Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:11 schreef Marrije het volgende:
Bart zegt: doet me helemaal niets.
Nou. . .ik weet het niet, zijn gezicht vertrok wel degelijk!
ze komt om 12 uur, miss zegt bart er wat vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja als je niets weet sta je wel even te kijken...
Maar ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft..
Ik hoop niets!
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was ook sympathieker geweest van dat paardenmeisje als ze het hem zelf had verteld.
Ik had niet gelezen dat het jaren geleden was. Maar dan nog. Ik zou het in haar situatie wel verteld hebben, juist om misverstanden te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Dat ze zich jaren geleden een keer heeft laten inschrijven bij Harry Klooster???
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:16 schreef Gigageil het volgende:
Lesley is dus een Ster-wannabee......hehehe.....Bartje wordt in de zeik genomen.....precies wat ik al dacht.
Hij zegt nu dat het hem niet boeit, maar ik geloof daar niks van. Bart is zo'n type die buiten ook niet zo gauw een vrouw aan de haak slaat, en in deze setting versiert ie ineens een vrouw.....ja daaaaaàaaag![]()
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juistquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
En toch geloof ik daar niks van.....die schuchtere manier waarop hij Lesley benaderde zei mij genoeg.....enne wat voor vrienden? Ik lees geen Story, Week-end, Privé of zow.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh... Bart is in het huis gezet als 'vrouwenversierder', hij is juist iemand die heel makkelijk iemand aan de haak slaat uit zijn verhalen, die van zijn vrienden en de stukjes van Talpa te lezen. Hij heeft een vlotte babbel en ziet er goed uit en is een bekende in het amsterdamse uitgaansleven. Maak je over Bart maar geen zorgen hoor.![]()
Tja....jullie zijn de forum-experts , ik niet....quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gigageil ziet wel vaker dingen niet helemaal juist
Aan Bart zijn reactie te zien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Was al máánden bekend, dat Lesley (ook) actrice is. Wat een scoop, Wilma.![]()
Wat ik me wél afvraag: heeft Lesley dat weleens tegen Bart verteld eigenlijk?
Blijkbaar niet, maar het maakt het kijken naar de streams weer een beetje spannender.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Was al máánden bekend, dat Lesley (ook) actrice is. Wat een scoop, Wilma.![]()
Wat ik me wél afvraag: heeft Lesley dat weleens tegen Bart verteld eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |