haha, maak je borst maar nat jaquote:Op donderdag 7 december 2006 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus hoe jij nu bent is mijn toekomst?![]()
Je kan jezelf toevoegen, bij het volgende topic staat hij er dan iig bij. En miss dat ik deze ook nop update. (zie OP voor link)quote:
nu ineens theequote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Theamerican het volgende:
ik ga zo maar ff thee halen denk ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Rooibos, daar wordt ze vast heel relaxt van
wtf zegquote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Theamerican het volgende:
heb maar glas water genomen heb pijn in me strot
ik ga over 8 minuten al wegquote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef Theamerican het volgende:
aftellen begint mensen nog 51 minuten en dan is het racen naar huis
Wat voor plek zoek je?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Gebleekte het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om een stage-plaats te vinden![]()
Hebben we van school een blaadje meegekregen met bedrijven die hebben aangegeven een stagiair te zoeken, klopt dus helemaal niks van!![]()
Heb nog tot 22 Januari om een stageplaats te vinden, en anders kan ik lekker in de vakanties doorgaan![]()
NEE !quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de kantine?![]()
![]()
Das klote ik had vandaag gebonden kalfssoep was wel te pruimen.quote:
Medewerker P&Oquote:
Hey mede-westlanderquote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Gebleekte het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om een stage-plaats te vinden![]()
Hebben we van school een blaadje meegekregen met bedrijven die hebben aangegeven een stagiair te zoeken, klopt dus helemaal niks van!![]()
Heb nog tot 22 Januari om een stageplaats te vinden, en anders kan ik lekker in de vakanties doorgaan![]()
OMG *troost Stranger*quote:
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't Westlandquote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey mede-westlander
Ik heb me ingeschreven bij zo'n stage sites. Gereageerd op een stageplaats helaas was deze al bezet, maar ze hadden voldoende alternatieven. Woensdag had ik de mail verstuurd, donderdagochtend teruggebeld, maandag intakegesprek, dinsdag sollicitatiegesprek.. in de middag kreeg ik te horen dat ik aangenomen was![]()
wij hebben een coup-a-soup carrouselquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de kantine?![]()
![]()
NEE NIET EENS!! ZWERFERSquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de een kantine?![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Theamerican het volgende:
lekker zosk
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltjequote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't WestlandZelfs bij 't Westerhonk en Parnassia kon het niet. Beide vanwege fysieke ruimteproblemen.
![]()
quote:
Alsof iemand in het bedrijfsleven daar naar kijkt. Een verjaardag is niets meer dan een gelegenheid voor een extra koekje.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
SpeedChat, dit is niks niks man!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef NrSiX het volgende:
Staat SC sinds een paar uur voor SpeedChat?anyway.. nog 23 minuten!! dan lekker naar mijn werk
![]()
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.quote:
Whehequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
1 min lopen vanuit mijn huisquote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij welke bedrijven heb je stage gelopen dan? En die voordelen die je noemt spelen idd ook mee ja, behalve dat de westlanders meestal harde werkers zijnZou iig een stuk liever hier stagelopen dan bv in Den Haag.
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.![]()
ESN Computers in 's-Gravenzande (2002) en Allround Computer Service (ACS) in Naaldwijk. (2004)
Vooral bij de voorlaatste stage ben ik vaak bij (basis)scholen geweest.. waren er weer 10 pc gejat en dat 3 keer in een maand.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.
Nu zit ik in een ziekenhuis. Overheids sector bevalt me uitstekend
Ja, vanochtend niet, maar zit zelf ook alweer droog thuisquote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef SvenM het volgende:Ik ben alweer lekker thuis
gelukkig was het droog
Kennen ze in den helder al internetquote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef CroyaX het volgende:
[..]
Ik moet gare gebruikers helpen om een USB-pooot te vinden, ik moet naar een of andere afdeling voor demente ouderen om daar ergens een pc te fixen en dan bij diezelfde afdeling een monitor vervangen ,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje af![]()
Ik was om 17.00 opeens weggerend. Had niet door dat het tijd wasquote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef Goover het volgende:
Ik ben ook weer thuis, heb gegeten, ik zeg: tot morgen idereen
Dat is niet erg handig!quote:
Vanavond aan het bier en morgen uit kunnen slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef Theamerican het volgende:
goedenmorgen mensen laatste dag van deze week en dan weekend vrijheid uitslapen luieren geen gezeik kortom top gevoel.
maarja eerst maar deze dag zien te overleven
Haha, vast een hele opgavequote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef Theamerican het volgende:
....
maarja eerst maar deze dag zien te overleven
haha, dat heb ik nooit begrepen. Dat mensen tussen het opstaan en stage tijd hebben om op FOK! te posten. Als ik (vroeg) op moet staan blijf ik zo lang mogelijk in mijn bed liggen. Dan moet ik daarna als een idioot mijn lenzen in doen, aankleden, scheren, gel in mijn haar doen en ontbijten om nog optijd te zijn... Echt geen tijd voor FOK! voordat ik op werk ben dus!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, vast een hele opgave
Nou ja. Ik ga maar eens opstaan rustig aankleden en richting stage
eentje denk ik,ik ben zelf van plan om wat te doen vandaag...quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:36 schreef Theamerican het volgende:
hoevaal topics zullen we vandaag vol krijgen?
Bij mij ook niet, niemand controleert het ofzo. Ik heb toch een privé kantoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:53 schreef Theamerican het volgende:
was hij niet degene waar ze bij bedrijf niet moeilijk doen over begin tijden?
waar ben ik nu mee bezig danquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:55 schreef Theamerican het volgende:
saai joh blijf toch gezellig hier
Ik niet, moet een bedrijfsopdracht maken + voor school moet ik de organisatie structuur analyseren via het 7s model.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef Theamerican het volgende:
heb vraagje moeten jullie ook taken maken voor school uit zo blokboek?
Tussendoor zit ik in Word een telefoonlijst te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef Theamerican het volgende:
ja nu maar je wilt wat gaan doen zeg je :S
Nou bij mij gaat het zo: om kwart voor 7 gaat mijn wekker, dan snooze ik door tot tien over acht, sta ik op, bereid ik de senseo voor (apparaat aan, kopje eronder, pad vervangen), ga douchen, en daarna zet ik mijn senseo, duik nog eventjes terug mijn bed in voor 5 a 10 minuten en in die 5 a 10 minuten check ik fok, rook ik mijn eerste sigaret en drink ik een kopje koffiequote:Op vrijdag 8 december 2006 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
haha, dat heb ik nooit begrepen. Dat mensen tussen het opstaan en stage tijd hebben om op FOK! te posten. Als ik (vroeg) op moet staan blijf ik zo lang mogelijk in mijn bed liggen. Dan moet ik daarna als een idioot mijn lenzen in doen, aankleden, scheren, gel in mijn haar doen en ontbijten om nog optijd te zijn... Echt geen tijd voor FOK! voordat ik op werk ben dus!
goed idee. Ill be back!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik was zoals gewoonlijk 5/10min later. En ik ga ff me 2e bakje koffie halen![]()
Klinkt relax, alleen roken in bedquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou bij mij gaat het zo: om kwart voor 7 gaat mijn wekker, dan snooze ik door tot tien over acht, sta ik op, bereid ik de senseo voor (apparaat aan, kopje eronder, pad vervangen), ga douchen, en daarna zet ik mijn senseo, duik nog eventjes terug mijn bed in voor 5 a 10 minuten en in die 5 a 10 minuten check ik fok, rook ik mijn eerste sigaret en drink ik een kopje koffie
Ik moest door een miezer buitje lopen. Ook niet echt indrukwekkend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Goover het volgende:
[..]
, hier is het droog. Maarja dat maakt eigenlijk weinig uit als je met de auto bent
.
Ze hebben hier wel wat andere merken, maar die vertrouw ik nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
C1000 huismerk Dark Roast, ik ben niet zo rijk dat ik senseo (50 euro per week aan sigaretten hakt er in)
Ik zal volgend half jaar ook nog wel een paar keer nat aankomen, dan moet ik half uurtje fietsen elke dag. Maarja, ik heb een goede waterdichte jas, alleen geen regenbroek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Stranger het volgende:
Nou hier kwam het dus met bakken uit de hemel
Maar ja, dan is het wel leuk als je zo'n beetje als eerste op je werk bent zodat je allemaal verzopen mensen ziet binnendruppelen.
Ik sta pas om half 8 opquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga er meestal om kwart voor 6 uit en dan maak ga ik douchen aankleden koffie drinken tv kijken en eten en dan om 7:10 de deur uit
1 uur en 25 minuten heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga er meestal om kwart voor 6 uit en dan maak ga ik douchen aankleden koffie drinken tv kijken en eten en dan om 7:10 de deur uit
ik ga hem nu halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef HansU het volgende:
[..]
die van mij is al weer bijna koud. was vergeten hem op te drinken.
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb nu al 2 lege bekertjes naast me staan. Misschien vandaag is een record poging doen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:33 schreef T1andonly het volgende:
* Koffie gehaald
* MSN aan
* Fok! aan
Mijn dag kan weer beginnen. Vandaag ben ik een half uurtje later begonnenik was iets later omdat ik behoefte had aan beetje meer slaap
ik drink er soms iets te veel zodat ik er 's avonds gewoon niet van kan slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...![]()
ik niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef Theamerican het volgende:
is er helemaal niemand hier die taken moet maken voor ze school?
Ik doe er maximaal 4, de rest thee of choco. Als ik teveel koffie ga drinken begin ik altijd zo'n strontlucht te ruiken, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...![]()
Stageverslag moet ik maken.. dat is mijn enige taak vanuit school. Ook nog wel wat beoordelings formulieren laten invullen etc.. maar geen inhoudelijke dingen. Alleen wat het bedrijf wil dat ik doe.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik doe er maximaal 4, de rest thee of choco. Als ik teveel koffie ga drinken begin ik altijd zo'n strontlucht te ruiken, ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Lekkerding? Hoe weet jij datIk heb nog nergens foto's gezien
![]()
ja joh hoe weet jij datquote:
uit dromen helpen kan alleen met foto'squote:Op vrijdag 8 december 2006 09:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja joh hoe weet jij dat
and het is trouwens niet zo om je meteen uit de droom te helpen![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Ik heb trouwens een AH excellent maaltijdsalade met eendenborst en appeltjes en cranberries
/agreequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
uit dromen helpen kan alleen met foto's![]()
hier had ik het dus overquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef Stranger het volgende:
Haha, heb ik overnacht een script laten runnen, blijkt er toch weer een fout in te zitten.. Nu heb ik anderhalf uur niets te doen omdat een gedeelte opnieuw moet lopen om te checken of ik de fout eruit heb gehaald.
mag hier ook wel hoor, is niet verbodenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Theamerican het volgende:
zeg hou het ff on topic jaals ik foto wil posten doe ik wel in foto topic ofzo hoe dat ook heet hierzo
to much informationquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef HansU het volgende:
ik liet zojuist m'n eerste koffie wind
Da's vroeg vandaag.
mag? Wie vraagt er nou weer toestemming voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Zosk het volgende:
nu maar hopen dat je de fout eruit hebt gekregen en dat je van je stagebegeleider heel de dag mag FOK!ken![]()
Omdat mijn begeleider verkeerde info heeft gegeven moet ik mijn hele ontwerp omgooienquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef Stranger het volgende:
Haha, heb ik overnacht een script laten runnen, blijkt er toch weer een fout in te zitten.. Nu heb ik anderhalf uur niets te doen omdat een gedeelte opnieuw moet lopen om te checken of ik de fout eruit heb gehaald.
dat bedoel ik niet! ik bedoel dat die vent het uit zichzelf zegt dat je het gewoon moet doen van hemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:45 schreef HansU het volgende:
[..]
mag? Wie vraagt er nou weer toestemming voor
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Omdat mijn begeleider verkeerde info heeft gegeven moet ik mijn hele ontwerp omgooien. Ik zal maar niet proberen uit te leggen, maar ga er even vannuit dat je een huis wilt bouwen en je er vannuit gaat wat er fundering X ligt. Dus je maakt je ontwerp voor fundering X, als je helemaal klaar bent met testen simuleren etc en je wil je tekeningen naar het bouwbedrijf sturen blijkt dat fundering X er helemaal niet ligt maar dat fundering Y al is aangelegd....
![]()
Kortom, wish me luck! (plz I need it)
Nouja, helemaal op nieuw.. Laten we zeggen dat na een fikse verbouwing het originele huis er nog wel op zou kunnen passen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?![]()
good luck!
Thnxquote:
Thnxquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:49 schreef Theamerican het volgende:
goover wens je alle geluk van de wereld toe en dat het je lukt en sterkte met deze pijnlijke verwerking![]()
ik duim![]()
Uit eigen ervaring staat er voor stage opdrachten altijd minimaal 3x teveel tijd. Dus als je de helft van de tijd kwijt raak moet je nog zat over hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?![]()
good luck!
Problemen met mijn opleiding ben ik niet bang voor, bedrijf is ook tevreden.. maar als ik straks weg ben hebben ze niemand meer die verstand heeft van wat ik nu doe.. dus dan kunnen ze er niets meer meequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, het is niet jouw fout en in principe kan je naar je opleiding toe genoeg bewijzen aanleveren dat je gewoon netjes hebt gewerkt dus echt een probleem is het niet toch?
Geloof mij, is in dit geval niet zo... Het project is redelijk pittig. Gister nog over de schema's waar ik mee bezig ben... Begeleider: 'These are the most complex schematics I ever had to design'. Dat komt dus uit de mond van het technische hoofd van mijn afdeling (nog net niet de manager.. dus hij snapt alles wel)quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring staat er voor stage opdrachten altijd minimaal 3x teveel tijd. Dus als je de helft van de tijd kwijt raak moet je nog zat over hebben.
Maar dit is tenminste iets waar je echt van leert. Verkeerde informatie kan verschrikkelijk schadelijk zijn.
Hier heb je duidelijk een leermoment
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
De automatische vissenvoerder gaat over 7 minuten vissenvoer dispensen, dus ik ga even bij het aquarium zitten als was het een televisie
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
De automatische vissenvoerder gaat over 7 minuten vissenvoer dispensen, dus ik ga even bij het aquarium zitten als was het een televisie
Ik vind hem nog snel genoeg gaan hoor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
deze pagina gaat te langzaam. Minder werken mensen![]()
Wat voor vissen zitten er in?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind hem nog snel genoeg gaan hoor...
w8 maar tot tegen het eind van de middag, als het bijna weekend is.....
Sorry, ik had een tabel probleempje in word. Moest nog 1 rij toevoegen in een al volle tabel met verschillende kolom en rij breedtes. Dat gaat altijd misquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
deze pagina gaat te langzaam. Minder werken mensen![]()
LOL! het is fucking 10 uur! ik dacht dat het 9 uur was ofzo, tijd gaat hard voor mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:00 schreef T1andonly het volgende:
Wat een kutweer is het hier, mijn paraplu is nog steeds niet droogIk zit hier pas een half uur voor me uit te kijken realiseer ik me net...schiet nu al niet op met de tijd.
dt moet je ook van te voren doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Sorry, ik had een tabel probleempje in word. Moest nog 1 rij toevoegen in een al volle tabel met verschillende kolom en rij breedtes. Dat gaat altijd mis![]()
je moet het van te voren natuurlijk uittellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:03 schreef HansU het volgende:
[..]
ik kwam er net achter dat ik aan de linker kant nog 1 smal kollometje nodig had.
Whoops... Gecondoleerd (wat heb ik een onwijze hekel aan dat woord zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
een begrafenis. dus niet echt mazzelaar![]()
Dat had ik ook gedaan... maar fout.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
je moet het van te voren natuurlijk uittellen![]()
Ik maak mijn tabellen vaak eerst in Excel, en prop ze dan in word.. werkt iets makkelijker als je dat soort dingen fout uitteld etc..quote:
haha no problem en thanks. Mja het is een kut woord idd. Maar dit wordt mijn eerste begrafenis van iemand die niet familie is van me. Lijkt me toch andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Whoops... Gecondoleerd (wat heb ik een onwijze hekel aan dat woord zeg)
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, heb nog maar 1 begravenis mee gemaakt. Die was van mijn Opa, al een tijdje geleden (2 jaar). Maar toch denk ik dat je mijn succeswensen wel kan gebruiken! suc6!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
haha no problem en thanks. Mja het is een kut woord idd. Maar dit wordt mijn eerste begrafenis van iemand die niet familie is van me. Lijkt me toch anders![]()
Ik maar eentje van een goede vriendin 2 jaar terug ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:10 schreef Zosk het volgende:
Mja, ik heb er "al" 3 meegemaakt. Nog maar 1 opa overMaar dit is de begrafenis van de opa van een hele goede vriend van me. Was wel ff verrast toen ik de brief thuis kreeg dat ik mocht komen.
ben ik het mee eens, het maakt idd niet uit om wie het gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef HansU het volgende:
Ik heb al zat begrafenissen en ook 1 crematie meegemaakt. Ze zullen nooit leuk worden
Maakt ook niet echt uit hoe verwant je met de persoon bent. Het is soms gewoon de sfeer (jonge mensen) die zo bedrukkend is dat je je direct kut voelt.
als 1 van mijn goede vrienden zou komen te overlijden weet ik niet of ik daar heen zou kunnen man, dat lijkt me echt super moeilijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik maar eentje van een goede vriendin 2 jaar terug ofzo.
Sommige begrafenissen zijn ook erg onpersoonlijk, dat vind ik ook erg deprimerend. Ook al wilde de persoon dit zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
ben ik het mee eens, het maakt idd niet uit om wie het gaat.
Ja het gaat erom hoe die persoon het van te voren heeft geregeld / gewilt (als daar de tijd voor is geweest etc.) dat is gewoon het belangrijkst en zo hoort het ook te gaan. Kwestie van respect, of je het nu leuk vind of nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:18 schreef HansU het volgende:
[..]
Sommige begrafenissen zijn ook erg onpersoonlijk, dat vind ik ook erg deprimerend. Ook al wilde de persoon dit zo.
Grappige beestjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Er zitten Zebrafish in natuurlijk, biologisch interessant en een van de enige vissen die compleet gesequenced zijn
inderdaad ja. Vooral voor de directe familie is dat erg belangrijk natuurlijk, dat de laatste wens van de persoon in kwestie vervult wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het gaat erom hoe die persoon het van te voren heeft geregeld / gewilt (als daar de tijd voor is geweest etc.) dat is gewoon het belangrijkst en zo hoort het ook te gaan. Kwestie van respect, of je het nu leuk vind of niet![]()
precies. en die zijn het er meestal ook wel mee eens, aangezien hun het "organiseren"quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad ja. Vooral voor de directe familie is dat erg belangrijk natuurlijk, dat de laatste wens van de persoon in kwestie vervult wordt.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:29 schreef HansU het volgende:
10:30 al weer, de tijd vliegt altijd op een vrijdag
ach.. heb je in ieder geval iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Qunix het volgende:
Hele week was het een kut week!
Zowel op werk als thuis. Maandag wordt het nog kutter en dinsdag ook... Daarna hoop ik dat het beter gaat.
Maandag vanwege de NS en dinsdag omdat iemand van mijn opleiding langs komt om me te beoordelen.
heb ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Theamerican het volgende:
vond al stil maar waren al weer bij volgende pagina ik bleef maar refreshen
scherp blijven he!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Theamerican het volgende:
vond al stil maar waren al weer bij volgende pagina ik bleef maar refreshen
Ik heb ook al zin in maandag... die nieuwe dienstregelingquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Qunix het volgende:
Hele week was het een kut week!
Zowel op werk als thuis. Maandag wordt het nog kutter en dinsdag ook... Daarna hoop ik dat het beter gaat.
Maandag vanwege de NS en dinsdag omdat iemand van mijn opleiding langs komt om me te beoordelen.
ik ken die hele ijsmijs nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
Zou het lukken... NOG een topic zonder ijsmeis![]()
nee, ze komt eraan! moet gewoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
Zou het lukken... NOG een topic zonder ijsmeis![]()
doen we alquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef Theamerican het volgende:
tuurlijk we zitten al op pagina 6 ff flink door spammen
heb je die radioreclame gehoord van de NS?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef T1andonly het volgende:
Ja de nieuwe dienstregeling gaat er voor zorgen dat ik eerder moet vertrekken en ook 'n half uur eerder op m'n stage zal zijn waarschijnlijk.Ze laten gewoon een aantal bussen in de spits wegvallen
jupquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
daar is ze
JA!quote:
Ik was vrij, donderdagquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef Goover het volgende:
En een compleet deel zonder ijsmeis. Lekker grondlegster van dit topic zeg!
![]()
Je denkt dat ik geen Engels kanquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit daar heb je dr.. engels praten!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
JA!
Oh kut.. ik loop geen stage.... Weg van deze plaats!
hiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit daar heb je dr.. engels praten!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
JA!
Oh kut.. ik loop geen stage.... Weg van deze plaats!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef Zosk het volgende:
FOK! voor FOK Al meer dan 7000 euro!
serieus? wtf man![]()
Ken je wel een ijsmeisquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
ik ken die hele ijsmijs ook niet
je begeleider?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef Theamerican het volgende:
komt die eierenkop weer aan die mafkees met ze fucking stem en ze stoere gedoe
misschien verandert dat als jij een foto postquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:50 schreef Theamerican het volgende:
allemaal ijsmeis fan hier?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
misschien verandert dat als jij een foto post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |