dat kan, maar is niet mijn humor, verder waren eigenlijk alle inzendingen grappig , maar er moet ook een poedelprijs gegeven wordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:49 schreef denthemen het volgende:
terechte uitslag, vond alleen de poedel ook nog wel grappig
omdat je een nicht bent?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat kan, maar is niet mijn humor, verder waren eigenlijk alle inzendingen grappig , maar er moet ook een poedelprijs gegeven worden
nee, maar ik vind homograpje niet leuk. kan toch ?quote:
Ik vroeg me dat gewoon af omdat het onderschrift dat de poedelprijs kreeg over homosexualiteit gaat...mag het mischien ja?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flikker gewoon op man! Het is nou niet leuk meer!![]()
puntenslet ga je eigen topic makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af omdat het onderschrift dat de poedelprijs kreeg over homosexualiteit gaat...mag het mischien ja?
Als dat zo is dan weet ik dat als 'gebruikersnaam' een foto plaatst dat ik dan geen homo-jokes als onderschrift moet gaan zetten omdat ik dan niet in de punten val.
Je zou toch weggaan?quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
Ik kap er daarom ook maar effe mee....met meespelen.
Als het met een schrijffout is nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier nog wel juichen als je blij bent met je 3e plaats ?
Met mate, iets te uitbundig en je hebt de volgende x gegarandeerd de poedelprijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bjoro het volgende:
mag je hier nog wel juichen als je blij bent met je 3e plaats ?
In mijn bronzen onderschrift ???quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als het met een schrijffout is niet![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:02 schreef SuperRogier het volgende:
Met mate, iets te uitbundig en je hebt de volgende x gegarandeerd de poedelprijs![]()
![]()
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In mijn bronzen onderschrift ???
[..]![]()
![]()
"Pinantie" toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goed![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijk maar naar de nummer 2 die schijft penalty wel goed![]()
hannesenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]daar loop ik altijd mee te hannessen
die gast met die bril is de assistent van van Gaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Man met bril: "Wie is toch die kerel die Ten Cate een hand geeft ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |