Ik durf te wedden, dat als hij het wist het alleen maar een 'pre' wasquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jep....ik durf te wedden dat Brian dat niet weet...![]()
Lieve Leandra.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:57 schreef Leandra het volgende:
Bart realiseert zich dat ie morgen wel fit moet zijn.... zodat ie niet in slaap valt![]()
Aan mij vroeg je het niet zo lief!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra.![]()
Eveline eet veel teveel ijs en drinkt veel te veel Cola Light.![]()
Maar please, please....
Plaats ook aub af en toe eens een update in het desbetreffende topic.
Jij kijkt veel naar de streams en anderen die niet alles kunnen bekijken vinden het leuk om ook up to date te blijven.
Ik volg het allemaal niet meer zo, maar word jij nou zuurder met de minuut?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra.![]()
Eveline eet veel teveel ijs en drinkt veel te veel Cola Light.![]()
Maar please, please....
Plaats ook aub af en toe eens een update in het desbetreffende topic.
Jij kijkt veel naar de streams en anderen die niet alles kunnen bekijken vinden het leuk om ook up to date te blijven.
Dit is het betreffende topic: [DGK] Updates.
Slijmbal!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jouw samenvatting was fenomenaal!![]()
Jou maar laten bannen dan?quote:
Linkquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jouw samenvatting was fenomenaal!![]()
LEZEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is het betreffende topic: [DGK] Updates.
Maakt me geen flikker uitquote:
Slijmbal it is.quote:
Hej dat is een Bongetjequote:
Sorry, ik volg het allemaal niet zoquote:
Yeah right!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit
No hard feelings![]()
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Slijmbal it is.
Maar ik ga zondag een kilometertje of 10.000 vliegen en ik waardeer de updates big time, Muts!![]()
I dont give a damnquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Yeah right!
Even research gedaan:
Talen
De officiële taal van de Nederlandse Antillen is Nederlands. De volkstaal is op de Benedenwindse eilanden het Papiaments, een creooltaal gebaseerd op Portugees of Spaans, met veel Nederlandse en ook Engelse en Franse invloeden. Op de Bovenwindse eilanden is Engels de volkstaal.
Dat verklaart dus waarom Brian zoveel Engels lult.
Nu blijft alleen de vraag nog waar .NL last van heeft.
Je gaat alweer naar Thailand?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Slijmbal it is.
Maar ik ga zondag een kilometertje of 10.000 vliegen en ik waardeer de updates big time, Muts!![]()
Je volgt het niet eens en durft ook nog te vragen of je vervelend bent...quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:19 schreef PC eend het volgende:
Sorry, ik volg het allemaal niet zo![]()
Als ik vervelend ben moet je het maar zeggen hoor
Ga nou wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat alweer naar Thailand?![]()
* Day is jaloers!
Ik vind updates maken leuk, maar je moet er wel de tijd voor nemen, heb ik niet altijd, maar ik zal m'n best doen!
Het is ook niet altijd makkelijk om te bepalen wat relevant is.
Flikker op... naar thaland ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je volgt het niet eens en durft ook nog te vragen of je vervelend bent...
SC is een topicje naar beneden.
Nogmaals, ik waardeer het big time!quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:22 schreef Day het volgende:
Ik vind updates maken leuk, maar je moet er wel de tijd voor nemen, heb ik niet altijd, maar ik zal m'n best doen!
Daar is niet iedereen het mee eensquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga nou weg![]()
Ik 'ken' je inmiddels lang genoeg om in te schatten dat jij heus wel weet wat relevant is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |