Welkom!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef .iM het volgende:
ik loop ook stage (ICT) yes bijna naar huis nog paar minuutjes!!!! waaaa
ik wel hierzoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
Heeft er nog iemand lekkere collega's. Niet zeker, met al die ICT-ers hier..
Welkom..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef .iM het volgende:
ik loop ook stage (ICT) yes bijna naar huis nog paar minuutjes!!!! waaaa
Wil je net zien, is het laatste bericht van ijsmeisquote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef Goover het volgende:
Alleen deze pagina nog vol blaten, en dan hebben wel een volledig topic zonder ijsmeis
ik ben zelf gediplomeerd (MBO) Systeembeheerder, dus ik ken de businessquote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Zosk het volgende:
hansU je bent wel erg positief over ICT'ers![]()
Jij doet tenminste nog wat vandaagquote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef Stranger het volgende:
Ok ik heb zojuist echt de laatste semi-nodige aanpassing aan mijn applicatie gedaan om maar niet te hoeven schrijven aan mijn helpfile, vanaf nu is het echt niet meer uit te stellen.
suc6!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef Stranger het volgende:
Ok ik heb zojuist echt de laatste semi-nodige aanpassing aan mijn applicatie gedaan om maar niet te hoeven schrijven aan mijn helpfile, vanaf nu is het echt niet meer uit te stellen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
die pauper is weer aan opscheppen tegen ze collega's ik denk maar gaap
Ik vind groene thee echt niet lekker, maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van thee.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga de groene thee is proberen.. Ondertussen heb thee alle smaken gehad die aanwezig zijn. Dus als ik straks in slaap val.. dan komt het door de groene thee![]()
mja.. ziet hier ook nog een marketingafdeling en daar loopt geen echt hoogstaand spul bij, maar ze zijn wel ontzettend ontdeugend zeg maar.. Ze zijn op zich wel te doen..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
Hahaha, weer zo een zeurpietquote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef CroyaX het volgende:
ik moet tot half 5 zitten wan een hel![]()
Dus wat doen jullie zoal als julie je vervelen op stage behalve dit topic vol posten?en uiteraard koffie zuipen
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ziet hier ook nog een marketingafdeling en daar loopt geen echt hoogstaand spul bij, maar ze zijn wel ontzettend ontdeugend zeg maar.. Ze zijn op zich wel te doen..
hahah iddquote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal...
Niet 'hoogstaand'![]()
wel 'ontdeugend'![]()
dus wel 'te doen'![]()
Ik heb namelijk al een overdosis caffeinequote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind groene thee echt niet lekker, maar ik houd eigenlijk ook helemaal niet van thee.
Koffie![]()
![]()
Ik moet gare gebruikers helpen om een USB-pooot te vinden, ik moet naar een of andere afdeling voor demente ouderen om daar ergens een pc te fixen en dan bij diezelfde afdeling een monitor vervangen ,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje afquote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Hahaha, weer zo een zeurpiet![]()
Wat zou je moeten doen dan op je stage?
Ik werk het grootste deel van de dag, en dan af en toe (lees best vaak) hier wat posten. Meestal doe ik dat als het softwarepakket wat ik gebruik aan het uitzoeken is of ik een beetje eetbare code gescheven heb. Of als een ander programma mijn schema's op fouten aan het controleren is.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef CroyaX het volgende:
[..]
,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje af![]()
ok.. in gewone mannentaal.. Ze zijn niet echt lekker, maar ze bieden zich wel bijna aan. Met een paar biertjes op zou ik het ermee kunnen.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Theamerican het volgende:
zozo geef mij de helft heb ik ook wat
dus hoe jij nu bent is mijn toekomst?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben zelf gediplomeerd (MBO) Systeembeheerder, dus ik ken de business
ging over mooie vrouwen/ collega's:)quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal...
Niet 'hoogstaand'![]()
wel 'ontdeugend'![]()
dus wel 'te doen'![]()
Ja dat snapte ik... alleen de argumenten en conclusie paste niet helemaal bij elkaar. En spraken elkaat ook een beetje tegen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ging over mooie vrouwen/ collega's:)
dat klinkt bekendquote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Theamerican het volgende:
zeurpiet of niet de tijden vind ik echt niet reeel voor dat je thuis ben moet je weer vreten koken afwassen nou dan is wel uur of 8 dan vroeg naar bed want je komt er anders weer niet uit smorgens dus al met al heb je dan hooguit 3 uur vrijetijd en dan nog kan je geen hol doen want is donker buiten en koud
POKKE
Ik ben ook geen ICT-er.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef HansU het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Theamerican het volgende:
zeurpiet of niet de tijden vind ik echt niet reeel voor dat je thuis ben moet je weer vreten koken afwassen nou dan is wel uur of 8 dan vroeg naar bed want je komt er anders weer niet uit smorgens dus al met al heb je dan hooguit 3 uur vrijetijd en dan nog kan je geen hol doen want is donker buiten en koud
POKKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |