Volgens mij is de regel, dat er alleen geen vervanging komt bij de maandelijkse ontslagronde, verder mag er volgens mij vervanging komen. Bij de komst van NL werd ook door Plasmaboy in het midden gelaten of er 1 of 2 nieuwe bewoners kwamen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor is ook officiëel weggestemd, maar dan door de populariteitspoll
Hmm....mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven, maar dat zullen ze ws. niet doen omdat het mss nog een verassing moet zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel, dat er alleen geen vervanging komt bij de maandelijkse ontslagronde, verder mag er volgens mij vervanging komen. Bij de komst van NL werd ook door Plasmaboy in het midden gelaten of er 1 of 2 nieuwe bewoners kwamen.
Geen flauw idee, ik denk dat ie gewoon te bed is (just my thoughts)quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef Day het volgende:
Waar is Bart eigenlijk? Weer naar de 'wasserette'?
Ja daarom snap ik niet dat ze zo lijdzaam toezien hoe Eveline haar borg terugkrijgt en er zo dus geen nieuwe bewoner komt= dus saaiquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze (de redactie en makers van het programma) dat gaan opvangen als er straks nog maar een paar bewoners zijn....dan krijg je BB tafrelen en dus saaiheid (op het einde) lijkt mij
naar achter zn 4 uur van morgen regelen denk ik'quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik denk dat ie gewoon te bed is (just my thoughts)
Ow, dat kan ook natuurlijk (al kan dat toch ook telefonisch dacht ik?)quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef n1ek het volgende:
[..]
naar achter zn 4 uur van morgen regelen denk ik
Juist niet, het conflict tussen de twee bewoners nemen alleen maar toe. De enen zal de andere eruit moeten krijgen. Bij bb hangt dat van het publiek af..quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik niet dat ze zo lijdzaam toezien hoe Eveline haar borg terugkrijgt en er zo dus geen nieuwe bewoner komt= dus saai
niet te snel oordelen héquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Sonique het volgende:
Hoe afgezaagt.
Bart gaat een hotelletje boeken...
Ook lekker cheap...
Lesley vind het cheasy...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
niet te snel oordelen hé
in het gooi staan best luxe hotels..
en volgens mij heeft ie net lang met achter lopen praten dus hij zal het wel zo moeten regelen...
niet de streamers maar die mensen die daadwerkelijk dan ook echt daar heen gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Redactie draaide wel heel snel het geluid weg.....Amstelhotel...... natuurlijk een geintje van Bart voor het geval ïmbecielen" (zoals hij streamers ) luisteren.
Ze hoeven ook geen geluid te dragen.
die redenatie kun je natuurlijk op alles loslaten waar ze heen zouden kunnen gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lesley vind het cheasy...
Klopt ook, tis toch geen sletje die je even pakt in een hotel?
Kom op, een Hotel boeken voor maximaal 4 uurtjes...
Gezellig praten in een hotel kamer...![]()
Inderdaad, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
niet de streamers maar die mensen die daadwerkelijk dan ook echt daar heen gaan
Sorryquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....mss kan DGK_REDACTIE uitsluitsel geven, maar dat zullen ze ws. niet doen omdat het mss nog een verassing moet zijn
Trustequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:54 schreef Sonique het volgende:
Mensen ik ga slapen, en morgen kan ik eindelijk UITSLAPEN!!!!
JEEEJJ!!!
Truste allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |