Of je komt even gezellig langs in de SCquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens
Nee serieus, er gebeurd zo ontzettend veel en de verhoudingen veranderen met de dag. Het ene moment ben ik er van overtuigd dat de ene bewoner helemaal te gek is en de volgende dag kan ik dezelfde bewoner wel schieten.
DGK zou ook wat voor jou zijn, echt!
En op de officiële site is het ook best goed te volgen als je even geen tijd hebt om te streamen.
Maar goed, ik ben zwaar off topic nu en er gebeurt toch niks meer, dus ik kap maar met posten nu.![]()
Toen hij een half uur niks meer zei, en zich omdraaide kreeg ik ook dat ideequote:
No problemquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen hij een half uur niks meer zei, en zich omdraaide kreeg ik ook dat idee
Maar keep me posted
Ze heeft er volgens mij de hele ochtend al op lopen broeden.quote:
haha ja het hele verhaal lopen uitdenken..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft er volgens mij de hele ochtend al op lopen broeden.
Ja dat vatte ik ook even niet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "We hebben godzijdank nog maar 9 maanden te gaan"
Hoezo?? Waarom is voor haar het programma na een jaar afgelopen dan? Als het om de 10.000 euro gaat, kan ze zich er ook gewoon uit laten stemmen.
Volgens mij gelooft ze het wel..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:55 schreef Kaleddis het volgende:
Is Ilona nou zo dom of heeft ze gewoon geen zin in gezeik met Natasia ?
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef scanman01 het volgende:
Zit ze nu te ontkennen dat ze het gisteren gezegd heeft? Maakt het echt wat uit of ze gezegd heeft 'god straft onmiddellijk' of "en wat doet god? BAM Opa dood!"
Tijd voor de regie om een filmpje aan alle bewoners te laten zien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..
Het is jammer dat NL het alleen gehoord heeft
Ze speelt het nu zo dat hij liegt..! Wat nu als het Bart had geweest die het had gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |