Dat was altijd zijn neef John Feskens:quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Journalist:"Wat vind je er nou van dat men jou de lelijkste speler uit de Eredivisie vindt?"
Was dat serieus zijn neef?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was altijd zijn neef John Feskens:
[afbeelding]
de über WillemII'rquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was altijd zijn neef John Feskens:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:59 schreef Beschouw het volgende:
Van mij geen last meer vandaag. Ben er vanavond niet.
quote:~Maikalo~
~Ik mag hier helaas niks over zeggen.
Aah?
Nee.
Ahh?
Nee...
..Nou vooruit!~
quote:~gebruikersnaam~
~Die scheidsrechturs makuh vanuh muhg uhn oliehfant.En die geejle kaartuh krijg ik teguwhoordug vija de post thuis~
quote:~Oinkoink12~
~Hierbij wordt JIJ opgeroepen door marco van basten?
-ORLY?
YARLY
-NOWAI
ja als spits
-jeetje daar moet ik spontaan van huilen~
-2ptquote:~Vitessezuid113~
~Polok met tranen in zijn ogen na het horen dat van Basten hem heeft opgenomen in het Nederlands Elftal !~
Lag in het geheel niet zo plat van de uitspraken van Sjaak, maar aan de nummer 1 kon ik helemaal geen touw meer vastknopen dus dat kwam erg in de buurt van de echte Sjaak.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef toma het volgende:
tja t moet je humor maar zijn he
Dat gevoel heb ik al de hele week bij het zien van de uitslagenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ya gotta be f*cking kiddin' me! Het moet idd maar je humor zijn.
Hehequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al de hele week bij het zien van de uitslagen
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef toma het volgende:
tja t moet je humor maar zijn he
Een splefout en een zinsdeel van de winnaar overtypen vraagt natuurlijk om de poedel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd
en bedankt voor de poedel![]()
dat hek niet gezien , maar ja kom maar op met die nieuwe fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Een splefout en een zinsdeel van de winnaar overtypen vraagt natuurlijk om de poedel.![]()
Pakistan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ludiek idee Engeland en Japan om speelveldjes in Afrika van landmijnen te ontdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |