haha, maak je borst maar nat jaquote:Op donderdag 7 december 2006 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus hoe jij nu bent is mijn toekomst?![]()
Je kan jezelf toevoegen, bij het volgende topic staat hij er dan iig bij. En miss dat ik deze ook nop update. (zie OP voor link)quote:
nu ineens theequote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Theamerican het volgende:
ik ga zo maar ff thee halen denk ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Rooibos, daar wordt ze vast heel relaxt van
wtf zegquote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Theamerican het volgende:
heb maar glas water genomen heb pijn in me strot
ik ga over 8 minuten al wegquote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef Theamerican het volgende:
aftellen begint mensen nog 51 minuten en dan is het racen naar huis
Wat voor plek zoek je?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Gebleekte het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om een stage-plaats te vinden![]()
Hebben we van school een blaadje meegekregen met bedrijven die hebben aangegeven een stagiair te zoeken, klopt dus helemaal niks van!![]()
Heb nog tot 22 Januari om een stageplaats te vinden, en anders kan ik lekker in de vakanties doorgaan![]()
NEE !quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de kantine?![]()
![]()
Das klote ik had vandaag gebonden kalfssoep was wel te pruimen.quote:
Medewerker P&Oquote:
Hey mede-westlanderquote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Gebleekte het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om een stage-plaats te vinden![]()
Hebben we van school een blaadje meegekregen met bedrijven die hebben aangegeven een stagiair te zoeken, klopt dus helemaal niks van!![]()
Heb nog tot 22 Januari om een stageplaats te vinden, en anders kan ik lekker in de vakanties doorgaan![]()
OMG *troost Stranger*quote:
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't Westlandquote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey mede-westlander
Ik heb me ingeschreven bij zo'n stage sites. Gereageerd op een stageplaats helaas was deze al bezet, maar ze hadden voldoende alternatieven. Woensdag had ik de mail verstuurd, donderdagochtend teruggebeld, maandag intakegesprek, dinsdag sollicitatiegesprek.. in de middag kreeg ik te horen dat ik aangenomen was![]()
wij hebben een coup-a-soup carrouselquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de kantine?![]()
![]()
NEE NIET EENS!! ZWERFERSquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de een kantine?![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Theamerican het volgende:
lekker zosk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |