rot voelde om die punten was zij de enige die zei:: je krijgt van mij die punten
Toen Nicolaas die 5000 euro wou was zij de 1e die zij: neem jij ze maar.
M.a.w. het is een bitch, de God-opmerking was totaal misplaatst, maar ze is niet zo harteloos als NL en Bart nu van haar aan het maken zijn.
lezen... er stond niemand nooit niet = niemand ooitquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'niemand nooit' is iedereen altijd he
Ze maakt er nu zelf een issue van door te zeggen dat Natasia die vergelijking kan maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze heeft ook gezegt dat bij sterfte ze niet naar huis zou gaan.
Dus DIE discussie over of ze wel of geen recht etc etc, gaat nerfgens over eigenlijk. Ze heeft nooit wat geeist. De andere bewoners maken er zo'n probleem van
In die opmerking kan ik me (gedeeltelijk) wel vinden, andere bewoners grijpen deze gelegenheid natuurlijk aan om de positie van Natasia de ondermijnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.
Toen Nena met haar nichtje zat was zij de 1e die zei: ga naar je nichtje, je krijgt van mij zo die 12 uur.
Toen ze doorhad dat Ilona zich echt rot voelde om die punten was zij de enige die zei:: je krijgt van mij die punten
Toen Nicolaas die 5000 euro wou was zij de 1e die zij: neem jij ze maar.
M.a.w. het is een bitch, de God-opmerking was totaal misplaatst, maar ze is niet zo harteloos als NL en Bart nu van haar aan het maken zijn.
Maar ik gok dat ze 'm er toch aan het eind van de maand uit gaan stemmen. Unaniemquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Alles wat nu gaande is komt vauit NL
Geniaal is dit!
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik gok dat ze 'm er toch aan het eind van de maand uit gaan stemmen. Unaniem![]()
De issue van Sylvia gaat over de uitspraak van Natasia, en gaat niet over het wel of niet geven van 12 uur etc etc...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ze maakt er nu zelf een issue van door te zeggen dat Natasia die vergelijking kan maken.
Maar zij kan helemaal niet voor Natasia bepalen wat wel en niet belangrijk is voor Natasia.
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.
Ze hebben maar 3 x 12 uur, hè? En hebben allemaal hun eigen reden waarom ze die zouden willen gebruiken.
woensdag of donderdag tijdens de 4-uurs discussie op de bankquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Laat ze even FOK-ken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef avonne het volgende:
Zeg , redactie, kunnnen die pc's eens uit?
Het wordt vervelend
Vraagje!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.
Het was ook niet een formele deal, maar een mondelinge aanname zeg maar
Ja tuurlijk, want meneer heeft gemerkt dat Nena toch wel belangijk is voor Bart. Dus hij moet haar te vriend houden.quote:
Nostalgist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Mijn held!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia mag bijvoorbeeld nu ook ineens haar kinderen met kerst laten komen.
je was net iets sneller wilde dat ook net tikkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef demins het volgende:
[..]
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!![]()
Als ik Natasia was (want dat bedoel je eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het was even rustig.....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
je was net iets sneller wilde dat ook net tikken
Tijdens het 4-uurs overleg, werd er duidelijk gezegd, dat als er zo iets gebeurd je gewoon die 12 uur krijgt. En na 3 x zijn ze op en dan gaat er een ander dilemma spelen. Iedereen stemde daar mee in. En sommigen zullen niet eens die 12 uur pakken maar gelijk gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.
Geen idee of je het aanmoedigend of ironisch bedoelt, maar de update was welkom.quote:
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik Natasia was (want dat bedoel je eigenlijk)
De vraag is 'hoe nodig is nodig'
Ik zou alleen voor sterfte de 12 uur geven. Maar zou niet de opmerking plaatsen die Natasia maakte.
Ik zie toch duidelijk een verschil tussen sterfte en familie/kindjes. Die zie je zowiezo wel als je eruit gaat, of bij contactpunten of whatever.
Dood is definitief.
Wilgo niet, die ging de 17e naar Suriname, haar kinderen wel. Maar dan zit ze met het probleem dat die kids niet altijd maar geflimd kunnen worden (leeftijd) en de tijd is korter dacht ik. Maar dat ze langs mochten komen met kerst wist ze zeker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...
Ze is blij omdat beide kinderen mogen komen, in 1e instantie had ze moeten kiezen. Omdat ze dat niet wou én omdat de kinderen 's avonds niet aanwezig mogen zijn, had ze gezegd dat ze dat niet deed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...
Kinderen maar tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.
Natasia wist dat ze haar kinderen niet zou zien (was zelfs de reden om erin te gaan volgens mij). Sylvia wist niet dat haar opa zou sterven. Dat was in ieder geval geen feit. Dat van Natasia wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.
Voor Sylvia is dat de dood van haar opa, voor Natasia is dat het zien van haar kinderen.
Nee, Wilgo gaat er vandoor. De kids gaan naar haar zussen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Kinderen maar tot 19.00 uur.
Maar die kinderen zijn toch al eerder naar Suriname met Wilgo?![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat er geen duidelijke afspraken over zo een gevoelig en belangrijk onderwerp zijn gemaakt. Want het gaat hier op 3 keer 12 uur in één jaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.
Voor Sylvia is dat de dood van haar opa, voor Natasia is dat het zien van haar kinderen.
Bart doet een moord voor een ontmoeting met Lesley, maar heeft wel al gezegd dat als zijn dierbaren ziek worden hij er niet uit gaat, want hij is geen dokter.
Met je 2e zin ben ik het eens (in real life), maar dit is geen realiteit. Die mensen zitten vast en hebben beperkingen.
Ironisch? Moi? Maar je sluit niet uit dat ik meen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee of je het aanmoedigend of ironisch bedoelt, maar de update was welkom.
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, genoeg over die 12 uur/4 uur gedoe. It's done.
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nelquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia wist dat ze haar kinderen niet zou zien (was zelfs de reden om erin te gaan volgens mij). Sylvia wist niet dat haar opa zou sterven. Dat was in ieder geval geen feit. Dat van Natasia wel.
nou, ik begin er ook een beetje mee de draad kwijt te rakenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Je hebt gelijk, zoveel mensen, zoveel meningen.![]()
Dus wist ze het niet zeker. Natasia wist wel zeker dat ze haar kinderen niet meer zou kunnen zien als ze in het huis gaat. En daar komt nog bij dat ze ze met de kerst toch ziet, dus waar gaat het over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nel
Dat heb ik dus ook gehoord. (twijfelde even).quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nel
De dames brengen zo nu en dan iets naar beneden (brood een thee), maar dat is alles en volgens mij eet ze daar ook niet goed van.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef farceman het volgende:
Ziet iemand Eveline weleens eten?
Ik heb begrepen dat ze op een streng dieet van ijs en candybars staat!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef farceman het volgende:
Ziet iemand Eveline weleens eten?
Dat is anders idd killing voor de streams en het programma, gelukkig is er vandaag genoeg gebeurd om er een paar spetterende uitzendingen van te makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig mogen ze niet zo vaak tv kijken
Dit is de COS hoor, niet de SCquote:
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haarquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..dat van die mysterieuze brief lijkt al wel 3 dagen geleden.
Ik zou ook wel ff een uurtje tv willen kijken na zo'n dag
maar ik snap dat er voor ons niks aan is.
Die ligt met haar hoofd in de oven...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haar![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Zo kan die wel weer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Ik kan me Natasia in de rol van Linda wel voorstellen, hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een HOERENFEEST!!!
oh nee, is een ander programma...![]()
Ik ben juist blij met even een half uur pauze voor ons screamers, pfffft...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Er is al 'afgesproken' om haar bij de volgende stemronde eruit te gooien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Ik vraag me af hoe ze (de redactie en makers van het programma) dat gaan opvangen als er straks nog maar een paar bewoners zijn....dan krijg je BB tafrelen en dus saaiheid (op het einde) lijkt mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Neehoor is ook officiëel weggestemd, maar dan door de populariteitspollquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:29 schreef happyme28 het volgende:
Er mag nog steeds iemand komen voor Angelique volgens mij.
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.quote:
Wát bepaal je zelf wel, Day!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.![]()
Er zijn grenzen. Mocht je problemen hebben met mijn modden, weet je waar je terecht kunt!
Hou je rustig,anders wordt je straks gebloktquote:
Volgens mij is de regel, dat er alleen geen vervanging komt bij de maandelijkse ontslagronde, verder mag er volgens mij vervanging komen. Bij de komst van NL werd ook door Plasmaboy in het midden gelaten of er 1 of 2 nieuwe bewoners kwamen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor is ook officiëel weggestemd, maar dan door de populariteitspoll
Hmm....mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven, maar dat zullen ze ws. niet doen omdat het mss nog een verassing moet zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel, dat er alleen geen vervanging komt bij de maandelijkse ontslagronde, verder mag er volgens mij vervanging komen. Bij de komst van NL werd ook door Plasmaboy in het midden gelaten of er 1 of 2 nieuwe bewoners kwamen.
Geen flauw idee, ik denk dat ie gewoon te bed is (just my thoughts)quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef Day het volgende:
Waar is Bart eigenlijk? Weer naar de 'wasserette'?
Ja daarom snap ik niet dat ze zo lijdzaam toezien hoe Eveline haar borg terugkrijgt en er zo dus geen nieuwe bewoner komt= dus saaiquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze (de redactie en makers van het programma) dat gaan opvangen als er straks nog maar een paar bewoners zijn....dan krijg je BB tafrelen en dus saaiheid (op het einde) lijkt mij
naar achter zn 4 uur van morgen regelen denk ik'quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik denk dat ie gewoon te bed is (just my thoughts)
Ow, dat kan ook natuurlijk (al kan dat toch ook telefonisch dacht ik?)quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef n1ek het volgende:
[..]
naar achter zn 4 uur van morgen regelen denk ik
Juist niet, het conflict tussen de twee bewoners nemen alleen maar toe. De enen zal de andere eruit moeten krijgen. Bij bb hangt dat van het publiek af..quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik niet dat ze zo lijdzaam toezien hoe Eveline haar borg terugkrijgt en er zo dus geen nieuwe bewoner komt= dus saai
niet te snel oordelen héquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Sonique het volgende:
Hoe afgezaagt.
Bart gaat een hotelletje boeken...
Ook lekker cheap...
Lesley vind het cheasy...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
niet te snel oordelen hé
in het gooi staan best luxe hotels..
en volgens mij heeft ie net lang met achter lopen praten dus hij zal het wel zo moeten regelen...
niet de streamers maar die mensen die daadwerkelijk dan ook echt daar heen gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Redactie draaide wel heel snel het geluid weg.....Amstelhotel...... natuurlijk een geintje van Bart voor het geval ïmbecielen" (zoals hij streamers ) luisteren.
Ze hoeven ook geen geluid te dragen.
die redenatie kun je natuurlijk op alles loslaten waar ze heen zouden kunnen gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lesley vind het cheasy...
Klopt ook, tis toch geen sletje die je even pakt in een hotel?
Kom op, een Hotel boeken voor maximaal 4 uurtjes...
Gezellig praten in een hotel kamer...![]()
Inderdaad, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
niet de streamers maar die mensen die daadwerkelijk dan ook echt daar heen gaan
Sorryquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven, maar dat zullen ze ws. niet doen omdat het mss nog een verassing moet zijn
Trustequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:54 schreef Sonique het volgende:
Mensen ik ga slapen, en morgen kan ik eindelijk UITSLAPEN!!!!
JEEEJJ!!!
Truste allemaal.
Hier? Ja vanavond nog ffquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:09 schreef Lady-night het volgende:
Is de redactie nog af en toe langs geweest??
Dayquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:37 schreef Day het volgende:
Bart en Brian zijn weer 'ns in gesprek met iemand van de redactie
Ze stellen een onsnapping voor, gewoon schijt hebben en de deur uitlopen, lekker stappen, gratis drinken en de volgende ochtend terug. Ze worden toch niet gemist, iedereen slaapt. De eenzame redacteur (is waarschijnlijk alleen) ziet het wel zitten, geloof ik.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
Keiharde porno
Zitten ze nou absint te zuipen?
Brian snijdt z'n oor erafquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:52 schreef Gigageil het volgende:
Als Brian echt aan de Absinth zit te lurken, gaat ie straks trippen......lulletje rozewater weet niet wat dat is, drinkt het als Pernod.....he-le-maal fout.....Van Gogh is er gek van geworden.....t'is te hopen dat hij ook goed gek wordt van die zooi....![]()
![]()
Eend!quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day
Denk je nou echt dat de redacteur daar aan meewerkt?
ik verveel me, en val erin en heb voor het eerst streams aan terwijl er mensen wakker zijn
Ja, eindelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:51 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn B & B weer ouderwets gezellig aan t OH'en... dat moeten ze vaker doen, niet te serieus, gewoon gezellig, dat heeft hun vriendschap nodig.
Ik schrok alquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Eend!
Nee, tuurlijk denk ik dat niet.
Ze zijn gewoon aan het dollen.
Jep....ik durf te wedden dat Brian dat niet weet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schrok al
Absint is trouwens een tijdje verboden geweest
Ik durf te wedden, dat als hij het wist het alleen maar een 'pre' wasquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jep....ik durf te wedden dat Brian dat niet weet...![]()
Lieve Leandra.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:57 schreef Leandra het volgende:
Bart realiseert zich dat ie morgen wel fit moet zijn.... zodat ie niet in slaap valt![]()
Aan mij vroeg je het niet zo lief!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra.![]()
Eveline eet veel teveel ijs en drinkt veel te veel Cola Light.![]()
Maar please, please....
Plaats ook aub af en toe eens een update in het desbetreffende topic.
Jij kijkt veel naar de streams en anderen die niet alles kunnen bekijken vinden het leuk om ook up to date te blijven.
Ik volg het allemaal niet meer zo, maar word jij nou zuurder met de minuut?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra.![]()
Eveline eet veel teveel ijs en drinkt veel te veel Cola Light.![]()
Maar please, please....
Plaats ook aub af en toe eens een update in het desbetreffende topic.
Jij kijkt veel naar de streams en anderen die niet alles kunnen bekijken vinden het leuk om ook up to date te blijven.
Dit is het betreffende topic: [DGK] Updates.
Slijmbal!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jouw samenvatting was fenomenaal!![]()
Jou maar laten bannen dan?quote:
Linkquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jouw samenvatting was fenomenaal!![]()
LEZEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is het betreffende topic: [DGK] Updates.
Maakt me geen flikker uitquote:
Slijmbal it is.quote:
Hej dat is een Bongetjequote:
Sorry, ik volg het allemaal niet zoquote:
Yeah right!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit
No hard feelings![]()
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Slijmbal it is.
Maar ik ga zondag een kilometertje of 10.000 vliegen en ik waardeer de updates big time, Muts!![]()
I dont give a damnquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Yeah right!
Even research gedaan:
Talen
De officiële taal van de Nederlandse Antillen is Nederlands. De volkstaal is op de Benedenwindse eilanden het Papiaments, een creooltaal gebaseerd op Portugees of Spaans, met veel Nederlandse en ook Engelse en Franse invloeden. Op de Bovenwindse eilanden is Engels de volkstaal.
Dat verklaart dus waarom Brian zoveel Engels lult.
Nu blijft alleen de vraag nog waar .NL last van heeft.
Je gaat alweer naar Thailand?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Slijmbal it is.
Maar ik ga zondag een kilometertje of 10.000 vliegen en ik waardeer de updates big time, Muts!![]()
Je volgt het niet eens en durft ook nog te vragen of je vervelend bent...quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:19 schreef PC eend het volgende:
Sorry, ik volg het allemaal niet zo![]()
Als ik vervelend ben moet je het maar zeggen hoor
Ga nou wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat alweer naar Thailand?![]()
* Day is jaloers!
Ik vind updates maken leuk, maar je moet er wel de tijd voor nemen, heb ik niet altijd, maar ik zal m'n best doen!
Het is ook niet altijd makkelijk om te bepalen wat relevant is.
Flikker op... naar thaland ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je volgt het niet eens en durft ook nog te vragen of je vervelend bent...
SC is een topicje naar beneden.
Nogmaals, ik waardeer het big time!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
Ik vind updates maken leuk, maar je moet er wel de tijd voor nemen, heb ik niet altijd, maar ik zal m'n best doen!
Daar is niet iedereen het mee eensquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga nou weg![]()
Ik 'ken' je inmiddels lang genoeg om in te schatten dat jij heus wel weet wat relevant is![]()
Of je komt even gezellig langs in de SCquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens
Nee serieus, er gebeurd zo ontzettend veel en de verhoudingen veranderen met de dag. Het ene moment ben ik er van overtuigd dat de ene bewoner helemaal te gek is en de volgende dag kan ik dezelfde bewoner wel schieten.
DGK zou ook wat voor jou zijn, echt!
En op de officiële site is het ook best goed te volgen als je even geen tijd hebt om te streamen.
Maar goed, ik ben zwaar off topic nu en er gebeurt toch niks meer, dus ik kap maar met posten nu.![]()
Toen hij een half uur niks meer zei, en zich omdraaide kreeg ik ook dat ideequote:
No problemquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen hij een half uur niks meer zei, en zich omdraaide kreeg ik ook dat idee
Maar keep me posted
Ze heeft er volgens mij de hele ochtend al op lopen broeden.quote:
haha ja het hele verhaal lopen uitdenken..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft er volgens mij de hele ochtend al op lopen broeden.
Ja dat vatte ik ook even niet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "We hebben godzijdank nog maar 9 maanden te gaan"
Hoezo?? Waarom is voor haar het programma na een jaar afgelopen dan? Als het om de 10.000 euro gaat, kan ze zich er ook gewoon uit laten stemmen.
Volgens mij gelooft ze het wel..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:55 schreef Kaleddis het volgende:
Is Ilona nou zo dom of heeft ze gewoon geen zin in gezeik met Natasia ?
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef scanman01 het volgende:
Zit ze nu te ontkennen dat ze het gisteren gezegd heeft? Maakt het echt wat uit of ze gezegd heeft 'god straft onmiddellijk' of "en wat doet god? BAM Opa dood!"
Tijd voor de regie om een filmpje aan alle bewoners te laten zien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..
Het is jammer dat NL het alleen gehoord heeft
Ze speelt het nu zo dat hij liegt..! Wat nu als het Bart had geweest die het had gehoord?
Maar Bart zei gisteren tegen Natasia dat hij het niet van NL had gehoord, maar van de wasserette. En dat hij deze meer vertrouwde dan wat Natasia tegen hem verteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..
Het is jammer dat NL het alleen gehoord heeft
Ze speelt het nu zo dat hij liegt..! Wat nu als het Bart had geweest die het had gehoord?
Dat zei ik gisteravond ook al... (als tip aan de redactie)quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijd voor de regie om een filmpje aan alle bewoners te laten zien.
DGK_REDACTIE, lezen jullie mee???
Ja klopt idd dat Bart dat zei...quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar Bart zei gisteren tegen Natasia dat hij het niet van NL had gehoord, maar van de wasserette. En dat hij deze meer vertrouwde dan wat Natasia tegen hem verteld.
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is de wasserette? De rredactie?
volgens mij "achter" iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is de wasserette? De rredactie?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.
Ze heeft het écht zo gezegd...quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
'zij gunt het me niet om mijn kindjes te zien en wat doet God, bam opa dood',
Zonder enige twijfel Natasia. NL speelt gewoon z'n spelletje, voor Natasia is gewoon allemaal echt en trekt dingen persoonlijk aan. Wat dat betreft heeft Bart gelijk, ze ziet het verschil tussen realiteit en het spel niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, Natasia klinkt heel overtuigend hoor. Ik heb haar uitspraak dus gemist en zou d'r bijna gaan geloven. Tis dat jullie zeggen dat ze wel heeft gezegd 'zij gunt het me niet om mijn kindjes te zien en wat doet God, bam opa dood', anders zou ik zo denken dat die rat van een Nathaniel haar een loer draait.
Ik kijk het namelij kte weinig om te weten wie erger is, Natasia of haar mannelijke equivalent Nathaniel.
Daar zit een wereld van verschil tussen. Nathanael komt soms wat duivelachtig over. Natasia is gewoon echt volkomen gestoord. Echt zo gek als een deur.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
Ik kijk het namelij kte weinig om te weten wie erger is, Natasia of haar mannelijke equivalent Nathaniel.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
10:25 - Echte liefde of gecast?
Wij weten wel beter!
Wat Natasia niet ziet, is dat er een door Wilma Nanninga geschreven artikel over Lesley in de Telgraaf staat. Hierin suggereert Wilma dat Lesley wel eens gecast zou kunnen zijn. Als dat zo blijkt te zijn, is Bart nu al geruime tijd verliefd op een actrice. Leuk bericht, zo net voor zijn vier uur verlof! Hoe gaat hij dit opvatten
Stephan heeft m gewaarschuwd, maar of ie dat geloofd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
Wij weten wel beter!
Wat Natasia niet ziet, is dat er een door Wilma Nanninga geschreven artikel over Lesley in de Telgraaf staat. Hierin suggereert Wilma dat Lesley wel eens gecast zou kunnen zijn. Als dat zo blijkt te zijn, is Bart nu al geruime tijd verliefd op een actrice. Leuk bericht, zo net voor zijn vier uur verlof! Hoe gaat hij dit opvatten
Ze zien het nu in de krant staanquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
Wij weten wel beter!
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:11 schreef Marrije het volgende:
Bart zegt: doet me helemaal niets.
Nou. . .ik weet het niet, zijn gezicht vertrok wel degelijk!
ze komt om 12 uur, miss zegt bart er wat vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.
Ik had niet gelezen dat het jaren geleden was. Maar dan nog. Ik zou het in haar situatie wel verteld hebben, juist om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef Gigageil het volgende:
Lesley is dus een Ster-wannabee......hehehe.....Bartje wordt in de zeik genomen.....precies wat ik al dacht.
Hij zegt nu dat het hem niet boeit, maar ik geloof daar niks van. Bart is zo'n type die buiten ook niet zo gauw een vrouw aan de haak slaat, en in deze setting versiert ie ineens een vrouw.....ja daaaaaàaaag![]()
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juistquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
En toch geloof ik daar niks van.....die schuchtere manier waarop hij Lesley benaderde zei mij genoeg.....enne wat voor vrienden? Ik lees geen Story, Week-end, Privé of zow.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
Tja....jullie zijn de forum-experts , ik niet....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juist
Aan Bart zijn reactie te zien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Was al máánden bekend, dat Lesley (ook) actrice is. Wat een scoop, Wilma.![]()
Wat ik me wél afvraag: heeft Lesley dat weleens tegen Bart verteld eigenlijk?
Blijkbaar niet, maar het maakt het kijken naar de streams weer een beetje spannender.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen, grappig eigenlijk. aspirant acterice die zegt een gruwelijke hekel te hebben aan camera's.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |