Maar Bart zei gisteren tegen Natasia dat hij het niet van NL had gehoord, maar van de wasserette. En dat hij deze meer vertrouwde dan wat Natasia tegen hem verteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo omlult..
Het is jammer dat NL het alleen gehoord heeft
Ze speelt het nu zo dat hij liegt..! Wat nu als het Bart had geweest die het had gehoord?
Dat zei ik gisteravond ook al... (als tip aan de redactie)quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijd voor de regie om een filmpje aan alle bewoners te laten zien.
DGK_REDACTIE, lezen jullie mee???
Ja klopt idd dat Bart dat zei...quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar Bart zei gisteren tegen Natasia dat hij het niet van NL had gehoord, maar van de wasserette. En dat hij deze meer vertrouwde dan wat Natasia tegen hem verteld.
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is de wasserette? De rredactie?
volgens mij "achter" iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is de wasserette? De rredactie?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ze mogen het in huis niet over de redactie hebben en noemen het nu de bijkeuken of de wasserette.
Ze heeft het écht zo gezegd...quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
'zij gunt het me niet om mijn kindjes te zien en wat doet God, bam opa dood',
Zonder enige twijfel Natasia. NL speelt gewoon z'n spelletje, voor Natasia is gewoon allemaal echt en trekt dingen persoonlijk aan. Wat dat betreft heeft Bart gelijk, ze ziet het verschil tussen realiteit en het spel niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, Natasia klinkt heel overtuigend hoor. Ik heb haar uitspraak dus gemist en zou d'r bijna gaan geloven. Tis dat jullie zeggen dat ze wel heeft gezegd 'zij gunt het me niet om mijn kindjes te zien en wat doet God, bam opa dood', anders zou ik zo denken dat die rat van een Nathaniel haar een loer draait.
Ik kijk het namelij kte weinig om te weten wie erger is, Natasia of haar mannelijke equivalent Nathaniel.
Daar zit een wereld van verschil tussen. Nathanael komt soms wat duivelachtig over. Natasia is gewoon echt volkomen gestoord. Echt zo gek als een deur.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:04 schreef Marrije het volgende:
Ik kijk het namelij kte weinig om te weten wie erger is, Natasia of haar mannelijke equivalent Nathaniel.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
10:25 - Echte liefde of gecast?
Wij weten wel beter!
Wat Natasia niet ziet, is dat er een door Wilma Nanninga geschreven artikel over Lesley in de Telgraaf staat. Hierin suggereert Wilma dat Lesley wel eens gecast zou kunnen zijn. Als dat zo blijkt te zijn, is Bart nu al geruime tijd verliefd op een actrice. Leuk bericht, zo net voor zijn vier uur verlof! Hoe gaat hij dit opvatten
Stephan heeft m gewaarschuwd, maar of ie dat geloofd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
Wij weten wel beter!
Wat Natasia niet ziet, is dat er een door Wilma Nanninga geschreven artikel over Lesley in de Telgraaf staat. Hierin suggereert Wilma dat Lesley wel eens gecast zou kunnen zijn. Als dat zo blijkt te zijn, is Bart nu al geruime tijd verliefd op een actrice. Leuk bericht, zo net voor zijn vier uur verlof! Hoe gaat hij dit opvatten
Ze zien het nu in de krant staanquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:05 schreef RTM1988 het volgende:
van de talpa site:
Wij weten wel beter!
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:11 schreef Marrije het volgende:
Bart zegt: doet me helemaal niets.
Nou. . .ik weet het niet, zijn gezicht vertrok wel degelijk!
ze komt om 12 uur, miss zegt bart er wat vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.
Ik had niet gelezen dat het jaren geleden was. Maar dan nog. Ik zou het in haar situatie wel verteld hebben, juist om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef Gigageil het volgende:
Lesley is dus een Ster-wannabee......hehehe.....Bartje wordt in de zeik genomen.....precies wat ik al dacht.
Hij zegt nu dat het hem niet boeit, maar ik geloof daar niks van. Bart is zo'n type die buiten ook niet zo gauw een vrouw aan de haak slaat, en in deze setting versiert ie ineens een vrouw.....ja daaaaaàaaag![]()
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juistquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
En toch geloof ik daar niks van.....die schuchtere manier waarop hij Lesley benaderde zei mij genoeg.....enne wat voor vrienden? Ik lees geen Story, Week-end, Privé of zow.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
Tja....jullie zijn de forum-experts , ik niet....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juist
Aan Bart zijn reactie te zien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Was al máánden bekend, dat Lesley (ook) actrice is. Wat een scoop, Wilma.![]()
Wat ik me wél afvraag: heeft Lesley dat weleens tegen Bart verteld eigenlijk?
Blijkbaar niet, maar het maakt het kijken naar de streams weer een beetje spannender.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Was al máánden bekend, dat Lesley (ook) actrice is. Wat een scoop, Wilma.![]()
Wat ik me wél afvraag: heeft Lesley dat weleens tegen Bart verteld eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |