Dat was altijd zijn neef John Feskens:quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Journalist:"Wat vind je er nou van dat men jou de lelijkste speler uit de Eredivisie vindt?"
Was dat serieus zijn neef?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was altijd zijn neef John Feskens:
[afbeelding]
de über WillemII'rquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was altijd zijn neef John Feskens:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:59 schreef Beschouw het volgende:
Van mij geen last meer vandaag. Ben er vanavond niet.
quote:~Maikalo~
~Ik mag hier helaas niks over zeggen.
Aah?
Nee.
Ahh?
Nee...
..Nou vooruit!~
quote:~gebruikersnaam~
~Die scheidsrechturs makuh vanuh muhg uhn oliehfant.En die geejle kaartuh krijg ik teguwhoordug vija de post thuis~
quote:~Oinkoink12~
~Hierbij wordt JIJ opgeroepen door marco van basten?
-ORLY?
YARLY
-NOWAI
ja als spits
-jeetje daar moet ik spontaan van huilen~
-2ptquote:~Vitessezuid113~
~Polok met tranen in zijn ogen na het horen dat van Basten hem heeft opgenomen in het Nederlands Elftal !~
Lag in het geheel niet zo plat van de uitspraken van Sjaak, maar aan de nummer 1 kon ik helemaal geen touw meer vastknopen dus dat kwam erg in de buurt van de echte Sjaak.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef toma het volgende:
tja t moet je humor maar zijn he
Dat gevoel heb ik al de hele week bij het zien van de uitslagenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ya gotta be f*cking kiddin' me! Het moet idd maar je humor zijn.
Hehequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al de hele week bij het zien van de uitslagen
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef toma het volgende:
tja t moet je humor maar zijn he
Een splefout en een zinsdeel van de winnaar overtypen vraagt natuurlijk om de poedel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd
en bedankt voor de poedel![]()
dat hek niet gezien , maar ja kom maar op met die nieuwe fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Een splefout en een zinsdeel van de winnaar overtypen vraagt natuurlijk om de poedel.![]()
Pakistan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ludiek idee Engeland en Japan om speelveldjes in Afrika van landmijnen te ontdoen.
Aangezien oinkoink er niet is, wordt dat van jouw verwachtquote:
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Aangezien oinkoink er niet is, wordt dat van jouw verwacht
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.
Lees de startpost eensquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.
ow, in dat geval, win jij nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Lees de startpost eensWinnaar (of 2 of 3) doet uitslag, niet de foto poster.
quote:numero_uno
Kind neemt wraak nadat de olifant zijn laatste Rolo afpakte
quote:Bayswater
Pitch invasion slurfporters. Zij pikken het niet langer en eisen het vertrek van Beschouw.
quote:methodmich
Niet nader te noemen FOK!-user uitgenodigd om de voor"Beschouw"ing van de Euraziatische kampioenschappen onder de 14 te doen voor Talpa
-2ptquote:vitessezuid113
Engeland en Japan bundelen hun krachten om Indonesie onder de 13 te verslaan
klacht is in ontvangst genomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil een nieuwe uitslagweer die kut-poedel .
Ik dien een klacht in dat deze uitslag niet rechtvaardig is want Oinkoink12 had de foto moeten plaatsen![]()
Ik ben het ermee eens dat die beschouw grappen niet leuk meer zijn...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef denthemen het volgende:
kut uitslag, als ik maar "beschouw" in mijn onderschrift zet win ik, wat een vriendjespolitiek, zo is er dus geen reet meer aan, en nee ik zeg het niet omdat ik nu niet gewonnen heb!!
Maar het is al zo vaak gezegt maar ik vind het jammer dat er nog altijd van die hielenlikkers tussen zittenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat die beschouw grappen niet leuk meer zijn...
Ik heb het nu niet alleen over jou maar het gebeurt zo vaak, ten 1e is het lullig voor de mensen die dat niet doen, waaronder ik dus, ten 2 zal beschouw niet een onderschrift over zichzelf plaatsen en heeft hij dus ook weer minder kans om te winnen, je moet winnen omdat je een goed onderschrift heb, niet omdat je het diepst in iemand zijn aars zit!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
niks hielelikkers. dan had ik bschouw zelf wel laten winnen.
Maar als je een foto van een olifant plaatst, kan je er op wachten dat beschouw er wordt bijgehaald.
En als de onderschiften dan leuker zijn dan de rest. Dan krijgen die de punten.
de laatste 4 uitslagen zat er maar 1 verwijzing naar een olifant in, en dat is nog een echte quote van sjaak polak ook. dus ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet alleen over jou maar het gebeurt zo vaak, ten 1e is het lullig voor de mensen die dat niet doen, waaronder ik dus, ten 2 zal beschouw niet een onderschrift over zichzelf plaatsen en heeft hij dus ook weer minder kans om te winnen, je moet winnen omdat je een goed onderschrift heb, niet omdat je het diepst in iemand zijn aars zit!![]()
4 uitslagen, dat zijn 4 dagen, er word al weken/maanden over geklaagd, je moet wel bij de les blijvenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
de laatste 4 uitslagen zat er maar 1 verwijzing naar een olifant in, en dat is nog een echte quote van sjaak polak ook. dus ik weet niet waar jij het over hebt.
Ik heb het meerdere malen aangegeven, en niet alleen ik, meerdere, toen beloofde men beterschap, maar niet iedereen dacht er zo over denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanwaar kom je er dan ineens na 4 dagen als er een olifantenfoto geplaatst wordt mee?
Sorry ik heb geen zin om nou alle oude topics af te gaan zoeken, kan me wel wat beters voorstellen om te doen op dit momentquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
kom eens met voorbeelden ?
Jij hebt makkelijk lullen, jij hebt verschillende users diep in je darm die je aanbidden, god mag weten waaromquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
denthemen: "'t Is niet eerlijk, olifanten zijn groot en ik ben klein"
ze willen me gewoon niet bij de top 5 hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen zin om nou alle oude topics af te gaan zoeken, kan me wel wat beters voorstellen om te doen op dit moment![]()
Maar dat het zo steeds oneerlijker word is wel duidelijk.. het zijn ook altijd dezelfde die aan de ander de punten geeft
Verder vind ik dat vitessezuid wel érg vaak de troostprijs krijgt terwijl het bijna nooit terecht is..![]()
Ik voelde al wat jeuken. Is dat het? Ik maakte me al ongerust.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, jij hebt verschillende users diep in je darm die je aanbidden, god mag weten waarom
Ik vind die onderschriften met usernamen er in ook niet je van het. Komt wel erg incrowd over maar lag wel voor de hand met deze foto. Ik zal Rita V. vragen om een verbodquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef denthemen het volgende:
kut uitslag, als ik maar "beschouw" in mijn onderschrift zet win ik, wat een vriendjespolitiek, zo is er dus geen reet meer aan, en nee ik zeg het niet omdat ik nu niet gewonnen heb!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Nummer 24 bij Werder:
Hey, een euro
Beetje flauw, denthemannetje heeft wel een beetje gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
denthemen: "'t Is niet eerlijk, olifanten zijn groot en ik ben klein"
quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Bayswater het volgende:
Las ik nou dat ik de uitslag moet doen?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
De nummer 2 mag ook de uitslag doen, want ik krijg vanmiddag en vanavond allerlei visite. Dus dan wordt het pas op zijn vroegst morgenavond als ik de uitslag zou doen.
als ie überhaupt nog komt wel.quote:Op zondag 10 december 2006 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij wordt toch nog wel meegenomen in de uitslag toch?
Over 5 minuten komtiequote:
quote:~Maikalo~
~Raadselachtig derde been verschenen bij Ronaldinho~
quote:~EnGCatjuh~
~"Hadden we nou maar een muurtje neergezet zoals die mannetjes in het Kappa-logo."~
quote:~Beschouw~
~Marionettentheater in Nou Camp~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~En wie niet springt
en wie niet springt die is voor nek
en wie niet springt die is voor nek
en wie niet springt die is voor nek ~
quote:Op zondag 10 december 2006 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik verwacht een reactie van vitessezuid...
Ik vond deze het leukstquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Nummer 24 bij Werder:
Hey, een euro
oa. ja.quote:
Iddquote:Op zondag 10 december 2006 23:17 schreef existenz het volgende:
Die nieuwelingen hebben wel een raar gevoel voor humor![]()
Ik ook, maar kon zelf niets verzinnen, dus on with it maarquote:
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!quote:Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef Beschouw het volgende:
Gewonnen? Sjonge jonge; niet verwacht.
Snel fotootje doen:
[afbeelding]
Allemaal vriendjespolitiek , maar ja dit gaan ze toch ontkennenquote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!
Kan een mod dit niet even uitzoeken want dit was dus echt niet de grappigste inzending....
Ik kap er daarom ook maar effe mee....met meespelen.
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Allemaal vriendjespolitiek , maar ja dit gaan ze toch ontkennen![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Ook die Mwanatabu sukkeltje.
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen!
jonge ik post waar ik wil debieltje, ik breng hier gewoon de waarheid aan't licht.quote:Op maandag 11 december 2006 12:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jezus, anders doen jullie ff normaal. Als iemand een andere soort humor dan jullie heeft dan kan dat toch. Ik vond de winnaar ook terecht, had bijna exact hetzelfde onderschrift, maar was er dus te laat mee. Ik vond die van Denthemen ook wel leuk, maar smaken verschillen.
En vitessezuid heeft blijkbaar een aparte humor, want ik vind ze meestal ook niet heel grappig.
@dvdk: ga anders ff in een ander hoekje van fok spelen als je niet normaal kan doen.
ow, meneer heeft de waarheid in pacht. Ik zie alleen iemand die meteen wat gaat schelden als ie niet tegen z'n verlies kanquote:Op maandag 11 december 2006 12:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
jonge ik post waar ik wil debieltje, ik breng hier gewoon de waarheid aan't licht.
[..]
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen!
Dat is nou het verschil van humor , daar valt niks aan te doen , als ik er wie niet springt is een jood had neergezet had iedereen volgensmij wel leuk gevonden.quote:Op maandag 11 december 2006 12:50 schreef Zjakkie het volgende:
Jouw laatste poedel vond ik toch wel terecht vitessezuid. Dat Beschouw heeft gewonnen, daar snap ik dan ook minder van.
we hadden toch afgesproken dat we geen verwijzingen naar users zouden maken.quote:Op maandag 11 december 2006 13:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is nou het verschil van humor , daar valt niks aan te doen , als ik er wie niet springt is een jood had neergezet had iedereen volgensmij wel leuk gevonden.
Ben benieuwd naar deze uitslag![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
we hadden toch afgesproken dat we geen verwijzingen naar users zouden maken.
nu niet gaan miepen als je daarom de poedelprijs krijgt he
quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!
Kan een mod dit niet even uitzoeken want dit was dus echt niet de grappigste inzending....
quote:Op maandag 11 december 2006 11:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alle vriendjes van Beschouw hebben makkelijk praten waaronder dus ook Maikalo
, ik kijk het nog wel ff aan tot het einde van het jaar , en anders ben ik hier ook pleite en dan gaan ze maar lekker bij elkaar in de kont kruipen.
Voor zoon nieuw topic heb je nog wel iets meer mensen nodig![]()
[..]
Het lullige is, dat ik me van geen kwaad bewust ben qua die dvdk, heb (call me crazy) zelfs na zitten zoeken waar hij zo boos over was...nou, ik kwam uit in oktober waar hij een onderschrift van mij niet snapte, ik het hem nog vriendelijk uitlegde en ik m 2 foto's laten idd een poedel gaf (en niet teruggaf) omdat ik -de ironie- zijn onderschrift niet snapte (is het een liedje? "I love my lady yup yup" ) zonder überhaupt door te hebben dat het om dezelfde user ging, laat staan dat ik het onthouden heb tot 2 mnd later...quote:
quote:~ Mr._T-Rex ~
~ Koeman knijpt een oogje dicht als het om de scorende spitsen van Feyenoord gaat ~
quote:~denthemen~
~ Godverdomme Theo, ik zei nog: Géén vuurpijlen op de training!!~
quote:~ gebruikersnaam ~
~ koeman meldt subtiel dat die nieuwe Chinees al voor de helft binnen is ~
Opmaakquote:~dvdk~
~ idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen! ~
Ja doe maar, en nr 2 ookquote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
-2pt
[..]
Opmaak
Die troostprijs van dvdk was dan wel geen onderschrift, maar zo’n inzending kan mij niet erg bekoren. Hebben we met z’n allen keihard gewerkt om na een diepe dip enkele maanden geleden er een goed lopend topic van te maken, waar vaak en veel gepost wordt en waar ironie, elkaar een beetje stangen en ook nog een wedstrijdelement is ingevoerd, gaat dvdk plots tekeer. Dat is zijn goed recht, maar de spot ontbreekt en strookt in mijn ogen niet waarmee wij allemaal bezig zijn. In mijn beleving is dit vooral een leuk topic en zijn de punten bijzaak. Ik sta dan wel bovenaan, maar als jullie willen, lever ik 50 punten in. Het gaat mij om het spelletje en de lol die ik er aan beleef. Vriendjespolitiek speelt in mijn ogen geen enkele rol. Althans niet bij mij. Als ik jury ben, lees ik eerst de onderschriften, selecteer de leukste en kijk bij het invoeren pas wie de inzender was. Ik ken die andere posters niet eens. En ik denk dat dit voor de meeste deelnemers geldt. Als meer mensen er over denken als dvdk is dit (na de tussenstand)de laatste bijdrage van mij in dit topic. Het moet wel leuk blijven.
nee joh, dan haal ik gewoon heel de opmaak van internetquote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
pas op toma, straks krijg jij ook nog puntenaftrek als je kritiek levert....
als je dan echt correct bent zou je moeten loby-en voor me voor m'n 2 punten terug te krijgen aangezien ik niet meedeed aan deze foto.quote:Op maandag 11 december 2006 19:45 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh, dan haal ik gewoon heel de opmaak van internet![]()
Jongen, ik ben gewoon een of andere ontzwangerende typkip en geen spelleiding, doe gewoon mee en ken niemand uit het topic. En er is een verschil tussen kritiek hebben en schelden.quote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef dvdk het volgende:
wtf ik deed niet eens mee met dit onderschrift van koeman, waarom krijg ik dan puntenaftrek?
Of ben je een beetje scheel?? Dat zal't zijn zeker?
Waar staat in de regels dat je geen kritiek op dit spel mag hebben? Of mag je soms geen kritiek hebben op de spelleiding omdat er duidelijk van vriendjespolitiek sprake is?
Krijg ik daarom zomaar puntenaftrek zonder reden? Is dat dan de straf?
Sneu hoor.
hypocriete lul ben je beschouw, stik er lekker in.
Ik doe niet meer mee met deze zielige vriendjespolitiek...
Ik dacht eerst dat ik hem weer kreeg ook op men kritiek , maar idd het staat nergens dat je geen kritiek mag leveren , en het zal toch nooit stoppen er zullen altijd mensen ontevreden zijn met de uitslag ( komt omdat er elke keer iemand anders de uitslag doet )quote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef dvdk het volgende:
wtf ik deed niet eens mee met dit onderschrift van koeman, waarom krijg ik dan puntenaftrek?
Of ben je een beetje scheel?? Dat zal't zijn zeker?
Waar staat in de regels dat je geen kritiek op dit spel mag hebben? Of mag je soms geen kritiek hebben op de spelleiding omdat er duidelijk van vriendjespolitiek sprake is?
Krijg ik daarom zomaar puntenaftrek zonder reden? Is dat dan de straf?
Sneu hoor.
hypocriete lul ben je beschouw, stik er lekker in.
Ik doe niet meer mee met deze zielige vriendjespolitiek...
dude ik had het tegen Beschouw.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jongen, ik ben gewoon een of andere ontzwangerende typkip en geen spelleiding, doe gewoon mee en ken niemand uit het topic. En er is een verschil tussen kritiek hebben en schelden.
In je eerste "kritische" post haalde je specifiek uit naar mij, vandaar.quote:
Straks krijg je zijn 50 punten , je kan nog wel wat gebruikenquote:Op maandag 11 december 2006 19:52 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw, je begrijpt dat de steekpenningen met deze uitslag niet doorgaan neem ik aan.
Gebruikersnaam moet natuurlijk weer opnieuw inloggen , op zijn andere accountquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef dramslag het volgende:
Stel huilies!
Waar blijft de nieuwe foto?
slijmbalquote:
dvdk, kritiek mag. Graag zelfs. Die twee punten aftrek mag je van mij zo terugkrijgen, maar je moet je wel gedragen. Je begint gelijk te insinueren en te schelden.quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef dvdk het volgende:
ik wacht trouwens nogsteeds op een reactie....of word de kop maar weer in't zand gestoken.
okay, vind ik ookquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
dvdk, kritiek mag. Graag zelfs. Die twee punten aftrek mag je van mij zo terugkrijgen, maar je moet je wel gedragen. Je begint gelijk te insinueren en te schelden.
Lees eens ff een paar topics van Voetbalfoto-onderschriftcompetitie terug, dan zie je dat het het er hier niet al te serieus aan toe gaat. En dan kom jij als een op hol geslagen olifant door de porseleinkast walsen. Vind je het dan vreemd dat bij mij de nekharen overeind gaan staan?
Kom maar met suggesties, dan luisteren we heus wel naar jou.
Ik maak helemaal niet de dienst uit en leider van dit topic ben ik ook niet. Ik hou de stand bij en heb samen met anderen dit topic opgekrikt. Niet meer en niet minder. Een paar maanden geleden was het topic op sterven na dood en nu zijn er elke week tientallen deelnemers, die er (aan hun bijdragen te zien) veel plezier aan beleven. Laten we dat zo houden svp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en de geestelijk vader cq. oprichter van dit topic is uiteraard methodmich. Aangezien sommige mensen Beschouw als oprichter zien, wat dus niet het geval is. En voor het nalezen van de topics zie een van mijn voorgaande posts: netjes op een rijtje
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke foto voor de volgende ronde:al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en de geestelijk vader cq. oprichter van dit topic is uiteraard methodmich. Aangezien sommige mensen Beschouw als oprichter zien, wat dus niet het geval is. En voor het nalezen van de topics zie een van mijn voorgaande posts: netjes op een rijtje![]()
![]()
Eensch is!!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:23 schreef AirRaid het volgende:
pfff wat wordst er door sommige een drukte gemaakt om niets. als het je hier niet naar je zin is flikker dan gewoon een eind op.
Opzich wel mee eens, maar wel met een "korreltje zout" Ik bemoei me nooit nergens mee, maar af en toe heb ik ook zo mijn bedenkingen.. Maargoed ik vind het meestal wel lache dus ik heb niks gezegd, vooral omdat het hier soms niet geheel politiek correct aan toegaatquote:
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen dat vergeten!quote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, maar wel met een "korreltje zout" Ik bemoei me nooit nergens mee, maar af en toe heb ik ook zo mijn bedenkingen.. Maargoed ik vind het meestal wel lache dus ik heb niks gezegd, vooral omdat het hier soms niet geheel politiek correct aan toegaat![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen die vergeten!
Nee dat ben ik met je eens, maar als je het ergens niet mee eens bent vind ik wel dat je dat kunt zeggen zonder verdere consequenties, maar dan wel op een normale manier met enige beargumentatie, dus niet op de manier van..quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen die vergeten!
Dat is ook wat ik bedoelde hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee dat ben ik met je eens, maar als je het ergens niet mee eens bent vind ik wel dat je dat kunt zeggen zonder verdere consequenties, maar dan wel op een normale manier met enige beargumentatie, dus niet op de manier van..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
mag ik ook 2 poedelprijzen geven ?
Dat maakt toch niks uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik heb nog niks ingestuurd
![]()
Je hebt toch je eigen topic opgericht?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef dvdk het volgende:
ik dacht trouwens dat je m'n 2 punten ging teruggeven, beshouw?
jonge doe niet zo zieligquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:07 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je hebt toch je eigen topic opgericht?
Wie gaat er nou om 2 punten zeuren?quote:
Geef m desnoods 2 punten van mij, ik wil alleen maar lol hebben en mijn anale fase met een goed excuus exploiterenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om 2 punten zeuren?
Doe gewoon mee, wat maken die punten nou uit?? En ga anders lekker je eigen topic openen!
Ik dacht dat die anale fase alleen bij de kinderen voorkwam Mwanatabu?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geef m desnoods 2 punten van mij, ik wil alleen maar lol hebben en mijn anale fase met een goed excuus exploiteren
Normaal wel hequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat die anale fase alleen bij de kinderen voorkwam Mwanatabu?
mag ik een foto zien van Mwanatabu Jr.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
alles goed met die kleine trouwens?
Wat is nu weer mijn "het schuld" ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
@Toma: vorige onderschrift lag ik dubbel (geen kontengekruip bedoeld)
Algemeen: Whoehoo 3e geworden, ik sta nog in de top 10 en nog uitzicht op de top 5
ontopic:
[afbeelding]
Seedorf: zitten ze alweer achter me aan vanwege m'n afrokapsel
Verdorie SuperRogier, jij bent het schuld als ik de poedel win
Prima hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
alles goed met die kleine trouwens?
ohhhhhhhhhhhhhh wat liefquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Prima hoor
En voor toma: Mwana jr. zag er 2 weekjes gelee zo uit:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh wat lief![]()
hij/zij is toch wel voor Ajax he
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Wat een poepie!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Prima hoor
[afbeelding]
Mastermovies -> Zeebats -> Word ik alweer aangehouden vanwege m'n afrokapselquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat is nu weer mijn "het schuld" ?Ik ben de schuldige doordat die van jouw nóg slechter is dan die van mij?
![]()
![]()
Maar ik denk stiekem dat die Word zonder t is!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Mastermovies -> Zeebats -> Wordt ik alweer aangehouden vanwege m'n afrokapsel
De meeste meisjes worden voor Ajax. Zeg maar 10 jaar voordat ze op Wouter Bos z'n kontje stemmenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Wat een poepie!
Ze mag best voor Ajax worden hoor!!
Ik had nog gedacht om er heel lomp een rellende supporter, ploertendoder of Feyenoord-sjaal bij te soepen ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
foto Mwanatabu
![]()
Leg je er nog ff een voetbal bij , dan is dat de volgende foto![]()
Goed gelegd als ik het zo mag zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Prima hoor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Bayswater het volgende:
Heet ze Nancy?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Bayswater het volgende:
Heet ze Nancy?
Dat kan nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had nog gedacht om er heel lomp een rellende supporter, ploertendoder of Feyenoord-sjaal bij te soepen ofzo.
quote:Bjoro
Wie er het 1e is, mag een penaltie nemen
quote:Camplo
"Seedorf op de vlucht na alweer een gemiste penalty"
quote:existenz
"Jongens, Van Basten geeft 1 gratis selectie voor EK2008 weg!"
-2ptquote:Maikalo
Duidelijke reactie na het uit de kast komen van de eerste homoseksuele voetballer: Seedorf nog steeds vermist
dat kan, maar is niet mijn humor, verder waren eigenlijk alle inzendingen grappig , maar er moet ook een poedelprijs gegeven wordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:49 schreef denthemen het volgende:
terechte uitslag, vond alleen de poedel ook nog wel grappig
omdat je een nicht bent?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat kan, maar is niet mijn humor, verder waren eigenlijk alle inzendingen grappig , maar er moet ook een poedelprijs gegeven worden
nee, maar ik vind homograpje niet leuk. kan toch ?quote:
Ik vroeg me dat gewoon af omdat het onderschrift dat de poedelprijs kreeg over homosexualiteit gaat...mag het mischien ja?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flikker gewoon op man! Het is nou niet leuk meer!![]()
puntenslet ga je eigen topic makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af omdat het onderschrift dat de poedelprijs kreeg over homosexualiteit gaat...mag het mischien ja?
Als dat zo is dan weet ik dat als 'gebruikersnaam' een foto plaatst dat ik dan geen homo-jokes als onderschrift moet gaan zetten omdat ik dan niet in de punten val.
Je zou toch weggaan?quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
Als het met een schrijffout is nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier nog wel juichen als je blij bent met je 3e plaats ?
Met mate, iets te uitbundig en je hebt de volgende x gegarandeerd de poedelprijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier nog wel juichen als je blij bent met je 3e plaats ?
In mijn bronzen onderschrift ???quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als het met een schrijffout is niet![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:02 schreef SuperRogier het volgende:
Met mate, iets te uitbundig en je hebt de volgende x gegarandeerd de poedelprijs![]()
![]()
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In mijn bronzen onderschrift ???
[..]![]()
![]()
"Pinantie" toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goed![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goed![]()
hannesenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]daar loop ik altijd mee te hannessen
die gast met die bril is de assistent van van Gaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Man met bril: "Wie is toch die kerel die Ten Cate een hand geeft ?"
en dit topic is volquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
die gast met die bril is de assistent van van Gaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |