okay, vind ik ookquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
dvdk, kritiek mag. Graag zelfs. Die twee punten aftrek mag je van mij zo terugkrijgen, maar je moet je wel gedragen. Je begint gelijk te insinueren en te schelden.
Lees eens ff een paar topics van Voetbalfoto-onderschriftcompetitie terug, dan zie je dat het het er hier niet al te serieus aan toe gaat. En dan kom jij als een op hol geslagen olifant door de porseleinkast walsen. Vind je het dan vreemd dat bij mij de nekharen overeind gaan staan?
Kom maar met suggesties, dan luisteren we heus wel naar jou.
Ik maak helemaal niet de dienst uit en leider van dit topic ben ik ook niet. Ik hou de stand bij en heb samen met anderen dit topic opgekrikt. Niet meer en niet minder. Een paar maanden geleden was het topic op sterven na dood en nu zijn er elke week tientallen deelnemers, die er (aan hun bijdragen te zien) veel plezier aan beleven. Laten we dat zo houden svp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en de geestelijk vader cq. oprichter van dit topic is uiteraard methodmich. Aangezien sommige mensen Beschouw als oprichter zien, wat dus niet het geval is. En voor het nalezen van de topics zie een van mijn voorgaande posts: netjes op een rijtje
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke foto voor de volgende ronde:al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en de geestelijk vader cq. oprichter van dit topic is uiteraard methodmich. Aangezien sommige mensen Beschouw als oprichter zien, wat dus niet het geval is. En voor het nalezen van de topics zie een van mijn voorgaande posts: netjes op een rijtje![]()
![]()
Eensch is!!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:23 schreef AirRaid het volgende:
pfff wat wordst er door sommige een drukte gemaakt om niets. als het je hier niet naar je zin is flikker dan gewoon een eind op.
Opzich wel mee eens, maar wel met een "korreltje zout" Ik bemoei me nooit nergens mee, maar af en toe heb ik ook zo mijn bedenkingen.. Maargoed ik vind het meestal wel lache dus ik heb niks gezegd, vooral omdat het hier soms niet geheel politiek correct aan toegaatquote:
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen dat vergeten!quote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, maar wel met een "korreltje zout" Ik bemoei me nooit nergens mee, maar af en toe heb ik ook zo mijn bedenkingen.. Maargoed ik vind het meestal wel lache dus ik heb niks gezegd, vooral omdat het hier soms niet geheel politiek correct aan toegaat![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen die vergeten!
Nee dat ben ik met je eens, maar als je het ergens niet mee eens bent vind ik wel dat je dat kunt zeggen zonder verdere consequenties, maar dan wel op een normale manier met enige beargumentatie, dus niet op de manier van..quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je je kritiek met een knipoog doet, is het toch wel oké. Mits je niet de boel gaat lopen opfokken! Het is toch een spelletje, het lijkt wel of sommige mensen die vergeten!
Dat is ook wat ik bedoelde hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee dat ben ik met je eens, maar als je het ergens niet mee eens bent vind ik wel dat je dat kunt zeggen zonder verdere consequenties, maar dan wel op een normale manier met enige beargumentatie, dus niet op de manier van..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
mag ik ook 2 poedelprijzen geven ?
Dat maakt toch niks uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik heb nog niks ingestuurd
![]()
Je hebt toch je eigen topic opgericht?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef dvdk het volgende:
ik dacht trouwens dat je m'n 2 punten ging teruggeven, beshouw?
jonge doe niet zo zieligquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:07 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je hebt toch je eigen topic opgericht?
Wie gaat er nou om 2 punten zeuren?quote:
Geef m desnoods 2 punten van mij, ik wil alleen maar lol hebben en mijn anale fase met een goed excuus exploiterenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om 2 punten zeuren?
Doe gewoon mee, wat maken die punten nou uit?? En ga anders lekker je eigen topic openen!
Ik dacht dat die anale fase alleen bij de kinderen voorkwam Mwanatabu?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geef m desnoods 2 punten van mij, ik wil alleen maar lol hebben en mijn anale fase met een goed excuus exploiteren
Normaal wel hequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat die anale fase alleen bij de kinderen voorkwam Mwanatabu?
mag ik een foto zien van Mwanatabu Jr.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
alles goed met die kleine trouwens?
Wat is nu weer mijn "het schuld" ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
@Toma: vorige onderschrift lag ik dubbel (geen kontengekruip bedoeld)
Algemeen: Whoehoo 3e geworden, ik sta nog in de top 10 en nog uitzicht op de top 5
ontopic:
[afbeelding]
Seedorf: zitten ze alweer achter me aan vanwege m'n afrokapsel
Verdorie SuperRogier, jij bent het schuld als ik de poedel win
Prima hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
alles goed met die kleine trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |